Modeli 2008 — 13 rujna 2007 -

Zahvaljujući Yamahi Split predstavljamo vam ukratko 10 novih modela Yamaha motocikala za 2008. godinu.

2008 Yamaha YZF-R6
Yamaha svoju tehnologiju koju crpi iz trkačeg programa usmjerava na primjenu u serijskoj proizvodnji. Najnoviji primjer je i obnovljeni YZF R6 koji u verziji za 2008. sada uz YCC-T sustav koji putem elektronike upravlja otvaranjem gasa da bi agregat imao poboljšana ubrzanja, ima i YCC-I sustav koji upravlja pomičnim usisnim granama i omogučava veču snagu i okretni moment. Osim ovih tehničkih promjena koje su donjele pokoju novu konjsku snagu Yamaha je predstavila i nove boje modela R6 među kojima se posebno istiće Racing plava kod koje nalazimo zanimljivu kombinaciju sa naplatcima obojanim u zlatnu boju.

YZF R6

2008 Yamaha XT660Z Tenere
Novi Tenere 660 je cestovni motocikl sa potencijalom motocikla za put oko svijeta. On će vas voditi dalje čak i kada nestane asfalta i van cestovna vožnja bude jedina alternativa. Namijenjen je avantuarama sklonim vozačima, a proizveden je ju jednakoj razini kvalitete kao i dobro poznata serija XT. Dakle oko poznatog agregata sagradila se struktura poznata kao Rally look, visoka i uska, sa ovjesom dugog hoda.

XT660Z Tenere

2008 Yamaha YZF-R125
Isti ljudi koji su proizveli R1 i R6 osmislili su i koncept ove male jurilice. Ideja ljepog racing motora sa najjačim mogučim agregatom, koji u isto vrijeme i zadovoljava stroge ekološke norme zaživjela je u modelu R 125. Električno ubrizgavanje goriva i jako visoki okretaji jednocilindričnog četverotaktnog motora daju snagu od 15 KS koja je do sada bila i 50% manja u istoj klasi. Yamaha i s ovim modelom podiže granice. Mladi napokon imaju adekvatnu prvu stepenicu u svom pohodu na R klasu.

YZF R125

2008 Yamaha WR250X
Duh koji proklizava. Možda bi tako bilo najbolje nazvati nasljednika ekstremno trkače klase WR i YZ. S tom razlikom da sada možete uživati u vrhunskim voznim osobinama čak i na ulicama svoga grada. Pomicanje granica vidljivo je i u ovom modelu koji vam čak i u maloj zapremnini nudi tehnologiju titanskih ventila, led štop svjetla, narezane diskove i mnoge druge detalje koji su do nedavno bili samo privilegija večih klasa. Agregat koji se „vrti“ na 10000 okretaja i aluminijska šasija dopustit će vam da svoje vozačke vještine pokažete do krajnjih granica.

WR250X

2008 Yamaha WR250R
Ima dosta zajedničkog sa modelom X, ali daje snagu i izdržljivost da možete čak učestvovati weekendom na enduro natjecanjima. Naravno istu dozu renalina pružit će vam čak i u svakodnevnoj vožnji do radnog mjesta.

WR250R

Yamaha YBR125 Custom
Klasična linija, sa visokim upravljačem, rezervoarom u obliku kapljice, te blatobranom koji prati kotač, „otkinuti“ ispuh, i nisko sjedalo elementi su koji YBR Custom čine pravim klasikom. Ne smijemo zaboraviti i mnoštvo kromiranih dijelova koji pojačavaju „classic“ doživljaj. Ovo vozilo će vrlo vjerovatno biti izbor manje zahtijevnih vozača koji štuju klasiku, a detalj poput ugrađenog stražnjeg nosača možda im bude jako koristan za ponjeti vreču za spavanje na obližnji moto-party.

YBR125 Custom

2008 Yamaha T-MAX
Evolucija Revolucije, a Revolucija je ime koje je ovaj model s pravom „zaradio“ kad je prilikom svog predstavljanja 2001. okrenuo svijet maxi skutera naglavce. Isti taj koncept podignut je na višu razinu uvođenjem prednjeg kotača od 15“, aluminijske šasije, te detalja koji su vanjštinu skutera izmjenili samo toliko da i dalje bude najsporskiji na tržištu, a ujedno i profinjene linije pogodne za zahtijevnije korisnike. Njegova poznata praktičnost dodatno je poboljšana smanjenem težine, te povečanjem korisnog prtljažnog prostora. Gdje god da krenete, bilo na brzi đir sa prijateljima ili na izlet sa djevojkom, T-Max će vas tamo odvesti s osmjehom na vašem licu.

T-MAX

2008 Yamaha X-City 125
Visoki kotači kao stvoreni su za gospodara gradskih prometnica. Od ove godine, uz poznati agregat od 250 ccm. Yamaha uvodi i ekonomičniji agregat od 125 ccm. Koji će ovo vozilo približiti mlađim korisnicima, a onim manje zahtijevnim uštediti troškove registracije, goriva i održavanja. Elektronsko ubrizgavanje goriva omogučit će mirniji rad agregata, uz maximalnu iskoristivost i največu moguču snagu.

X-City 125

2008 Yamaha Neo’s
Praktično. To je riječ koja opisuje Neo’s prije, i sada. Uz blagi face lifting Neo’s je još uvijek maximalno iskoristiv skuter, sa velikim, debelim kotačima, mjestom među nogama vozača, velikim sjedalom, te korisnim prostorom u koji stane integralna kaciga i pokoja sitnica. Od ove godine Neo’s ima i potpuno digitalnu kontrolnu tablu, sa velikim čitljivim grafikama. Naravno, njegov 2-taktni agregat zadovoljava i najstrože ekološke norme dok u isto vrijeme ima i snagu dovoljnu da se čak i sa suvozačem udobno vozite. Njegovu neprikoslovenu pouzdanos i najbolji odnos uloženog i dobivenog svaki dan potvrđuje i upotreba od strane City Express dostavne službe.

YN50 Neo’s

2008 Yamaha VITY
Klasična, bezvremenska linija, četverotaktni agregat i upotreba ekonomičnih komponenti čine Viti idealnim izborom za manje zahtijevne korisnike, koji ipak traže snagu agregata dovoljnu za udobnu vožnju u dvoje kako po gradu, tako i van gradskih prometnica. Ugrađeni stražnji nosač i prostrana ravna podnica dopuštaju da Vity iskoristite do maximuma, čak i kao dostavno vozilo prihvatljive cijene i vrhunske Yamahine kvalitete.

Vity

Voditelj prodaje YAMAHA Split
Joško Pejković

Share

Povezane novosti

Fiat Yamaha YZR-M1 800

Fiat Yamaha YZR-M1 800

ožujak 03, 2008
Yamaha R6 2008

Yamaha R6 2008

rujan 13, 2007

About Author