Vikend druženje s akcijskim Ducati demo modelima!

Imali smo ideju da jedan od možda zadnjih sunčanih i toplijih ovosezonskih vikenda iskoristimo za druženje sa Ducati demo modelima. Nakon kraćeg razgovora s dečkima iz Ducatija vrlo brzo je ideja prešla u realizaciju pa se samo čekalo subotnje jutro. Podsjećamo da su svi ovi modeli trenutno na akcijskoj ponudi uz značajne popuste a detalje možete saznati u nastavku.

Dočekala nas je prvo nova Multistrada 950, izgledom identična većem modelu od 1200 ccm ali snagom možda primjerenija prosječnom vozaču. S obzirom da smo bili vremenski ograničeni, odlučili smo se za gradsku vožnju i malo lutanja po periferiji. Jedan je to od motocikala koji nakon nekoliko minuta druženja djeluje kao da ga vozite godinama. Velik i udoban a opet lagan i okretan. Sjedalo je dizajnirano tako da na motoru ne traži nikakav poseban angažman a uspravan položaj ugodan je i višim vozačima. Iako zbog namjene putovanjima mora biti većih gabarita, Multistrada se izvrsno snalazi u gradu gdje okretnost posebno dolazi do izražaja. Serijski ovjes odlično upija neravnine dok snage ima sasvim dovoljno, čak niti na sport mapi ne treba očekivati nelagodnu erupciju već uglađeno linearno razvijanje. Možemo zaključiti da nova Multistrada u potpunosti opravdava  izraz “multi” u svom nazivu.

 

Slijedeći na redu bio je SuperSport S. U Ducatiju su ovim modelom htjeli ponovno oživjeti jednu gotovo zaboravljenu kategoriju ali mišljenja smo da sličnosti sa nekadašnjim modelom gotovo da i nema. Nevjerojatno lagan i okretan motocikl u seriji je opremljen regulirajućim Ohlins ovjesom i Quickshifterom, te agregatom zapremine 937 ccm i snage 110 KS koji nije igračaka iako se takvim čini u vožnji. Položaj sjedenja je najbliži sport touring motociklima no ukoliko se odlučite na agresivniju sportsku vožnju dovoljno se samo se malo nagnuti prema naprijed i okrenuti ručicu gasa.

 

Nakon ultra laganog SuperSporta S došlo je vrijeme za XDiavel S. Velik, moćan i jednostavno impresivan. Teško bi bilo pobrojati sve detalje kojima se XDiavel može pohvaliti, posebno u S izvedbi. Agregat zapremine 1.266 ccm koji razvija 126 Nm uz sve elektroniku koju imate na raspolaganju zahtjeva koncentraciju. Premda vizualno djeluje robustno, u vožnji je odlično izbalansiran te se ukupna težina od nešto manje od 250 kg ne osjeti na način kako bi se to očekivalo. Vozačima koji nisu naviknuti na položaj sjedenja s ispruženim nogama potrebno je nešto vremena da bi se opustili ali nakon toga XDiavel postaje ugodni suputnik. Osim samih voznih karakteristika i potentnog agregata, ono što je sigurno kod XDiavela S je da nigdje nećete proći nezapaženo.

 

Za kraj dana ostavili smo Scrambler Desert Sled. Možda bi jednostavnije bilo reći “šećer za kraj” jer moramo biti iskreni i napisati da nas dugo neki motocikl nije toliko oduševio. Nema elektronike, nema modernih gadgeta, starinski dizajn, obični zračnjak zapremine 800ccm… i nevjerojatno zabavan za voziti. Najveća novost na Desert Sledu, iako je kompletno novi u odnosu na prošlogodišnje modele, visina je sjedala od 86 cm te mekši ovjes prilagođen za manje zahtjevne off road vožnje čemu posebno pomažu serijski montirane rally gume. Ukupni dojam je da se radi o motociklu koji će i za dvadeset godina biti jednako atraktivan a kad tome dodate prije navedene karakteristike nije čudno da bi svi htjeli imati jedan primjerak u garaži.

 

 

Ovlašteni uvoznik motocikla Ducati za Hrvatsku, Panigale, d.o.o. objavljuje akciju za prodaju demo motora:

 

  Prijeđeno km Redovna cijena kn Popust kn Akcijska cijena kn
X Diavel S          120      189.990,00   15.000,00      174.990,00
Multistrada 950        4.200       111.990,00   20.000,00       89.990,00
Scrambler Deserl Sled         600        89.990,00   10.000,00       79.990,00
SuperSport S        3.600       121.990,00   12.000,00      109.990,00

 

  • Motocikli nikada nisu bili registrirani. Kupac je prvi vlasnik.
  • Redovna garancija, 2 godine, kreće od dana kupnje.

Sve informacije na:

01/346-0992

098/307-518

[email protected]

 

 

 

 

 

Prethodni članak161. broj Moto Pulsa na kioscima
Sljedeći članakMotoGP – Motegi 2017