Modeli 2003 — 09 prosinca 2002 -

Da ne piše u naslovu, nisam baš siguran da bi mnogi pogodili o kojoj se marki motocikla radi. Kad sam ja vidio prve slike, reakcije su bile: «u je….. ti mater». Kad ga gledate, prije bi rekli da je to nešto, nastalo u nekoj talijanskoj tvornici, ali ne dragi moji, to je proizvod "TRIUMPH"-a". Ovo je obnovljena članica u klasi 600 ccm. Mora se priznati da im je motor uspio, ali stvarno uspio! Dizajn pun oštrih bridova, koji mu povećavaju agresivan izgled do krajnjih granica. Prva pomisao kad ga pogledamo sprijeda je, da gledamo nekog nasljednika "KAWASAKI"-eve «duge devetke», ponajprije zbog usisnika za zrak i «mačkastih» svjetla. Kao da gledaš "KAWASAKI"-a, kojeg je dizajnirala ruka nekog talijana iz "APRILIE", ili "DUCATI"-a. Oblik spremnika, s oštrim rubovima, ukazuje nam, da ovaj stroj voli stazu i nagibe do koljena, kada nam takva uporišta dobro dođu. Pa da kažemo nekoliko bitnih podataka.

Model "Daytona 600 TT" je prvi puta predstavljen prije tri godine. Tada nas je jako podsjećao na "HONDU CBR 600 F", model ´99. Kao da Britanci uvijek traže uzore u Japanu, možda s razlogom, jer su im oni i glavna konkurencija. Promjene dotiću sve dijelove motora. Promijenjen je airbox – njegov novi kapacitet je 8,5 litara; za ubrizgavanje se brine Keihin, s novim duplim leptirastim tijelima promjera 38 mm. Ugrađena elektronika je također zadnja riječ tehnike (što se motocikala tiče). Radi se o 32 bit-nom procesuru, koji provjerava i obrađuje podatke, kao što su pritisak dovoda zraka i njegova temperatura, pritisak ulja, brzina vrtnje kotača, paljenje, položaj koljenastog vratila, temperatura rashladne tekučine. Glava motora s 16 ventila je nanovo konstruirana i dobilo se 11% veći protok ispušnih plinova. Ispušni sustav izrađen je od nerđajućeg 1,2 mm debelog lima, s rasporedom grana 4-2-1, iz kojeg izlazi zvuk 110 KS jakog stroja. Tu snagu razvija na 12.750 okr/min; okretni moment je 68 Nm. Dosta računa se vodilo i o težini, pa je tako par grama ušteđeno na radilici i elektostarteru. Okvir je aluminijski, od duplih greda. Par riječi o ovjesu. Sprijeda je ugrađena klasična teleskopska vilica promjera 43 mm. Moguće je podešavanje u svim parametrima kompresije i povrata. Stražnji ovjes je također podesiv. Na stražnjoj vilici bi rado vidjeli pojačanje, zbog funkcionalnih i dizajnerskih razloga. Kočnice su barem po dimenzijama na nivou zadatka. Dupli diskovi od 308 mm garantiraju nam "ispadanje očiju iz duplji" prilikom kočenja. Raspoložive boje ovog «britanca» su: racing žuta i aluminij srebrna. U oba slučaja okvir je obojen u crnu boju. Sudeći po svemu, ovo je zanimljiv stroj. Da mu je još porijeklo "zemlja izlazećeg sunca", tržišni uspjeh bi mu bio zagarantiran, ponajprije zbog toga, jer su nam ipak draži "japanci" od "engleza", no, možda se i to s vremenom promijeni. Kupcima novih motocikala postaje sve teže odabrati što kupiti. Svaki od njih ima nešto «ono», što nas na prvi pogled obara s nogu.

Tehnički podaci:

Motor: 4T, DOHC četiri cilindra, hlađen tekućinom, zapremnina 599 ccm, provt×hod 68×41,3 mm, stupanj kompresije 12,5:1, mjenjač s 6 brzina

Ubrizgavanje: multipoint elektronsko ubrizgavanje, s duplim leptirastim tjelima, s prislinim dovodom sviježeg zraka
Deklarirana snaga: 110 KS na 12750 okr/min
Deklarirani okretni moment: 68 Nm na 11000 okr/min
Ovjes: sprijeda klasična teleskopska vilica promjera 43 mm, podesiva u svim parametrima kompresije i povrata; straga monoamortizer, također podesiv po svim parametrima kompresije i povrata
Kočnice: sprijeda dupli plivajući diskovi promjera 308 mm s 4 klipića, straga jedan disk promjera 220 mm sa jednim klipićem
Mjerenja: dך×v 2050×660×1135 mm, međuosovinski razmak 1390 mm, visina sjedala 815 mm, suha težina 165 kg

Share

Povezane novosti

HONDA NSR 125R

HONDA NSR 125R

prosinac 31, 2003
HONDA CB 600 F HORNET

HONDA CB 600 F HORNET

srpanj 16, 2003
KAWASAKI KLX 400 R

KAWASAKI KLX 400 R

svibanj 28, 2003
APRILIA RS 125 Replica

APRILIA RS 125 Replica

travanj 24, 2003
KAWASAKI VN 1600 Classic

KAWASAKI VN 1600 Classic

ožujak 18, 2003
LAVERDA SFC 1000

LAVERDA SFC 1000

ožujak 04, 2003
BOOS HOOS

BOOS HOOS

ožujak 03, 2003
THE MOJITO FC

THE MOJITO FC

ožujak 01, 2003
HONDA CBR 600 RR

HONDA CBR 600 RR

veljača 19, 2003
HONDA CBR 600 RR

HONDA CBR 600 RR

veljača 19, 2003

About Author