Naši testovi — 25 travnja 2004 -

 

Sjećamo se starog GSXR-a 600. Sa smiješnom grbom umjesto stražnjeg sjedala. S velikom maskom. Ogroman motocikl. Novi GSXR 600, kojeg smo dobili na test, bio je doslovce novi. Manji. Lakši. Ljepši. Brži. S pet kilometara u kotačima. Žuto crni. Po Emilovoj želji. Zahvaljujemo Mađarskoj tvrtci "MAGAR SUZUKICORPORATION 2500 ESZTERGOM SCHWEIDEL" i "Sport mobile" d.o.o. koji su nam omogućili ovaj test.
 
 
Igor Krovinović – Bandit :
 

Igor se bez obzira na veličinu, smjestio prilično udobno.

 

Slika za radni stol 🙂

Prvi su na motor sjeli Tina i Emil. Zanimljivo, ali motocikl nije djelovao mali. Emil ima ujednačen ritam, fluidno vozi. GSXR 600 djelovao je zanimljivo, lagano. Ali moćno. Stali smo u Oroslavju na zasluženu okrijepu. No, meni vrag ni dal mira. Žuto-crni vrag. I dok su drugi ispijali kavice i  sokove, tamanili srneće gulaše i sl. ja sam zgrabio ključ ”Ptice trkačice”. Motocikl je dimenzijama kao i konkurenti u klasi. Po međuosovinskom razmaku malo kraći od ZX6R, isti kao CBR600RR. Od prvog zavoja mi je davao sigurnost u ono kaj radim. Upravljivost – perolaka kategorija. Učinilo mi se da je u klasi 600 najjači u nižim brojevima okretaja.
No…krenimo od početka. Dizajn. Ne mogu reći da mi je najljepši u klasi. Kao da mu nedostaje malo više agresivnosti u izgledu. Možda i zbog boje. Ali ima ono nešto. Svidjela mi se ta žuto-crna kombinacija, ali osobno bih poželio bijelo-plavu. Crni okvir i stražnja vilica od al legure slijede modne trendove. Prednji svjetlosni sklop sličan je onome na GSXR 1000. Taj pak porijeklo vuče od Hayabuse, koja se nikome nije svidjela kada je predstavljena. Stražnji svjetlosni sklop modernog dizajna led tehnologije izgleda dobro. Pogotovo kada skinete držač tablice i žmigavaca. 
Radno mjesto vozača bilo mi je "domače". Mjesta na motociklu ima. Udobno sam se smjestio. Čak se mogu sakriti iza vjetrobrana. Nisam baš siguran da bih poželio putovati do Dubrovnika na ovom motociklu, ali to mu i nije namjena. Svakako bi mi bilo zanimljivo. Kako bilo, GSXR 600 je podešen za cestovnu vožnju. Ali sportsku, bez kompromisa. Iznenađujuće dobro je gutao neravnine naših vrlih cesta. Izlazak iz zavoja i prelazak preko "štenge" na spoju prilaznog puta i nadvožnjaka, progutao je bez ikakvih problema. Vijuganje zagorskim sporednim cesticama bilo je pravo uživanje. GSXR 600 jednostavno mami na takve ceste. 
Otvaranje gasa djeluje već od malih 3000 o/min. Slabo kad ste naučeni na 1000 ccm, ali djeluje. Na 6000 o/min zvuk agregata se gubi, motocikl sve bolje ubrzava. Motor postaje tiši. Oko 9000 o/min raketa kratkog dometa je ispaljena. Buka se pretvara u školovan pjevački glas. Moto- sopran. Kočnice ne treba posebno spominjati. Osim možda radijalno smještenih kočionih kliješta. Ili možda da jedini u klasi ima upside-down prednju vilicu, promjera 43 mm.
 U gradu, na semaforu, pridružuje mi se ZR7. Njegov vozač gleda GSXR 600, mojih  190 cm i 115kg. Mora da mu je to izgledalo smiješno. Nakon zelenog svjetla, mora da je progutao limun. Dok je ZR7 davao najbolje od sebe, GSXR je siktao na prihvatljivih 13-13500 o/min, gubeći ga u retrovizorima.
"Suzuki" GSXR 600 je ono kaj se očekuje od 600 klase. Lagan, upravljiv, brz. Naravno, ako imate na umu da je njegovih 120 ks smješteno na 13000 o/min, a da mu je najveći okretni moment na 10800 o/min.  Djeluje malo veći od konkurencije, ali nije. Usudio bih se reći da je udobniji. Vikend izleti, vožnja starom cestom kroz Gorski kotar ili preko Kapele do mora, vijugave sporedne cestice. To bi bilo okružje ovog motocikla. Nekakav sportski allrounder. Prilagodljiv svakoj podlozi J.  Nisam ni razmišljao kako bi se suvozačica osjećala. Ali mislim da ovaj motocikl i nije predviđen za suvozačicu. Klasa 600 bogatija je ove godine za još jednog konkurenta. Kako će biti prihvaćen od kupaca, na žalost, ovisi i od cijene; koja je možda malo i previsoka. Ali kvaliteta sigurno nije upitna. "Suzuki motor company Ltd." ipak znaju kaj delaju.

 
 
Emil Mokrovčak :
 
Emil je konačno sjeo na žutu sportivu. Dobro mu paše uz odjeću.

 

U zavoju odlično leži !

28.04.2004. Danas sam vozio "Suzuki" GSX 600 R. Večer je, a meni još bride dlanovi, prolaze trnci kroz zglobove na rukama, a ni noge mi baš nisu ostale pošteđene. Vrat neću spominjati. Sve je to cijena cijelodnevne vožnje u dvoje na super-sportskom motoru. Možda se previše vozim u "normalnom" položaju, pa mi dugotrajna vožnja na nekom "R-u" ostavlja tragove, kao što su trnci i peckanje u vratu.
Bilo bi bolje da sam mogao oštrije voziti. Ali kako ću, kad sam dobio potpuno novi motor. Moraš imati poštovanja prema takvim mašinama i ne ih tjerati dok su nove. Ipak će to netko kupiti, pa nema smisla da mu sada radim "bedaka" od motora. Ludo je to, kad dobiješ motor, a on je potpuno nov i k tome još i žut. Mrak!
Zauzevši položaj na motoru, uviđam da je mali. Ruke su nisko, a noge prilično visoko. Prava "ren pila". Tina kaže da joj nije tako loše, makar je ona naučena na udobnost naše XJR.
Krećemo s ekipom na krug po Zagorju. Tražim si mjesto na motoru, ali mi baš ne ide. Možda i ja malo previše cendram? Ipak je to super-sport motor.
Motor je izuzetno okretan i upravljiv. Zvuk iz kutije za zrak, prilikom dodavanja gasa, je fenomenalan! Kao da se unutra nalaze dva turbopunjača. Ne mogu prežaliti što je motor nov, pa ga ne mogu potjerati u visoke okretaje. Ako se ovako oglašava na 4000 okr/min, što se tek dešava gore!? Mora da je to ludilo!
Kočnice su dobre. Lijepo "pikaju" i daju se s osjećajem dozirati. Zadnja nije sklona blokiranju. Po zagorskim zavojima, "Suzuki" poslušno ulazi u svaki. Pri ovim srednjim brzinama, nemam baš nikakvih problema prilikom upravljanja ovim motociklom.
 

 

Ovjes je za dvoje malo premekano podešen, pa mi se dogodilo nekoliko uvijanja, ali ništa zabrinjavajuće. Jednom previše nepotrebno čučne i brzo se smiri. Vjerujem da bi se taj problem riješio s dodatnim podešavanjem ovjesa.
Motor izgleda predobro! Možda nisam objektivan, ali žuta boja mu savršeno pristaje (zar ne, Cigara?). A i paše k mojoj jakni i kacigiJ. Tko zna, možda sam i ja dobro izgledao na "Suzuki-ju"? Ali… sve to bi sigurno bolje izgledalo na Grobniku! Na stazi bi ovaj motocikl pokazao što može. Uz sitna podešavanja, vjerujem da bi vremena po krugu bila možda i bolja od klase 1000. S obzirom na njegovu upravljivost i snažne kočnice, bilo bi pravo zadovoljstvo valjati ga po grobničkoj stazi.
Krug po Zagorju je završen i sjedamo kod "Bibija" u Oroslavju na odličan srneći gulaš.
GSXR-a preuzima Saša, a ja s Tinom sjedam na velikog DL-a 650. No, to je već neki drugi tekst i test.

 

Share

Povezane novosti

MV Agusta F3 675

MV Agusta F3 675

rujan 30, 2015
KTM Freeride 350

KTM Freeride 350

siječanj 26, 2014
Husaberg enduro

Husaberg enduro

ožujak 02, 2013
Yamaha Xenter 150

Yamaha Xenter 150

svibanj 16, 2012
Moto Guzzi V7

Moto Guzzi V7

travanj 15, 2012
BMW C600 Sport/C650 GT

BMW C600 Sport/C650 GT

travanj 05, 2012
Yamaha T-Max 530

Yamaha T-Max 530

ožujak 17, 2012

About Author