Svjetski motosport — 14 travnja 2018 -

www.motori.hr

Treća utrka sezone bila je ujedno i prva ovogodišnja u Europi, odnosno konkretnije u španjolskom Aragonu. FP1 i FP3 voženi su na mokrom dok je jedino FP2 u petak upao u suhi dio dana pa su vremena sa FP2 i bila najbolja za prvi dan vikenda u Aragonu. Najbrži je u slobodnom dijelu bio Melandri s 1.50.652 dok su ga unutar pola sekunde pratili Rea, Sykes i Davies. Nastupio je i Davide Giugliano na Milwaukee Apriliji kao zamjena za ozlijeđenog Lavertyja.

Melandrijeva prednost trajala je samo do prvog zavoja nakon čega su ga prošla oba Kawasakija i Lowes na Yamahi. Pola kruga kasnije ispred njega se pozicionirao i Davies koji s izvrsno probio iz četvrtog startnog reda. Utrku je vodio Rea ispred Lowesa ali je Davies, tada već na trećem mjestu, izgledao nezaustavljivo. Nakon tri kruga došlo je do pada trojice vozača u 11-om zavoju,  Camier je u padu podletio pod Torresa i Savadorija nakon čega su suci pokazali crvenu zastavu.

Restart je prošao bez incidenata, ponovno je poveo Rea ispred Lowesa no najveći gubitnik je ispao Davies koji je zapeo na šestom mjestu te mu je trebalo tri kruga da prođe Sykesa. Nastavio je u jačem ritmu te uskoro prošao i Lowesa međutim vodeća trojka, Rea, Melandri i Forres tada su mu već odmaknuli 1,2 sekunde i nije izgledalo kao da ih može stići.

10 krugova do kraja Forres je vozio fantastično, prošao je prvo Melandrija a zatim na istom mjestu krug kasnije i Reu. Tada se već i Davis vratio u ritam i približio se vodećoj grupi. Pet krugova prije kraja Rea je vratio vodstvo i vrlo brzo počeo stvarati novu prednost tako da je već u slijedećem krugu imao 0,8 sek prednosti. Davies se približio Melandriju i Forresu te je počela borba tri Ducatija za dva mjesta na podiju koja su na kraju osvojili Forres i Davies.

Start i prvih nekoliko krugova druge utrke uvijek je teško ukratko opisati a na današnjoj utrci bilo je posebno interesantno. Nakon pet krugova Davies je vozio najbržih niskih 1.51, vodio je Fores ispred Melandrija i Ree. Malo iza njih ostali su vdMark i Davies u borbi za četvrto mjesto.

Prva trojica bila su vrlo blizu i dok je Rea spremao napada na vodećeg Foresa, Melandri mu je bio na repu međutim ponovili su se problemi sa stabilnošću Melandrijevog Ducatija te je morao malo usporiti. Davies se nakon prolaska vdMarka polako približio vodećima tako da se u zadnjih deset krugova formirala grupa od četiri vozača u vodećoj grupi.

Nažalost po Foresa, izgleda da je to za njega ipak bio preveliki pritisak pa je napravio grešku, proklizao i pao. Rea je uz to na svojoj strani imao ponovnu situaciju u kojoj Davies napada Melandrija ali ne može se reći da ju je iskoristio jer su oba Ducatija bila vrlo blizu.

Pet krugova prije kraja Davies je prešao Reu, Melandri je malo zaostao za njima ali je i dalje bio u igri te se čekalo zadnja dva kruga da se otvore sve karte. Četiri sekunde iza njih kasnili su u drugoj grupi vdMark, Lowes i Rinaldi a još sekundu iza njih bio je Tom Sykes.

U zadnjem krugu je Rea još jednom pokušao napasti ali se precijenio i preširokom putanjom izletio sa staze. Srećom na asfaltiranom dijelu tako da se odmah i vratio. Da je Melandri držao ritam predzadnjeg kruga vjerojatno bi to iskoristio a ovako se morao zadovoljiti trećim mjestom. Nastavak slijedi već za tjedan dana u nizozemskom Assenu.

 

 

 

 

 

 

Share

Povezane novosti

WSBK – Assen 2018

WSBK – Assen 2018

travanj 21, 2018
MotoGP – Argentina 2018

MotoGP – Argentina 2018

travanj 08, 2018
WSBK – Thailand 2018

WSBK – Thailand 2018

ožujak 25, 2018
MotoGP – Qatar 2018

MotoGP – Qatar 2018

ožujak 18, 2018
MotoGP 2018 testovi u Sepangu
MotoGP – Valencia

MotoGP – Valencia

studeni 12, 2017
WSBK – Qatar 2017

WSBK – Qatar 2017

studeni 03, 2017
MotoGP – Sepang 2017

MotoGP – Sepang 2017

listopad 29, 2017

About Author

mate