Zabava — 19 svibnja 2014 -

Prošle godine Yamaha je pokrenula potpuno novi koncept tažeći od talentiranih tvrtki za preradu motocikala ispunjenje svojih ideja i inspiraciju da pretvore moderan Yamaha motocikl u nešto što je Yamaha nazvala ‘Yard Built Specials’. Nakon što su preradili motocikl te ostvarili cilj, svaka tvrtka za preradu motocikla dobila je priliku za proizvodnju jedinstvenih kitova dodatne opreme te prodaju istih raznim tvrtkama koje prerađuju Yamaha motocikle. Oni koji su do sada samo sanjali o vlastitoj preradi, sada mogu ispuniti svoju ambiciju. Inspirirani duhom ovog izazova, svjetski poznata tvrtka za preradu motocikla Deus Ex Machina posljednji je prerađivač koji je stvorio Yard Built Yamaha – Project X.

S ciljem slavlja kulture kreativnosti, Deus Ex Machina, što znači Bog od stroja, svjetski je poznata tvrtka po svojim ručno rađenim motociklima. Nakon početaka u Australiji, izložbenim salonima u Indoneziji, Amerika i Italija brzo su postale epicentar za one koji žele slaviti kulturu kreativnosti. Dijeleći istu strast kao i Yamaha za osobnim izričajem na dva kotača, bilo je samo pitanje vremena kada će Deus i Yamaha surađivati na preradi tvorničkog motocikla u nešto zaista impresivno. Taj trenutak je došao i Deus Ex Machina Italy Vam predstavlja Project X…

“Za Deus Ex Machina, Yamaha XJR1300 je intrigantan stroj za preradu. Pogledali smo motocikl i pomislili „što zaista leži skriveno ispod kože ovog „muscle“ motocikla?” objašnjava Alessandro Rossi iz Deus Ex Machina Italy. “Inspiraciju smo crpili od legendarnih endurance trkaćih strojeva iz kasnih 1970-ih i 1980-ih. Odlučili smo da je potrebno ukloniti neke dijelove i smanjiti težinu XJR-a kako bi stvorili ogoljeni motocikl koji ponosno pokazuje svoje srce – 1.251 ccm, zračno hlađeni agregat – i koji je spreman za borbu!“

“Kada smo počeli uklanjati dijelove s motocikla primijetili smo kako ima vrlo agresivan nastup – kao bulldog s ramenima. Odlučili smo naglasiti taj nastup montirajući šire ručke upravljača te ukrašavajući sam motocikl aluminijem. Luca Viglio, Filippo Bassoli zajedno s našim timom mehaničara utrošili su mnoge radne sate usavršavajući izgled motocikla, dorađujući spremnik goriva i bočne pokrove u savršen oblik koji najbolje naglašava novi vitki stas XJR motocikla. Tada, nakon što smo bili u potpunosti sretni s novim stavom, upotrijebili smo posebnu boju.

“Nazovimo je ‘transparent dark’ jer nije crna niti smeđa već je oboje, tamna crna i smeđa te se presijava u žutu kada transparentne kvalitete dopuste aluminijskim dijelovima da se prikažu. Boja zapravo nikad nije ista, boja je vrlo čudna i vrlo lijepa kada se gleda na suncu jer mijenja nijansu, zavisno od kuta gledanja.“

“Dakakao, nikad nismo ispustili iz vida činjenicu da je ovo motocikl dizajniran za odavanje počasti istinskim endurance trkaćim motociklima te je ujedno i stiliziran, stoga smo ga opremili i posebnim trkaćim i naprednim dijelovima i opremom. Ugradili smo visokokvalitetni Öhlins ovjes, Brembo radijalne kočione čeljusti kao i kočionu pumpu te ručicu kočnice, LeoVince titanium sustav ispuha, Pirelli gume te Marvic Streamline Magnesium naplatke. Iako bi bilo zgodno da smo zadržali original boju Öhlins ovjesa, ista se nije uklapala u stav novog motocikla stoga smo anodizirali vilice te toplinski obradili i zaštitili (powder coated) opruge amortizera u crno kako bi bile manje primjetne. Naš motocikl je agresivan street fighter koji se voli sakriti u sjeni.“

“S završenim izgledom motocikla, trebalo je napraviti još neke završne zahvate. Ravno sjedalo presvučeno je u kombinaciju kože na boku kao i  baršuna na vrhu sjedala, baš kao na trkaćim motociklima. Ova kombinacija doprinosi boljem gripu vozača te većoj stabilnosti prilikom ubrzanja. Uzak predni dio sjedala znači da vozač može vidjeti pogonski agregat. Tada smo uklonili brzinomjer te ostavili samo brojač okretaja – poput istinskih trkaćih strojeva.“

“I na kraju se postavilo pitanje imena. Kako smo mogli nazvati ovaj novi stroj? Yamaha nas je zamolila da napravimo motocikl u potpunoj tajnosti, stoga se nameće samo jedno ime kao konačan izbor – Project X …“

“Project X je vrlo ekstreman motocikl, nadamo se da će nadahnuti XJR vlasnike koji žele modificirati svoj motocikl u nešto jednako posebno. Kako bi im pomogli u ostvarenju sna, na 2013 EICMA izložbi motocikala u studenom predstaviti ćemo ‘kit’ verziju Projekta X, u istinskom duhu Yard Built Yamaha, te ćemo ponuditi razne dijelove i dodatnu opremu koju svatko može kupiti od Deus-a. Svi u Deus Ex Machina su istinski uživali u izazovu stvaranja Project X toliko da smo počeli s preradom još jednog motocikla, no neka to ostane tajna. Ne mogu previše toga reći o novom projektu ali je daleko bliži tim legendarnim endurance trkaćima nego Project X…”

DEUS_1-cr-1024x576 DEUS_2-cr-1024x576 DEUS_4-cr-1024x576 DEUS_7-cr-1024x576 DEUS_9-cr-1024x576 DEUS_22-cr-1024x576 DEUS_25-cr-1024x576

Share

Povezane novosti

Goldwing by Cardsharper

Goldwing by Cardsharper

veljača 15, 2017
Ducati Diavel Diesel

Ducati Diavel Diesel

siječanj 16, 2017
Honda CB650 Scrambler

Honda CB650 Scrambler

siječanj 15, 2017
BMW S1000RR by PRAEM

BMW S1000RR by PRAEM

siječanj 08, 2017
Moto Guzzi V7 Stone by 4H10

Moto Guzzi V7 Stone by 4H10

siječanj 08, 2017
Vanguard Roadster

Vanguard Roadster

prosinac 05, 2016

About Author

mate