WSBK – Misano 2015

Uoči devete utrke prvenstva u Misanu jedna od interesantnijih vijesti u medijima odnosila se na Max Biaggija odnosno njegovo sudjelovanje u utrci u Misanu. Kao bivši prvak i jedan od najvećih rivala Valentina Rossija još uvijek je atraktivna vijest, pogotovo nakon slične epizode na početku sezone kada je umjesto ozlijeđenog Giugliana “uskočio” legendarni Troy Bayliss. Premda rezultati nisu bili loši, ali za njegovo ime ni previše dobri, bila je to glavna vijest uoči utrke. Bayliss je na kraju odlučio voziti i drugu utrku ali su nakon toga vidjeli da to baš  i nema previše smisla  te ga je zamijenio mladi Španjolac Fores.

Aprilija je, na uvjetno govoreći domaćoj stazi, odlučila malo pojačati PR te angažirala Biaggija da kao wild-card sudjeluju u Superbikle utrci u Misanu. Biaggi je kao test vozač dosta vremena proveo na obnovljenoj stazi i s novopresvučenim asfaltom tako da je bio u prednosti ali teško se moglo očekivati da će prvog dana slobodnih treninga odvoziti najbrže vrijeme. No , upravo to se dogodilo ali je na trećem treningu u subotu ujutro Biaggi je završio četvrti dok je najbrži bio Torres, onda Rea i Haslam te iza Biaggija petoplasirani Lowes. Popodnevni trening s odvoženih 1.34.976 na vrh se probio Giugliano.

Superpole 1 počeo je u 15.00 i za očekivati je bilo da će najbrži biti Sykes s 1.34.886 koji je prilično loše odvozio prva tri treninga i ušao u Superpole s 11-e pozicije. Uz njega u SP2 ulazi i Badovini. U SP2 dobili smo pozicije na gridu a startaju ovako: Sykes, Haslam, Giugliano, Rea, Biaggi, Torres, Lowes, Badovini, Guintoli, Pirro, Davies…

Race 1:

Sykes je na startu obranio prvo mjesto ispred Giugliana i Haslama. Biaggi je izgubio jedno mjesto od Torresa ali ga je ubrzo i vratio međutim čudan potez Guintolija u četvrtom zavoju, kada se pokušao ugurati s unutarnje strane, izgurao je Maxa na sedmo mjesto.

U trećem krugu Torres u vrlo brzom zavoju atraktivno prolazi Daviesa u borbi za peto mjesto no par zavoja kasnije napravio je grešku, izgubio grip i pao.  Sykes i Giugliano su napravili malu razliku a Rea je prvo trebao proći Haslama da krene za njima. Iza njih su na petom i šestom mjestu bili Davies i Biaggi.

U sedmom krugu Haslama je prošao Rea i u pokušaju vraćanja napravio je grešku i time pustio i Daviesa ispred sebe. Približio mu se i Biaggi koji se odlično držao na šestom mjestu i iza sebe na pristojnoj udaljenosti ostavio aktualnog svjetskog prvaka Guintolija.

Na samoj polovici utrke najbrži krug je vozio Davies i pripremao napad na Reu međutim značajnih promjena nije bilo, i dalje je uvjerljivo vodio Sykes, drugi je bio Giugliano, treći Rea, četvrti Haslam, zatim Davies i Biaggi.

Osam krugova prije kraja Davies je napao i za kratko prošao Reu no Kawasaki je bio brži na ravnim dijelovima što Davies nije mogao lako dostići na kočenjima. Ipak, dva kruga kasnije uspijeva izvrsnim manevrom u najbržem zavoju na stazi. Rea se nije predavao pa su svojom borbom ubrzo počeli stizati i drugoplasiranog Giugliana. Za to vrijeme se Sykes izgubio iz kadra i samo ga je velika greška mogla skinuti s prvom mjesta.

Tri kruga do kraja Davies ipak griješi i Rea vraća treće mjesto no u to vrijeme i Biaggi počinje napadati Haslama te je uslijedila zanimljiva borba dvije Aprilije. Izgleda da je Giugliano potrošio gume jer ga u predzadnjem krugu prolaze i Rea i Davies. Davies nije odustao od borbe za drugo mjesto, prolazi Reu u zadnjem zavoju ali ide preširoko pa Rei nije bio problem vratiti drugo mjesto.

race1-page-001

 

 

Race 2:

Niti na startu druge utrke nije bilo iznenađenja, Sykes je odlično startao i poveo utrku ispred Giugliana, Ree, Daviesa i Haslama. Već nakon tri kruga Kawasakiji u sendviču imaju Giugliana i polako se odvajaju od Daviesa i tri Aprlije koje su ih pratile: Haslam, Torres, Biaggi.

Giugliano je najvše stiskao i napadao prvo mjesto, cijelo vrijeme s Reom na repu, ali Sykes je na izlascima iz zavoja bio iznimno brz i teško je napraviti precizan manevar prelaska. Napokon je to napravio u šikani nakon ciljne ravnice. Dva zavoja kasnije napada i Rea, Kawasakiji se međusobno prelaze a kao pobjednik izlazi Rea. Giugliano se pokušao odvojiti ali Rea je bio blizu no u šikani Rea radi veliku grešku i prolazi ga Sykes, Rea ostaje u utrci ali na trećem mjestu.

Borbu na vrhu koriste Davies i Haslam koji love priključak s vodećom trojicom. Torres i Biaggi na šestom i sedmom mjestu ostali su stotinjak metara iza njih i vodili međusobnu borbu. Vodeći Giugliano se počeo odvajati ali je pri tome morao biti oprezan s gumama jer je do kraja ostalo 13 krugova a Rea je ponovno zasjeo na drugo mjesto i krenuo ga loviti.

8 krugova prije kraja Davies i Haslam su se potpuno približili Sykesu. Uskoro i napadaju no kako je Davies napravio malu grešku u prolasku i otišao preširoko, to je iskoristio Haslam prošavši obojicu. Za to vrijeme Giugliano je sve teže uspijevao zadržati kakvu takvu prednost ispred Ree da bi je na kraju šest krugova do kraja izgubio i Rea je prešao u vodstvo.

Do kraja utrke više nije bilo prelaženja na vrhu, Rea pobjeđuje ispred domaćeg Giugliana, slijedili su ih Haslam, Davies, Sykes, Biaggi, Torres…

Možemo još komentirati kako je Biaggijev povratak na kraju ispao u skladu s očekivanjima, nekoliko dana treninga u Misanu donijelo mu je početnu prednost no do kraja vikenda su stvari sjele na svoje mjesto. Svejedno, može se reći da je bio uspješan jer je veći dio vremena držao tempo s ostala dva Aprilijina tvornička vozača pokušavajući gotovo cijelu drugu utrku proći Torresa što mu je uspjelo u predzadnjem krugu.

race2-page-001

 

2-apriliawsbk_haslam

5-0119_p08_scassa_action

10-0250_p08_giugliano_box-1

2015-max-biaggi-aprilia-misano

bmw-badovini-misano-5

 

 

 

 

 

Prethodni članakDucati Scrambler Hero 01 by Holographic Hammer
Sljedeći članak21. Croatia Bike Week 24-30.08.15 Pula