Svjetski motosport — 19 rujna 2015 -

Tom Sykes osvojio je Pole Position u Jerezu odvozivši 1.40.292.  Odmah pored njega starta timski kolega Rea sa zaostatkom 0.208. Iznenađenje je svakako treće mjesto za Canepu koji je sa zaostatkom od 0.216 ostvario najbolji rezultat karijere i prvi puta starta iz prvog reda a iza sebe je ostavio vdMarka, Torresa i Daviesa u drugom redu. Treći red ispunili su Pirro, Baiocco i Lowes dok su iznenađenje četvrtog reda bili relativno loše plasirani Guintoli i Haslam.

Race 1:

Izvrstan start Sykesa i Ree odmah ih je plasirao na vrh kolone, iza njih je odlično startao i Davies koji se probio na treće mjesto. Četvrti je bio Canepa, peti Haslam.  Već nakon  drugog kruga Kawasakiji su se počeli odvajati s razlikom od oko sekunde dok su se Canepa, Davies, Haslam i vd Mark borili za treće mjesto. Agresivna vožnja uskoro Canepu košta proklizavanja nakon kojeg se vratio u utrku ali na zadnje mjesto.

Nakon sedam krugova počinju problemi za Reu kojeg prolazi prvo Davies a na repu su mu ostali  Haslam i vd Mark koji vode svoju međusobnu borbu. Sykes za to vrijeme ima skoro 4 sekunde prednosti. Ulaskom u zadnjih deset krugova vd Mark prolazi Haslama a par zavoja kasnije i Reu. Očigledno je budući prvak imao nekih problema s motorom ali je uspio iza sebe držati Haslama. Nekoliko puta su se međusobno prelazili, ali Rea se nije predavao. U toj borbi su malo usporili tako da im je vd Mark već daleko odmakao ali se Pirro približio.

U zadnja tri kruga ušlo se bez promjena poretka i osim prije spomenute trojke u borbi za četvrto mjesto, ostale promjene nisu bile izgledne. U predzadnjem krugu Rea po ne znam koji put ide preširoko, Haslam prolazi ali opet ne uspijeva zadržati vodstvo. Niti u zadnjem krugu nije bilo promjena tako da je Sykes upisao novih 25 bodova, drugi je bio Davies, onda vd Mark, Rea, Haslam, Pirro… no najvažnije je da je ovom utrkom Rea i službeno postao prvak.

Results-page-001

 

Race 2:

Iako je prvenstvo riješeno, nastavlja se borba za drugo mjesto između Sykesa i Daviesa koji je uoči druge utrke imao 8 bodova prednosti. Sykes je opet najbolje startao, iza njega Rea i Davies no u prvom zavoju Rea ide preširoko pa ga prolaze Davies i Torres. Ta grupa se odmah malo odvojila od slijedeće u kojoj su ostali vd Mark , Haslam, Canepa, Pirro…

Sykes se uskoro odvojio a Torres spremao napad na Daviesa. Odmah iza njega spreman je bio i Rea. Haslam im se uskoro priključio i ponovno pokušavao napasti Reu kao u prvoj utrci no u slijedećih nekoliko krugova poredak je ostao isti iako su razlike i dalje bile minimalne. S izuzetkom Sykesa koji je stvaroio oko 2 sekunde prednosti. Haslam i Rea se ponovno prelaze ali ovaj puta Haslam uspijeva zadržati poziciju. Iza njih je polako pristizao vd Mark koji i u udrugoj utrci prelazi novog prvaka.

Na samom vrhu su se počele događati promjene, Sykes je gubio prednost i Davies je bio sve bliže. Ulaskom u deseti krug Davies se probio na vodeću poziciju, a Sykesa su počeli ugrožavati i dvije Aprilije, Torres i Haslam. Uskoro ga prolaze obojica a nakon toga i vd Mark. Očito je Sykes ovaj puta pretjerao i prerano potrošio stražnju gumu.

U zadnjih pet krugova ušlo se nepromjnjenog poretka: Davies, Torres, Haslam, vd Mark, Rea, Sykes… Taman kad je počeo sprema napad na Haslama, vd Marku pušta prednja guma i pada. Šteta, do tog trenutka mladi Nizozemac bio je odličan u obe utrke. Jedina akcija do kraja mogla se očekivati između dva Aprilijina vozača jer je ostali poredak bio prilično stabilan. Situacija je ostala ista do kraja, Davies je na Ducatiju pobjedio u drugoj utrci a na podiju su pored njega stajali domaćin Torres i Haslam. Kawasakiji su uzeli četvrto i peto mjesto, nakon njih plasirali su se Baiocco, Pirro, Camier, Guintoli…

Nastavak slijedi za dva tjedna u Francuskoj a onda i zadnja utrka prvenstva u Qataru.

Results-page-001

 

Jordi Torres: “Jako sam sretan zbog rezultata druge utrke. Stvarno sam htio kući ostvariti dobar rezultat Tim je radio savršeno i dao 100% svaki put kad smo izašli na stazu. Od sredine utrke imao sam priliku promijeniti stil vožnje kako bih prilagodio trošenje guma. Na ovoj vrućini bilo je vrlo teško, ali smo na treninzima radili na postavkama baš za ovu situaciju. U prvoj utrci dobro sam krenuo, ali sam u prvom zavoju ubacio u ler i izgubio brzinu. Pokušao sam nadoknaditi to, ali jednostavno nisam imao pravi osjećaj s prednjom kočnicom i morao sam se zadovoljiti s tim da uzmem koji bod.”

Leon Haslam: “Uvjeti u drugoj utrci su nam pomogli. Radili smo na rješenju jučerašnjih problema i bili smo uspješni. Nakon trećeg treninga bio sam siguran kako možemo do pobjede, a nakon Superpole-a bio bih sretan s podijem. Uspio sam dobro startati i vratiti se u obje utrke, ali u prvoj utrci sam se mučio na izlasku iz sporih zavoja. U drugoj utrci ispravili smo taj problem, ali osvojiti podij nije bilo lako jer su se gume već nakon 9 krugova počele trošiti i bilo je lako pogriješiti. Zadovoljan sam ovim podijem, nisam bio na njemu od Misana i imati dvije Aprilije ovdje zasluženo je zadovoljstvo za momčad.”

2.ApriliaWSBK_Torres

4.ApriliaWSBK

 

sbk-2015-jerez-sykes-02

sbk-2015-jerez-sab-torres

kawasaki-racing-team-jerez-sbk-2015-23

althea-jerez-2

2015-canepa_action

 

 

 

Share

Povezane novosti

MotoGP – Motegi 2017

MotoGP – Motegi 2017

listopad 15, 2017
MotoGP – Aragon 2017

MotoGP – Aragon 2017

rujan 24, 2017
WSBK – Portimao 2017

WSBK – Portimao 2017

rujan 16, 2017
MotoGP – Misano 2017

MotoGP – Misano 2017

rujan 10, 2017
WSBK – Lausitzring 2017

WSBK – Lausitzring 2017

kolovoz 19, 2017
MotoGP – Austria 2017

MotoGP – Austria 2017

kolovoz 13, 2017
MotoGP – Brno 2017

MotoGP – Brno 2017

kolovoz 06, 2017

About Author

mate