Kroz nekoliko dana klasa Superbike, sada preuzeta od strane Dorne, kreće s prvim pripremama za predstojeću sezonu. Počinju 16/1 u Portimau, nakon toga 18-19/2 na redu je australski Phillips Island gdje karavana ostaje do početka prvenstva 23/2. Naravno, na istoj stazi. Prema naznakama sadržanim u novim pravilima, ove godine će Superbike motori najviše nalikovati serijskim primjercima. Da li će to stvarno i biti tako, vidjet ćemo početkom sezone. O samoj prezentaciji nove, EVO klase, i novom tehničkom pravilniku već smo ukratko pisali tako da ćemo se ovdje osvrnuti na promjene u samim teamovima te one vezane za kvalifikacije.
Među možda najzvučnije novosti izdvojiti ćemo povratak MV Aguste i Eric Buell Racinga koji će pokušati profitirati od novih pravila, ali i povlačenje tvorničkog BMW i Alstare Teama. Time su uvjetovani i prelasci pojednih vozača tako da će u 2014 godini Melandri voziti Apriliju uz Guintolija dok će Laverty sreću tražiti na Suzukiju. Ducatijev tvornički team imati će dva vozača, Daviesa i Giugliana. Neki ugovori još nisu potvrđeni ali se o njima priča, poput Eliasovog nastupa a zanimljiv će biti i rasplet oko belgijskog teama pod vodstvom Francisa Batte. Naime, nešto prije Božića pojavila se vijest kako se Batta nakon negativnih iskustava sa Dornom, a pogotovo Ducatijem, okreća ka auto utrkama s Jaguarom. Sad se pak pojavila informacija da se ipak još uvijek vode pregovori prema kojima bi Batta mogao nastupiti sa Bimotom ukoliko se Dorna složi obzirom na nedovoljan broj prodanih serijskih primjeraka. Zvuči gotovo navjerojatno, ali time i zanimljivo. U klasi EVO, pretpostavljamo radi pojačane promocije, pojaviti će se i neka poznata imena poput Nicola Canepe, Michela Fabrizia, Sylvaina Barriera pa sve do veterana Fabiena Foreta.
Po pitanju kalendara novosti su vezane uz povratak utrke u Južnoafričkoj Republici ali i izostanak utrke u Monzi koja bi se prema planu trebala vratiti u kalendar 2015 godine. Procedura oko kvalifikacija isto se mjenja odnosno Superpole preuzima način poznat iz MotoGP-a: prvih 20 vozača nakon slobodnih treninga ulazi u Tissot Superpole koji se vozi dva puta po 15 minuta s pauzom od deset minuta; najbržih deset ulazi odmah u Superpole 2, dok oni od 11. do 20. mjesta voze prije toga Superpole 1 iz kojeg se dvojica najbržih pridružuje grupi od desetorice te zajedno ispunjavaju prvih 12 mjesta na gridu.
Lista vozača po klasama i teamovima je poznata, iako se još čekaju neke službene potvrde, ali bi po svemu sudeći trebala izgledati ovako:
SBK
Kawasaki Racing Team – ZX-10R Tom Sykes/Loris Baz
Aprilia Racing Team – RSV4 Factory Marco Melandri/Sylvain Guintoli
Pata Honda – CBR1000RR Jonathan Rea/Leon Haslam
Suzuki Crescent – GSX-R 1000 Eugene Laverty/Thomas Lowes
MV Agusta Corse Yakhnich Motorsport – F4RR Claudio Corti
Hero EBR – 1190RX Geoff May/Aaron Yates
Ducati Corse Superbike – 1199 Panigale Chaz Davies/Davide Giugliano
EVO
Althea Racing Ducati – 1199 Panigale Niccolò Canepa
Kawasaki Provec Evo – ZX-10R David Salom
Kawasaki Pedercini – ZX-10R Alessandro Andreozzi/Mark Aitchison
Kawasaki Mahi – ZX-10R Fabien Foret
Kawasaki MRS – ZX-10R Jeremy Guarnoni
Kawasaki Grillini – ZX-10R Michel Fabrizio/Sheridan Morais
BMW Italia – S 1000 RR Sylvain Barrier
Team Toth BMW – S 1000 RR Imre Toth/Peter Sebestyen