Modeli 2001 — 04 siječnja 2001 -

tekst: Krunsolav Pečak

Želite li pravu mrcinu od naked motora?? Motor koji ima brda okretnog momenta?? Ako ste potvrdno odgovorili na ova pitanja onda je novi Suzukijev model GSX 1400 pravi motor za vas. Jedino još morate malo pričekati da se šefovi Suzukija smiluju i puste motor u prodaju i izvan Japana. Dobra stvar je ta da je Suzuki već napravio verziju za izvoz tako da ćete ga uskoro sigurno moći kupiti i u Europi.

Srce ovog motora je četverocilindraš zapremine 1400 ccm, opremljen ubrizgavanjem goriva i hlađenjem pomoću ulja, razvija 104 KS. Jedina zamjerka što se tiče motora je da je, zbog uljnog hlađenja, sam motor dosta bučniji. Cijevna rama motora odlična, čvrsta i točno toliko fleksibilna da vam pruža dobar osjećaj u vožnji. Položaj sjedenja je relativno uspravan, nešto uspravniji od recimo Bandita 1200. Sjedalo je dovoljno mekano da se možete i dulje voziti bez čestih odmora.

Što se tiče težine, sjedeći na motoru imate osjećaj da je teži od svih konkurenata u svojoj klasi, ali kada jednom krenete stvari postaju puno bolje. Jedino što vas onda zaokuplja je ogromna snaga motora na malim okretajima pa stvarno morate biti oprezni sa gasom ako se ne želite naći na podu. Morate biti svjesni toga da ovaj motor ima okretni moment od oko 127 Nm , ato je 20+ Nm više od sadašnjeg top modela GSXR 1000!! I to sve već na 5000 o/min.

Naravno da je i ovjes odličan , tako da naprijed imamo kompletno podesivu vilicu promjera 46mm koja odlično obavlja svoj posao držanja prednjeg kotača čvrsto na cesti. Prednje kočnice su promjera 320mm a preuzete su od GSXR 1000 , što znači da su i više nego dovoljne za brzo zaustavljanje. Straga imamo dva amortizera , po jedan sa svake strane , koji su također potpuno podesivi. Stražnja vilica je napravljena od legure aluminija, a ne od cijevi kao što bi mogli misliti sa obzirom na vrstu motocikla. Zadnja guma je isto tako modernih dimenzija , 190/50 i pridonosi moćnom izgledu motora gledano odostraga.
Tako smo dobili još jednog predstavnika samog vrha naked klase motocikala koji postavlja nove ciljeve ostalim proizvođačima u pogledu zapremine motora i biti će zanimljivo vidjeti gdje će to sve završiti jednog dana.

Share

Povezane novosti

Kawasaki ZX12R – 2001

Kawasaki ZX12R – 2001

siječanj 04, 2001
Yamaha Fazer 1000 – 2001

Yamaha Fazer 1000 – 2001

siječanj 04, 2001
Suzuki Katana 600 – 2001

Suzuki Katana 600 – 2001

siječanj 04, 2001
Honda VTX 1800 – 2001

Honda VTX 1800 – 2001

siječanj 04, 2001
Honda Silver Wing – 2001

Honda Silver Wing – 2001

siječanj 04, 2001
Honda Gold Wing – 2001

Honda Gold Wing – 2001

siječanj 04, 2001
MV Agusta F5 – 2001

MV Agusta F5 – 2001

siječanj 03, 2001
MV Agusta Brutale – 2001

MV Agusta Brutale – 2001

siječanj 03, 2001
Ducati ST 4S – 2001

Ducati ST 4S – 2001

siječanj 03, 2001
Ducati 996R – 2001

Ducati 996R – 2001

siječanj 03, 2001

About Author

admin