WSBK – Misano 2018

 

Pole position uoči utrke u Misanu pripao je Sykesu no u prvoj utrci Britanac nije mogao pratiti ritam što mu je bilo dostatno samo za osvojeno peto mjesto. Oscilacije u njegovim nastupima, iako se može pohvaliti naslovom prvaka, prilično su velike i zato je najvjerojatnije da će njegovo mjesto slijedeće sezone zauzeti Haslam. Za razliku od timskog kolege, Rea je iskoristio Sykesovu manju grešku na startu i poveo utrku a kasnije s najbržim krugom od 1.34.948 zasluženo slavio. Bodovna razlika je već toliko velika da ga gotovo prije ljetne stanke možemo prozvati novim starim prvakom.

Laverty je na treninzima i trećim kvalifikacijskim vremenom pokazao da bi ovaj Misano mogao biti uspješan za Apriliju. U utrci je dosta dugo držao drugo mjesto koje je na kraju ipak morao prepustiti bržem Daviesu. No uspio je završiti treći i donijeti Apriliji još jedan podij. Nakon Lavertyja, ciljem je prošao vdMark čija je forma ponovno u usponu što se nažalost ne može reći za njegovog timskog kolegu Lowesa koji je prvi puta ove sezone morao odustati u devetom krugu nakon lakšeg proklizavanja. Iza Sykesa plasirao se Fores koji je u prvoj utrci bio brži od Melandrija.

Drugu utrku poveo je Fores ispred vd Marka i Sykesa no već nakon dva kruga je Fores odustao i vodstvo prepustio vd Marku. Nizozemac je odličnim tempom vodio do same završnice kada ga je prestigao Rea koji se za to morao pomučiti. Melandri i Davies pratili su sa trećeg i četvrtog mjesta s tim da je Melandri u trenucima borbe Ree i vd Marka bio vrlo blizu i pokušavao napasti drugo odnosno prvo mjesto. Nakon što je Rea u predzadnjem krugu već stvorio prednost, Melandriju je preostao samo pokušaj napda na Nizozemca ali niti do toga nije došlo.  Davis je završio četvrti ispred Lowesa i Savadorija.

Prvenstvo se nastavlja sredinom rujna u Portugalu a Rea na ljetnu stanku odlazi s gotovo 100 bodova razlike ispred drugoplasiranog Daviesa odnosno 120 od trećeplasiranog vd Marka. Nakon Portugala ostaju još tri vikenda odnosno sveukupno osam utrka do kraja prvenstva.

 

 

 

 

 

 

 

 

Prethodni članakDunlop Geomax MX33
Sljedeći članakMotoGP – Sachsenring 2018