WSBK – Laguna Seca 2017

 

Kako je bilo i najavljeno, Davies se nakon nezgodnog pada trebao vratiti u Laguni. To se i dogodilo a najbolji pokazatelj njegovog trenutnog zdravstvenog stanja ostvareno je najbolje vrijeme od 1.23.425 čime je nakon prvog treninga zasjeo na vrh poretka i bio jedini koji je odvozio ispod 1.24. Na drugom treningu, koji je bio prekidan zbog dvije crvene zastave, nije ostvario bolje vrijeme a na ispod 1.24 približili su mu se Rea i Melandri. Na kraju je najbrži bio Sykes koji je s odvoženih 1.22.476 osvojio Pole position. Drugi je na gridu bio Rea a treći Davies, sva trojica ispod 1.23 dok je Melandri imao četvrto startno mjesto s 1.23.077.

Sykes je poveo prvu utrku ispred Daviesa. Rea je napadao drugo mjesto ali bi Davies odmah i vraćao. Sykes je krenuo vrlo agresivno pokušavajući odmah stvoriti razliku. U početnim krugovima je izgledalo da mu to uspijeva ali su Davies i Rea i dalje držali priključak.

Na polovici utrke Davies je uspio doći prvog mjesta a zanimljiv je bio prelazak u Corkscrew koji je također iskoristio i Rea. Melandri je kasnio za vodećom grupom nekoliko sekundi i nije mogao pratiti ritam.  Druga grupa od dva vozača borila se dosta daleko iza njih, Fores i Camier dok su u trećoj grupi bili Torres, vdMark, Mercado i Savadori.

U zadnjih deset krugova na vrhu su ostali sami Davies i Rea, niti Sykes ih više nije mogao pratiti. Davies je i dalje vodio ali Rea ga ja pratio na svoj način, onaj gdje drži vozača ispred sebe na minimalnom razmaku i napada u predzadnjem ili zadnjem krugu. Kod Sykesa mu to obično uspijeva ali Davies isto zna ostaviti nešto snage za završnicu pa mu taktika nije uspjela. Davies se vratio na najbolji način, novom pobjedom ispred Ree, Sykesa i Melandrija.

Start druge utrke posebno je bitan zbog obrnutog rasporeda na gridu, zato se od Melandrija koji je startao prvi očekivalo da će barem neko vrijeme zadržati Kawasakije dok se Davies ne približi. Međutim, to se nije dogodilo pa su Sykes i Rea odmah odjurili naprijed. Razlika je u tom trenutku još bila nadoknadiva za Daviesa koji je bio četvrti, iza Foresa. Već dva kruga kasnije Rea se odvojio od Sykesa i iz dosadašnjih iskustava, iako je preostalo još 20 krugova, mogli bismo reći da je time pitanje pobjednika bilo riješeno.

U sedmom krugu odustali su Torres, nakon pada, i Camier zbog tehničkog problema na Agusti. Za to vrijeme se vodećih pet vozača rasporedilo na oko 2 sekunde jedan od drugog, iznimka je bio Melandri koji je smanjivao prednost četvrtoplasiranog Foresa i nakon nekoliko krugova uspio ga i prestići.

Osam krugova prije kraja Davies je vozio najbrže krugove i približio se Sykesu ali je do Ree ostalo nedostižnih 6 sekundi. Bez pritiska nije bilo ni mogućnosti da Rea pogriješi tako da je samo trebao održavati svoj konstantni tempo od 1.23 i završiti utrku. Davies je probao napasti Sykesa, ulaskom u zadnja tri kruga zaostajao je nešto malo više od 1 sekunde. Bio je brži no nedovoljno tako da je Sykes bez većih problema obranio drugo mjesto.

U prvenstvu sada slijedi pauza od skoro mjesec i pol dana a onda nastavak devetom utrkom na njemačkom Lausitzringu.

 

 

 

Prethodni članakDucati 1299 Panigale R Final Edition
Sljedeći članakMoto Guzzi Griso 1200 by Officine Rossopuro