Motori i oprema — 25 kolovoza 2015 -

Tricity je novi Yamahin skuter, prvi na tri kotača. U Yamahi su ovaj puta usmjerili kvalitetu i preciznost svojih skutera ka dijelu tržišta koje do sada nije bilo zastupljeno tako da je Tricity prvi japanski proizvod na tri kotača od kojih su prednja dva upravljiva. Osnovna ideja bila je stvoriti lagan, agilan skuter te jednostavan za upotrebu koji bi mlađim i manje iskusnim vozačima omogućio što sigurniju vožnju.

IM3S0079

Ideja s dva prednja kotača viđena je kod konkurencije ali je kod Tricityja izvedena drukčije i puno modernije. Prednji kotači nalaze se vrlo blizu a vezani su sa po dvije neovisne teleskopske vilice koje omogućuju prednjim kotačima naginjanje u zavoju držeći ih cijelo vrijeme paralelnim bez obzira na kut nagiba. Takav sustav prednjeg ovjesa nazvan Leaning Multi Wheel (LMW), razvijen je u Yamahi upravo za ovaj model a pruža izuzetan osjećaj sigurnosti u vožnji.

Za lakoću upravljanja izuzetno je bitno smanjiti težinu tako da se Tricity može pohvaliti s malih 152kg što ga čini 17 kg lakšim od X-Maxa 125. Agilnost i okretnost novog Yamahinog urbanog putnika dodatno je omogućena rasporedom težine od 50:50 čime karakteristično težak prednji kraj s dva kotača kod Tricityja nije primjetan odnosno vozi se kao klasičan skuter. Konkurencija se opredjelila za veću zapreminu a time i težinu tako da sustav “zaključavanja” kotača u uspravnom položaju laganom Tricityju ne nedostaje.

IM3S0087

IM3S0076

Na novom Yamahinom skuteru sjedi se nisko, prostora za noge ima savim dovoljno i višim vozačima a posebno ističemo uvijek poželjnu prostranu ravnu podnicu, često spominjanu pri prvoj potrebi prijevoza stvari većih dimenzija ali i prilikom silaženja sa skutera. Sjedalo je vrlo udobno, presvučeno neklizajućim materijalom, i odlično su uklapa u moderne i dinamične linije plastičnih oplata dok je ispod njega dovoljno prostora za odlaganje kacige. Sportski vjetrobran i prostrani štitnici nogu nude izvrsnu zaštitu u slučaju da vam vremenske prilike ne idu na ruku. Instrument ploča je u potpunosti digitalna, pregledno i nenapadno dizajnirana pružajući vozaču sve potrebne infromacije.

Yamaha Tricity opremljena je novorazvijenim četverotaktnim agregatom obujma 125 ccm hlađenim tekućinom i s YMJET-FI fuel injection sustavom, dok je za prijenos snage do stražnjeg kotača zadužen CVT, automatski mjenjač s kontinuirano promijenjivim stupnjevima prijenosa. Živahan i ne prejak motor snage 11 KS odličan je izbor za vožnju gradskim prometnicama.

IM3S0029

IM3S0018

Kako bi zaokružili sliku sigurnog skutera potreban je kvalitetan kočioni sustav kojeg na Tricityju nazivaju Unified Brake System (UBS). Sastoji se od dva diska promjera 220 mm sprijeda te jednog diska promjera 230 mm na stražnjem kotaču. Kako bi kočenje bilo što efektnije i uglađenije, UBS funkcionira na način da ovisno o implementaciji ručica distribuira silu kočenja samo na prednje kotače odnosno u zavisnosti primjenjene snage na ručicu aktivira i stražnje kočnice. Time sustav automatski distribuira silu kočenja potrebnu za zaustavljanje s minimalnim rizikom priklizavanja kotačapromjera 12″ čak i bez ABS sustava.

Premda je tek ušla u novi segment tržišta, Yamaha je pokazala ozbiljnost u pristupu stvoriviši vizualno moderan, karakterno prijateljski i tehnički inovativan skuter s minimalnim troškovima održavanja. Uvjereni smo da će navedenim i s cijenom od 29.990 kn Tricity naći put do kupaca.

IM3S0093

 

 

Share

Povezane novosti

Moto Guzzi V85 Concept

Moto Guzzi V85 Concept

studeni 11, 2017
Yamaha Niken

Yamaha Niken

studeni 11, 2017
Ducati Panigale V4

Ducati Panigale V4

studeni 06, 2017
Moto Guzzi California 1400
Yamaha MT-09 Tracer

Yamaha MT-09 Tracer

kolovoz 02, 2017
Aprilia Dorsoduro 900

Aprilia Dorsoduro 900

srpanj 31, 2017
Dunlop D213 GP Pro

Dunlop D213 GP Pro

srpanj 05, 2017

About Author

mate