Predstavljanja — 27 kolovoza 2009 -

Vespa LX 125 sada se može pohvaliti sofisticiranim novim sustavom elektronskog ubrizgavanja goriva. Čišći pogonski agregat nudi nižu potrošnju, linearniju isporuku snage i povećan užitak vožnje. Vespa potvrđuje tehnološku nadmoć, koja zajedno s njenim neponovljivim stilom čini osnovu za bezvremenski uspjeh.
 

Imuna na prolazak modnih trendova i hirova, sa svojim legendarnim stilom, Vespa je uvijek bila konstanta tehnološke evolucije.
 

 

Sada se piše novo poglavlje u potrazi za izvrsnošću: agregat 125 koji pogoni novu Vespu LX novim je, suvremenim sustavom elektronskog ubrizgavanja goriva zamijenio rasplinjač. 
 

S uvođenjem elektronskog ubrizgavanja goriva, robusni i pouzdani četverotaktni, dvoventilski, zrakom hlađeni pogonski agregat Vespe LX – koji već zadovoljava stroge ekološke standarde i nudi poslovično nisku potrošnju goriva i troškove održavanja – dobio je još bolje performanse: snaga i okretni moment su veći, i dostižni pri nižim okretajima.
 

Sa sustavom elektronskog ubrizgavanja koji u svakom trenutku osigurava optimalno miješanje zraka i goriva u komori za izgaranje, jednocilindrični agregat sada još mirnije i brže postiže veće brzine. Najvidljivija promjena za vozača je mirnija, linearna isporuka snage u neumornim stani-kreni uvjetima gradske vožnje.
 

Povrh svega ovoga, korištenje elektronskog ubrizgavanja smanjuje potrošnju goriva i emisiju štetnih plinova. Vespa u još većoj mjeri učvršćuje imidž urbanog skutera ekoloških uvjerenja.
 

Novi sustav elektronskog ubrizgavanja goriva Vespe LX razvijen je u potpunosti u Pontederi, sjedištu Piaggio Grupacije i jednom od najvažnijih razvojnih centara za agregate u svijetu. Piaggio Grupacija se obvezala ponuditi današnjem dobro informiranom i pronicljivom korisniku proizvod koji ne nudi samo performanse, pouzdanost i sigurnost, nego i mirnu savjest jer koristi proizvod koji poštuje okoliš.
 

VESPA LX 125 ie
 

Bezvremenski elegantni dizajn i kompaktna čelična šasija spajaju se i tvore okretnu  Vespu koja se ističe u konfuziji gradskog prometa.
 

Od kada se prvi put pojavila 1946., Vespa je izbjegavala stereotipe. Vespa je započela kao fenomen skutera s prodajom od preko 17 milijuna jedinica na pet kontinenata. Dizajn i tehnologija su godinama evoluirali, ali ostao je originalni duh Vespe kao skutera neusporedivog stila koji je lako koristiti i dostupan je svima.
 

Vespa LX 2009. plemenita je nasljednica uistinu jedinstvenog naslijeđa, stvorenog od strane ljudi koji se žele kretati gradom na tehnološki naprednom skuteru s neponovljivom elegancijom i stilom.
 

Moderna forma Vespe LX odaje priznanje klasičnim stilskim detaljima Vespe. Okruglo prednje svjetlo, široki prednji kraj od čelika (kao i cijela karoserija), novo, šire sjedalo i novi kromirani detalji na retrovizorima i blatobranu, preuzeti iz bogate povijesti najpoznatijeg svjetskog skutera.
 

Karoserija (ujedno i šasija) je u potpunosti od čelika za veću čvrstinu i preciznost vožnje. 11” i 10” kotači, klasični kočni sustav disk/bubanj i ovjes, prednja vilica i stražnji prilagodljivi monoamortizer upotpunjuju tehničke karakteristike Vespe LX.
 

Dostupno je šest boja Vespe LX: Vulcano Crna, Montebianco Bijela, Cortina Siva, Dragon Crvena, Taormina Narančasta, Midnight Plava i Lime Žuta.
 

 

Share

Povezane novosti

MV Agusta Brutale 2013

MV Agusta Brutale 2013

listopad 17, 2012
Honda Dakar Rally

Honda Dakar Rally

listopad 09, 2012
BMW HP4

BMW HP4

kolovoz 02, 2012
Brammo Empulse

Brammo Empulse

svibanj 14, 2012
Ossa TR280i

Ossa TR280i

studeni 24, 2010
EICMA: Hondini noviteti

EICMA: Hondini noviteti

studeni 12, 2010
EICMA: Piaggio MP3 Yourban

About Author