Predstavljanja — 23 travnja 2008 -

Novi Moto Guzzi Stelvio 1200 4V dizajniran je i razvijen za putovanja cestom i izvan nje. 
 

Multifunkcionalnost ovog motocikla upada u oči na prvi pogled. Inspiriran off-road motociklima, Stelvio prkosi tradicionalnom izgledu tourer-a i predstavlja nove intenzivne oblike i dinamičnu liniju koja priziva avanturu, duga putovanja i ekstremne uvjete na cesti i izvan nje.
 

Vitkog i aerodinamičnog donjeg dijela, s aluminijskim žbičanim kotačima, kompaktan i robustan u gornjem dijelu, otkriva pažnju posvećenu dobijanju najpovoljnije ergonomije za vozača. Pažljivo je oblikovan da se naglase brojni detalji, poput dvostrukog prednjeg svjetla, vjetrobrana, podesivog sjedala i aluminijskog ispušnog lonca,  koji otkrivaju motocikl stvoren za aktivnu i intentivnu vožnju.
 

 

Posebna je pažnja pri dizajnu posvećena putnicima i smještaju prtljage. Sjedalo, oslonci za noge i ručice upravljača tvore savršeni trokut za svakog vozača zahvaljujući mogućnosti podešavanja visine sjedala, vjetrobrana, nagiba upravljača, ručnih i nožnih komandi te podešavanja hidraulične kompresije, odnosno povrata ovjesa. Smanjene vibracije i zaštita od vjetra pružaju vozaču i suvozaču maksimalan komfor, a sve informacije o vožnji poput potrošnje, brzine, vremenu vožnje i razini goriva pruža putno računalo na upravljačkoj ploči. Na upravljaču se također može otvoriti i pretinac za rukavice smješten na lijevoj strani spremnika goriva, a kao opcija se mogu naručiti i grijane ručice upravljača.
 

Stelvio ima potpuno novi agregat, «Quattrovalvole» 90° poprečni V-Twin zampremnine 1.151 cm³ koji razvija maksimalnu snagu od 105 KS pri 7.500 o/min i maksimalni okretni moment od 11 kgm pri 6400 o/min. Originalni ispušni sistem zahvaljujući povećanju volumena aluminijskog ispušnog lonca optimizira rad agregata pri niskim i srednjim brzinama.
 

Ovjes Stelvia čine preokrenuta, potpuno podesiva prednja vilica promjera 50 mm i progresivna stražnja vilica u kombinaciji s jednostrukim amortizerom podesivog prednaboja opruge i hidrauličnog povrata.
 

Prednja kočnica se sastoji od dvostrukog diska od nehrđajućeg čelika promjera 320 mm s radijalnim kliještima s 4 nasuprotna klipa, a stražnja kočnica je fiksni disk od nehrđajućeg čelika promjera 282 mm i plutajuća kliješta s 2 paralelna klipa.
 

Stelvio 1200 4V označava povratak Moto Guzzi-ja u segment maxi-enduro motocikala. Stelvio 1200 4V dostupan je u crvenoj Corsa, crnoj Guzzi i bijeloj Lunar boji po cijeni od 102.250,00 kn.
 

Share

Povezane novosti

MV Agusta Brutale 2013

MV Agusta Brutale 2013

listopad 17, 2012
Honda Dakar Rally

Honda Dakar Rally

listopad 09, 2012
BMW HP4

BMW HP4

kolovoz 02, 2012
Brammo Empulse

Brammo Empulse

svibanj 14, 2012
Ossa TR280i

Ossa TR280i

studeni 24, 2010
EICMA: Hondini noviteti

EICMA: Hondini noviteti

studeni 12, 2010
EICMA: Piaggio MP3 Yourban

About Author

admin