Modeli 2009 — 16 listopada 2008 -

Zamislite prekrasno sunčano poslije podne, ležite negdje u hladu i drijemate. Odjednom, iz sna Vas budi snažna i gromoglasna grmljavina koju proizvodi veliki V2 agregat. Podižete pogled, a u daljini ugledate nisku siluetu moćnog cruisera. Ono što vidite je motocikl klasičnog stila u kombinaciji sa najsnažnijim motorom u klasi, Suzuki INTRUDER M150. Motocikl je to koji spaja najbolje od svih svjetova.
 

 

Snažna mašina Suzukijevog Intrudera M1500 ima 4 ventila po cilindru, a cilindri su smješteni pod kutom od 54 stupnja. Uz promjer klipa od 96 mm (koji je jedan od većih u klasi) i hod od čak 101 mm, zapremina se penje na 1462 ccm (omjer 1.05:1), dok kompresija iznosi 9.5:1. Kako bi se povećalo sagorijevanje i stupanj iskoristivosti goriva, a istovremeno smanjile štetne emisije, Suzuki je projektirao potpuno novi sustav sa dvostrukim leptirastim ventilima – Suzuki Dual Trottle Valve (SDTV), u kojem prvim leptirastim ventilom upravlja vozač odvrtanjem ručice gasa, a drugim upravlja računalo i omogućava miran i tih rad agregata. Napredno digitalno ubrizgavanje goriva ima samo jednu zadaću, da poboljša odaziv na okretanje ručice gasa, nakon čega vozaču ne preostaje ništa drugo nego da uživa u vožnji. Za smanjenje emisije štetnih plinova, osim sustava ubrizgavanja goriva,  dodatno se brine i katalizator smješten u dvostrukoj ispušnoj cijevi.
 

 

 

 

Unutrašnjost cilindara koji su izrađeni s primjesama aluminija presvučena je sa premazom koji je kombinacija nikla, fosfora silikona i karbida, a razvio ga je i testirao Suzuki u svojim motociklima pripremanim za utrke. Taj zaštitni premaz smanjuje trenje i omogućava bolje odvođenje topline, a Suzuki ga je nazvao SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material).
 

 

Klipovi od aluminijske slitine imaju odrezane krajeve kako bi se smanjilo trenje te svaki od njih ima po tri prstena. Gornji kompresijski prsten i prsten kontrole ulja imaju premaz od krom nitrida, nanešen u vakuumskoj komori korištenjem PVD (Physical Vapor Deposition). Takav premaz je puno tvrđi nego klasični premazi od kroma, s čime dodatno smanjuje trenje unutar cilindara.
 

 

Izgledom podsjeća na svojeg "starijeg brata" Intruder M1800, a oble linije kreću od prednjeg fara, preko spremnika goriva kapaciteta 18 litara, pa sve do širokog stražnjeg blatobrana.
Kako bi dojam bio potpun, tu se nalazi obilje kromiranih dijelova.
Za komfor se na ovom motociklu ne treba brinuti. Sjedalo vozača je široko i udobno, na visini od 716 mm od poda, što će znati cijeniti vozači niži rastom.
I suvozač će se osjećati odlično na ovom motociklu, a ako više volite putovati sami, sjedalo suvozača se lako može zamijeniti pokrovom sjedala suvozača.
Šasiju čini okvir od čeličnih cijevi, a za udobnost se brine prednja upside-down vilica promjera 43 mm sa hodom od 130 mm, te stražnji amortizer promjera 46 mm sa hodom od 108 mm. Međuosovinski razmak iznosi 1690 mm.
Prednja guma ima dimenziju 120/70-18, dok stražnja guma ima dimenziju 200/70-17.
Za sigurno zaustavljanje brinu se kočnice koje se sastoje od dva diska promjera 290 mm naprijed, te jednog diska promjera 275 mm smještenog straga. Kočione čeljusti imaju po 2 klipa i na prednjim diskovima i na stražnjem disku.
 

 
 
Intruder M1500 dolazi u 3 boje: crna, plava i tamno crvena.
 

 

 

Share

Povezane novosti

Putni KTM 990 SMT

Putni KTM 990 SMT

ožujak 02, 2009
Novi goli Benelli

Novi goli Benelli

veljača 11, 2009
Predstavljena Honda Fury

Predstavljena Honda Fury

siječanj 26, 2009
Honda Monkey se vratio

Honda Monkey se vratio

siječanj 22, 2009
Gilera GP 850 Corse

Gilera GP 850 Corse

prosinac 03, 2008
Novi Bandit

Novi Bandit

studeni 22, 2008
Regal Raptor-novosti

Regal Raptor-novosti

studeni 12, 2008

About Author