Motori.hr Forum

.:: MOTORI ::. => Tehnička i ostala pitanja po brandovima => BMW => Autor teme: FFBikerSar - 27. Prosinac 2017, 18:14:36

Naslov: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: FFBikerSar - 27. Prosinac 2017, 18:14:36
Akrapovič i par drugih zamjenskih auspuha testirani su na BMW GS-u sa aspekta novih Euro 4 normi za buku motora, a istovremeno je testirana i snaga i obrtni moment prema original auspusima. Sa SVIM zamjenskim motori razvijaju u prosjeku 3% manju snagu nego sa originalnim.

Koji je onda smisao tako šta montirati ako ti guši mašinu, baš mi i nije jasno  :misli:

(https://i62.servimg.com/u/f62/18/79/83/02/test_a10.jpg)

Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Flato - 27. Prosinac 2017, 18:34:52
Drago mi je...da mi odmah izbije možebitne ideje..
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: tomo3 - 27. Prosinac 2017, 19:29:01
Moj je Euro 3, vrtim ga do nekih 4500, a imam osjećaj da letim. Moram ga jednom probati navinuti preko toga sad kad sam proučio grafikone  :0648:. Standardni auspuh mi sasvim dobro izgleda i zvuči (mislim da je pregorila vuna u njemu pa tuče ko top).
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: TIS - 27. Prosinac 2017, 22:01:57
Obožavam ovakve testove, pogotovo na mjernom stolu sa odstupanjem + - 5% :mrgreen:
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Flato - 27. Prosinac 2017, 23:00:36
A jebaj ga...ako odstupa - odstupa kod svih..
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Lolo - 27. Prosinac 2017, 23:06:32
Da se dobilo u prosjeku 3% više kaj bi se dogodilo, ništa osim kaj bi ostal bez u prosjeku soma €. Ekipa to kupuje zbog zvuka i ak' ih to veseli zakaj ne, sa boljim zvukom ubrzavaju bar 29% brže  :LOL:
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: TIS - 28. Prosinac 2017, 00:19:45
Naravno da se slip on kupuje radi zvuka i izgleda, pa čak i vječno optimističan Akrapović deklarira povećanje snage od samo 1,1 ks.
Post se odnosio na tipično novinarsko popunjavanje stranica, test bez pravog testa samo da se nešto napiše! Čak i da se preciznije više puta mjerilo (jer odstupanje ide i gore i dolje) gdje je poanta? Što se hoće dokazati?
 Da kojim slučajem proizvođači navode veliko povećanje snage imalo bi nekakvog smisla ali ovako prc milojka :mrgreen:
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: FFBikerSar - 28. Prosinac 2017, 07:49:52
Naravno da se slip on kupuje radi zvuka i izgleda, pa čak i vječno optimističan Akrapović deklarira povećanje snage od samo 1,1 ks.
Post se odnosio na tipično novinarsko popunjavanje stranica, test bez pravog testa samo da se nešto napiše! Čak i da se preciznije više puta mjerilo (jer odstupanje ide i gore i dolje) gdje je poanta? Što se hoće dokazati?
 Da kojim slučajem proizvođači navode veliko povećanje snage imalo bi nekakvog smisla ali ovako prc milojka :mrgreen:

Cijeli test je u stvari bio posvećen tomu da se ispita jesu li novi auspusi certificirani po Euro 4 normi išta stvarno tiši od onih sa Euro 3, i koji bi bili ispravni metodi da se buka koju motori prave ispravno mjeri - da bi davale uporabljive rezultate. Ovi dijagrami snage i obrtnog momenta su tek usput dani, ali se konstatira kako su prošli dani kada su auspusi od nezavisnih proizvođača donosili poboljšanje performansi u odnosu na tvorničke.
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: AnteK - 28. Prosinac 2017, 09:26:15
Cijeli test je u stvari bio posvećen tomu da se ispita jesu li novi auspusi certificirani po Euro 4 normi išta stvarno tiši od onih sa Euro 3, i koji bi bili ispravni metodi da se buka koju motori prave ispravno mjeri - da bi davale uporabljive rezultate. Ovi dijagrami snage i obrtnog momenta su tek usput dani, ali se konstatira kako su prošli dani kada su auspusi od nezavisnih proizvođača donosili poboljšanje performansi u odnosu na tvorničke.

Da, ali to nije zbog auspuha nego kompletne konstrukcije motora koja zahtijeva visoke eko norme, i tu prostora za poboljšanje
performansi samo promjenom auspuha više nema puno.
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Maestral - 28. Prosinac 2017, 15:00:03
Pa koliko ja znam, vecina aftermarket auspuha na starijim GSovima (1200 i 650/700) su se stavljali zbog originala koji je izgledao kao bojler i bio neglediv a ne zbog performansi.
Ustvari, ne znam nikoga tko ga je stavio zbog pokusaja povecanja snage. Razlog je bio iskljucivo estetske prirode.

S novim GSovima je taj dio rijesen pa ne kuzim zasto bi netko posezao za Akrapovicem...

Radje lovu potrosim za nesto korisno kao sto su aluminijske kapice ventila u boji, mala torbica za kljuceve koja ide na volan ili zastita rezervara kocione tekucine  :mrgreen:
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: zokx - 29. Prosinac 2017, 17:33:05
Pa koliko ja znam, vecina aftermarket auspuha na starijim GSovima (1200 i 650/700) su se stavljali zbog originala koji je izgledao kao bojler i bio neglediv a ne zbog performansi.
Ustvari, ne znam nikoga tko ga je stavio zbog pokusaja povecanja snage. Razlog je bio iskljucivo estetske prirode.

S novim GSovima je taj dio rijesen pa ne kuzim zasto bi netko posezao za Akrapovicem...

Radje lovu potrosim za nesto korisno kao sto su aluminijske kapice ventila u boji, mala torbica za kljuceve koja ide na volan ili zastita rezervara kocione tekucine  :mrgreen:

Meni su original na modelima 2013 plus odvratni. Ne toliko oblik, ali ona neka polusjajna inox izvedba je katastrofa.
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Elias - 29. Prosinac 2017, 23:00:08
Razlika u težini je osjetna.

Gesendet von meinem S8 mit Tapatalk

Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Lolo - 29. Prosinac 2017, 23:12:14
To je kao bitno, ono nosiš ga pod rukom k'o štrucu kruha  :misli:
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Elias - 30. Prosinac 2017, 00:26:18
Kako kome.
Meni je izgled u prvom planu..
Prilikom ugradnje sam skonta razliku u težini.
Ono, pozitivan popratni učinak.

Gesendet von meinem S8 mit Tapatalk
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: biker4life - 30. Prosinac 2017, 11:47:56
Ne kužim njemački pa jedno pitanje - dali je novinarski test rađen sa ili bez db-killera - pretpostavljam sa njime (da budu road-legal), a činjenica je da npr. Akrap deklarira povečanje snage samo bez db-killera, i obično su grafovi na njihovom sajtu rađeni bez db-killera.

Da, bez db-killera nisu road-legal. Isto tako, na velikoj većini EURO4 auspuha db-killer je zavaren, pa ga nije ni lako ukloniti (bez otvaranja auspuha).

Isto tako na nekim modelima je (protočniji) katalizator "dodatna oprema" (naručuje se zasebno), teoretski je potreban za raditi atest, ali npr. kod nas se to ne gleda prilikom atesta - a uz to motocikli ne podliježu eko-testu prilikom redovnih tehničkih pregleda pa je to olakotna okolnost.

Uglavnom, ima tu puno "caka", na nekim modelima se dobije dosta na zvuku i sa db-killerom, na nekim motociklima nema smisla mjenjati original... pogotovo kod EURO4 modela treba dobro paziti šta se naručuje i dali ima smisla. Katalizator kao dodatna oprema dodatno komplicira priču. Nije kod svih motocikla isto, zavisi o izvedbi ispušnog sistema, ali stvarno ima puno "caka". Za BMW nisam toliko upoznat, ali npr. kod japanaca i Yamahe ima velikih varijacija na temu od modela do modela.

Također kod "prelaznih" godišta (EU3/4) treba paziti koji auspuh se uzima ako se istog misli atestirati na motocikl, jer čak i na motociklima kod kojih vizualno nije bilo izmjena 16/17, obično homologacije za motocikl ili za ispuh nisu iste, samim time može biti problema kod upisa na tehničkom...
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: TIS - 30. Prosinac 2017, 12:41:02
Meni su original na modelima 2013 plus odvratni. Ne toliko oblik, ali ona neka polusjajna inox izvedba je katastrofa.

Da, polusjaj je katastrofa. Oblik je ok, ali da je ili sjaj ili mat :palacgore:
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: zokx - 30. Prosinac 2017, 13:22:31
Da, polusjaj je katastrofa. Oblik je ok, ali da je ili sjaj ili mat :palacgore:
Upravo tako. Ja sam htio svog matirat sa vodobrusnim. Izgledao bi puuno bolje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Lolo - 30. Prosinac 2017, 14:13:35
Kako kome.
Meni je izgled u prvom planu..
Prilikom ugradnje sam skonta razliku u težini.
Ono, pozitivan popratni učinak.

Gesendet von meinem S8 mit Tapatalk

Meni je pozitivan popratni učinak kada poslije blagdana dignem malo ručnu (purica, salama, pršut, sarma, odojak ...) i skinem par kila, motor poslije toga ne da ide neg leti.  :LOL: Uzgred kaj znači nekom prosječnom vozaču da ''olakša'' takav tip motora 5-10kg pogotovo ak' je 100+ kila.  :misli:
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: maRRin 06 - 30. Prosinac 2017, 15:28:43
Meni je pozitivan popratni učinak kada poslije blagdana dignem malo ručnu (purica, salama, pršut, sarma, odojak ...) i skinem par kila, motor poslije toga ne da ide neg leti.  :LOL: Uzgred kaj znači nekom prosječnom vozaču da ''olakša'' takav tip motora 5-10kg pogotovo ak' je 100+ kila.  :misli:
:mrgreen: :palacgore:
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: FZ1 - 30. Prosinac 2017, 19:51:09
Da je Akrapovič loš i da daje manje snage BMW-u (motociklu ili automobilu) ne bi se prodavao u BMW salonima i ne bi ga jedan veliki BMW stavljao na HP modele i na M seriju...
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Lolo - 30. Prosinac 2017, 20:14:03
Ne ulazeči u kvalitetu proizvoda i kako će tko potrošiti svoje novce  koja je svrha tog proizvoda  osim zvuka, pišemo o prosječnom vozaču, a  ne nekome tko se profesionalno bavi utrkama gdje je auspuh jedna od točaka na kojima se smanjunje težina i povečava snaga. Uzgred u BMW salonima se prodaju i bicikli sa M oznakom, pogledaj ih i usporedi sa prvim dućanom koji se bavi isključivo prodajom bicikla, primjetit ćeš razliku.  :mrgreen:
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: zlogi - 30. Prosinac 2017, 20:36:25
 Bubni spulju bit će jači? Niti jedan ajnŠpric nebude radio sa aftermarket slip onom na većoj snazi neg sa originalom dok nisu podešene mape omjera zraka i goriva...
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: pikacu88 - 30. Prosinac 2017, 21:18:15
Amen  :palacgore:
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Maestral - 01. Siječanj 2018, 12:29:41
Mislim da je profil vozaca GSa takav da ih vecina ne bi znala koliko tocno im GS ima konja da ih pitas tak da i nije jako bitno dobije li se ili izgubi konji ili dva.
Neka je on lijep i neka ja znam da ga imam. I tak sam ga kupil zbog dusevnog mira  :mrgreen:
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: crni konjanik - 01. Siječanj 2018, 20:05:11
zvuk je potpuno dugaciji i (bar meni) bolji  od orginala sa nekim boljim aftermark auspuhom, ne mora nužno biti Akrap, tako da mislim da je to prvenstveni razlog ugradnje uz promjenu izgleda. Snaga tu ne igra nikakvu ulogu.
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: SeaBandit - 01. Siječanj 2018, 21:59:41
Mislim da je profil vozaca GSa takav da ih vecina ne bi znala koliko tocno im GS ima konja da ih pitas tak da i nije jako bitno dobije li se ili izgubi konji ili dva.
Neka je on lijep i neka ja znam da ga imam. I tak sam ga kupil zbog dusevnog mira  :mrgreen:
U potpunosti se slazem!!! Neka njega na GS-u!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Sredju - 02. Siječanj 2018, 07:09:35
Ispod slike Akrapovica pise titan, a na slici je karbon top.
Akrapovic sa 4,6 kila, orginal top sa 4,9.
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Sredju - 02. Siječanj 2018, 07:15:46
Mada ja mislim da je za GSa i orginal top razvijao Akrapovic.
Osim toga GS nije kasica za stednju tipa Suzuki V-Strom pa da na njega zaviju top od bilo kakvog materijala, ipak je to motor koji 50 % skuplji od svakog u svojoj klasi.
Za te novce treba ocekivati titan grane i karbon top.
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Lolo - 02. Siječanj 2018, 11:55:20
Mada ja mislim da je za GSa i orginal top razvijao Akrapovic.
Osim toga GS nije kasica za stednju tipa Suzuki V-Strom pa da na njega zaviju top od bilo kakvog materijala, ipak je to motor koji 50 % skuplji od svakog u svojoj klasi.
Za te novce treba ocekivati titan grane i karbon top.


Jesi li ti siguran u tu svoju tvrdnju ili to lupaš onako ofrlje  :misli:
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Sredju - 02. Siječanj 2018, 12:22:14
Nisam si siguran, lupam ofrlje.
Ne gledam cijene novih motocikla. Ali rabljenih.
Za 2015. godiste benvejasi jos uvijek hoce 14000 i vise hiljada eura za njihov motor.
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: crni konjanik - 02. Siječanj 2018, 12:50:11
Nisam si siguran, lupam ofrlje.
Ne gledam cijene novih motocikla. Ali rabljenih.
Za 2015. godiste benvejasi jos uvijek hoce 14000 i vise hiljada eura za njihov motor.

normalno kad je novi bio 20.000 EUR-a....
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Sredju - 02. Siječanj 2018, 13:30:39
Nije.
Novi je bio 23-24000.
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: bmajcen2 - 02. Siječanj 2018, 13:58:32
https://www.youtube.com/watch?v=3O3QE8AX2DU

140 PS s akrapom i powercommander V
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Lolo - 02. Siječanj 2018, 14:43:32
Nisam si siguran, lupam ofrlje.
Ne gledam cijene novih motocikla. Ali rabljenih.
Za 2015. godiste benvejasi jos uvijek hoce 14000 i vise hiljada eura za njihov motor.

Nisam ni sumnjao. Znači Yamaha XT1200ZE Super Ténéré 132.900kn, a direktni konkurent BMW R1200GS 132.600kn ili R1200GS ADV 141.400 kaj po meni koji nisam završio PMF ne zvuči ni približno razlici od 50%. Ove podatke izvučeš za 73 sekunde surfanja sa službenih stranica ovlaštenih distributera u RH.  :wink:
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Sredju - 02. Siječanj 2018, 16:57:27
OK. Eto u 'rvatskoj je gs jeftiniji nego u austriji, a Yamaha skuplja.
i to ne malo.
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Sredju - 02. Siječanj 2018, 17:04:43
https://www.youtube.com/watch?v=3O3QE8AX2DU

140 PS s akrapom i powercommander V


Na ovom videu je ugradjena komplet akra.
Znaci sportski katalizator i bla bla.

Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Flato - 03. Siječanj 2018, 08:46:10
Znači...GS može imat više od deklariranih 125ks...uz skromnu nadoplatu od 3000eur...
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: crni konjanik - 03. Siječanj 2018, 11:35:30
Nikad nisam kužio čemu to tuniranje motora koji imaju preko 100 KS, ako ti snaga nije dovoljna samo kupiš drugi jači motor za iste ili slične novce.
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: bmajcen2 - 03. Siječanj 2018, 16:30:40

Na ovom videu je ugradjena komplet akra.
Znaci sportski katalizator i bla bla.

ako radiš onda radiš kako treba a ne ofrlje pola auspuha
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Ivan_ZG - 13. Siječanj 2018, 00:29:04
Povratak u 2005...nije da oni ne prodaju Akrapovic..
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: TIS - 13. Siječanj 2018, 11:54:10
Povratak u 2005...nije da oni ne prodaju Akrapovic..

Nevjerojatno!!!
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: esso_sa - 13. Siječanj 2018, 11:59:38
Kad vec pominjete Tomica, je li zna neko iz kojeg razloga vec 2 godine ne objavljuju cjenike motora/dodatne opreme ?
Ista stvar je i kod Tomic BiH. Mozes pitati sta te zanima pa ti oni sloze ponudu, ali nema dostupno kao prije da skines sa stranice cjenike motora/opreme ili da ti odprintaju u salonu
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Ivan_ZG - 13. Siječanj 2018, 13:43:41
Nevjerojatno!!!

Ili ce biti razumni, ili ce biti direktiva..ovo su dno dna fore..kao sto rekoh, ista prica prije vise od 10ak godina sa svim uvoznicima..a privatno su gotovo svi trazili rabat na Akrapovic :mrgreen:
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Lolo - 13. Siječanj 2018, 16:57:11
Kaj se tu ima postavljati ikakva pitanja, zna se da kupci BMW imaju novaca i da ne pitaju za cijenu  :LOL:

2esso_sa: Ne znam na kojeg Tomića misliš ali ovaj naš uredno objavljuje cjenike.

http://www.bmw-motorrad.com.hr/hr/hr/index.html
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: esso_sa - 15. Siječanj 2018, 10:24:36

2esso_sa: Ne znam na kojeg Tomića misliš ali ovaj naš uredno objavljuje cjenike.

http://www.bmw-motorrad.com.hr/hr/hr/index.html

Mislim na oba, i HR i BiH. Ne objavljuje ni Tomic HR (cjenici na stranici su iz 2015. godine, isto kao i u BiH)
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: 3alfa3 - 15. Siječanj 2018, 10:54:23
Mislim na oba, i HR i BiH. Ne objavljuje ni Tomic HR (cjenici na stranici su iz 2015. godine, isto kao i u BiH)

Pa onda su jos uvijek vazeci. Trebali bi biti, jer ako su cijene vece nego u njima, to je lazno oglasavanje i podlozno kaznjavanju ako se ne varam.
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: esso_sa - 15. Siječanj 2018, 11:59:25
Pa onda su jos uvijek vazeci. Trebali bi biti, jer ako su cijene vece nego u njima, to je lazno oglasavanje i podlozno kaznjavanju ako se ne varam.

Bojim se da nisu. Cijene u stvarnosti su za oko 10% vise u odnosu na cjenike iz 2015
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Sredju - 15. Siječanj 2018, 12:29:38
Vjerovatno nakon ugradnje auspufa mjenjaju mapu.
Zato otpada garancija ako zamjena odradjena s njihove strane.
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Ivan_ZG - 15. Siječanj 2018, 14:17:42
Vjerovatno nakon ugradnje auspufa mjenjaju mapu.
Zato otpada garancija ako zamjena odradjena s njihove strane.

ne mijenjaju nisata..moze se auspuh ugraditi kod njih, kao sto je u ovom slucaju trebalo biti napravljeno. Znaci mogu i ruke naplatiti, promijeniti i mapu ako bas zele, iako nema potrebe.
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: TIS - 15. Siječanj 2018, 16:12:01
ne mijenjaju nisata..moze se auspuh ugraditi kod njih, kao sto je u ovom slucaju trebalo biti napravljeno. Znaci mogu i ruke naplatiti, promijeniti i mapu ako bas zele, iako nema potrebe.

Da li bi bila ista stvar da se kupi HP Akrapović od nekog drugog?
Naslov: Odg: Akrapovič & Co na GS-u
Autor: Ivan_ZG - 15. Siječanj 2018, 16:18:58
Da li bi bila ista stvar da se kupi HP Akrapović od nekog drugog?

ne znam..pitanje bi li znali razliku ako pise HP na topu :mrgreen: zanimljivo da su me sa jednog broja preusmjerili na drugi, a taj drugi, mobilni, se ne javlja danima..no dobro..dode to na svoje prije ili kasnije 8)