Modeli 2003 — 19 studenoga 2002 -


Pred nama je nova Daytona. Moglo bi se reći nova, jer skoro da i nema estetskih paralela s prethodnim modelom. Plastične oplate su promijenjene, a na njima su novi usisnici za zrak i otvori za odvod toplog zraka. “Škrge” s repa motora su nestale, novi je i dizajn retrovizora i njihovih nosača, dok mehaničkih paralela na prvi pogled ima napretek. No, ipak je došlo do smanjena težine za 7 kg i povećanja snage za 17 KS. Skoro isti ostao je aluminijski okvir, a ni ovijes nije mijenjan u velikoj mjeri. Još jedna od bitnijih promjena je smanjenje međuosovinskog razmaka za 5 mm. Svijetlosni sklop je ujedinjen u jedno poveće svijetlosno tijelo, za razliku od prethodnog modela, koji je sprijeda bio neka klonirana kopija DUCATIA 916. Srce je tradicionalno trocilindrično u liniji, koje isporučuje u ovom izdanju 147 KS. Ispušni sustav je 3 u 1, s novim dizajnom «topa». Stražnja mono-vilica je ostala ista, kao i prednja klasična teleskopska vilica promjera 45 mm, podesiva po svim parametrima. Podesiv je i stražnji ovjes u svim parametrima. Najveći nedostatak će najvjerojatnije biti njegova težina, koja iznosi još uvijek prevelikih 191 kg suhe težine. Mislim da se taj omjer snage i težine neće moći nositi s japaskom konkurencijom. No, u ovom slučaju je i teško tražiti kategoriju za ovaj motocikl, jer ne spada ni u talijanske dvocilindraše ni u japanske “orkerstre” od četiri cilindra. Možda bi ga trebali uspoređivati s Benelliem Tornadom, koji je opet dizajnerski zasebna klasa. Vrijeme će pokazati kome će biti konkurencija i tko će biti njegovi kupci. Boje koje će biti na raspologanju su crna, crvena i žuta.

TEHNIČKI PODACI:Motor: tri cilindra u liniji, DOHC, vodom hlađen, obujam 955 ccm, provrt×hod 79×65 mm, odnos kompresije 12,0:1, mjenjač sa 6 briznatekst: Tomislav Veček

Ubrizgavanje: Sequencijalno multipoint elektronsko ubrizgavanje

Snaga: 147 KS pri 10700 okr/min

Okretni moment: 100 Nm pri 8200 okr/min

Gume: prednja (120/70 ZR 17), stražnja (190/50 ZR 17)

Ovjes: sprijeda teleskopska vilica promjera 45 mm, straga monovilica

Kočnice: sprijeda dupli plivajući diskovi promjera 320 mm sa po 4 klipića, straga disk promjera 220 mm sa 2 klipića

Dimenzije i mjerenja: dužina 2072 mm, širina 725 mm, visina 1165 mm, visina sjedala 815 mm, međuosovinski razmak 1426 mm,  suha težina 191 kg, kapacitet spemnika goriva 21 l.

tekst: Tomislav Veček

Share

Povezane novosti

HONDA NSR 125R

HONDA NSR 125R

prosinac 31, 2003
HONDA CB 600 F HORNET

HONDA CB 600 F HORNET

srpanj 16, 2003
KAWASAKI KLX 400 R

KAWASAKI KLX 400 R

svibanj 28, 2003
APRILIA RS 125 Replica

APRILIA RS 125 Replica

travanj 24, 2003
KAWASAKI VN 1600 Classic

KAWASAKI VN 1600 Classic

ožujak 18, 2003
LAVERDA SFC 1000

LAVERDA SFC 1000

ožujak 04, 2003
BOOS HOOS

BOOS HOOS

ožujak 03, 2003
THE MOJITO FC

THE MOJITO FC

ožujak 01, 2003
HONDA CBR 600 RR

HONDA CBR 600 RR

veljača 19, 2003
HONDA CBR 600 RR

HONDA CBR 600 RR

veljača 19, 2003

About Author

admin