Naši testovi — 03 srpnja 2007 -

Vozio sam malog Bandita

Mali gradski Bandit

Zahvaljujući Eurorentu Hrvatska, dobio sam na par dana mogućnost probati Suzuki Bandit GSF 650/A. Budući sam ljubitelj drugačije vrste motocikala, nisam imao prevelika očekivanja, no iznenadio sam se. Vrlo ugodno i vrlo brzo. Riječ je o prilično svestranom motociklu koji se u gradskoj vrevi snalazi izvrsno, a često i bolje nego skuteri.

Mali Bandit je prava gradska zvjerka. Teško je opisati osjećaj kada ga vrtite u nižim okretajima i on fino i polako klizi gradskim ulicama. U tim trenucima imate osjećaj da su njegove mogućnosti naglijeg ubrzavanja male. No, iznenadili biste se koliko taj motocikl može potegnuti samo ako mu date gasa. Što ste bliže crvenom području na pokazivaču obrtomjera, to je on sve ludji. No, niti u jednom trenutku nemate osjećaj da iz njega izvlačite maksimum. On se ponaša kao da je to najnormalnija stvar da sad malo jurite, a opet par kilometara ili par semafora dalje da imate lagani gradski cruising.

Nakon takvih situacija, vraćate se u mirnije brojeve okretaja i nastavljate lagani cruising gradskim cestama. Naglašavam gradskim cestama jer je to motocikl namijenjen gradskoj vožnji. Testirani model je čiste serijske proizvodnje i nema nikakvih maski koje bi smanjivale pritisak zraka. No, kako je u gradovima teško postići velike brzine, nedostatak maske se ne osjeti niti najmanje. Gabariti motocikla doprinose da se upravo u gradu osjećate apsolutno nadmoćno jer možete baš sve. I juriti, i probijati se kroz kolone, i lagano se vozikati.

Otpor koji zrak pruža motoru i tijelu vozača je standardna pojava kod naked motocikala tako da tu nema ni loših ni dobrih strana-to je jednostavno tako. Uostalom, niti u jednom gradu ne možete postizati maksimalnu brzinu ovog motocikla jer nema potrebe, a i vjerojatno će vas putem zaustaviti pokoji semafor.

Vrlo pregledan, vrlo lagan za upravljanje. Sa mirnoćom koju bi poželio svaki početnik sa strahom od prenaglih ubrzavanja, a opet po potrebi luda pila koja izvršava svaku naredbu bez pogovora. Upravo je četverocilindrični motor zaslužan da ovaj motocikl pruža mogužnost da se bez ikakvih problema prilagodi svakoj vrsti vožnje koju vozač poželi. Mladji i neiskusniji vozači i vozačice bi u ovom motoru našli pravog partnera za ulazak u moto svijet. Iskusniji vozači će u ovom motociklu naći pravu igračku za gradske vožnje i uživanje u igri gradskim prometnicama.

Na 650 kubika dolazi 85 konja, a okretni moment je 61,5. Visina sjedala dopušta lagano upravljanje svakoj dobi i svim visinama i težinama. Motor je težak tek nešto preko 200 kilograma, a u spremnik goriva stane 20 litara. Potrošnja mala, i upravo idealna za grad.

Čak i za one koji nisu ljubitelji naked motocikala, ipak preporuka da dvaputa razmisle prije nego se odluče za neki drugi motocikl. Testirani model, te ostali modeli iz palete Suzuki motocikala mogu se naći u prodajnim prostorima Eurorenta.

Share

Povezane novosti

MV Agusta F3 675

MV Agusta F3 675

rujan 30, 2015
KTM Freeride 350

KTM Freeride 350

siječanj 26, 2014
Husaberg enduro

Husaberg enduro

ožujak 02, 2013
Yamaha Xenter 150

Yamaha Xenter 150

svibanj 16, 2012
Moto Guzzi V7

Moto Guzzi V7

travanj 15, 2012
BMW C600 Sport/C650 GT

BMW C600 Sport/C650 GT

travanj 05, 2012
Yamaha T-Max 530

Yamaha T-Max 530

ožujak 17, 2012

About Author

admin