Iz svijeta — 30 svibnja 2012 -

Nakon prošlogodišnjeg projekta Yamahe kodnog imena VMAX Hyper Modified, ove godine na red je došao novi projekt; TMAX Hyper Modified.
Suština cijele priče je da je Yamaha izabrala jedne od najboljih prerađivača motocikala i dala im odriješene ruke. Njihova imena redom su: Ludovic Lazareth, Marcus Walz i Roland Sands.
Kao što smo već spomenuli nakon prošlogodišnje prerade legendarnog VMAX-a ove godine ulozi su povećani. Pred trojicu prerađivača kao nezahvalan zadatak došao je također legendarni TMAX.
Odmah nakon premijere 2001. godine TMAX donosi revoluciju u svijet maxi skutera, kako tehničkim, tako i dizajnerskim rješenjima. Sportski, dinamičan, agresivan.
Dok Lazareth i Sands još uvijek rade na svojim primjercima koji bi trebali biti gotovi u ljeto i na jesen, Marcus Walz je svoj primjerak već predstavio široj javnosti.
Sada, kada je predstavljen, samo pokazuje koliko će težak posao imati ostala dvojica da nadmaše Walz-a. Njegov primjerak zaista izgleda impresivno.

Prenosimo ono što Marcus ima za reći o svom primjerku:

„Sa Hyper Modified TMAX-om nastojao sam održati motocikl čistim i prepoznatljivim, nisam htio napraviti svemirski brod!
Koncentrirao sam se na očuvanju tvorničkih linija i optimiziranju svakog detalja te smanjenju težine. Uspio sam ukloniti skoro 14 kg težine sa TMAX-a. Glavninu nosi izmijenjeni sustav ispuha, nova litij trkaća baterija te uklonjenji rukohvat za suvozača i što je više moguće bilo plastičnih panela.
Modificirati izgled TMAX-a je bilo iznimno zahtjevno jer ne postoji tržište za prerađene skutere stoga sam morao kreirati dijelove za skuter osobno. Karbonski paneli visokog sjaja jedinstveni su i proizvodnja istih je zahtijevala dugo vremena za usavršavanje. Ovakvi oklopi pružaju značajno agresivniji i sportski izgled bez gubitka suštine samog TMAX-a. Također sam modificirao područje oko upravljača kako bi se naglasio „naked“ izgled te osvrtna zrcala montirana na krajeve upravljača kako bi se ostavio dojam „café racer“ motocikla u gradu. Inspiriran Hyper Modified VMAX-om, pružio sam TMAX-u sportsko stilizirano sjedalo konstruirano iz tri različita stila imitacije crne kože sa plavim šavovima – Ne vjerujem u korištenje prave kože, ja koristim samo imitaciju kože na svojim kreacijama.
Kako bi se TMAX istaknuo u napučenom gradu boja je zaista posebna plava – ista ona plava koju koristi tim Formule 1. Napravio sam motocikl za svjetskog prvaka Sebastian Vettela te sam pogledao boje koje sam koristio i pomislio ‘ovo je savršeno’. Planirao sam obojati TMAX-a u zlatnu boju kako bi bio identičan Hyper Modified VMAX-u ali nisam imao dobar predosjećaj za tu boju. Uzeo sam jedan panel s Vettel-ovog motocikla te prislonio uz TMAX-a i kontrast između sjajnog karbona i sjajne plave boje te originalnih mat plastičnih dijelova bila je fantastična. Morao sam koristiti tu boju.
Iskreno, nadao sam se da ću zadržati ovaj skuter za sebe kada završim ovaj projekt. Savršen skuter za grad i totalno je cool zato što je toliko drugačiji. Volim vožnju na njemu i puno je jednostavniji za korištenje u gradu od motocikla s klasičnim brzinama – i isto tako privlači poglede znatiželjnika. Neki moji kupci su vidjeli tijek postupka modifikacije i pitali su me da li sam poludio – sada kada vide rezultate, mnogi su naručili TMAX od Yamahe!“

Mislimo kako ne treba reći kako jedva čekamo modele Lazaretha i Sandsa, kao i prve primjerke na našim cestama.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=f1QmMct5b0s

 

 

 

 

 

 

Mario Perković

Share

Povezane novosti

Kawasaki Z300?

Kawasaki Z300?

listopad 14, 2012
Honda CBR i CB 500

Honda CBR i CB 500

rujan 13, 2012
Koncepti budućnosti

Koncepti budućnosti

rujan 07, 2012
Z1000 u novom ruhu?

Z1000 u novom ruhu?

rujan 07, 2012
Novi Kawasaki Z800?

Novi Kawasaki Z800?

rujan 03, 2012

About Author