WSBK – Magny Cours 2016

b_05321_r11_action_full

Mokra staza uoči kvalifikacija na francuskom Magny Coursu nije previše utjecala na osvojene startne pozicije tako je Rea opet bio najbrži s odvoženih 1.52.881. Iza njega ostali su za popuniti prvi red Sykes i Davies dok je četvrto vrijeme odvozio Guintoli na Yamahi. Slijedili su Camier, vdMark, Hayden, Savadori…

Uoči starta staza je bila djelomično suha pa je glavno pitanje bio izbor guma. Dok se većina odlučila krenuti s kišnim gumama, neki poput Savadorija su tako i završili utrku, Davies je svoju šansu tražio odlučivši se za intermediate. Na startu su ponovno najbolji bili Kawasakiji sa Sykesom u vodstvu dok je Davies startao prilično loše i izgubio nekoliko pozicija. Rea je uskoro ostavio prostor što je iskoristio Hayden no ta promjena nije dugo trajala. Davies se za to vrijeme borio negdje oko 12-og mjesta.

Najbrži krug u dotadašnjem tijeku utrke vozio je Sykes, 1.54.3, cijele tri sekunde brže od Daviesa, a prvi od vozača koji se odlučio skrenuti u box na zamjenu guma bio je Hayden. Krug kasnije najbrži krug od 1.54.206 bilježi Camier na MV Agusti ali Davies ulazi u ritam i stiže već do devetog mjesta. Camier je nešto kasnije stigao i Reu a još nešto kasnije i Sykesa te preuzeo vodstvo. Hayden se nakon boxa vratio na 19. mjesto što nije dugo trajalo s obzirom da je zbog tehničkih problema sa Hondom morao odustati. Domaći vozač Lagrive skida vrijeme na 1.51.5.

Nakon odvoženog prvog dijela utrke poredak prve destorice bio je: Camier, Savadori, De Angelis, Davies, Guintoli, Lagrive, Van Der Mark, Fores, Sykes i Rea. Zanimljiv poredak s obzirom da je nešto kasnije Davies sa 1.48.6 prošao na treće mjesto i u tom trenutku su tri različita talijanska motora držala podij.

Pet krugova do kraja Davies je preuzeo vodstvo koje je svakim krugom sve više raslo i nije bilo realne šanse da ga netko skine s vrha. Iza njega se odvijala borba s brojnim promjenama mjesta kao posljedica izbora guma i djelomično suhe staze. Brz je bio vd Mark koji je uspio dostići i prestići Camiera a odmah nakon toga i Savadorija. U sličnoj situaciji bio je i Sykes koji koji je prošao Lagrivea, Camiera i u zadnjem krugu Savadorija s najbržim krugom utrke od 1.41.167. uguravši se tako na najniže mjesto na podiju. Rea se morao zadovoljiti četvrtim mjestom što je cijelom prvenstvu ponovno dalo malu dozu neizvjesnosti. Barem do sutra…

 

 

race1-page-001

 

… kad je osvanulo sunčano jutro, suha staza i Sykesov najbrž krug na zagrijavanju. Tako je krenula i utrka, Sykes je poveo a Davies se ubacio na drugo mjesto ispred Ree. Već u početnim krugovima ta trojka se odvojila od druge grupe koju je vodio Camier ispred vd Marka, Guintolija i Savadorija a koja je konstanto mjenjala poredak. Iza njih su ostali Hayden, Fores, Torres, Lowes…

Sykes je s odvoženih 1.37.8 u trećem krugu bio najbrži i počeo stvarati razliku dok je Rea počeo napadati Daviesa. Dva kruga kasnije ga prošao, morao je stisnuti jer je to bio jedini način da pokuša dostići Sykesovu prednost tada već 1.4 sekunde. Trebalo mu je sedam krugova da ga dostigne ali za sami prolazak trebalo je još čekati jer se Sykes unatoč greškama nije dao. Davies je ostao na zaostatku od 1.5 sekundi iza vodećeg dvojca međutim kako su se Kawasakiji jedan drugome kvarili ritam, Davies je u dva kruga uspio smanjiti zaostatak na ispod sekunde a do kraja je ostalo 9 krugova. Camier je cijelo to vrijeme i napadao vd Marka u borbi za četvrto mjesto.

Uslijedila je odlična borba, Rea je u jednom od pokušaja napada ostavio otvoreni prostor Daviesu koji je u istom zavoju prošao oba Kawasakija i poveo utrku. Davies je nastavio fantastičnim ritmom a Rea je konačno uspio proći Sykesa. Davies je vozio visokih 38, Kawasakiji niskih 39 pa je sekunda razlike stvorena do ulaska u zadnja tri kruga. Rea je pojačao ritam od kad se oslobodio Sykesa i počeo smanjivati gap do vodećeg no do kraja je ostao samo jedan krug. Zapravo je veća šansa bila da Sykes vrati drugo mjesto no i za njega je bilo premalo vremena pa je utrka završila bez promjena. Davies je dvostrukom pobjedom završio vikend u Francuskoj i smanjio razliku u ukupnom poretku. Ostao je još vikend u Španjolskoj za dva tjedna te nakon toga završetak sezone u Qataru krajem mjeseca. U četiri utrke razlika od 48 bodova za prvaka odnosno 38 do drugog mjesta teško je nadoknadiva ali ne i nemoguća. Barem teoretski.

race2-page-001

 

 

 

 

b_01059_r11_action_full

b_01219_r11_action_full

b_01393_r11_action_full

b_02290_r11_action_full

 

 

 

Prethodni članakMotoGP timovi i vozači za sezonu 2017
Sljedeći članakDucati SuperSport