Predstavljanja — 21 ožujka 2010 -

Nakon 250 000 prodanih primjeraka modela FZ 6, Yamaha predstavlja zamjenu. Ne samo malo dotjeranu, već temeljito. FZ 8 će, sa novim motorom od 779 ccm, pokušati ispraviti sve nedostatke koje je imao stari model.
 

FZ8, zamjenik za FZ6, iako više podsjeća na veći FZ1

 

Dakle, najveća novost je novi pogonski agregat od 779 ccm. I dalje se radi o četverotaktnom rednom četverocilindrašu hlađenom vodom, ali s temeljitim promjenama, počevši od zapremine.
 

Ubrizgavanje goriva je riješeno usisnim tijelima sa sekundarnim leptirima, koji bi trebali poboljšati ispoljavanje snage na nižim okretajima motora. Za dobro disanje motora brine se airbox zapremine 7,8 litara, dok su usisni vodovi različiti – na 1 i 4 cilindru su kraći, dok 2 i 3 cilindar imaju 25 mm duže usisne vodove – još jedan pokazatelj želje za „peglanjem“ krivulje na nižim okretajima.
 

 

Motor ispoljava 106 ks na 10 000 okr/min, a okretni moment iznosi 82 Nm pri 8 000 okr/min.
 

FZ 8 je počela malo više ličiti na veću sestru, FZ 1. Pokazatelj je i ispušni sustav s desne strane, umjesto ispod sjedala, kao na predhodniku. Na prednjem kraju nalazimo preokrenutu vilicu promjera 43 mm, dok na stražnjem kraju za upijanje neravnina brine monoamortizer koji djeluje preko progresivnog polužja.
 

Kako su monoblock kliješta u modi, nisu zaobišla niti FZ 8, iako nisu radijalno pričvršćena. Ona djeluju na dva poluplutajuća diska od 310 mm.
 

 

Fazer 8

 

Tehnički podaci:
 

Motor:
 
Četverotaktni, četverocilindrični, poprečno postavljen, hlađen tekućinom, provrt x hod 68 x 53,6, zapremina 779cc, omjer kompresije 12,0:1, distribucija sa dva bregasta vratila u glavi motora i 16 ventila, podmazivanje mokrim karterom, napajanje preko elektronskog ubrizgavanja. Zapremina rezervoara goriva: 17 litara. Primarni prijenos preko zupčanika, završni preko lanca.
 

Ciklistika:
 
Dvogredni okvir, kut upravljača 25°, predtrag 109 mm, preokrenuta prednja vilica promjera 43 mm, hod kotača 130 mm. Stražnja aluminijska vilica, monoamortizer sa progresivnim polužjem, hod kotača 130 mm. Gume: naprijed 120/70-17, iza 180/55-17. Kočnice: naprijed poluplutajući diskovi od 310 mm, četveroklipna monoblock klješta, iza disk od 267 mm, jednoklipna kliješta.
 

Share

Povezane novosti

MV Agusta Brutale 2013

MV Agusta Brutale 2013

listopad 17, 2012
Honda Dakar Rally

Honda Dakar Rally

listopad 09, 2012
BMW HP4

BMW HP4

kolovoz 02, 2012
Brammo Empulse

Brammo Empulse

svibanj 14, 2012
Ossa TR280i

Ossa TR280i

studeni 24, 2010
EICMA: Hondini noviteti

EICMA: Hondini noviteti

studeni 12, 2010
EICMA: Piaggio MP3 Yourban

About Author