Modeli 2007 — 11 listopada 2006 -

 

Osim što je jača od prošlogodišnjeg modela, nova Yamaha R1 nam nudi čitavo čudo tehnoloških novosti. Novosti koje će konkurencija sigurno dobro proučiti jer će ih čekati zadatak za sezone koje dolaze. Yamaha je prva krenula sa ugradnjom najsuvremenije tehnologije u svoj motocikl. Nabrojat ćemo neke od njih.
Kompjuterska kontrola gasa. Yamaha je po prvi puta napravila kompletno kompjutersko reguliranje otvaranja gasa. Nešto tako očekujemo od Suzukija, ali još nemamo nikakvu potvrdu. Time bi se trebao još ubrzati odaziv na gas u svim uvjetima.
Podesivi volumen usisnog zraka koja se dobiva automatskom regulacijom visine usisnih tuljaca. Tu tehnologiju sada prvi puta vidimo na jednom motociklu. Na promo materijalu izgleda kao da imaju dva položaja, oni ostaju podignuti na niskim okretajima i onda se u jednom trenutku spuste kako bi ušla veća količina zraka. To bi uvelike trebalo poboljšati snagu motora u niskim okretajima koje je na starom modelu nedostajalo.
Zatim su tu nova šesteroklipna kliješta koja bi svu tu snagu trebala zaustaviti bolje od starog modela.
Promjene je doživila i geometrija. Malo su drugačiji kutevi prednje vilice pa pretpostavljamo da bi Yamaha mogla postat voznija od starog modela koji nam se činio malo trom za kratkog Suzukija ili superkratkog Kawasakija.
Sve te promjene bi mogle stvoriti novog kralja klase 1000 u 2007. godini. Svakako jedva čekamo prve testove. Pošto smo dio test tima našeg najjačeg časopisa MotoPulsa, sigurno ćemo među prvima sjesti na tu novu zvjerku i isprobati je na cesti i na pisti.
 

 

 


Automatsko podešavanje usisa

1. puta na Yamahi, 4 ventila

 


Nova kočiona klješta.

Kokpit kao u Ferariju 🙂

Zar je ovo 1000 ccm-a ??

Savršenstvo svakog detalja.

 
 

Interesantnu multimedija prezentaciju Yamahinih novosti kao i hrpu slika možete pronaći na naći OVDJE
 
Rasprave vezane uz novu Yamahu R1 pogledajte na forumima : Motori.hr Motopuls-web
 
 
Engine - 
Engine type Liquid cooled, 4-stroke, DOHC, 4-valve, forward inclined, parallel 4-cylinder
Displacement 998 cc
Bore x stroke 77.0 x 53.6 mm 
Compression ratio 12.7:1
Maximum power without induction :132.4 kW (180 PS) @ 12,500 rpm / with induction : 139.0 kW (189 PS) @ 12,500 rpm
Maximum torque without induction : 112.7 Nm (11.5 kg-m) @ 10,000 rpm / with induction : 118.3 Nm (12.1 kg-m) @ 10,000 rpm
Lubrication system Wet Sump
Fuel System Fuel injection
Clutch type Wet multiple-disc coil spring
Ignition system TCI
Starter system Electric
Transmission system Constant mesh, 6-speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 18 litres (3.4 litres)
Oil tank capacity 3.83 litres
 
 
Chassis - 
Chassis: Aluminium die-cast Deltabox
Front suspension system Telescopic forks, Ø 43 mm
Front travel 120 mm
Rear suspension system Swingarm
Rear travel 130 mm
Front brake Dual discs, Ø 310 mm 
Rear brake Single disc, Ø 220 mm 
Front tyre 120/70 ZR17MC (58W)
Rear tyre 190/50 ZR17MC (73W)
 
 
Dimensions - 
Length (mm) 2,060 mm
Width (mm) 720 mm
Height (mm) 1,110 mm
Seat height (mm) 835 mm
Wheel base (mm) 1,415 mm
Minimum ground clearance (mm) 135 mm
Dry weight (kg) 173 kg 
 

Share

Povezane novosti

Peraves Monotracer

Peraves Monotracer

travanj 05, 2007
Peraves Monotracer

Peraves Monotracer

travanj 05, 2007
Suzuki GSXR-TT

Suzuki GSXR-TT

travanj 03, 2007
PIAGGIO MP3

PIAGGIO MP3

ožujak 16, 2007
BRP Can-Am Spyder

BRP Can-Am Spyder

ožujak 05, 2007
BRP Can-Am Spyder

BRP Can-Am Spyder

ožujak 05, 2007
Ducati Monster 695

Ducati Monster 695

veljača 03, 2007

About Author