Motori.hr Forum

.:: MOTORI ::. => Tehnička i ostala pitanja po brandovima => BMW => Autor teme: crni konjanik - 08. Studeni 2017, 22:18:43

Naslov: Novi BMW GS 850
Autor: crni konjanik - 08. Studeni 2017, 22:18:43
https://www.motorradonline.de/motorraeder/bmw-f-850-gs-modelljahr-2018.982758.html
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: alpine - 08. Studeni 2017, 23:11:12
 :misli: nista posebno
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: crni konjanik - 12. Studeni 2017, 09:20:06
:misli: nista posebno

bolje nego prije, novi motor i još dosta sitnih poboljšanja, korak bliže Afici.... :mrgreen:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: DD750 - 12. Studeni 2017, 09:50:17
Lip motorić,za pet-šest godina ulazi u uži izbor  :D
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: alpine - 12. Studeni 2017, 15:52:54
Ne znam, nisam fan beemera ali imaju lipih boxera i sve s drugim motorom im ispadne nekako čudno  :misli: ... Ček, je li to oni imaju fiksni far (užas za vožnju po noći) a prodaju “kurvenlicht” kao opciju?
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Elias - 12. Studeni 2017, 16:31:29
Kako? Isti princip  ka na autu.


Gesendet von meinem S8 mit Tapatalk

Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: NaMi - 13. Travanj 2018, 15:39:14
Postavili cijene...

https://konfigurator.bmw-motorrad.si/index_sl_SI.html#/configurator/0B09/P0NB5,S0453,S0381,S0192,S0202,S0589/COLOURS
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: crni konjanik - 13. Travanj 2018, 20:32:11
Postavili cijene...

https://konfigurator.bmw-motorrad.si/index_sl_SI.html#/configurator/0B09/P0NB5,S0453,S0381,S0192,S0202,S0589/COLOURS

Naš će cijenik biti sigurno bar 10% skuplji,....  pri dnu stranice lijepo klikneš na testnu vožnju ako si zainteresiran.... kao u Tomiću...ha ha ha :mrgreen:
htio sam nedavno probat onaj skuter c 650 sport, možda bi ga i kupio, ali nema ništa osim gledanja....., kaže prodavač...nazovite u Sloveniju možda oni imaju kojeg za probat...probna vožnja u Sloveniji, a kupiti treba kod Tomića, da umreš od smijeha. :palacdolje:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: AnteK - 16. Travanj 2018, 10:43:03
Po Tomićevom cjeniku je bazni F850GS 99.580,00 kn.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 18. Svibanj 2018, 08:33:54
850 je odlican

sasvim drugi uredjaj, nema veze sa starim modelom. i sam motor drugacije radi, i vuce drugacije i upravlja se drugacije.

I sve to se ne osjati na cesti nego tek kad sidjes sa nje :)))
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: NaMi - 06. Srpanj 2018, 12:34:12
Nije ni počelo a več problemi...https://advrider.com/index.php?threads/new-750-ordered-but-not-delivered.1325874/ (https://advrider.com/index.php?threads/new-750-ordered-but-not-delivered.1325874/)

https://www.motorradonline.de/recht-verkehr-branche/auslieferungsstopp-bmw-f-750-gs-bmw-f-850-gs-2018.756500.html (https://www.motorradonline.de/recht-verkehr-branche/auslieferungsstopp-bmw-f-750-gs-bmw-f-850-gs-2018.756500.html)
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: liberty - 06. Srpanj 2018, 12:56:33
ima susjed
lijepo izgleda motorče
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 01. Kolovoz 2018, 22:10:31
Nije ni počelo a več problemi...https://advrider.com/index.php?threads/new-750-ordered-but-not-delivered.1325874/ (https://advrider.com/index.php?threads/new-750-ordered-but-not-delivered.1325874/)

https://www.motorradonline.de/recht-verkehr-branche/auslieferungsstopp-bmw-f-750-gs-bmw-f-850-gs-2018.756500.html (https://www.motorradonline.de/recht-verkehr-branche/auslieferungsstopp-bmw-f-750-gs-bmw-f-850-gs-2018.756500.html)

750 i 850 su razni aparatisa raznim motorima.

Vozio sam 850 prije jedno 15ak dana na GS Camp.
Totalno drugi motor (u smislu motor sa unutrasnjim sagorjevanjem :)  ) koji je ponasa savim drugacije nego stari 800gs. Lakse se kontrolise u paru gas-kvacilo, bolje vuce, MANJE TROSI (otprilike 15% manje, barem ovo sto sam ja vozio po sumi) i daaaaaaaaaaaaaaaleeeeeko lakse vozi po pijesku.
Prvog dana je bila kisa i uglavnom se vozilo po travi i upravo da "bolja" veza izmedju kvacila i gasa kod 850 nego kod 800 se osjeca. Pogotovu kad si mokar do gole koze.
Drugi dan je, opet, bilo +30 i glavni zadatak je bio sto prije se vratiti na obalu jezera i ic na kupanje :))
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pamzor - 02. Kolovoz 2018, 08:48:35
Znan da nije važno ali far izgleda totalno zgužvano... 8)
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Zog - 02. Kolovoz 2018, 11:51:02
Znan da nije važno ali far izgleda totalno zgužvano... 8)

Kako nije važno? :misli:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pegaso - 03. Kolovoz 2018, 05:41:13
A gdje se može kupit ta fenomenalna pila i kad ga se dobije po uplati?
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Elias - 03. Kolovoz 2018, 12:29:02
Koliko daju popusta na istu... pitanje je sad.


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: alpine - 03. Kolovoz 2018, 13:13:34
petnajstiljadaeuri pa nadalje  :shock:.. nix popust, jos ti uvale da uzmes dodatne opreme, hipsterske torbice, grijanje qpalca, itd. nisu normalni
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Lolo - 03. Kolovoz 2018, 15:19:25
Nisu normalni il ti nemas para.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pamzor - 03. Kolovoz 2018, 16:27:19
Nisu normalni il ti nemas para.
Bezobrazni su bez obzira koliko se para ima... :cool:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Elias - 03. Kolovoz 2018, 16:29:22
Otelo se to br’te, posve!!!
Para se nađe, no na glavu pa nisan...


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 08. Kolovoz 2018, 09:11:53
Uporedni test nove africa twin i F850gs.
Ne zna se koji je bolji alis e zna koji je losiji  :mrgreen:

(http://i1070.photobucket.com/albums/u489/hardrocker5150/bmw/IMG_3971.jpg~original)


stay tuned
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: GunBender95 - 08. Kolovoz 2018, 12:00:12
Uporedni test nove africa twin i F850gs.
Ne zna se koji je bolji alis e zna koji je losiji  :mrgreen:

(http://i1070.photobucket.com/albums/u489/hardrocker5150/bmw/IMG_3971.jpg~original)


stay tuned

Ovako prkirani jedan pored drugog se vidi bas slicnost u dizajnu prednjeg dijela, uzivo je mozda drugacije.

Tuned sam za update.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: crnogorac - 08. Kolovoz 2018, 15:23:14
vozao ga dosta , nisim odusevljen dosadan ko svaki bmw, a traktorski mjenjac ko svakid ispod 1000 ...............
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: oceangoing - 09. Kolovoz 2018, 07:05:08
vozao ga dosta , nisim odusevljen dosadan ko svaki bmw, a traktorski mjenjac ko svakid ispod 1000 ...............

 kud prije? Napredan si....  motor je u Njemackoj u prodaji niti 3 mjeseca a ti si ga vec "vozao dosta" ?   :misli:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pegaso - 09. Kolovoz 2018, 08:35:41
Frend uplatio,čekao ali zbog pizdarija sa mašinom kod tomića mu nisu znali reć rok isporuke
Odusto vratili mu lovu i otišao i kupio tiger 800 i za manju lovu dobio tri cilindra i ful opremu,kofere,elektroniku,grijanje ruku,guza,štitnike i svašta nešto i zadovoljan tigrom
Btw do sad je vozio bmw 1200gs
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: markotornic - 09. Kolovoz 2018, 09:11:51
kolko znam dobar dio je na opozivu zbog mašine.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: alpine - 09. Kolovoz 2018, 10:54:48
Frend uplatio,čekao ali zbog pizdarija sa mašinom kod tomića mu nisu znali reć rok isporuke
Odusto vratili mu lovu i otišao i kupio tiger 800 i za manju lovu dobio tri cilindra i ful opremu,kofere,elektroniku,grijanje ruku,guza,štitnike i svašta nešto i zadovoljan tigrom
Btw do sad je vozio bmw 1200gs

pa jasno.. trijunf  :palacgore:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: crnogorac - 09. Kolovoz 2018, 10:56:30
@oceangoing e pa vjerovao il ne prvi na balkanu preko slovenije je prodat u crnoj gori mom drugu na rent a moto i vec se ne gasi
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: lb - 09. Kolovoz 2018, 11:00:27
Frend uplatio,čekao ali zbog pizdarija sa mašinom kod tomića mu nisu znali reć rok isporuke
Odusto vratili mu lovu i otišao i kupio tiger 800 i za manju lovu dobio tri cilindra i ful opremu,kofere,elektroniku,grijanje ruku,guza,štitnike i svašta nešto i zadovoljan tigrom
Btw do sad je vozio bmw 1200gs

Premium  8)
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Tmax - 09. Kolovoz 2018, 11:27:08
Uporedni test nove africa twin i F850gs.
Ne zna se koji je bolji alis e zna koji je losiji  :mrgreen:

(http://i1070.photobucket.com/albums/u489/hardrocker5150/bmw/IMG_3971.jpg~original)


stay tuned

Gde če bit zaključki  :mrgreen:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: oceangoing - 09. Kolovoz 2018, 21:54:21
@oceangoing e pa vjerovao il ne prvi na balkanu preko slovenije je prodat u crnoj gori mom drugu na rent a moto i vec se ne gasi

 Pa kazem da si napredan  :palacgore:   sto ti ne bi vjerovao?
 Neka ti ne bude tesko da pitas druga  koliko km mu je taj motor do sad prosao km i da li je imao kakvih problema pa da to podjelis s radoznalima na forumu...
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 09. Kolovoz 2018, 21:56:47
Gde če bit zaključki  :mrgreen:

U iducih 5 godina ce srediti motor da izdrzi do stelanja ventila.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: crnogorac - 10. Kolovoz 2018, 10:36:19
Pa kazem da si napredan  :palacgore:   sto ti ne bi vjerovao?
 Neka ti ne bude tesko da pitas druga  koliko km mu je taj motor do sad prosao km i da li je imao kakvih problema pa da to podjelis s radoznalima na forumu...

posto smo partneri i svako malo sam u dodiru sa 850tkom , obavijestu cu vas sve rado jer mi je bmw omiljena marka ;)))))
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: alpine - 10. Kolovoz 2018, 15:59:07
posto smo partneri i svako malo sam u dodiru sa 850tkom , obavijestu cu vas sve rado jer mi je bmw omiljena marka ;)))))

podsjecas me na: https://www.youtube.com/watch?v=_BmneE3AcFM (https://www.youtube.com/watch?v=_BmneE3AcFM)  :mrgreen:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 13. Kolovoz 2018, 12:00:01
kud prije? Napredan si....  motor je u Njemackoj u prodaji niti 3 mjeseca a ti si ga vec "vozao dosta" ?   :misli:

Pa ako si u skoli citao crnogorske narodne pjesme mogao si da vidis koliko tamo ima pretjerivanja tako da....
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 13. Kolovoz 2018, 12:59:06
kolko znam dobar dio je na opozivu zbog mašine.

Pa nije bas tako :)
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 13. Kolovoz 2018, 13:05:06

Ovako prkirani jedan pored drugog se vidi bas slicnost u dizajnu prednjeg dijela, uzivo je mozda drugacije.

Tuned sam za update.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ne smijem nista pisat dok ne bude gotov text za motomagazine pa tek kad izadje tiraz onda mogu.

Ovako - mogu rec da 850 nema veze sa 800 - sasvim drugi motor-agregat, drugi amortizeri, DRUGI VAL U MOTORU (ili kako se na domacem kaze cranckshaft...definitivno drugi i to se osjeti poprilicno), drugi ventili i druge kocnice. 227kmh na autoputu sa mojih 90kg + u koferu 11kg fotoopreme + enduro kaciga na glavi koja je poznada po svojoj aerodinamicnosti....ukratko - F850GS je odlican motor za te novce koje BMW trazi za njega. u gradskim uslovima upravlja se kao naked - jasno, lako i brzo. 800gs ja dosta cudno radio, sam motor je ravno radio na konkretnom dijapazonu okretaja i korak lijevo-korak desno citava konstrukcija je tresla. 850 je, iskreno, lisen neke "jache" dinamike u startu NO - vuce svo vrijeme, radi ravno i bez treskanja na bilo kom broju okretaja u bilo kojoj brzini reaguje na komande rucice gasa i ide i vozi ravno i proracunjivo tj nema padova u vuci ili brzini kao kod 800gs.
Upravljanje je posebna prica - realno vozi kao naked - sjece kutove u zaokretima, od ravnog polozaja do "grebes asfalt nogostupima" naginje se ravnoa  ne u trzajima kao 800gs tj odlicno uravnotezena konstrukcija.
Kad sidjes sa secne na makadam, pijesak ili kolski put - wow. Kako vozi sa gumama za takav teren nema smisla opisivati, svi su, manje-vise, isti. Ali kako vozi sa cestovnim...majko mila...motor IDE. VOZI. UPRAVLJA SE. Je3, zna znam da dihtung izmedju volaza i sjedista najvise znaci  :mrgreen: no bez obzira na sve ja 800gs na cestovnim gumama bez puno i puno balansiranja i ponekog pada na pijesku nisam mogao da vozim. Upravo na pijesku tj na terenu gdje je samo pijesak a ne "ima pjeska na putu", po ovakvom terenu

(http://i1070.photobucket.com/albums/u489/hardrocker5150/0001.jpg~original)

moze da se spusti motorom do vode, sidjes, pisas ili sta vec treba, okrenes ga i popnes se nazad.
PMM, najveca zasluga je u sasvim drugacijem balansu/ravnotezi motora i u drugoj konstrukciji samog motornog agregata tj u tom sto on normalno i ravno vuce na citavom dijapazonu okretaja.

Na makadamu i posutom kolskom putu ista prica - upravlja se i vozi odlicno - ravno vuce, balansira odlicno itd.
Jedini problem je bio na travi gdje je, na kraju, fasovalo lijevo ogledalo, ali opet - zemlja, trava, kolski pput sa 4-5 prepletenih tragova,  cestovne gume
(http://i1070.photobucket.com/albums/u489/hardrocker5150/bmw/IMG_3975.jpg~original)

Sa druge strane, to je jeidni minus koji sam ja nasao - sto na travi sa ovakvim gumama moras mu stalno loviti guzicu jer proklizava lijevo-desno no i to je na 850 lakse nego na 8500 zbog nizeg centra ravnoteze.
Minus za TFT panel koji bi, jelte, trebao automatski da se spoji sa BMW navogatorom i ta pokazuje smjernice a umjesto toga kako ih spojih tako se otkace jedno od drugog. Plus za sve ostalo. F850GS nije F800GS kojem su dodali 50ccm i par KS - to je sasvim drugi motocikl sa drugom konstrukcijom, ravnotezom, vuchom i drugog upravljanja. Tko hoce BMW koji se jednako lako upravlja kako po gradu tako i na autoputi i van ceste a nije spremat pljunut novce za R1200GS taj treba da razmotri F850GS.


Sto je tice AfricaTwin - ne znam...na lokalno trziste Honda dovozi samo sa DSG mjenjacem i samo to su mi dali u predstavnistvu i cisto psiholoski meni je to skuret sa varijatorom a ne motor  :misli: mada sve to u sklopu kao sistem odlicno radi. litar je litar, tu nema sto da se prica i taj litar odlicno ide i zdere kilometre prekrasno no ovo je motor za one preko 185cm. Ima dosta visi centar ravnoteze tako da naglo manevrisanje na malim brzinam u skucenom prostoru van ceste zahtjeva dosta rada koljenima a na mrcini od 250kg umoris se nakon sat vremena skakanja po pijesku. R1200gs je tu dosta "kompaktniji" i laksi zbog nizeg centra, pri istoj masi vozila. Jednostavno jse lakse upravlja u takvim uslovima. Na cesti Africa Twin dere R1200GS ko Musa jarca u ubrzanjima i preticanjima - startniji, okretniji i zivlji jednom kad skuzis kako i gdje treba da sjednes sa svojih ne 185cm  :mrgreen:. Meni je to malo bio hendikep jer mi je trebalo vremena nac polozaj kako da sjedim da bih mogao da upravljam motorom bez razmisljanja i proracunavanja da li sad da uradim ovo ili ono da bi na kraju bilo ovako ili onako. na R1200GS ja nemam tih razmisljanja - sjednem i vozim. uzgred budi receno, ni na KTM 1290 ih nemam a sa Afrikom morao sat-dva da se navikavam i da mu trazim G-spot :)

Honda lakse ide kroz blato (malo zbog tezine, malo zbog 1000ccm)
Kod F850GS bolje i tocnije radi traction
Hondin DCT/DSG radi brze nego BMWov ShifAssistant PRO
Na BMW se lakse preskace preko balvana
Honda ima bolje vjetrozastitu
BMW bolje sjece zavoje i krivine
Honda lakse vozi dvoje ljudi 90+120kg
BMW ovdje u pocetnoj opciji kosta za 1600eur manje nego Honda
Honda ima veci rezervoar i 16lit na BMW na motoru koji se pozicionira kao Adventure....cmon....
Na BMW se brze zaljepe cure i malo vise kosta te samim tim imas vise sanse jebat nesto nego ak vozis honde.

Inace, ja sam na ozbiljnom krizanju sto uzet za sezonu 2020 i trenutno razmatram 1290, AFriku i F850GS. Nekako mi se sad, kad vidim da cu 70% vremena provesti u gradi i izmedju gradova po cesti a 30% van ceste po raznim makadamima itd. pogled vise spusta na F850. Do kraja mjeseca vozim Afriku , vidjet cemo na sto ce to sve izac na kraju.

Na F850GS za 2 mjeseca ukupno 4750km
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: oceangoing - 13. Kolovoz 2018, 16:38:29
.... kako se na domacem kaze cranckshaft...

 Radilica ili koljenasto vratilo  :wink:
 
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: alpine - 13. Kolovoz 2018, 17:11:10
koljenasto vratilo

kulen u slavoniji  :LOL:
Naslov: Novi BMW GS 850
Autor: Elias - 13. Kolovoz 2018, 19:18:24
Хард рокер, Спасиба!!!


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: alpine - 13. Kolovoz 2018, 20:29:11
Ne smijem nista pisat dok ne bude gotov text za motomagazine pa tek kad izadje tiraz onda mogu.
....

hvala na pretpremijeri rokeru, vrlo iscrpno i znalacki napisano  :palacgore: :palacgore: :palacgore:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: nečeš razbojniče - 13. Kolovoz 2018, 22:04:01
Agregate radi Loncin,krecu opozivi zbog slabog podmazivanja.
Hvala ne bih
Jos me moj 800adv drzi u bmw svijetu.





Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 14. Kolovoz 2018, 05:44:56
Kako drzati poprijeko ugradjen motor u ravnotezi na malim bruinama, udarcima gasa sa povucenim kvacilom, kotistis rotirajucu masu ka gyro.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: markotornic - 14. Kolovoz 2018, 06:24:59
Pa nije bas tako :)
Mozda i nije al nazalost vani forumi dosta pisu o tome. :(

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: lb - 14. Kolovoz 2018, 09:32:29
Kad sidjes sa secne na makadam, pijesak ili kolski put - wow. Kako vozi sa gumama za takav teren nema smisla opisivati, svi su, manje-vise, isti.

Ne znam jesi li se pogrešno izrazio, ali ako si mislio ono što si napisao - onda ovo baca popriličnu sumnju na relevantnost teksta
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 14. Kolovoz 2018, 11:17:15
Mozda i nije al nazalost vani forumi dosta pisu o tome. :(

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Pisu o tome da ima 1300+kom kojima treba zamjeniti jedan dio :)
Opet se vracamo na pricu o kontroli, inzinjerima i ekonomistima - otkako su ovi zadnji preuzeli pricu kod svakog ima ovih ili onih problema. Sjeti se samo kako je bio sa R1 2015g, koliko problema j etmao bilo - motor, traction, amortizeri, ubrizgavanje...
Gle, da nesto rascistimo - R1200GS/GSA je imao onaj problem sa prednjim amortizerima i ispadanjem istih iz cijevi pa je bio recall, jelte...a na prethodnoj generaciji nije bilo tog problema no prethodna konstrukcija je bila skuplja u proizvodnji, ekonomisti trazili da se smisli jeftijija. Inzinjeri napravili i upozorili - je jeftinija al sad imamo kravu od 250kila na amortizerima za 120. tako da - go figure. BMW je u tom slucaju pojeo govno jer nisu u manualu napisali "ovo nije hard enduro" :) a reputacioni rizik je bio oveci tako da su uradili recall i zamjenili 150.000 amortizera. kad je R1200GS LC izasao 2013 oni krelci iz marketinga su mnoge stvari koje su inzinjeri podvlacili jednostavno izbacili iz spiska. Rezultat svi znaju.

Ova prica sa motorima na 750/850GS je tu negdje - problem je tehnicki no izazvan cisto ekonomski.
Imas i problem sa LED svjetlom na R1200GS/GSA LC u kojem je kao fixator unutra korpusa svjetla 2014-2016 koristena jeftijina komponenta za fixaciju pa sad imas par stotina ljudi koji umjesto svjetla imaju rasvjetu prednjeg kotaca :)))
u BMW AIR imas uputstvo kako je "nerastavljiv LED far" ipak rastavlja, kako se taj problem uklanja itd. U 2nd generation LED svjetlu vraceno je prvobitno inzinjersko rjesenje fixacije fara unutar korpusa/kutije.

Imas problem sa zbicama na kotacima od 2017god jer je, opet zahvaljujuci ekonomistima, izlobirano rjesenje da se za felge sa zbicama koristi drugacija, jeftinija legura pa onda moras zbice utezat zbog toga na manji moment pa kad su poceli na prvom tehnickom da primjecuju da se zbice odvrcu brze-bolje izbacili tehnicku akciju o zatezanju zbica na drugi njutn-moment i povratak na staru leguru.

Imas problem sa zadnjom kocnicom na 1200GS/GSA LC od 2016/17g kada su na konstrukciji zadnje kocnice "ustedjeli" i stavili kocioni cilindar drugog proizvodjaca koji ima nesto drugaciju konstrukciju pa je, eto, jeftiniji, no kad vozis nekoliko dana po glini i blatu a nemas priliku da operes motor svo to govno se skuplja na cilindru i mjestu gdje se pedala sastavlja sa kocionim cilindrom i podigne pedalu 1-2mm gore i onda hoces-neces nevoljno stalno stisces zadnju kocnicu pa pregrijes disk i usije ti se kocioni disk
(http://i1070.photobucket.com/albums/u489/hardrocker5150/bmw/disk.jpg~original)

i moze da izgori Brake caliper (ne znam kak je na nasem, onaj dio u koji se stave kocione plocice/paknovi)

E zbog takvih 3.14zdarija, kad upravu daju ekonomu a ne inzinjeri, i desavaju se ovakve stvari. Razlika je u tome sto su japanci to skuzili i prestali da se igraju a shvabe jos nisu utvrdili plan i program  :mrgreen:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 14. Kolovoz 2018, 11:26:28
Ne znam jesi li se pogrešno izrazio, ali ako si mislio ono što si napisao - onda ovo baca popriličnu sumnju na relevantnost teksta

ne kuzim...
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: markotornic - 14. Kolovoz 2018, 11:31:05


........E zbog takvih 3.14zdarija, kad upravu daju ekonomu a ne inzinjeri, i desavaju se ovakve stvari. Razlika je u tome sto su japanci to skuzili i prestali da se igraju a shvabe jos nisu utvrdili plan i program  :mrgreen:


da bi čovjek riječ reko  :palacgore:
isto kao i na C vezijama. Ekonomija prije inzinjera  :palacdolje:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 14. Kolovoz 2018, 12:54:05
Ne. Schwabe te hoce u servisu. Nece ti prodati motor i da ga vise nikad ne vide.
Kod nas u grupi niko i ne zna gdje ovlasteni servis marke koju posjeduje.
Gledam na gs forumu, svaki peti clan ima svoj aparat za diagnostiku.
Jeba te taki motor.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: lb - 14. Kolovoz 2018, 13:59:14
ne kuzim...

Napisao si da se, pod uvjetom da im staviš iste "terenske" gume, svi motori (pretpostavljam da si mislio na "maxi-enduro" kategoriju) ponašaju više-manje isto. Prije nego nastavimo, samo me zanimalo misliš li to ozbiljno?
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: goran166 - 14. Kolovoz 2018, 15:02:58
Napisao si da se, pod uvjetom da im staviš iste "terenske" gume, svi motori (pretpostavljam da si mislio na "maxi-enduro" kategoriju) ponašaju više-manje isto. Prije nego nastavimo, samo me zanimalo misliš li to ozbiljno?
lukice ... ajd nemoj i ovu temu sjebat  :?
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 15. Kolovoz 2018, 22:54:29
Napisao si da se, pod uvjetom da im staviš iste "terenske" gume, svi motori (pretpostavljam da si mislio na "maxi-enduro" kategoriju) ponašaju više-manje isto. Prije nego nastavimo, samo me zanimalo misliš li to ozbiljno?

Oni sa kardanom se razlikuju - ne moras cistit lanac  :mrgreen:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pegaso - 16. Kolovoz 2018, 13:04:36
I zakaj je onda bmw premium marka i traži brdo love za svoje ispada poluprozvode iz kine,
Vjerojatno zato kaj je imati plavobjeli propeler in bez obzira na sve(obavezno i vozač i suvozačica odjela i kacige i čizme i rukavice,valjda i gače u istoj boji i sa znakom bmw)
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: gianni - 16. Kolovoz 2018, 13:24:58
Plavo bijela je boja Bavarske, ne propeler :wink:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: EnduroLab - 16. Kolovoz 2018, 13:55:57
Plavo bijela je boja Bavarske, ne propeler :wink:

Tomo, izreci mu kaznu. Ajde, jos je nov u bmw svijetu pa nezna, nemoj bit prestrog...  :mrgreen:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: gianni - 16. Kolovoz 2018, 14:02:18
Stariji sam od tebe,  to sam naucio davno :D
Tomo ipak mora odrzavati dobre odnose sa susjedima :LOL:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: tomo3 - 16. Kolovoz 2018, 14:08:46
Ipak moram reagirati. Gianni je ozbiljan Gospodin, sa velikim G. Ali u BMW svijetu je dojenče (nebitno što je ovaj put u pravu). Vozi GS-a bez maglenki. Sa Giannijem puno radimo i mislim da smo na dobrom putu....
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: EnduroLab - 16. Kolovoz 2018, 15:02:34
Nije bitno sto je u pravu, otkad je to u ovoj zemlji uopce bitno?!?
Mora se drzati price; bmw znak ima plava i bijela polja onako kako ih vidi pilot kad gleda kroz propeler aviona koji je naravno pogonjen boxer agregatom.

Kaj nije to ljepse nega samo reci da su plava i bijela boje bavarske?
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: prpa - 16. Kolovoz 2018, 17:57:27
di ima ovih peharčeka za kupiti?
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 17. Kolovoz 2018, 11:23:51
I zakaj je onda bmw premium marka i traži brdo love za svoje ispada poluprozvode iz kine,
Vjerojatno zato kaj je imati plavobjeli propeler in bez obzira na sve(obavezno i vozač i suvozačica odjela i kacige i čizme i rukavice,valjda i gače u istoj boji i sa znakom bmw)

kad bi samo znao koliko si u pravu...
(https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSBJ3hz1PPm0ogY28DnygjjYlB99l8w6Fc4o1Gzfuxw2ntx4p7XGQ)
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: EnduroLab - 17. Kolovoz 2018, 11:30:24
di ima ovih peharčeka za kupiti?

Kod Tomića....  :palacgore:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pegaso - 18. Kolovoz 2018, 11:25:58
Kod Tomića....  :palacgore:
Cjena bmw-eovska
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: oceangoing - 18. Kolovoz 2018, 12:40:39
I zakaj je onda bmw premium marka i traži brdo love za svoje ispada poluprozvode iz kine,
Vjerojatno zato kaj je imati plavobjeli propeler in bez obzira na sve(obavezno i vozač i suvozačica odjela i kacige i čizme i rukavice,valjda i gače u istoj boji i sa znakom bmw)

   :palacgore:  I vrijeme je bilo da se na ovom forumu pojavi jedan Jehovin svjedok motociklizma i objasni zabludnjelima kako stoje stvari....
    Pa gdje si bio do sad?
 

 
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Getriba - 18. Kolovoz 2018, 13:53:16
   :palacgore:  I vrijeme je bilo da se na ovom forumu pojavi jedan Jehovin svjedok motociklizma i objasni zabludnjelima kako stoje stvari....
    Pa gdje si bio do sad?

Mesija je to, dosao vas prosvijetliti...
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pegaso - 19. Kolovoz 2018, 09:46:24
[quote author=Getriba link=topic=258305.msg4864771#msg4864771 date=1534593pokušavao otkriti sve prednosti i "ljepote" bmw ali neuspješno pa uvjek kupio nešto drugo,trenutačno hondu,jeb čekam da me prosvjetlite i naučite kaj je najbolji,najljepši sve naj motocikl u svjetu i okolici
[/quote]
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pegaso - 19. Kolovoz 2018, 09:50:47
   :palacgore:  I vrijeme je bilo da se na ovom forumu pojavi jedan Jehovin svjedok motociklizma i objasni zabludnjelima kako stoje stvari....
    Pa gdje si bio do sad?
kaj sam krivo rekao,al od vlasnika dvije največe bmw ljepotice nisam drugo ni mogao očekivati
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Lolo - 19. Kolovoz 2018, 11:07:59
kaj sam krivo rekao,al od vlasnika dvije največe bmw ljepotice nisam drugo ni mogao očekivati

Sve, zato kaj robuješ stereotipima, kao i većina  :wink:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: oceangoing - 19. Kolovoz 2018, 11:46:41
kaj sam krivo rekao,al od vlasnika dvije največe bmw ljepotice nisam drugo ni mogao očekivati

 Ma ne muci mene ni najmanje sto si ti rekao (nista novoga na ovom forumu)  nego me brine kako to da si se tek sad pojavio u ovom topicu sa komentarima iz kojih se vidi da budno  pratis BMW moto scenu i modna kretanja vlasnika BMW iako vozis Hondu (mala slicica ali mi izgleda na model CIOS?  :misli:)
 Od kad sam ja na ovom forumu vec su u temi o BMWima  prosla dva puna autobusa hejtera, trolova, pljuvaca i prosvjetljitelja (poput tebe). Bili ovdje, istresli ono frustracija sto su imali i otisli....a mi se i dalje vozimo  sa   :D 
 A ti? Ti tek sad dolazis sa svojim doprinosom prosvjetiteljstvu o stetnosti lakih droga i BMWu.
  Neznam jesi li zakasnio na regrutaciju kluba mrzitelja ili imate neki interni raspored pa se pojavljujete u stafetnoj formaciji.
  Ali uglavnom Dusebriznice koji vodis racuna o tome gdje drugi ljudi trose SVOJ novac primi jedan mali savjet od zabludjele ovcice (vraga ovcice, ovna od 110kg) tj ostavi se corava posla i prosvjetiteljstva zasnovanog na pricama drugih ljudi.  Steta je vec napravljena, stotine zabludjelih vozaca BMW po lijepoj nasoj voze se  svakodnevno sa smjeskom na licu i tvoje prodike ih nece pokolebat u tome...
 Znam da ni tebe kao pravog Jehovinog svjedoka motociklizma ovo nece  pokolebat i da ces ti ustrajat u svetoj i uzvisenoj misiji  da objasnis velicinu i dubinu zablude svakog BMW vlasnika ali to je karakteristika svih predanih prosvjetitelja i propovjednika pa ce svaki eventualni izostanak tvoga pojasnjenja gdje su BMWasi "sagrijesili bludno mislju rijecju i propustom" biti pravo cudo. 
   
 
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: shonyo - 19. Kolovoz 2018, 12:13:49
; bmw znak ima plava i bijela polja onako kako ih vidi pilot kad gleda kroz propeler aviona koji je naravno pogonjen boxer agregatom.


Krivo!
Znak je onakav kakvog ga vidi onaj na pisti.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: crni konjanik - 19. Kolovoz 2018, 13:39:30
[quote author=Getriba link=topic=258305.msg4864771#msg4864771 date=1534593pokušavao otkriti sve prednosti i "ljepote" bmw ali neuspješno pa uvjek kupio nešto drugo,trenutačno hondu,jeb čekam da me prosvjetlite i naučite kaj je najbolji,najljepši sve naj motocikl u svjetu i okolici

Kupi si jednom  novog BMW -a, vozi ga par godina pa onda iznesi svoje mišljenje što valja a što ne valja  :palacgore:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pegaso - 19. Kolovoz 2018, 15:59:27
Ma ne muci mene ni najmanje sto si ti rekao (nista novoga na ovom forumu)  nego me brine kako to da si se tek sad pojavio u ovom topicu sa komentarima iz kojih se vidi da budno  pratis BMW moto scenu i modna kretanja vlasnika BMW iako vozis Hondu (mala slicica ali mi izgleda na model CIOS?  :misli:)
 Od kad sam ja na ovom forumu vec su u temi o BMWima  prosla dva puna autobusa hejtera, trolova, pljuvaca i prosvjetljitelja (poput tebe). Bili ovdje, istresli ono frustracija sto su imali i otisli....a mi se i dalje vozimo  sa   :D 
 A ti? Ti tek sad dolazis sa svojim doprinosom prosvjetiteljstvu o stetnosti lakih droga i BMWu.
  Neznam jesi li zakasnio na regrutaciju kluba mrzitelja ili imate neki interni raspored pa se pojavljujete u stafetnoj formaciji.
  Ali uglavnom Dusebriznice koji vodis racuna o tome gdje drugi ljudi trose SVOJ novac primi jedan mali savjet od zabludjele ovcice (vraga ovcice, ovna od 110kg) tj ostavi se corava posla i prosvjetiteljstva zasnovanog na pricama drugih ljudi.  Steta je vec napravljena, stotine zabludjelih vozaca BMW po lijepoj nasoj voze se  svakodnevno sa smjeskom na licu i tvoje prodike ih nece pokolebat u tome...
 Znam da ni tebe kao pravog Jehovinog svjedoka motociklizma ovo nece  pokolebat i da ces ti ustrajat u svetoj i uzvisenoj misiji  da objasnis velicinu i dubinu zablude svakog BMW vlasnika ali to je karakteristika svih predanih prosvjetitelja i propovjednika pa ce svaki eventualni izostanak tvoga pojasnjenja gdje su BMWasi "sagrijesili bludno mislju rijecju i propustom" biti pravo cudo. 
 
wow!!! e to je propovjed :palacgore:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pegaso - 19. Kolovoz 2018, 16:02:37
Kupi si jednom  novog BMW -a, vozi ga par godina pa onda iznesi svoje mišljenje što valja a što ne valja  :palacgore:
ko je rekao da ne valja, al izgleda da u svetu kravu ne valja pehat
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pegaso - 19. Kolovoz 2018, 16:32:41
Ma ne muci mene ni najmanje sto si ti rekao (nista novoga na ovom forumu)  nego me brine kako to da si se tek sad pojavio u ovom topicu sa komentarima iz kojih se vidi da budno  pratis BMW moto scenu i modna kretanja vlasnika BMW iako vozis Hondu (mala slicica ali mi izgleda na model CIOS?  :misli:)
 Od kad sam ja na ovom forumu vec su u temi o BMWima  prosla dva puna autobusa hejtera, trolova, pljuvaca i prosvjetljitelja (poput tebe). Bili ovdje, istresli ono frustracija sto su imali i otisli....a mi se i dalje vozimo  sa   :D 
 A ti? Ti tek sad dolazis sa svojim doprinosom prosvjetiteljstvu o stetnosti lakih droga i BMWu.
  Neznam jesi li zakasnio na regrutaciju kluba mrzitelja ili imate neki interni raspored pa se pojavljujete u stafetnoj formaciji.
  Ali uglavnom Dusebriznice koji vodis racuna o tome gdje drugi ljudi trose SVOJ novac primi jedan mali savjet od zabludjele ovcice (vraga ovcice, ovna od 110kg) tj ostavi se corava posla i prosvjetiteljstva zasnovanog na pricama drugih ljudi.  Steta je vec napravljena, stotine zabludjelih vozaca BMW po lijepoj nasoj voze se  svakodnevno sa smjeskom na licu i tvoje prodike ih nece pokolebat u tome...
 Znam da ni tebe kao pravog Jehovinog svjedoka motociklizma ovo nece  pokolebat i da ces ti ustrajat u svetoj i uzvisenoj misiji  da objasnis velicinu i dubinu zablude svakog BMW vlasnika ali to je karakteristika svih predanih prosvjetitelja i propovjednika pa ce svaki eventualni izostanak tvoga pojasnjenja gdje su BMWasi "sagrijesili bludno mislju rijecju i propustom" biti pravo cudo. 
 
kaj te više speklo komentar bmw motora ili kaciga i gaća(mudanta)
koja je to honda cios?,moja je vfr,puno prednosti i mana ali nikad nisam ni rekao da je najljepsa,najbrža i naj...
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: oceangoing - 19. Kolovoz 2018, 17:57:16
kaj te više speklo komentar bmw motora ili kaciga i gaća(mudanta)

 Na tvoju zalost  ni jedno ni drugo nije doprlo do mene u toj mjeri da bi me "speklo" nego mi takvi likovi kao ti idu na jetra kad u jednom trenutku nicim izazvani pomisle da su najpametniji pa si uzmu za pravo da maltretiraju ostale clanove foruma ostavljajuci u postovima svoje intelektualne fekalije  (ili sta bi se reklo u narodu seru bezveze) o stvarima o kojima nemaju pojma tj  kad si uzimaju pravo drzati prodike o necemu sto nisu ni imali ni koristili a sve znaju.         A ti jos mudrujes iz tvoga kuta gledanja i o "brdu love". Ne znaci ako je tebi "brdo love" da je i meni ili nekome drugome.    Ja kupio ( BTW one "dvije bmw ljepotice" su 56 K eura  :wink:), ja vozim, mestar odrzava, ako se pokvari mestar ce i popravit a za ostalo je tu master card.  Kapis?  Zato svoja posla gledat jer vise je nego ocito da te pere  zavist pa se pokusavas  sprdat s onima koji toliko dobro zaradjuju da voze skupe motore i jos im ni brendirna oprema nije skupa. 
 Bilo je jos tebi slicnih, visemanje isto dosadnih sa slicnim stavovima,  ali mi se nije odavno dalo odgovarati na postove. Danas sam na poslu, nemam sta radit a na bazenu prevruce (zrak 38C more 36C), malo mi dosadno pa kazem  sebi idem bas vidit kako ovaj zakasnjeli  redikul dise. I mogu ti rec da si skupio dosta bodova, i to u kratkom periodu.  Nisu nagradni, ali se pamte.
 p.s. kad budes  kupovao na buvljaku majicu s BMW znakom pazi da ti ne podvale: prvo polje (gore ljevo)  treba biti plavo 
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pegaso - 19. Kolovoz 2018, 18:14:29
Baš mi se iskreno jebe za tvoje novce,da siromah sam pa nemam ni za polovnu bembu pa onda svršavam kad vidim vas uspješne ljepotane u predivnim odjelima plave ili sive boje na vašim naj pilama kaj se najčešče ne udostojite ni pozdravit kad mimoiđete stoku sitnig zuba
A sad odoh se malo vozit i svršavat na bembače i brendirana odjela
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: crnogorac - 20. Kolovoz 2018, 09:30:58
i sto rekosmo na kraj el ovo valja il ne valja, nacisto sam zbunjen.....
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: crni konjanik - 20. Kolovoz 2018, 22:56:32
kaj te više speklo komentar bmw motora ili kaciga i gaća(mudanta)
koja je to honda cios?,moja je vfr,puno prednosti i mana ali nikad nisam ni rekao da je najljepsa,najbrža i naj...

nismo ni mi za naše motore to rekli, ti nađi gdje jesmo, ali ti zato seruckaš bez imalo znanja i veze o marki BMW i GS-u općenito, kažem ti kupi, vozi pa kritiziraj, nitko nije savršen niti je i jedan motor bez mana ili grešaka, dotada se drži rasprave u podforumu Honda...

PS: Honda Cios je specijalni model za otpad odnosno prešu. :mrgreen:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Glaky - 21. Kolovoz 2018, 13:35:09
i sto rekosmo na kraj el ovo valja il ne valja, nacisto sam zbunjen.....

Kako moze ne valjat novi evropski putni enduro?
Djecije bolesti su normalna stvar. Kome smeta neka si kupi japanca. Dobiti ce pouzdanost, ali nikada nece znati koje je zadovoljstvo voziti katolicke motore.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 21. Kolovoz 2018, 15:18:42
Je, ali bi se osjetio prevarenim, platim da budem testni vozac.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Lolo - 21. Kolovoz 2018, 15:27:33
J...i ga, ne moraš kupiti novi proizvod za kojeg se očekuje da bu imal ''dječje bolesti'' barem prve dvije godine, radije ti kupi provjereni motor koji je dugo na tržištu npr.  Hondu NXR 650  :wink:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 21. Kolovoz 2018, 15:38:26
Smanjio sam, sad sam na nx 500. Ukrali mi tu nxr 650, tako je bila neatraktivna.
prodao sam prosli tjedan moju vtr 1000 sp i u potrazi sam za umirovljenickom stangom, tipa f 800 gsa, africa twin, hypermotard, dorsoduro 900, mozda i neki naked, tipa cb 1000r, speed triple itd.
Sto bi mi preporucio, africu twin ili f 800 gsa, za isto godiste isto kostaju?
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 21. Kolovoz 2018, 15:47:19
vozio sam i f650 gs, sa 70 000 na satu, super ide.
pa mi u obzir dolazi i g 650 xmoto.
f 650 gs je bas ruzan i sjedi se kao na choperu.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pegaso - 21. Kolovoz 2018, 18:34:16
nismo ni mi za naše motore to rekli, ti nađi gdje jesmo, ali ti zato seruckaš bez imalo znanja i veze o marki BMW i GS-u općenito, kažem ti kupi, vozi pa kritiziraj, nitko nije savršen niti je i jedan motor bez mana ili grešaka, dotada se drži rasprave u podforumu Honda...

PS: Honda Cios je specijalni model za otpad odnosno prešu. :mrgreen:
Vidiš,opet sereš i u biti potcjenjuješ ostale ljude koji ne voze bmw(zadnji model)
Btw izmi svoju bertu i sprešaj ju
frend prije ovog pokušaja kupnje novog 850  vozio 1200gs od 06',tak da sam i ja imao prilike vozit krme i nije da je spaceshutle kak bi čovjek pomislio s obzirom na sve
vidiš i on se s njegovog veličanstva i nakon zajebancije sa 850 gs odlučio za tigera
kak to tumačiš
uostalom jesi li ti uopče ikad vozio išta drugo osim bmw
I u ostalom koji si ti kurac da meni određuješ kaj ću ja i gdje pisat
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Elias - 21. Kolovoz 2018, 19:30:18
Moga bi ti malo “oladit”...
Svima bi nam laknulo, virujmise..


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: prpa - 21. Kolovoz 2018, 20:49:18
stvarno :palacdolje:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: crni konjanik - 21. Kolovoz 2018, 23:34:03
Vidiš,opet sereš i u biti potcjenjuješ ostale ljude koji ne voze bmw(zadnji model)
Btw izmi svoju bertu i sprešaj ju
frend prije ovog pokušaja kupnje novog 850  vozio 1200gs od 06',tak da sam i ja imao prilike vozit krme i nije da je spaceshutle kak bi čovjek pomislio s obzirom na sve
vidiš i on se s njegovog veličanstva i nakon zajebancije sa 850 gs odlučio za tigera
kak to tumačiš
uostalom jesi li ti uopče ikad vozio išta drugo osim bmw
I u ostalom koji si ti kurac da meni određuješ kaj ću ja i gdje pisat

Ti si fakat jadan ogranicen, nema smisla s tobom raspravljati. Dobro je da glupost ne boli... :jesus:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: markotornic - 22. Kolovoz 2018, 06:33:57
Na kuzim zasto u svim temama o beemveju dodju likovi pljuvat. Sve teme su ja taj nacin unistene . Ostavite ekipu da na miru pise. Ako ocete pljuvati napravite temu pljuvanje propelerka i tamo pisite. Na podforumu beevejka se ne moze gotovo nista doznati jer je vec peti post da je to precijenjena krava. Ok je, al daj pustite da komentiramo zasto odlazi sic, zasto je kotac okrugli, zasto motor ima cilindre bocno i ostala sr.....kak sam sisal sa rinzola itd.


Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: zokx - 22. Kolovoz 2018, 10:48:09
Na kuzim zasto u svim temama o beemveju dodju likovi pljuvat. Sve teme su ja taj nacin unistene . Ostavite ekipu da na miru pise. Ako ocete pljuvati napravite temu pljuvanje propelerka i tamo pisite. Na podforumu beevejka se ne moze gotovo nista doznati jer je vec peti post da je to precijenjena krava. Ok je, al daj pustite da komentiramo zasto odlazi sic, zasto je kotac okrugli, zasto motor ima cilindre bocno i ostala sr.....kak sam sisal sa rinzola itd.


Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

 :palacgore:

Zato jer admin ne postoji, ili ga boli kiki jer flejmovi povlaće veći broj postova. Nekoć su brisali postove van teme.
Ipak, da se naći zanimljivih i korisnih postova.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pbc250 - 22. Kolovoz 2018, 11:29:08
Budali nema smisla objasnjavati da je budala. Prvo, bezobrazno je to reci u facu. Drugo, ako mu i kazes, ne moze to shvatiti i samo jos vise klepece. A trece, biti glup ne boli. Ne osjeca to pa niti ne zna.

Ostaje aktivno administriranje foruma koje se ne desava sto znaci da ti je jedini alat ignoriranje posto na molbe ne reagiraju. Otici ce prije ili kasnije.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Elias - 22. Kolovoz 2018, 13:02:13


Ostaje aktivno administriranje foruma koje se ne desava sto znaci da ti je jedini alat ignoriranje posto na molbe ne reagiraju. Otici ce prije ili kasnije.

Neće se digoditi ni jedno ni drugo.
Živi bili pa vidili...



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: markotornic - 22. Kolovoz 2018, 13:24:54
ili da se vratimo na temu. Ono zbog čega je opoziv;

Alert number: A12/1201/18   
Category: Motor vehicles
Product: Motorcycle
Brand: BMW
Name: F 750 GS (K80) and F 850 GS (K81)
Type / number of model: EC-type approval numbers: e1*168/2013*00058 and e1*168/2013*00059;
Batch number / Barcode: Production period: between 18.06.2018 – 03.07.2018.
Risk type: Injuries
The oil pump sprocket might not be correctly screwed on.
The oil supply to the engine may not be guaranteed and the motor might stall unexpectedly.
 
Measures taken by economic operators: Recall of the product from end users (By: Importer)
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: shonyo - 22. Kolovoz 2018, 14:23:09
Obrisao bi ja tu sve osim prvog posta, pa derite ispocetka :mrgreen:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: crni konjanik - 22. Kolovoz 2018, 15:59:36
Dobro da se vratimo stvarno na temu...kakav je zvuk novog 850? Jeli istina da je puno bolji od starog f 800; tj. Da se čuje slicno kao v2 ? Ili je to prljava BMW propaganda ... :misli:  :mrgreen: Nikako mi nije jasno  kako je po težini jako blizu  velikog brata ?  Mislim da proizvodaći lažu oko kg kao i oko emisije ispušnih plinova, trebalo bi izvagati  motor i vidjeti je li stvarno po knjižici ili nije.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: zvjerko rider - 22. Kolovoz 2018, 16:25:50
Kako moze ne valjat novi evropski putni enduro?
Djecije bolesti su normalna stvar. Kome smeta neka si kupi japanca. Dobiti ce pouzdanost, ali nikada nece znati koje je zadovoljstvo voziti katolicke motore.
Šta nisu većinom protestanti ?   :)
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: crni konjanik - 22. Kolovoz 2018, 16:54:05
Šta nisu većinom protestanti ?   :)

Mislim da se radi u Berlinu, možda su Muslimani prešli u vodstvo. :mrgreen:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: EnduroLab - 22. Kolovoz 2018, 20:36:35
Obrisao bi ja tu sve osim prvog posta, pa derite ispocetka :mrgreen:

Uh sto smo postali ispravni odkad radimo za Trumpa... :mrgreen:

I nedajte se isprovocirat od konjanika, on pojma o motorima nema...
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: gianni - 22. Kolovoz 2018, 21:17:27
Kineski šrot :mrgreen:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: AnteK - 22. Kolovoz 2018, 21:52:51
Dobro da se vratimo stvarno na temu...kakav je zvuk novog 850? Jeli istina da je puno bolji od starog f 800; tj. Da se čuje slicno kao v2 ?

Je istina je, sasvim drugačije zvuči, malo brundavije, me like.  :palacgore:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 23. Kolovoz 2018, 12:18:17
Ljepse zvuci paralelni twin, samo sto se vise ne proizvode.
Mislim da je f800 bio zadnji.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: AnteK - 23. Kolovoz 2018, 12:44:01
Ljepse zvuci paralelni twin, samo sto se vise ne proizvode.
Mislim da je f800 bio zadnji.

Pa i ovo je paralelni twin.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 23. Kolovoz 2018, 12:45:34
Nije.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: AnteK - 23. Kolovoz 2018, 15:58:53
Nije.

A nego što je? Paralel twin kao i mnogi drugi, sa pomakom faze 270 stupnjeva, čini mi se...
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: EnduroLab - 23. Kolovoz 2018, 17:22:12
Nije.

Glupane.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: markotornic - 23. Kolovoz 2018, 17:32:33
Glupane.
Admin? Mozemo li dobiti forum bez vredjanja?

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 23. Kolovoz 2018, 18:14:50
danas stavljaju se redne dva cilindra motore u paralel twin.
Kao i sva offroad auta od suv.
Za mene je paralel twin 360° paljenje.
ovi ostali su, redni dva cilindra.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 23. Kolovoz 2018, 18:17:23
Ducati i harley su V Twin.
Stara Africa i Transalp, nisu.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: EnduroLab - 23. Kolovoz 2018, 18:29:09
Admin? Mozemo li dobiti forum bez vredjanja?

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Ne. Dobro?
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 23. Kolovoz 2018, 18:38:51
The term "parallel twin" has also been used to refer specifically to a four-stroke straight-two engine with 360° crankshaft causing the pistons to travel parallel to each other.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: AnteK - 23. Kolovoz 2018, 20:41:19
danas stavljaju se redne dva cilindra motore u paralel twin.
Kao i sva offroad auta od suv.
Za mene je paralel twin 360° paljenje.
ovi ostali su, redni dva cilindra.

A dobro, kužim što hoćeš reći, no pomak faze od 270 je ipak bolji.  :D
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 23. Kolovoz 2018, 21:04:04
Nije los, TDM ga koristi vec 20 godina.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: lb - 23. Kolovoz 2018, 21:29:36
The term "parallel twin" has also been used to refer specifically to a four-stroke straight-two engine with 360° crankshaft causing the pistons to travel parallel to each other.

Glupane.

Citiraj sve relevantno iz teksta sa wikipedije:


1) Početak članka:


A straight-twin engine, also known as straight-two, inline-twin, vertical-twin, or parallel-twin is a two-cylinder piston engine which has its cylinders arranged side by side and its pistons connected to a common crankshaft.


2) I onda kasnije ide paragraf "terminology" iz kojeg si citirao samo dio koji ti paše:


In motorcycles, as with cars and other vehicles, the terms "parallel-twin", "vertical-twin" and "inline-twin" are used.[7] Particularly in the UK, the term "parallel-twin" has been used to mean that the crankshaft is transverse across the frame, while "inline-twin" meant that the cylinders are arranged front to rear, in line with the direction of travel.[8] This special meaning for "inline" has been used for motorcycles with a longitudinal crankshaft, such as the Sunbeam S7,[9] and for tandem twins, with a transverse pair of crankshafts, but the cylinders arranged longitudinally, one in front of the other.[10] The term "parallel twin" has also been used to refer specifically to a four-stroke straight-two engine with 360° crankshaft causing the pistons to travel parallel to each other.[11] Elsewhere, "parallel-twin", "inline-twin" and the other variants have been used interchangeably and treated as equivalent.[7][12]

PS

Ima li ovdje admina da reagiraju na dušebrižničke postove poput onog od markotronica, u kojima usput govori i neistine, obzirom da nigdje nije bilo vrijeđanja? Nazvati sredjua glupanom je konstatacija.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Nero - 24. Kolovoz 2018, 08:56:10
Ducati i harley su V Twin.
Stara Africa i Transalp, nisu.

Ducati je vise L2 nego V2  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pegaso - 24. Kolovoz 2018, 09:06:34
Pa mislim da se služeno i vodi pod L2
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 24. Kolovoz 2018, 09:13:00
V90
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: crnogorac - 24. Kolovoz 2018, 09:49:17
ako nije v60 pisi ne valja ;p
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: crnogorac - 24. Kolovoz 2018, 09:52:42
Kako moze ne valjat novi evropski putni enduro?
Djecije bolesti su normalna stvar. Kome smeta neka si kupi japanca. Dobiti ce pouzdanost, ali nikada nece znati koje je zadovoljstvo voziti katolicke motore.

apropo svega u temi, jedini razlog sto se evropa uzdigla u moto svijetu je i imanje muda za novine i podnosenje djecijih bolesti, dok japanci igraju na staru dobru provjerenu kartu jednostavnosti, i sad imamo aprilia dukac bmw i ktm kao najvece nosioce savrsenstva na dva tocka i ostatak svijeta za obicnu raju koja voli od 8do4 i zivot bez promjena , za svakog ponesto,
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: tomore - 24. Kolovoz 2018, 10:31:11
Glupane.

Citiraj sve relevantno iz teksta sa wikipedije:


1) Početak članka:


A straight-twin engine, also known as straight-two, inline-twin, vertical-twin, or parallel-twin is a two-cylinder piston engine which has its cylinders arranged side by side and its pistons connected to a common crankshaft.


2) I onda kasnije ide paragraf "terminology" iz kojeg si citirao samo dio koji ti paše:


In motorcycles, as with cars and other vehicles, the terms "parallel-twin", "vertical-twin" and "inline-twin" are used.[7] Particularly in the UK, the term "parallel-twin" has been used to mean that the crankshaft is transverse across the frame, while "inline-twin" meant that the cylinders are arranged front to rear, in line with the direction of travel.[8] This special meaning for "inline" has been used for motorcycles with a longitudinal crankshaft, such as the Sunbeam S7,[9] and for tandem twins, with a transverse pair of crankshafts, but the cylinders arranged longitudinally, one in front of the other.[10] The term "parallel twin" has also been used to refer specifically to a four-stroke straight-two engine with 360° crankshaft causing the pistons to travel parallel to each other.[11] Elsewhere, "parallel-twin", "inline-twin" and the other variants have been used interchangeably and treated as equivalent.[7][12]

PS

Ima li ovdje admina da reagiraju na dušebrižničke postove poput onog od markotronica, u kojima usput govori i neistine, obzirom da nigdje nije bilo vrijeđanja? Nazvati sredjua glupanom je konstatacija.

Sunce mamino.
Wiki ratnici i njihovi ratovi...presmiješni ste.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 24. Kolovoz 2018, 10:57:25
apropo svega u temi, jedini razlog sto se evropa uzdigla u moto svijetu je i imanje muda za novine i podnosenje djecijih bolesti, dok japanci igraju na staru dobru provjerenu kartu jednostavnosti, i sad imamo aprilia dukac bmw i ktm kao najvece nosioce savrsenstva na dva tocka i ostatak svijeta za obicnu raju koja voli od 8do4 i zivot bez promjena , za svakog ponesto,

Danas ljudi ne gledaju ni koliko pimpeka je promjenila buduca majka njihove djec3, a kamo to. Vazno je da ima sisu i gujcu
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: EnduroLab - 24. Kolovoz 2018, 11:52:00
Danas ljudi ne gledaju ni koliko pimpeka je promjenila buduca majka njihove djec3, a kamo to. Vazno je da ima sisu i gujcu

Glupane.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: prpa - 24. Kolovoz 2018, 12:51:22
ke :mrgreen:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: lb - 24. Kolovoz 2018, 13:57:33
Sunce mamino.

U više navrata si me citirao, i uvijek odaješ dojam da me baš jako voliš.  :0648:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: EnduroLab - 24. Kolovoz 2018, 14:27:32
U više navrata si me citirao, i uvijek odaješ dojam da me baš jako voliš.  :0648:

I to bez dozvole....

 :mrgreen:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 24. Kolovoz 2018, 14:43:38
Da je F850 bolji na terenu od F800 je za nepovjerovati, jer paralelni twin F800 sa ravnomjernim paljenjem je sila na nizim okretajima, dok
simulirani v2 od F850 bi trebao biti kao i svaki v twin los ispod 3000 ili makar ispod 2500.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: lb - 24. Kolovoz 2018, 14:47:35
Da je F850 bolji na terenu od F800 je za nepovjerovati, jer paralelni twin F800 sa ravnomjernim paljenjem je sila na nizim okretajima, dok
simulirani v2 od F850 bi trebao biti kao i svaki v twin los ispod 3000 ili makar ispod 2500.

Glupane.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 24. Kolovoz 2018, 14:47:49
apropo svega u temi, jedini razlog sto se evropa uzdigla u moto svijetu je i imanje muda za novine i podnosenje djecijih bolesti, dok japanci igraju na staru dobru provjerenu kartu jednostavnosti, i sad imamo aprilia dukac bmw i ktm kao najvece nosioce savrsenstva na dva tocka i ostatak svijeta za obicnu raju koja voli od 8do4 i zivot bez promjena , za svakog ponesto,

Zaboravio si triumph, koji uz bmw ima najpouzdanije motocikle u evropi, a ne tako i neatraktivne.
Dal i ti dao 9000 eura za rabljen ktm 690 sm iz 2014 godine?
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: AnteK - 24. Kolovoz 2018, 16:56:40
Da je F850 bolji na terenu od F800 je za nepovjerovati, jer paralelni twin F800 sa ravnomjernim paljenjem je sila na nizim okretajima, dok
simulirani v2 od F850 bi trebao biti kao i svaki v twin los ispod 3000 ili makar ispod 2500.

To koji je bolji na terenu najviše ovisi o ovjesu i rasporedu težine, a puno manje o mašini kod takvih
velikh motocikala.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 24. Kolovoz 2018, 17:12:59
Na brzinama na kojima ovjes igra ulogu si vec u okretajima.
Mislio sam na voznje malim brzinama i nizim okretajima, tu je f800 kao dva jednocilindricna zajedno.

Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: lb - 25. Kolovoz 2018, 00:20:11
Glupane
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 25. Kolovoz 2018, 07:09:58
Prema izjaama iz BMW, 850 je losiji na terenu f800, ali su mu premjestanjem mase na prednji kotac poboljsali vozivost na asfaltu.
Prednja vilica nije uopce podesiva, na kraju, koji ce mu podesiva prednja vilica, ne vjerujem da netko od kupaca takvih motocikala zna promjenit i pakne. Citav motocikl je evolvirao vise za upotreu na asvaltu, ali makar ima lanac i aspuf na ispravnim mjestima.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: AnteK - 26. Kolovoz 2018, 11:58:15
Prema izjaama iz BMW, 850 je losiji na terenu f800, ali su mu premjestanjem mase na prednji kotac poboljsali vozivost na asfaltu.

Pa po testovima je 850 bolji na terenu, i to dosta.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 26. Kolovoz 2018, 18:35:42
https://youtu.be/E9GAZ88AKsE?t=497
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: tomore - 26. Kolovoz 2018, 19:04:30
U više navrata si me citirao, i uvijek odaješ dojam da me baš jako voliš.  :0648:

Sunce mamino.  :kiss:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: tomore - 26. Kolovoz 2018, 19:06:15
I to bez dozvole....

 :mrgreen:

Sunce sunca maminog.  :kiss:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: EnduroLab - 26. Kolovoz 2018, 19:17:29
Kaje pametnjakovic? Bi volio vozit bembeja? Ili se nema para?  :LOL:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Zapru - 26. Kolovoz 2018, 19:29:27
jel se zna cijena
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: tomore - 27. Kolovoz 2018, 08:53:07
Kaje pametnjakovic? Bi volio vozit bembeja? Ili se nema para?  :LOL:

Vrh. Nema dalje.
Sunce sunca maminog.  :kiss:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pegaso - 27. Kolovoz 2018, 09:09:09
jel se zna cijena
Tomić će ti reć i uzet lovu al ti nemre obečat rok isporuke,plati pa kad ti bog da ili ko moj frend,odusto od bmw i kupio tajgera i evo već par tisuća na njemu i prezadovoljan
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Black Betty - 27. Kolovoz 2018, 09:43:45
Meni se sviđa taj BMW,ne izgleda loše,čak mi ulazi u uži izbor poslje Stroma.

A kolko vidim i tu Sunce mamino radi pizdarije.
Izgleda čoeku dosadno pa podjebava narod.

Al BMW je sasvim ok motorin,neko ih voli neko ne....

Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: gianni - 27. Kolovoz 2018, 09:52:28
Drlo je izlozeno u Tomicu ZG vec duze vrijeme.
Kineska posla :mrgreen:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 27. Kolovoz 2018, 10:48:57
Dobro da se vratimo stvarno na temu...kakav je zvuk novog 850? Jeli istina da je puno bolji od starog f 800; tj. Da se čuje slicno kao v2 ? Ili je to prljava BMW propaganda ... :misli:  :mrgreen: Nikako mi nije jasno  kako je po težini jako blizu  velikog brata ?  Mislim da proizvodaći lažu oko kg kao i oko emisije ispušnih plinova, trebalo bi izvagati  motor i vidjeti je li stvarno po knjižici ili nije.

pojma nemam i ne znam sta da odgovorim. Ja na zvuk nikada nisam obracao paznju.
Kad hocu da cujem neki dobar zvuk ne idem u garazu nego u ovu sobu
(https://thumb.ibb.co/k16xSp/work.jpg) (https://ibb.co/k16xSp)
 :mrgreen:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 27. Kolovoz 2018, 11:54:46
Da je F850 bolji na terenu od F800 je za nepovjerovati, jer paralelni twin F800 sa ravnomjernim paljenjem je sila na nizim okretajima, dok
simulirani v2 od F850 bi trebao biti kao i svaki v twin los ispod 3000 ili makar ispod 2500.

Gle, samo MOTOR nije ono sto dozvoljava (ili ne dozvoljava) da se motociklom upravlja ovako ili onako na asfaltu ili van njega.
Kako se mjenjaju razne tehnologije tako se mijenja i poimanje motora (kao agregata) u cijelom sklopu motocikla, tako se i uloga motora (agretata) mijenja i prilagodjava sinhroniziranim dejstvima citavog sklopa - motora, kotaca, kuglagera u kotacima (da, sa novom generacijom amortizera ispostavilo se da i ovi, naizgleda jednostavni dijelovi, igraju itekako vaznu ulogu u rasporedu sila koje utjecu na to kako se motocikl ponasa). Primjena novih legura povlaci za sobom redizajnire citace konstrukcije motocikla sa osvrtom na takav skup elemenata koje tesko mozes da zamislis. I sve to utice na projekat modela, njegov razvoj itd + imas ekonomski element koji utice i na konacno izvrsenje prije pustanja u seriju u tu opet moze nastati kurslus jer inzinjeri nesto naprave ali to je skupo a ekonomisti traze da se pojeftini i tu ima dosta kombiniranja i kako ce to ispast na kraju, kad proizvod postane masovan, to nitko ne zna dok isti ne postane masovan.

Najsvjeziji primjer ti je TFT ekran u koji su BMW rijesili da ubace sve i jos ponesto a sad se ispistavlja da zbog losih i nekvalitetnih komponenti svako malo se od motora otkace te telefon te slusalice u kacigi te navigator...i to ce biti rijeseno u 2019g, bice zamjena komponenti i sve ce radit kako treba no opet bad wibe i sve sto ide uz to. No, koliko ja vidim uprava pocinje da uvidja da je to lose pa polako dio vlasti prepusta tehnicarima, Vidjet cemo kud ce to dovest za jedno 5-7god.

Sto je tice onoga "BMW je sranje" - well, bilo kako bilo no BMWovi motori su front-of-the-line, imaju odlicna inzinjerska rjesenja i svarno, barem meni licno, pruzaju najvece zadovoljstvo u voznji, sto na stazi sto u putu sto van ceste. BMW i HD. I mada mi svake godine svasta prolazi kroz ruke, kod mene u garazi su HD i BMW.
BMW najvise ulaze u koncepte iz kojih uvijek nesto novo izadje, najvise ulaze u inzinjering i sa vremenom njihova rjesenja preticu i kod drugih proizvodjaca, imaju apsolutno najorganizovaniji R&D i najotvoreniji su u suradnji. Ja sam prestao da se trudim da radim bilo sta sa npr Hondom jer sam uz svaki upit morao da saljem oko 9kg (nije sala) dodatne dokumentacije. Yamaha npr, nece ni da cuje da bilo sto ide mimo njihovog lokalnog predstavnistva a u istom ovdje sjede takva govna od ljudi....kad su, najzad, ove godine rjesili da suradjujemo ja sam im odrapio 4.5 puta vecu cijenu za usluge nego bilo tko a u medjuvremenu su se sa svima posvadjali tako da osim mene nitko nije htio sa njima radit ni za kakve novce tako da nisu imali izbora  :mrgreen:

Drugi dio globalnog minusa koji vec godinama uvidjavam kada je rijec o proizvodima BMW je "BMW je skupo sranje".

BMW nije skup - ti malo zaradjujes   8)

I na kraju - meni stvarno nije jasno koji je vama, u 'rvackoj, qrac. Pljuete sebe, pljujete jedni drugi. nitko nikoga ne postuje, tudje misljenje ne da nije bitno (mada se u tome unekoliko slazem) nego izaziva otvorenu agresiju....ja nesto ne mogu skuzit da li je to zbog zraka, dim iz rafinerije, Pliva opet nesto u vodu izbacila....
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 27. Kolovoz 2018, 12:15:00
Ja sam naglasio da paralrlni twin na nizim okretajima rsvnomjernije raspolaze okretnim momentom i okruglije se vrti .
850ki su u odnosu na 800 poboljsali vozljivost na asfaltiu, skratili hod ovjesu, cvrsce opruge, premhestili rezervar goriva naprijed, kako bi opteretili prednji kraj.
Samim tim, strucnjaci kazu, mu je pogorsana vozljivost na terenu u odnosu na F800.
Ja ne znam, nisam vozio, a onaj koji nista ne zna, mora sve vjerovati, a vjerujem odredjenima, ne svima.
Npr. Bmw distributeru ne vjerujem.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: tomore - 27. Kolovoz 2018, 12:16:28

Drugi dio globalnog minusa koji vec godinama uvidjavam kada je rijec o proizvodima BMW je "BMW je skupo sranje".

BMW nije skup - ti malo zaradjujes   8)

I na kraju - meni stvarno nije jasno koji je vama, u 'rvackoj, qrac. Pljuete sebe, pljujete jedni drugi. nitko nikoga ne postuje, tudje misljenje ne da nije bitno (mada se u tome unekoliko slazem) nego izaziva otvorenu agresiju....ja nesto ne mogu skuzit da li je to zbog zraka, dim iz rafinerije, Pliva opet nesto u vodu izbacila....

Sad ćeš ti vidjeti svoje, samo dok se Sunčeka mamina sinkroniziraju i dogovore što će koji i kako napisati - čitaj: popljuvati.  :wink:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 27. Kolovoz 2018, 12:16:33
Zaboravio si triumph, koji uz bmw ima najpouzdanije motocikle u evropi, a ne tako i neatraktivne.
Dal i ti dao 9000 eura za rabljen ktm 690 sm iz 2014 godine?

Jedini problm Triumph-a u svijetu je uzasno losa servisna sluzba i totalno sjebana sluzba logistike. Frend ovdje ima Triumph Tiger, kupio je 2014, presao nesto malo preko 100.000 i prosle godine je imao problema sa mjenjacem. Mi to sve fino rastavimo kod mene u garazi, nadjemo problem, nadjemo kataloshku shemu sa dijelovima, ispisemo tvornicke brojeve dijelova i odemo kod lokalnog dilera da narucimo.
Ne moze, kaze, moze samo kompletan mjenjac, cijena sitnica 240.000 rubalja (3400eur).
covjek je motocikl platio 15.000eur. tj 20% cijene novog vozila.

Napisem frendu iz Pier City Custom Bikes email, posaljem mu brojeve, nakon par dana dobijem odgovor - 980funti dijelovi + 33funta troskovi slanja ali mora da se ceka mjesec dana da isporuce dijelove. tj 1013eur sve zajedno.
1013funti je 1020EUR tj 6.8% od cijene vozila + cekas mjesec dana isporuku + jos 15ak dana postara da to dodje do nas al' ok zima je pa nek se ceka.

Cisto zajebancije radi, uzmem brojeve istih/slicnih dijelova za R1200GS (Intermediate shaft, Input shaft, Shifting roll, Shift fork) i pozovem jednog od lokalnog dilera BMW - prva tri dijela imaju, 4ti nemaju na skladistu ali ima na skladistu predstavnistva, mogu da isporuce sutra poslije 15:00sati. Sve zajedno - 600 EUR ili 530EUR ako hocete cekat do pocetka iduceg tjedna, onda mogu sve narucit iz njemacke pa ce bit nesto malo jeftinije.
2014 R1200GS je ovdje kostao 17.000EUR
600EUR od 17.000EUR = 3%.
3% vs maltene 7%
I bez cekanja, ima lokalno skladiste, ima sve na lageru itd itd.

Go figure.

Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 27. Kolovoz 2018, 12:26:33
Sad ćeš ti vidjeti svoje, samo dok se Sunčeka mamina sinkroniziraju i dogovore što će koji i kako napisati - čitaj: popljuvati.  :wink:

mmmmm pa nekako me i zabole.

Hocu samo dopunit ovo prethodno sto sam napisao - cijeli protekli tjedan sam proveo u Srbiji, R1250GS na planinama (stara kobila, tara, zlatibor, kopaonik),  od vodopada Vrelo kod Perućca, klisure rijeke Gradac kod Valjeva, preko vodopada Gostilje, Jelovarnik, Veliki buk, Sopotnice, Ripaljka, pa sve do kanjona Milesevke i Sicevacke klisure itd. Dosta aktivna voznja po cestama i mimo njih, svakog dana skidanje parametara rada po nekoliko puta i puno, puno sustreta sa lokalnim motoristima duz puta - na benzinskim crpkama, po kafanama itd.
Jebote, NIJEDAN MILIGRAM NEGATIVA, cak i od neke ekipe koji smo sreli na zlatiboru na KTM enduro  :wink: ljudi se interesuje bez obzira na licne preferencije ove ili one marke jer kuze da je rijec o necem novom a da li je bolje ili losije - to se sad vec druga prica.

Toliko negativa kad na ovom resursu ja nigdje sreo nisam.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 27. Kolovoz 2018, 12:29:23
jel se zna cijena

ovdje kod mene maloprodaja za F850GS ide od 12.100EUR
Naslov: Novi BMW GS 850
Autor: Elias - 27. Kolovoz 2018, 12:32:38
Спасиба, kolega Hard Rocker na iscrpnom osvrtu i korisnim informacijama.



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: EnduroLab - 27. Kolovoz 2018, 12:34:08
Sad ćeš ti vidjeti svoje, samo dok se Sunčeka mamina sinkroniziraju i dogovore što će koji i kako napisati - čitaj: popljuvati.  :wink:

Što bi njega pljuvali, čovjek argumentirano raspravlja, pljuvat ćemo tebe, sirotinju koja nema za BMW....srculence...
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 27. Kolovoz 2018, 12:38:33
Ja sam naglasio da paralrlni twin na nizim okretajima rsvnomjernije raspolaze okretnim momentom i okruglije se vrti .
850ki su u odnosu na 800 poboljsali vozljivost na asfaltiu, skratili hod ovjesu, cvrsce opruge, premhestili rezervar goriva naprijed, kako bi opteretili prednji kraj.
Samim tim, strucnjaci kazu, mu je pogorsana vozljivost na terenu u odnosu na F800.
Ja ne znam, nisam vozio, a onaj koji nista ne zna, mora sve vjerovati, a vjerujem odredjenima, ne svima.
Npr. Bmw distributeru ne vjerujem.

Ne, ti si napisao da motor koji je na F850 vozi van ceste losije od motora na F800 :)
I kad sudis o necemu sto nisi probao to je, u najmanju ruku, neozbiljno.
Diskusija bez licnog iskustva i bez cinjenica je diskusija osnovana na temperamentu. Spor koji od goloslovnog utvrdjivanja prelazi na licnost diskusanata. To je kao kada sa jednonogim krenes da diskutujes o stvaralastvu Herberta Von Karajana no diskusiju pocinjes sa rijecima "sto ti znas, ti nemas jednu nogu". Kako, molim te, o arhitekturi moze da diskutuje covjek koji ima vozacku dozvolu manje od 10 dana? Da li nas uopce moze da interesuje misljenje celavog covjeka sa prcastim nosem?
I naravno, osnovni argument u takvim diskusijama je da zatrazis, u samom zharu diskusije, da ti pokaze osobnu iskaznicu i na osnovu njegovih godina treba da kazes "ma nema sanse da ovako star/mlad covjek moze bilo sto da razumije u ovom temi" vratis mu osobnu, uzdignes glavu i zakljucis diskusiju jednim "nemam ja sa takvim sto razgovarati".
Pobjeda.
Sah-mat.
Touche.

Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: TIS - 27. Kolovoz 2018, 13:00:20

Najsvjeziji primjer ti je TFT ekran u koji su BMW rijesili da ubace sve i jos ponesto a sad se ispistavlja da zbog losih i nekvalitetnih komponenti svako malo se od motora otkace te telefon te slusalice u kacigi te navigator...i to ce biti rijeseno u 2019g, bice zamjena komponenti i sve ce radit kako treba no opet bad wibe i sve sto ide uz to. No, koliko ja vidim uprava pocinje da uvidja da je to lose pa polako dio vlasti prepusta tehnicarima, Vidjet cemo kud ce to dovest za jedno 5-7god.



 Vjerovao ili ne meni TFT radi savršeno od prvog dana!
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 27. Kolovoz 2018, 13:32:28
Vjerovao ili ne meni TFT radi savršeno od prvog dana!

tj imas slusalice u sljemu, mobitel, navigator, sve to je spojeno preko TFT u jedinstven sustav i nisi imao disconnection ni jednom? kad ugasis motor i ponovo upalis sve to se samo odmah medjusobno spoji i ne moras nista cackat po ekranu?
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: tomore - 27. Kolovoz 2018, 14:38:08
Što bi njega pljuvali, čovjek argumentirano raspravlja, pljuvat ćemo tebe, sirotinju koja nema za BMW....srculence...

Udri po sirotinji....sunce mamino.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 27. Kolovoz 2018, 15:15:03
Vazno je gledati kako BMW napusta svoje pronalaske, kojima se u njihovo doba hvalio kao tehnoloskim dostignucima.
Izbacili su tank iz redine motocikla, vidim, pomalo se rjesavaju i telelevera, ne i bilo nista cudno ako usko izadje i r 1200 gs bez telelevera.

Hard, citaj pomnije.
Cicica gore na video je schefredakteur Motorrad magazina, on preprica iskustva njegovih 5 test vozaca i to ti je 90 % tako.
F850 je prepravljen za asfalt, ali nitko ne kaze da njegovom prosjecnom kupcu nece biti dovoljan i na makadamu, ali se F800 bolje vozi mimo asfalta od F850.
To sam skuzio iz njihovog testa.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: TIS - 27. Kolovoz 2018, 16:00:40
tj imas slusalice u sljemu, mobitel, navigator, sve to je spojeno preko TFT u jedinstven sustav i nisi imao disconnection ni jednom? kad ugasis motor i ponovo upalis sve to se samo odmah medjusobno spoji i ne moras nista cackat po ekranu?

Kaciga, telefon i Navigator VI, sve se uredno pospaja i ostaje spojeno. Navigator je spojen direktno na kacigu, sve ostalo na TFT!
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 27. Kolovoz 2018, 19:44:52
Kaciga, telefon i Navigator VI, sve se uredno pospaja i ostaje spojeno. Navigator je spojen direktno na kacigu, sve ostalo na TFT!

opa....hm...sve sto sam ja drzao u rukama bilo je sa problemima. Kad si kupio motor?
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: TIS - 27. Kolovoz 2018, 20:11:07
opa....hm...sve sto sam ja drzao u rukama bilo je sa problemima. Kad si kupio motor?

11/2017.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 27. Kolovoz 2018, 21:45:50
11/2017.

hmmmm....mozda je vezano nesto za lokalizaciju softa a ove 3.14chke iz predstavnistva muljaju o el.dijelovima :)
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: TIS - 27. Kolovoz 2018, 22:13:19
hmmmm....mozda je vezano nesto za lokalizaciju softa a ove 3.14chke iz predstavnistva muljaju o el.dijelovima :)

Moguće, ali ipak mislim da se radi o nejasnoj proceduri uparivanja, u uputama je to obrađeno u par rečenica a u stvarnosti je malo kompliciranije. Isto tako je jako bitno koja se komunikacija (u kacigi) koristi!
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 28. Kolovoz 2018, 15:57:54
Moguće, ali ipak mislim da se radi o nejasnoj proceduri uparivanja, u uputama je to obrađeno u par rečenica a u stvarnosti je malo kompliciranije. Isto tako je jako bitno koja se komunikacija (u kacigi) koristi!

mmmmm...a koja je stvarna procedura?
Garniture su ovdje uglavnom sena, cardo (Scala Rider) i inpterphone
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pegaso - 28. Kolovoz 2018, 17:41:28
Kaj još nema komunikatora sa znakom bmw-a,nemrem vjerovat da na tom još ne dižu lovu ovcama
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Lolo - 28. Kolovoz 2018, 17:47:32
Ak' kupiš Hondu u tom segmentu onda nisi ofca  :misli:  :lolcry:
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pegaso - 28. Kolovoz 2018, 18:08:12
Misliš honda komunikator,kaciga,jakna,gače
ne pušim ja te fore
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: pbc250 - 28. Kolovoz 2018, 18:29:34
I na kraju - meni stvarno nije jasno koji je vama, u 'rvackoj, qrac. Pljuete sebe, pljujete jedni drugi. nitko nikoga ne postuje, tudje misljenje ne da nije bitno (mada se u tome unekoliko slazem) nego izaziva otvorenu agresiju....ja nesto ne mogu skuzit da li je to zbog zraka, dim iz rafinerije, Pliva opet nesto u vodu izbacila....

Vrlo smo bezobrazan, neodgojen i neobrazovan narod. Barem onaj dominantan dio koji uvijek prvo udari pa pita. Postajemo relativno normalni tek kad prodjemo Breganu. Onda vozimo po ogranicenjima i ne radi toliko galame i nereda. To je tako vec godinama i nece se skoro promijeniti.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: TIS - 28. Kolovoz 2018, 19:59:51
mmmmm...a koja je stvarna procedura?
Garniture su ovdje uglavnom sena, cardo (Scala Rider) i inpterphone

Uh, neda mi se pisati litaniju na mobitelu. Kada se vratim sa mora poslati ću ti detaljnu proceduru. Glavna greška je da se TFT uparuje na kacigu kao komunikacija i onda to ne radi, treba ga upariti kao telefon.....ima još puno sitnica o kojima treba voditi računa...
Ja imam Senu SMH 10 r, TFT je (na kacigu) uparen kao telefon 2, Navigator kao telefon 1 a mobitel je je uparen sa TFT-om i to funkcionira!
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Lolo - 28. Kolovoz 2018, 21:22:23
Misliš honda komunikator,kaciga,jakna,gače
ne pušim ja te fore

Da i  :misli: Ima ljudi koji imaju novaca i koji su to spremni platiti, drugi par cipela je kaj za neke stvari postoje kudikamo jeftinije opcije. Ljude veseli da imaju logo BMW na svakoj pizdariji, OK platite, nisu ni prvi ni zadnji u masu brendova počev od motora, pomadica, krpica, kave na špici i bla, bla ...
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 28. Kolovoz 2018, 22:30:45
Vazno je gledati kako BMW napusta svoje pronalaske, kojima se u njihovo doba hvalio kao tehnoloskim dostignucima.
Izbacili su tank iz redine motocikla, vidim, pomalo se rjesavaju i telelevera, ne i bilo nista cudno ako usko izadje i r 1200 gs bez telelevera.

Hard, citaj pomnije.
Cicica gore na video je schefredakteur Motorrad magazina, on preprica iskustva njegovih 5 test vozaca i to ti je 90 % tako.
F850 je prepravljen za asfalt, ali nitko ne kaze da njegovom prosjecnom kupcu nece biti dovoljan i na makadamu, ali se F800 bolje vozi mimo asfalta od F850.
To sam skuzio iz njihovog testa.

vidi, nema ljutis ali ti pises "Pavarotti grozno pjeva, sinoc mi je mali mate odpjevo jednu njegov - pa to je grozota" tako da ne bih rekao da ti je misljenje mjerodavno. Da si probao svojom guzicom - ok. Ovak - ne.
To da se tehnologije mijenjaju - to stoji. stare idu, nove dodju. nesto je zastarjelo, nesto vise nije aktualno jer su se primjenile neke druge itd. ima, sigurno, i losih pogodaka no u koje je ulozeno dosta novca ja je to trebalo da se povrati  :wink: takvih primjera imas u svakoj industriji.

Za telelever ti nis ne mogu rec ali S1000XR sa DCT sam nedavno vozio i radi odlicno CAK i na opozitnom motoru preko 1200 ccm  :wink:

No, to ce (mozda) biti neka druga tema.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: lb - 28. Kolovoz 2018, 23:17:57
vidi, nema ljutis ali ti pises "Pavarotti grozno pjeva, sinoc mi je mali mate odpjevo jednu njegov - pa to je grozota" tako da ne bih rekao da ti je misljenje mjerodavno. Da si probao svojom guzicom - ok. Ovak - ne.

Sredju je glupan, tu nema spora.

Nego, jesi li nam ovime htio reći da i tvoje postove trebamo smatrati irelevantnima, sve dok osobno ne probamo GS 850? Kasno je, možda sam te krivo razumio, ali tako izgleda.

BTW, jesi li ti isti onaj Hard Rocker kojem Shinko 804 gume na GS 1200 traju 5000+ km, ili je to bio netko drugi?
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: 13snc - 29. Kolovoz 2018, 01:15:53
https://www.visordown.com/motorcycle-news-general-news/bmw-recalls-batch-new-f850gs-and-f750gs-models-engine-faults

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk

Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 29. Kolovoz 2018, 04:23:11
vidi, nema ljutis ali ti pises "Pavarotti grozno pjeva, sinoc mi je mali mate odpjevo jednu njegov - pa to je grozota" tako da ne bih rekao da ti je misljenje mjerodavno. Da si probao svojom guzicom - ok. Ovak - ne.
To da se tehnologije mijenjaju - to stoji. stare idu, nove dodju. nesto je zastarjelo, nesto vise nije aktualno jer su se primjenile neke druge itd. ima, sigurno, i losih pogodaka no u koje je ulozeno dosta novca ja je to trebalo da se povrati  :wink: takvih primjera imas u svakoj industriji.

Za telelever ti nis ne mogu rec ali S1000XR sa DCT sam nedavno vozio i radi odlicno CAK i na opozitnom motoru preko 1200 ccm  :wink:

No, to ce (mozda) biti neka druga tema.

Ovo je napetije nego kad cura na prvom sastanku kaze, uska sam.
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Sredju - 30. Kolovoz 2018, 08:21:52
Dobar je jedan tester, kazu u bmw, nasli smo novo mjesto za rezervar goriva.
:)
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: crni konjanik - 02. Rujan 2018, 15:41:28
uskoro dolazi i adventure varijanta...

https://www.motorradonline.de/motorraeder/bmw-f-850-gs-adventure-erlkoenig-2018.995642.html
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: Hard Rocker - 10. Rujan 2018, 21:36:34
Sredju je glupan, tu nema spora.

Nego, jesi li nam ovime htio reći da i tvoje postove trebamo smatrati irelevantnima, sve dok osobno ne probamo GS 850? Kasno je, možda sam te krivo razumio, ali tako izgleda.

BTW, jesi li ti isti onaj Hard Rocker kojem Shinko 804 gume na GS 1200 traju 5000+ km, ili je to bio netko drugi?

da, isto kao sto karoo 3 od kolovoza 2017 otkako su primjenili sastav traje i do 8000 bas kao i mitas e07
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: GunBender95 - 19. Rujan 2018, 19:17:16
Da se ukljucim u diskusiju. Kupio sam ovaj motoric i za sada sam zadovoljan, jos smo na medenom. Sve je super jedina mana vjetrobran. Treba malo veci.

Stavit cu update za par dana, ako bude jos lijepog vremena.

Ps.
Nije da sam vozio mnogo motora pa da mogu usporedit objektivno. Sa 300cc sam presao na ovo cudo.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: AnteK - 10. Listopad 2018, 10:43:51
Ima li tko ideju gdje bi se mogao probati ovaj motor ? Čisto par km, pretpostavljam da Tomić u
salonima nema testni ? Ili ako bi netko tko ga ima dao mini djir za cugu i klopu?
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: EnduroLab - 10. Listopad 2018, 10:54:07
Prijavljen si u iwatu. Nista kontejner za tebe 👎
Naslov: Odg: Novi BMW GS 850
Autor: AnteK - 10. Listopad 2018, 12:45:07
Prijavljen si u iwatu. Nista kontejner za tebe 👎

Za kuma je, oće prodat ovaj svoj 650GS tein i kupit novi 850. Ja u Iwati već imam broj šasije. 😜