WSBK – Laguna Seca 2018

Ovogodišnje izdanje WSBK vratilo je Daviesa u igru, nakon nekoliko ne previše uspješnih vikenda osvojio je Pole position i u prvoj utrci se s aktualnim prvakom borio za prvo mjesto. Već od početka su Rea i Davies krenuli naprijed, nakon što je Rea prije prvog zavoja prošao Sykesa, a sedam krugova bilo je potrebno da prođe i Daviesa nakon greške na kočenju prije uspona na Corkscrew. Vodstvo više nije puštao do kraja utrke. Prednost je varirala oko sekundu do dvije ali vrlo uvjerljivom vožnjom nije dozvolio Daviesu da ugrozi njegov plasman i novih 25 bodova čime je trenutna ukupna bodovna razlika dostigla 70 bodova.

Otprilike krug nakon što je Rea poveo, njegov timski kolega nije se više mogao braniti od Lowesa a topila se i prednost nad Lavertyjem i Melandrijem. Lowes je konačno uspio prilagoditi Yamahu i novim osvojenim podijem unositi dodatnu zanimljivost u WSBK prvenstvo.

Slično možemo reći i za Lavertyja i njegovu Apriliju. Nešto manje uspješan ali konstantno sve bolja Aprilija osvojila je četvrto mjesto i vidi se napredak u zadnjih nekoliko utrka. Dodatni bonus za Lavertyja biti će prvo startno mjesto u nedjeljnoj utrci što bi mu moglo osigurati još bolji plasman.

Melandri je nakon prilično frustrirajućih kvalifikacija utrku završio na petom mjestu prošavši Foresa u završnici utrke. Sedmo mjesto jedva je obranio Sykes ispred vdMarka. Drugo mjesto na kvalifikacijama ipak je na kraju rezultiralo sedmim mjestom u utrci.

Kao što smo se nadali, Laverty je odlično startao i poveo drugu utrku s tim da je u početku vozio i najbrže krugove te napravio prednost od skoro sekunde. To je trajalo osam krugova, dok su se Rea i Davies probijali kroz gužvu, nakon čega je Laverty ipak morao propustiti bržeg Reu. Iza njih su ostali vdMark, Davies i Lowes.

Utrka je ponovno bila razočaravajuća za Camiera koji je pao u samom početku, Melandrija koji je proklizao isto u početnoj fazi utrke a Sykes je zapeo na 8. mjestu, vjerojatno ponovno zbog problema s prednjom gumom kao i u prvoj utrci.

U desetom krugu je Davies prošao vdMarka i krenuo loviti prvu dvojicu jer je Lavertyjeva prednost iznosila 1,4 sekundi i ako je imao ambicije doći do drugog mjesta to je bio zadnji trenutak za krenuti u napad. Devet krugova prije kraja je uspio proći a Laverty je morao ubrzati za mjesto na podiju jer odmah iza Daviesa skrivale su se obje tvorničke Yamahe. Na njihovu žalost, Lowes je bio iza vdMarka uz brže krugove pa je isto tako izgubio vrijeme u napadima na Nizozemca što je Lavertyju davalo veću šansu za zadržavanje trećeg mjesta.

Lowes je jedva uspio proći vdMarka u predzadnjem krugu. Na početku njegovog napada Lavertyjeva prednost iznosila je 0.7 sekundi a nakon prolaska vdMarka 1,2 sekundi. Vremena za daljnje napade nije bilo tako da je Laverty osvojio prvi podij nakon povratka iz MotoGP-a.

Nova pobjeda za Reu, novo drugo mjesto za Daviesa a Forres, Tores i Sykes morali su se zadovoljiti šestim, sedmim i osmom mjestom. Nastavak prvenstva je za dva tjedna u Misanu, nakon kojeg slijedi ljetna stanka do sredine rujna.

 

 

Prethodni članakMotoGP – Catalunya
Sljedeći članakNovi Moto Puls na kioscima!