Predstavljanja — 12 prosinca 2007 -

V-Roehr je pravi američki superbike, a predstavlja novu generaciju američkih motocikala. Pogonskom agregatu iz HD V-Rod-a, prepunom potencijala, se netko konačno sjetio dati tijelo kakvo zaslužuje; sportsko. Prema riječima konstruktora, Waltera Roericha, naum je bio da se stvori brz, upravljiv, okretan i jak Superbike sa američkom mašinom. Rezultat je pred vama.
 

Okvir ovog motora napravljen je od kombinacije CrMo čelika i aluminija. Glavne grede okvira su čelične sa unutarnjim orebrenjima, a spajaju se na glodane aluminijske ploče na koje je vezana stražnja vilica. Težilo se ka centralizaciji masa i uravnotežavanju prednjeg i zadnjeg kraja. Kako bi se ostvario povoljan međuosovinski razmak, hladnjaci su postavljeni bočno kako motocikl nebi bespotrebno dobio na dužini zbog konstrukcije V60° agregata. Kad smo već kod međuosovinskog razmaka, on iznosi 1442 mm, što je 8 mm kraće od Ducatija 1098. U tehničkim specifikacijama stoji i kako će u ponudi biti kit za povećanje snage na čak 180 ks (standardna inačica imat će 120 ks). 
 

Naravno, prvi pravi američki superbike (naime, Buell 1125R ima Rotax pogonski agregat) nosit će samo markice. Na popisu su Ohlins prednje vilice, Ohlins stražnji amortizer koji djeluje direktno na zadnju vilicu, dakle bez spona, Brembo Serie Oro kočnice te Marchesini kotači od kovanog aluminija. Suha masa iznosi 193 kg. 
 

Cijena ovog stroja koji neodoljivo podsjeća na Ducati 999 bit će 39 995 $. Nadajmo se da ćete za te novce bar dobiti isti model guma na prednjem i zadnjem kotaču, a ako ne to, onda bar da će proizvođač zadnju gumu okrenuti u pravom smijeru 🙂
 

Share

Povezane novosti

MV Agusta Brutale 2013

MV Agusta Brutale 2013

listopad 17, 2012
Honda Dakar Rally

Honda Dakar Rally

listopad 09, 2012
BMW HP4

BMW HP4

kolovoz 02, 2012
Brammo Empulse

Brammo Empulse

svibanj 14, 2012
Ossa TR280i

Ossa TR280i

studeni 24, 2010
EICMA: Hondini noviteti

EICMA: Hondini noviteti

studeni 12, 2010
EICMA: Piaggio MP3 Yourban

About Author