Prerade — 04 siječnja 2002 -

Zadnji put sam vam predstavio preradu Horneta 600, a ovaj put ću ništa lošiju preradu GSX-R-a 750. Zapravo, u kojoj je mjeri motor izmijenjen, malo je što GSX-R-ovo na njemu ostalo, te se ponekad počinjem pitati… Kako se nekome moµe isplatiti sastavljati motor, kad će više novca otići na sređivanje i ‘pripasivanje’ dijelova nego što košta ganc nova zvijer? Pretpostavljam, nikako. Da bi netko išao stvarati ovakva remek djela mora biti neka vrsta umjetnika…. a svi znamo da umjetnici baš i ne mare za materijalno.
Ajmo sad redom;
– GSX-R 750H mašina, dodani K&N filteri, tro-stupanjski Dynojet paket, te totalno preradjena elektrika.
– okvir je dorađeni original (GSX-R 750H) s novim (prerađenim) nosačima vilica.
– prednji kraj se sastoji od ZX6R vilica, VFR 750 kotač i kočnica, CBR 900RR kočionih kliješta, te Goodridge kočionih crijeva.
– zadnji kraj pak od CBR 900RR kotač i kočnica, Spondonova FireBlade vilica s 6" produµecima i EMC trkaćim amortizerom.
– oklop se sastoji pak od Acerbis svjetla (prednjeg), ZX6R-ovog prednjeg blatobrana, GSX-R 750H rezervoara za gorivo, te sjedala i ‘repa’ od Yamahe R6.
Sve to daje rezultat od 108 konjskih snaga, te brzine od preko 250km/h. Ne spominje se maksimalna brzina, ali nagađam da nisu ni isprobali koliko ide, čist zato što nema nikakve spomena vrijedne zaštite od vjetra. Osobno mi se više sviđala prerada Horneta (pogledajte prijašnje tekstove), ali se i ovoj kreaciji mora priznati originalnost, a prije svega i agresivnost.

Share

Povezane novosti

Kawasaki ZX9R

Kawasaki ZX9R

veljača 07, 2006

Husqvarna SM 610 E

svibanj 14, 2002

About Author

admin