Modeli 2005 — 12 rujna 2004 -

 

Ovo nije bila Suzukijeva godina. Napadi su slijedili sa svih strana. Druge godine Suzuki uzvraća udarac. Izgleda da će GSXR 1000 podići standarde 1000 ccm klase na više nivoe. Suzuki obećava 178 ks i 166 kg. Još brutalniji je okretni moment od 120 Nm.

Da bi to ostvario, Suzuki upotrebljava novu tehniku. U stvari isto je ostalo samo kučiste mašine. Glava motora je redizajnirana, usisnici su promijenjeni i novi ispušni sustav sa spektakularnim topom (Akrapović ce se veseliti), povečavaju snagu mašine. Za veće brojeve okretaja su zaduženi već iz 600/750 R-a poznati ventili od titana. Da bi izvukao još zadnje dijeliće snage, Suzuki povećava omjer cilindra za 0.4 mm i sa time povećava zapreminu na 999 ccm.

Izgled motora je promijenjen. Naljepnice koje su bile na zadnjim modelima su nestale. Boje oklopa su lakirane, a crni usisi ističu za što su napravljeni. Sjedalo izgleda dosta sitno. Novi žmigavci u retrovizorima izgledaju dosta veliko.

Okvir je također dobio novi dizajn. Spremnik za gorivo je kraći za čak 40 mm. To obećava pomaknuto težište motora i vozača prema naprijed. Stražnji dio okvira više nije varen od pojedinih dijelova, već je ljevan iz jednog komada. To omogućuje veću čvrstoću i manju težinu stražnjega dijela. Suzuki je puno pažnje poklonio stražnjoj vilici. Izvedena je dosta masivno. Kotači nasuprot tome pokazuju da i serijski proizvođači mogu ići do granica težine. Oni izgledaju vrlo lagano. Kočiona kliješta sa šest klipova su izmijenjena. Na novom modelu se nalaze lakša sa četiri klipa.
 

 

 

 

Tehnički podaci:

Dužina: 2,030 mm
Širina: 710 mm
Visina: 1,130 mm
Međuosovinski razmak: 1,405 mm
Visina sjedala: 810 mm (31.9 in)
Težina: 166kg (366 lbs)
Kapacitet spremnika: 18 litres

MAŠINA:
Tip: 4-stroke, liquid cooled, DOHC, 4-cylinder
Promjer i hod: 73.4 mm x 59 mm
Maksimalna snaga: 178 PS
Okretni moment:
Zapremnina: 999 cc
Kompresija:
Injektori: Fuel injection 44 mm
 
PRIJENOS:
Kuplung:
Mjenjač: 6-brzinski
Pogonski sistem: Lanac

CHASSIS:
Prednji ovjes: Inverted telescopic, coil spring, spring pre-load fully adjustable, rebound and compression damping force fully adjustable
Stražnji ovjes: Link type, oil damped, coil spring, spring pre-load fully adjustable, rebound and compression damping force fully adjustable
Rake/Trail: 23.8 degrees/96 mm
Prednja kočnica: Radial mount, 4-piston calipers, 310 mm dual-disc brake
Stražnja kočnica: 2-piston caliper, 220 mm disk brake
Prednja guma: 120/70 ZR17M/C
Stražnja guma: 190/50 ZR17M/C
 
 
Izvorno : www.motoplus-web.de

Share

Povezane novosti

Kawasaki ZX-10R 2006.

Kawasaki ZX-10R 2006.

rujan 01, 2005
Foto galerija Kawe ER-6n

Foto galerija Kawe ER-6n

kolovoz 07, 2005
HONDA CB1300 S, 2005

HONDA CB1300 S, 2005

lipanj 28, 2005
HONDA FMX650, 2005

HONDA FMX650, 2005

svibanj 01, 2005
Confederate F124 Hellcat

Confederate F124 Hellcat

travanj 08, 2005
Honda TRX450R, 2005

Honda TRX450R, 2005

ožujak 27, 2005
Derbi GPR 125 Racing

Derbi GPR 125 Racing

ožujak 26, 2005

About Author