Motori.hr Forum

.:: MOTORI ::. => Tehnička i ostala pitanja po brandovima => Aprilia => Autor teme: DiAbLeRo - 06. Studeni 2018, 17:46:04

Naslov: Aprilia RS 660
Autor: DiAbLeRo - 06. Studeni 2018, 17:46:04
Studija buduće supersport šestotice.

https://www.visordown.com/news/new-bikes/aprilia-rs660-supersports-twin-concept-unveiled(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181106/a9cf7a1c10ac979fdbde738c8000a621.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181106/9fd569aa3c317f9b50f5c913e94ccb26.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181106/867181fb844af065cf329ee9dfc6c90b.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181106/55e4d38aa91b083f9fb41d67e7117d44.jpg)

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Glaky - 06. Studeni 2018, 18:38:44
Ulaganje u gotovo već nepostojeću klasu. Hm...
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: piljun - 06. Studeni 2018, 19:26:11
Mozda se sad i suza i ronda pokrenu . Steta da ta klasa.propadne

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: poplava - 06. Studeni 2018, 19:47:10
Predivna  :palacgore:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: PC40 - 06. Studeni 2018, 20:00:47
Odlicno izgleda, nadam se da ce je proizvoditi.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: tibor - 06. Studeni 2018, 22:09:15
još jedna uspješnica iz Noalea!
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: s2r - 06. Studeni 2018, 22:17:36
Uh. Da ima 3 cilindra...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: DA-IM - 06. Studeni 2018, 22:18:24
Mozda se sad i suza i ronda pokrenu . Steta da ta klasa.propadne


šta je fora sa tom klasom,zašto ustvari propada ?
čuo san inače od fanova R motora da je ta klasa 600 priča za sebe iako mi nije jasno zašto onda svi kupuju 1000ccm +   :021:
btw,ova aprilia je prelip bajk  :palacgore:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: DaRRth Vader - 07. Studeni 2018, 01:38:57
Ulaganje u gotovo već nepostojeću klasu. Hm...
???????
Nije Hr ali ovdje su homde i kwake 650 sa dva i cetiri cilindra u naked i r varijanti poprilicno zastupljene.. i honde 500 se prodaju dobro...
No istina je i da su to tajvanski jeftileni.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Napier - 07. Studeni 2018, 01:49:25
Previse dobro da bi bilo jeftino pa ce prodaja opet biti nikakva ( na jebenu zalost )
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: M12 - 07. Studeni 2018, 02:15:06
s rvatima se neće usrećit... ali na svetskom tržištu  :palacgore:

uglv predivan motor  :0648:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 07. Studeni 2018, 04:46:37
šta je fora sa tom klasom,zašto ustvari propada ?
čuo san inače od fanova R motora da je ta klasa 600 priča za sebe iako mi nije jasno zašto onda svi kupuju 1000ccm +   :021:
btw,ova aprilia je prelip bajk  :palacgore:

Zato sto su 1000 dobile elktroniku, a masa im je tu negdje.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: madyo - 07. Studeni 2018, 07:52:15
Zato sto su 1000 dobile elktroniku, a masa im je tu negdje.

Ja bi rekel da je to više psihološka stvar (izravni/neizravni pritisak ekipe koja vozi 1000), ili kad dojdeš sa 600 pa ti uleti neki padobranac sa pitanjem: "Kaj je to hiljadarka?" - Ne, 600. - a on: "Kaj nemaš vupača vozit hiljadarku?" - Imam, al mi ne treba još. A kaj ti voziš soma ccm? - A on veli: "A nemam ti ja motora ni vozačku" - na kraju ispadne da mu je pričo jedan što je gledo na youtube-u da 600 nema dost snage i samo su od 1000 ccm "pravi" motori.

A puno utjecaja ima i činjenica da inline4 600 ccm nemaju šusa od nule ko 1000 pa počneš razmišljat o prelasku na više kubika (ili manje cilindara).
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: PC40 - 07. Studeni 2018, 08:08:06
Ja bi rekel da je to više psihološka stvar (izravni/neizravni pritisak ekipe koja vozi 1000), ili kad dojdeš sa 600 pa ti uleti neki padobranac sa pitanjem: "Kaj je to hiljadarka?" - Ne, 600. - a on: "Kaj nemaš vupača vozit hiljadarku?" - Imam, al mi ne treba još. A kaj ti voziš soma ccm? - A on veli: "A nemam ti ja motora ni vozačku" - na kraju ispadne da mu je pričo jedan što je gledo na youtube-u da 600 nema dost snage i samo su od 1000 ccm "pravi" motori.

A puno utjecaja ima i činjenica da inline4 600 ccm nemaju šusa od nule ko 1000 pa počneš razmišljat o prelasku na više kubika (ili manje cilindara).
Jer 1000 ide na gas na zadnji :D, a ima i taj cool factor kad dodješ ispred kafića.

Šalu na stranu, kad sam vozio MT09, pomislio sam odmah, zašto ne stave makinu 3cyl u tijelo od supersporta i naprave ultimativni fun bike za cestu... ne sa velikom krajnjom brzinom, ali sa super ispucavanjima.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: darko_b - 17. Studeni 2018, 08:26:58
 :palacgore:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: triple_9 - 17. Studeni 2018, 18:22:30
Ja bi rekel da je to više psihološka stvar (izravni/neizravni pritisak ekipe koja vozi 1000), ili kad dojdeš sa 600 pa ti uleti neki padobranac sa pitanjem: "Kaj je to hiljadarka?" - Ne, 600. - a on: "Kaj nemaš vupača vozit hiljadarku?" - Imam, al mi ne treba još. A kaj ti voziš soma ccm? - A on veli: "A nemam ti ja motora ni vozačku" - na kraju ispadne da mu je pričo jedan što je gledo na youtube-u da 600 nema dost snage i samo su od 1000 ccm "pravi" motori.

A puno utjecaja ima i činjenica da inline4 600 ccm nemaju šusa od nule ko 1000 pa počneš razmišljat o prelasku na više kubika (ili manje cilindara).

Nemaju ni 1000 inline4 šusa od nule  :mrgreen:

Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 17. Studeni 2018, 18:25:36
Bolje nego V2.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: triple_9 - 17. Studeni 2018, 20:00:13
Bolje nego V2.

Saberi se čovječe...
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: s2r - 19. Studeni 2018, 17:05:13
šta je fora sa tom klasom,zašto ustvari propada ?
čuo san inače od fanova R motora da je ta klasa 600 priča za sebe iako mi nije jasno zašto onda svi kupuju 1000ccm +   :021:
btw,ova aprilia je prelip bajk  :palacgore:
Razvoj i proizvodnja je u skoro istom €£$$ rangu kao za 1000ccm.
To je jedan od problema..

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Napier - 19. Studeni 2018, 21:41:17
Razvoj i proizvodnja je u skoro istom €£$$ rangu kao za 1000ccm.
To je jedan od problema..

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mozda ideja za tu klasu da voze sa jednostavnijm ( citaj jeftinijim ) agregatom i nije losa stvar
Samo se bojim da je kod ovog slucaja sve samo ne jeftino.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Napier - 20. Studeni 2018, 15:10:19
Mogla bi ova klasa stvarno ici na dva cilindra

https://www.motorcyclenews.com/news/2018/november/norton-superlight/
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 20. Studeni 2018, 16:56:43
Vidio sam, kako ce norton uspjet izvuci 105 konja iz 2 cilindra i 650 kubika?
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: DD750 - 20. Studeni 2018, 17:30:40
Zanimljiv stroj u odnosu na 1100 sve po pola :klipovi,zapremina,snaga.....e da su još težina   :misli:  :palacgore:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Napier - 20. Studeni 2018, 20:43:25
Zanimljiv stroj u odnosu na 1100 sve po pola :klipovi,zapremina,snaga.....e da su još težina   :misli:  :palacgore:

Ma da ce imati 100 kila sigurno nece  :mrgreen:

Evo tezina je ok 160 sta je vise nego dobro samo se plasim da ce i cijena biti ajme


Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: smile 77 - 20. Studeni 2018, 22:47:51
 :paper:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Tole - 21. Studeni 2018, 19:38:15
Krasan stroj!
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Igor28 - 05. Studeni 2019, 14:53:04
evo, kažu englezi 100KS, TC, AW, cornering ABS i ostala čuda i pretpostavljaju 12000£ što bi bilo oko 100000kn, ako je tako ni baš ni jeftina

https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/aprilia-rs660/
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: DiAbLeRo - 05. Studeni 2019, 15:07:42
Produkcijski model.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: DiAbLeRo - 05. Studeni 2019, 15:08:29
I koncept Tuona 660 na istoj bazi.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Nero - 05. Studeni 2019, 15:10:04
Produkcijski model.

Bomba.

Da sam barem gabaritno manji.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: gvo - 05. Studeni 2019, 15:19:37
Aprilija je bila zavidna na cirka 5 zx6r i 7 r6 koje japanci prodaju u EU, pa su odlučili uzeti dio kolača.  :LOL: :LOL:

Zajebanciju na stranu, nova 636ica je jača, vrlo vjerovatno puno jeftinija (ne vidim kako ovo može koštati ispod 90 0000kn), kvalitetnija, ima vrišteći R pedigre i karizmu kakvu jedan redni 2cil nikad neće imati.
Zašto izbacit motor koji je u startu ispod konkurencije, u izumirućoj klasi, je u krajnju ruku zanimljiva poslovna odluka. :mrgreen:

Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Tole - 05. Studeni 2019, 17:38:50
Pekrasan bajk  :0648:... kod nas nažalost neće bit previše primjeraka...
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: bac - 05. Studeni 2019, 18:44:43
Dobar motor ,100 ks ,dovoljno za pokrenuti neko cup natjecanje

https://www.youtube.com/watch?v=V-7CALKDlpI
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: piljun - 05. Studeni 2019, 18:59:46
Super izgleda ali zasto samo.100.ks

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Švabo - 05. Studeni 2019, 19:02:06
Zato jer su to prednja dva cyl od Rsv 4. Pola snage od Rsv 4

Sent from my MI 6 using Tapatalk
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Igor28 - 05. Studeni 2019, 19:09:53
čitam onaj "Gabro racing team" kaže da se čini da će cijena bit ispod 10000€, ako je to istina mogla bi se i prodavat, kao šta kaže Bac i neko kup natjecanje napravit, barem u Engleskoj su popularni ti budget twin kupovi.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: bac - 05. Studeni 2019, 19:13:34
Zanimljiva će biti formirana cijena za ovaj model, moje logično razmišljanje /kalkulacija bi bila proporcionalna cijeni modela 1000/1100 ( ks / euro )
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: StickyFingers - 06. Studeni 2019, 11:05:56
Iako nisam fan Aprilie, toplo pozdravljam, vjerujem da bi motor kaj se voznosti tiče mogao biti jako zanimljiv i konkretan, Aprilia tu inače napravi vrhunski posao...

Mislim da ne cilja biti direktna konkurencija ekipi poput ZX-6, CBR600 i sličnih, više da pucaju na ER6f, 600F za malo "nervozniju" ekipu :) Bar tako vizualno izgleda...
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: MOONSHIELD - 06. Studeni 2019, 12:01:06
klasa 600R je pred izumiranjem, mislim da je ostao samo 636, ne vjerujem ni da će on dugo opstati, ostali su F/naked modeli koji su ni vrit ni mimo, aprilia će u toj "klasi" vjerojatno ciklistikom biti superiorna

što se izgleda tiče, auspuh je promašen, ostatak motora je lijep i skladan
ako bude cijenom oko najavljenih 10 t€ i ako neće imati previše dječjih bolesti u početku kao svaka aprilija, vjerojatno će se dobro prodavati

najavljeni tuono 660 mi se ne sviđa i ne vidim mu smisao, bolje da porade na shiveru, a taj agregat ubace u neki tuareg, to je sada in
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: gvo - 06. Studeni 2019, 15:06:19
636 je imala redizajn ove godine, tako da ne vjerujem da Kawa odustaje od nje. Sve si ju mislim ubost za sljedeći bajk, stavit helibars, spustit malo fuziće i imat
relativno udobnu, perce laganu vrrrrišššštalicu.... :0648: :0648:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: StickyFingers - 06. Studeni 2019, 17:32:23
Da, sad sam malo pobliže proučio... Fest dobro, ovo bi mogao biti pravi borac gornjeg djela srednje klase... Najzanimljivije je da jedan od prvih konkurenata dolazi iz iste kuće... Valjda nebu suhog zlata skup...
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 06. Studeni 2019, 18:47:11
Aprilija je bila zavidna na cirka 5 zx6r i 7 r6 koje japanci prodaju u EU, pa su odlučili uzeti dio kolača.  :LOL: :LOL:

Zajebanciju na stranu, nova 636ica je jača, vrlo vjerovatno puno jeftinija (ne vidim kako ovo može koštati ispod 90 0000kn), kvalitetnija, ima vrišteći R pedigre i karizmu kakvu jedan redni 2cil nikad neće imati.
Zašto izbacit motor koji je u startu ispod konkurencije, u izumirućoj klasi, je u krajnju ruku zanimljiva poslovna odluka. :mrgreen:

probaj mt07
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: MOONSHIELD - 06. Studeni 2019, 18:59:26
proba mt07 i što ako skuži da je taj plastično papirnati drek bolji motor od 636?? :misli:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 07. Studeni 2019, 04:17:23
nije bolji, 636 je duplo skuplji.
ali u ovo vrijeme, 636 da bi isao, na ulici se ljudi pitaju, s koje planete je ovaj jaro, moras ga vrtiti na 12000.
Naravno, na mt07 moze vidit kako jedan moderni redni 2 se ponasa.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: stipe_zxr - 07. Studeni 2019, 07:42:35
Lipa je , samo fali sjedalo za suvozacicu.... :mrgreen:

Sredju jesi kad vrtio 636 na 12000? :misli:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: MOONSHIELD - 07. Studeni 2019, 07:51:30
nije bolji, 636 je duplo skuplji.
ali u ovo vrijeme, 636 da bi isao, na ulici se ljudi pitaju, s koje planete je ovaj jaro, moras ga vrtiti na 12000.
Naravno, na mt07 moze vidit kako jedan moderni redni 2 se ponasa.
636 je 88 tkn, a taj tvoj drek je 53 tkn
znači, ti si motor kupio zbog ulice i "jare"?? kaj si peder??
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 07. Studeni 2019, 15:02:13
Kupio sam mt07 zato jer ima najbolji motor ta ovo sta ja vozim.
Kod nas je 636 15009 eura.
Mt ima okretnog momenta na 3000 vise nego kawa 636 na 11000.
Bas me zanima kako ce aprilija izvuc 100 konja iz tih 660 kubika
Ali eto buducnost je pred nama.
Munjhsild, drugi put cu si kupit polukrepalu rsv.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: MOONSHIELD - 07. Studeni 2019, 15:52:21
drž' se ti svoje moderne redne 2 rakete, glupane
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 07. Studeni 2019, 16:24:56
Lipa je , samo fali sjedalo za suvozacicu.... :mrgreen:

Sredju jesi kad vrtio 636 na 12000? :misli:

nisam vozio kawasaki, ali sam se navozao tih sestica pun kamion, sto su novije to slabije idu na niskim okretajima.
a uz evro 5 normu nece ici ni na visokim.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: diesel power - 07. Studeni 2019, 18:23:11
Kupio sam mt07 zato jer ima najbolji motor ta ovo sta ja vozim.
Kod nas je 636 15009 eura.
Mt ima okretnog momenta na 3000 vise nego kawa 636 na 11000.
Bas me zanima kako ce aprilija izvuc 100 konja iz tih 660 kubika
Ali eto buducnost je pred nama.
Munjhsild, drugi put cu si kupit polukrepalu rsv.

https://www.yamaha-motor.eu/ba/bs/products/motorcycles/hyper-naked/mt-07/techspecs/

    68.0Nm (6.9kg-m) @ 6,500 okr/min

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_zx6r%2005.htm

 70.5nm na 11.500 okretaja.

To ti se čini jer nisi dao gas preko pola, a i ninja ima duže brzine :mrgreen:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 07. Studeni 2019, 19:05:56
ima stara kawa njutna, ali nova nema ni njutna ni konja.


Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: stipe_zxr - 07. Studeni 2019, 19:13:09
ima stara kawa njutna, ali nova nema ni njutna ni konja.


Nisi u pravu. Imao sam i staru sesticu ninju . Ova je brza uz manje šaltanja  :LOL:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: MOONSHIELD - 07. Studeni 2019, 19:41:50
molim da se sredjuovo znanje i iskustvo ne dovode u pitanje
čovjek je vidio i probao sve i bio je svugdje
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: prpa - 07. Studeni 2019, 21:11:43
636 je 88 tkn, a taj tvoj drek je 53 tkn
znači, ti si motor kupio zbog ulice i "jare"?? kaj si peder??

ode mi piva po stolu :LOL: :LOL:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: gvo - 08. Studeni 2019, 10:42:18
nije bolji, 636 je duplo skuplji.
ali u ovo vrijeme, 636 da bi isao, na ulici se ljudi pitaju, s koje planete je ovaj jaro, moras ga vrtiti na 12000.
Naravno, na mt07 moze vidit kako jedan moderni redni 2 se ponasa.

Za normalnu vožnju/commuting/cruising ga nije potrebno vrtit. Horneta sam vozio 80K km, nikad mi nije falilo ni snage, ni momenta.
Za angažiraniju vožnju po otvorenoj cesti mi je svejedno, jer sam daleko od ljudi/naselja.
118ks na gumi pri 195kg je dovoljno i previše za sve moje potrebe.
MT07 sam vozio. Ništa me na tom motoru ne privlači. Dvije klase je ispod Horneta, a o 636ici da ne govorimo.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 08. Studeni 2019, 12:14:03
Meni mt07 ima bolji motor od horneta za ovo sto ja vozim.
Znaci grad i prevoji sa ostrim zavojima.
Snaga joj odmah tu, eventualno jednu brzinu nize, dok hornet treba vremena i cak treba spustit dvije, ako ne tri brzine nize da ispuca kao mt.
Mada je hornet na nizim okretajima avion za sportski 600 kubika motor.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: diesel power - 08. Studeni 2019, 12:18:38
 :shock:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Švabo - 08. Studeni 2019, 12:29:46
A prijenos i to - napred + iza pa nema problema s momentom

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: MOONSHIELD - 08. Studeni 2019, 12:33:59
Mada je hornet na nizim okretajima avion za sportski 600 kubika motor.
po svojem dobrom starom običaju, i danas si preskočio terapiju :(
imam doma eficu 2004. i horneta 2006., efica je raketa za horneta u bilo kojem režimu, a RR ide bolje od efice
hornet je ispod 8-9 mrtav, i frga i ubrizgavanje, ali i dalje je u svim pogledima spejs šatl za mt07
i daj više sjaši s tim socijalnim govnom, to je trenutno najjeftiniji i najgori motor na tržištu
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: DaRRth Vader - 08. Studeni 2019, 12:52:38
Mislim da ova 660 nije napravljena da bi se borila protiv japanskih 600 ccm cetverolindrasa vec protiv popularne klase 500-650 ccm dvocilindrasa i mozda protiv hondinog CBR 650 cetverocilindrsa... ti se motori prodaju znatno bolje od krepanih 600tica... ( barem ovdje) ...

Vidim da se upleo MT07 u pricu... 🤕🤕🤕🤕😷😷😷😷😱😱😱😱

Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: diesel power - 08. Studeni 2019, 13:25:40
https://www.cycleworld.com/no-such-thing-as-low-torque-high-horsepower-engine/?utm_campaign=trueAnthem%3A+New+Content+%28Feed%29&utm_medium=trueAnthem&utm_source=facebook&fbclid=IwAR1_E4xgAaxPUAzk3UDNV--ShCd1H5XupN3ASTlfiEF_PzYbxBd09r4epo4
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 08. Studeni 2019, 14:27:32
Ja sam vozio zadnjeg horneta i imao sam cbr 600f osobno.
Vozio sam gsxr 600 i r6.
R6 i gsxr samo prave buku do 10 000 i onda krenu neuracunljivo.
Dok sam imao 600f, probavali smo sa 600rr u sestoj od 60 km/h, nije imala sansi.
Bas iz razloga guranja snage i izgubila je na niskim okretajima, prenos, je ok .
Na osnovu kolicine okretaja si moze priustit kraci prenos, ali 600 r motor ide 270 km/h.
Uglavom, meni su 2 cilindra uvijek bila ljepsa voziti.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 08. Studeni 2019, 14:31:24
Da mt07 je underdog.
Ali je tata tog tipa motora, u stvari trx 850.
Ali o tom potom.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Liteville - 08. Studeni 2019, 14:44:14
TRX? Ti si baš neki đamaha fanboj onda...
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 08. Studeni 2019, 15:07:15
Da trx/tdm je prvi redni 2 sa zakrenutim paljenjem od 270 stupnjeva, moga znanja. A orkad je krenuo u mt07, ima ga u prozvodnji svaki brend s imenom.
Ja sam honda fen.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: diesel power - 08. Studeni 2019, 15:12:00
dominator raider :mrgreen: :021:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Liteville - 08. Studeni 2019, 15:13:57
Aha. A radi koga ono su napravili trellis i pulsiranje u V2 ritmu?
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 08. Studeni 2019, 15:18:42
Ja mislim da je trx napravljen u konkurenciji 900 ss.
Diesel, imam ja jos hondi.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: StickyFingers - 08. Studeni 2019, 15:22:31
Buraz, mislim da malo bacaš krafne... Čisto sumnjam da si gario 600RR kako treba... Uopće je smiješno uspoređivat MT07 sa R-ovima kad im je namjena i ideja totalno drukčija.
Drž se topica i nemoj trolat... Budi siguran da su ljudi u Apriliji dovoljno mudri da znaju da nema smisla jednim motorom radit konkurenciju ekonomičnom nakedu i R raketi...
P.S. Ni jedan serijski 600R proizveden do 2013 ne ide preko 260, a ako i toliko...
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Liteville - 08. Studeni 2019, 15:24:26
Napravljen je isključivo radi konkurencije Ducatiju. Na kraju ih se prodalo i manje, to govori dovoljno o njemu. Vozio sam davno TRX, i nije to baš neki uspijeh od motora bio. Težak, mlohav ovjes, kočnice eto tako, uspiješ stati. Meni čak i drag motor, jer je iz tih meni nikada prežaljenih devedesetih, ali da je realno nešto, i nije.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 08. Studeni 2019, 15:49:09
Htio sam malo o prednostima motora sa 2 cilindra i hubzapfenversatzom od 270 stupnjeva, kakav ce imati ta mala aprilija.



Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: zrakoplovac - 08. Studeni 2019, 16:29:23
Kruške i jabuke...


Sent using Tapatalk
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: gastajbarter - 08. Studeni 2019, 18:03:10
ova mashina 660 ccm 100 ks mi jedino ima smisla na aprilija skuteru..da zamijeni srv 850..znaci laksi jaci sa dzidzama od elektronike..to bi bilo nesto :mrgreen:..ili da je prodaju jeftinije od mt07 pa bi onakvi ko sredjo navalile..ovako predvidjam mu brzu propast
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: diesel power - 08. Studeni 2019, 18:06:23
A puno ti igra ulogu na cesti dal ima 100 ili 130ks

Nije sve u konjima I kobilama :mrgreen:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Igor28 - 08. Studeni 2019, 18:11:56
ova mashina 660 ccm 100 ks mi jedino ima smisla na aprilija skuteru..da zamijeni srv 850..znaci laksi jaci sa dzidzama od elektronike..to bi bilo nesto :mrgreen:..ili da je prodaju jeftinije od mt07 pa bi onakvi ko sredjo navalile..ovako predvidjam mu brzu propast

ja se ne bi složio, gledajući svjetske prodajne brojke mt07, tracera 700 i sličnih motora, s obzirom da od motora koje danas imaju tuono, rsv4, klasa koja se u i svijetu prodaje u zanemarivim brojkama, a kod nas da ne pričam, shiveru koji u konkurenciji mt09 i z900 sa trenutnom cijenom nema skoro nikakve prodaje, ako ovaj motor bude u cijeni do tih očekivanih 10000€, taj motor uvale u neki tuareg koji bude konkurencija traceru 700, mogli bi konačno prodat i neke respektabilne brojke motora.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: gastajbarter - 08. Studeni 2019, 18:15:26
pa to sam i reko..ako bude cijena niza prodace..ovako sipak :mrgreen:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Igor28 - 08. Studeni 2019, 18:18:51
pa to sam i reko..ako bude cijena niza prodace..ovako sipak :mrgreen:

Poznajući talijane, špekulacije su 10000€, krene prodaja lagani porast na 15000€, sa objašnjenjem ubacili smo dušu u motor, polakirali smo plastike sa vanjske strane i to je diglo cijenu  :LOL:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: drifter947 - 08. Studeni 2019, 21:04:31
Može li se iz takvih parallel twin motora s kutom paljenja od 270 stupnjeva kao na V2, izvuči ista snaga kao iz V2 iste zapremine?
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: zadro_st - 08. Studeni 2019, 21:43:01
Kažu na MCN da neće bit jeftina, oko 12 000 funti... Tesko da ce u 10 000e ubacit svu elektroniku,Tft ekran etc. Iako bilo bi lipo da to i naprave..
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: diesel power - 08. Studeni 2019, 21:49:16
To znaci kod nas minimum 130 000kn
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: zadro_st - 08. Studeni 2019, 21:57:35
Honda cbr650r je malo preko 10 000e pa ako ciljaju na tu klasu onda bi i moglo bit...  :misli:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 08. Studeni 2019, 22:11:00
Može li se iz takvih parallel twin motora s kutom paljenja od 270 stupnjeva kao na V2, izvuči ista snaga kao iz V2 iste zapremine?



Aprilia 900 dorsoduro 95 konja
Ktm duke 790 105 konja
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: drifter947 - 09. Studeni 2019, 07:06:46


Aprilia 900 dorsoduro 95 konja
Ktm duke 790 105 konja
Mislio sam nešto tipa Ducati 959, 955ccm 157 konja, dali se tako nešto može iz rednog 2 ili boxera te zapremine izvuči?
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: gvo - 09. Studeni 2019, 10:28:08
po svojem dobrom starom običaju, i danas si preskočio terapiju :(
imam doma eficu 2004. i horneta 2006., efica je raketa za horneta u bilo kojem režimu, a RR ide bolje od efice
hornet je ispod 8-9 mrtav, i frga i ubrizgavanje, ali i dalje je u svim pogledima spejs šatl za mt07
i daj više sjaši s tim socijalnim govnom, to je trenutno najjeftiniji i najgori motor na tržištu

Moj bi se probudio na 7K, počeo bi se cijeli trest i vibrirat. Reakcije na gas osjetno oštrije, karakter motora se kompletno promijeni, iz pitomog commutera u zvijerčicu. Iskreno, fali mi taj dupli karakter kod SXa, kad motor ima linearni potisak od 0 do blokade, izgubi se malo tog šarma, a i posljedično skužiš da uvijek voziš brže nego što želiš, jer si konstantno u powebandu i ne moraš tražit snagu...

ti se motori prodaju znatno bolje od krepanih 600tica... ( barem ovdje) ...
Slično je i na sjeveru EU, praktički je nemoguće naći salon da ima zx6r na lageru. Vjerujem da ih prodaju 1.5 godišnje.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: StickyFingers - 09. Studeni 2019, 10:58:02
Mislio sam nešto tipa Ducati 959, 955ccm 157 konja, dali se tako nešto može iz rednog 2 ili boxera te zapremine izvuči?
Nema tu nekih prevelikih ograničenja, ali teško je dobit dobro izgaranje i fino ubrizgavanje smjese... mislim da je jedne godine ekipa iz španjolske ili portugala u formulu 600 probala stavit mašinu od ER6, i došli su do reda 120-125 konja, ali ih je sjebalo pravilo za ograničavanje usisa... Bili su samo 10-ak milimetara predebeli :) A ako me pamćenje dobro služi, pumpa za gorivo je bila skinuta s RSV-a ili tako nečega, ne znam jel sad lažem... Svašta ih je mučilo s njime tako da su na kraju kao i većina uzeli ili od Zx-6 ili od R-6 mašinu...
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 09. Studeni 2019, 15:19:45
Er6 ima zakrenut kut paljenja za 180 .
Gle, kada vuces tolike konje iz v2, izgubi se njegov smisao.
Onda odmah mozes preci na 4 cilindra.


Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 09. Studeni 2019, 16:57:52
600 4 cilindra ima smisla na trkacoj stazi.
moga misljenja.
redni dva sa 270 radilicom je isti po ponasanju kao i V2 90 stupnjeva. skroz linearno razvijanje okretnog momenta, dobar okretni u niskim okretajima, ako nije nabrijan previse i sto je manji to ljepse ide na niskim okretajima.
moja vtr sp1 je uzas na niskim okretajima, ispod 4000, ista stvar sa ducati 900 ss, mada bolje od vtr sp, a mala mt07 vec od 3000 solidno nastupa i primjerno ubrzava za njenu snagu.
e da i dorsoduro 900 mi je predivno vozila, zacas i neprimjetno odjednom pocne blicat za mjenjanje brzine nagore i dok ja to sve ispostovah, vec je 200 na satu, bio sam odusevljen motorom.
e sad, kako ce to bit na 660 kubika i 100 konja.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: LemmyZD - 03. Prosinac 2019, 10:07:30
Ima li novosti oko cijene?
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Nero - 03. Prosinac 2019, 10:53:31
Ima li novosti oko cijene?

Preskupo za nas škrte cigane u Hr  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: LemmyZD - 03. Prosinac 2019, 12:29:54
Čisto kad navečer zaspem i počnem sanjati kako nosim pare u dućan da su mi brojke točne  :mrgreen:
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: frx1 - 03. Prosinac 2019, 15:15:00
Evo da ti jos malo bude lakse zaspati  :LOL:

How much power does the new Aprilia RS660 make?
The forward-facing 660cc parallel twin motor is Euro5 compliant and is said to be built around the concept and dimensions of the front two cylinders of the 1100cc V4 in Aprilia’s Tuono and RSV4. This design is claimed to transmit the minimum amount of heat to the rider, while creating the space for a slim and lightweight chassis.
Making 98bhp (74kW), it’s a DOHC engine with a 270° crank that the Italian engineers say is a record power output for a parallel twin of this capacity.

What kind of chassis does the Aprilia RS660 have?
The new chassis is aluminium, as is the asymmetric swingarm, which pivots directly from the load-bearing engine. The rear shock is also a linkage-free design, while the steering is said to be stable on road and track, with a good turning circle for daily use.

We’ll have to wait until we can get the first review of the Aprilia RS660 in the coming months to know how it really handles, but if it carries more than just the moniker of the RS250 we remember so fondly, this thing – with its 41mm upside-down Kayaba forks, 320mm discs and radially-mounted and operated Brembo brakes – promises to be one of the most exciting bikes of 2020.

Does the Aprilia RS660 have cornering ABS?
Thanks to a six-axis IMU, the Aprilia RS660 has the following electronic rider aids:
Cornering ABS
Traction control
Wheelie control
Up and down quick-shifter
Engine braking control
Three road riding modes
Two track riding modes
Cruise control
Also included is a colour TFT display with connectivity to your smartphone for notifications and music control.

To say we’re excited about such a high-spec sports bike that has manageable power for the road is an understatement…
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: Sredju - 03. Prosinac 2019, 15:48:38
Tekst pun samopouzdanja i ponosa.
Naslov: Odg: Aprilia RS 660
Autor: martin1 - 03. Prosinac 2019, 17:52:44
jedino što ja ovdje vidim da takvom motoru treba je qick-shifter,ABS ,traction control i wheelie control zbog mladih. TFT ekran i povezivanje sa telefonom zbog muzike pa veču glupost nisam čuo pa tko kupi takvu ljepu šesticu punu zabave i da mu onda padne na pamet da pušta pjesme :misli: valjda če se prodavati bolje od onog odvratog KTM RC 390 govna.