Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 261   Dolje

Autor Tema: Gilera GP-800 - General Topic  (Posjeta: 753113 )

Eladio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1849
  • Lokacija: ZG
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #50 : 22. Svibanj 2008, 16:54:27 »

Znaci da nam nemozes dat neku realnu sliku o potrosnji GP...

Eladio, kolko jos ima do kraja testa i gdje ce biti objavljen, na portalu ili .. ?

naravno da ce biti objavljen na portalu , na MSu  :mrgreen:

slazem da je je najveca mana prostora pod sjedalom kao i nedostatak pretinaca..

ali ima se tu jos o cemu pisat i pricat , o da  :mrgreen:

pitali ste za potrosnju.. pri full gasu trosi 7L, pri penzionerskoj voznji 5 litara  , pri svakodnevnoj voznji kako vecina vozi oko 6.5

dalje?  :mrgreen:

Evidentirano

Eladio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1849
  • Lokacija: ZG
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #51 : 22. Svibanj 2008, 17:08:00 »

ja sam vec napravio preko 900 km u ovih tjedan dana sto ga imam ne testu..
imam puno pluseva ali i minusa
----------------------------------------------------------------------------
Ja sam vec napravia par hiljada i jedino sta mu zamjeram je nedostatak pretinca kraj volana i mali prtljažnik ispod sica ali veci i nije moga bit zbog motora i većeg rezervoara a za ostalo me nije toliko briga,bitno mi je da mi jedno punjenje izdrži oko 300 km i da ima veliko ubrzanje a to mi je bilo najbitnije

kako znas da nije moglo biti vise mjesta?  :mrgreen:
..moralo je biti vise mjesta ;)

evo jos par pitanja , na neka bi moji odgovori bili pozitivni, na neka bi bili negativni.. ..pomognite mi da budem realniji  :palacgore:

..kako ti se "svidjaju" vozne osobine?
..kako ti se ponasa na brzinama vecim od 170?
..kakva ti je vjetrozastita?
..kako ti se svidjaju kocnice?

....kad pocnem u biti razmisljati o ovome motoru imam puno polemika , ali ne zelim davati sad JOKI argumente..bar dok ne napisem cijeli test , jer ipak je ovo trenurtno najbrzi skuter i to je vecini najbitnija cinjenica koliko vidim  :mrgreen:

Evidentirano

madirr

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 421
  • Vozi: T max 530
  • Lokacija: TROGIR
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #52 : 22. Svibanj 2008, 17:09:33 »

slazem da je je najveca mana prostora pod sjedalom kao i nedostatak pretinaca..
ali ima se tu jos o cemu pisat i pricat , o da
---------------------------------------------------------------------------------
normalno da ima ali za mene i moj način i svrhu zbog čega sam ga uzea manje bitan,ono šta sam očekiva to sam i dobija i zadovoljan sam a to kako leži u zavojima to češ bolje ti opisat,mislim ipak da je to skuter i već s time je ograničen s mogućnostima
Evidentirano

Eladio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1849
  • Lokacija: ZG
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #53 : 22. Svibanj 2008, 17:12:15 »

slazem da je je najveca mana prostora pod sjedalom kao i nedostatak pretinaca..
ali ima se tu jos o cemu pisat i pricat , o da
---------------------------------------------------------------------------------
normalno da ima ali za mene i moj način i svrhu zbog čega sam ga uzea manje bitan,ono šta sam očekiva to sam i dobija i zadovoljan sam a to kako leži u zavojima to češ bolje ti opisat,mislim ipak da je to skuter i već s time je ograničen s mogućnostima

naravno  :palacgore:
moje razmisljanje ide u ovom smjeru : da su ga nazvali GT , a ne GP , i da su mu dali dosta vise mjesta, onda bi napravili pun pogodak s ovim skuterom
Evidentirano
 

madirr

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 421
  • Vozi: T max 530
  • Lokacija: TROGIR
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #54 : 22. Svibanj 2008, 17:22:32 »

kako ti se "svidjaju" vozne osobine?
..kako ti se ponasa na brzinama vecim od 170?
..kakva ti je vjetrozastita?
..kako ti se svidjaju kocnice?
evo ovako,rijetko idem priko 140 osim na jednoj dionici od 2 km kad ga dignem do 180 km bez zavoja tako da neću sudit o tome iako znam da ide do plastika a sad da li se uvija ne mogu o tome pisat jer nisam vrhunski vozač iako vozim skutere 20 g,tih 180 ne osjetim čak me nekad iznenadi da sam na toj brzini,vjetrozaštita bi trebala biti bolja ali to je sportski skuter pa nisam ni očekiva više a nije mi ni toliko bitno,kočnice su šta se mene tiče dobre,neću reći odlične jer nisam prova t-maxa pa ne mogu uspoređivat a za ostale stvari mislim da nisam dovoljno kompententan
Evidentirano

full88

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1142
  • Vozi: po ledu
  • Lokacija: ZCB
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #55 : 22. Svibanj 2008, 18:35:17 »


pitali ste za potrosnju.. pri full gasu trosi 7L, pri penzionerskoj voznji 5 litara  , pri svakodnevnoj voznji kako vecina vozi oko 6.5

dalje?  :mrgreen:



Super, potrosnja od 7 litara prilikom full gasa, 6.5 svakodnevna...za pilu od 800 kubika, moram priznat da sam ocekivao vise ....

Moje pitanje je u vezi kilaze, kako se ponasa na otvorenoj cesti s obzirom na 235 kg ?
Znaci, kako ovjes izdrzava tu kilazu prilikom ceste promjene zavoja ?
Naravno i najvise me zanimaju kao vecinu, kocnice, zaustavljanje te mrcine ?
Evidentirano

madirr

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 421
  • Vozi: T max 530
  • Lokacija: TROGIR
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #56 : 22. Svibanj 2008, 18:46:32 »

Moje pitanje je u vezi kilaze, kako se ponasa na otvorenoj cesti s obzirom na 235 kg ?
Znaci, kako ovjes izdrzava tu kilazu prilikom ceste promjene zavoja ?
Naravno i najvise me zanimaju kao vecinu, kocnice, zaustavljanje te mrcine ?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Težina se osjeti u zavojima,meni ne smeta možda zato šta ne ulazim brzo,dok po ravnome sa malim skretanjima se ne osjeti,mislim nemam problema,šta se tiče kočnica dobre su,e sad ne znam koliko dobre s obzirom na moj način vožnje iako je bilo naglih kočenja jer di vozim uvik je gužva i uvik neko izleti pri brzini 100 do 140 km i jako sam zadovoljan s njima,bar ja
Evidentirano

Eladio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1849
  • Lokacija: ZG
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #57 : 22. Svibanj 2008, 19:30:14 »

Super, potrosnja od 7 litara prilikom full gasa, 6.5 svakodnevna...za pilu od 800 kubika, moram priznat da sam ocekivao vise ....

Moje pitanje je u vezi kilaze, kako se ponasa na otvorenoj cesti s obzirom na 235 kg ?
Znaci, kako ovjes izdrzava tu kilazu prilikom ceste promjene zavoja ?
Naravno i najvise me zanimaju kao vecinu, kocnice, zaustavljanje te mrcine ?

moje misljenje o kocnicama je odlicno , na staroj cesti ZG - RI sam malo potjerao skuter i namjerno sam negdje na pola puta u jednoj kratkoj dionici isao na desetak ostrih kocenja, koce dobro , samo treba malo jaci stisak.. nimalo se ne umaraju , potpuno zadovoljavaju..

skuter je pretezak i tesko se prebacuje , tesko mjenja smjer

jako je velik, i tezak,

pri veci brzinama od 180+ skuteru lagano pliva prednji kraj

sam agregat koji ima snage, pokazuje nervozu na okretajima od 2-2.5soma okretaja , tako da pri brzini od 30 na sat dosta koci prilikom pustanja gasa , ali zato na gas se odmah propinje...

takodjer lako proslajfa , a po kisi se treba voziti kao po jajima (to donekle dijelomicno ide i na dusu michelin pilot gumama , ali svakako i onoj nervozi koju sam opisao maloprije)

iako nervozan na mimimalnoj brzini,  agregat dolazi na svoje od 40 pa sve do 140, jos nekako ubrzava do 160 i 180 , kasnije pomalo nabire i do 206 , po satu kad dolazi do "blokade"

ove sve sto sam nabrojao uzmite s rezervom jer tu fali konteksta , da bi se skuter povrsno opisao tu treba nekoliko stranica teksta , ovako na brzinu nikako..

ovo su tek samo natuknice koje treba sloziti u tekst

ono sto ostaje cinjenica je da je najbrzi skuter i da je prvi koji ima 2 glave i to je gilera napravila prva i to oni ni malo ne skrivaju  :mrgreen:

Evidentirano

BobaCH

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1215
  • Vozi: Cipelcug
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #58 : 22. Svibanj 2008, 21:12:17 »

Evo da se nadovežem na Eladia:
(popodnevna vožnjica...solo)

- Premali su mi retrovizori i amen!  :? Kako god ih narihtao, nekoga direktno iza sebe ne vidim.
- Tvornički podešen zadnji ovjes svakako ću sutra našpanati. Premekano, definitivno.
- Vjetrobran se podiže i spušta klikom na gumb, ali razlika dignutog i spuštenog, gotovo nikakva. Vjetar već iznad cca 130 puše direktno u prsa, i to poprilično. Preostaje jedino spolegavanje da se ublaže udari.
- Mjesto za kacigu pod sicem: Nolanka mi ne stane nikak. Jedino da ju zipam!  :mrgreen:
- Okretaji na dva/tri soma malo živčani.
- Težina ful natankanog nije zanemariva i treba razmisliti o parkirnom mjestu prije gašenja motora. Razmisliti o manevarskom prostoru. Nije ga "tek-tako" isparkirati između motora ili auta.
- Da je težak, osječa se i u dužem kontinuiranom zavoju. Treba ga malo rušiti u zavoj. Gurati ga u putanju. Ne znam je li to do težine, ali ne vidim drugi razlog. (molim iskusnije za mišljenje)
- Na oko 150-160 jedno kratko razdoblje (ne znam u kojim je okretajima-nisam stigao pogledati na turnić) također se pojave "vibracije"
- Prednji ovjest dosta mekan. Treba fakat malo privikavanja. Meni se osobno sviđa to jače ukopavanje, ali treba biti oprezan. Nisam isprobavao krajnje granice  8)
- Kočnice - odlične
- Mjesta za suvozača i više nego dovoljno. Fuzići dobro postavljeni.
- Kofer spašava situaciju sa pomanjkanjem prtljažnog prostora, ali nosači koji služe kao rukohvati suvozaču, malo su prenisko. Da su samo 3 - 4 cm viši. Originalni rukohvati imaju tu "dobru" visinu.
- Svjetlo dugo/kratko odlično i po mrklom mraku. (cesta kroz šumu prema Kupi)
- Ćukice jednostavne, pregledne, putni komp isto tako. Vanjska temperatura, temperatura mašine, trip A / B, a i upalilo mi se odbrojavanje za benzinsku ali sam bio preblizu da vidim kak odbrojava.
- Bočna nogara. Ne znam zakaj ali nekak nemam "povjerenja" gledajući 260 kila na toj štangici.
- Ručna kočnica (mogli bi reći parkirna), u svakom slučaju-dobrodošla!
- Zakaj nema 4 žmige? To bi bilo o.k. za takvo prometalo! ("mali" MP3 je imao)
- Potrošnja: javim kad popije cijeli tank gradske vožnje

Za sada, toliko od mene. Ne smatram da su to nedostaci koji bi promijenili moju odluku o kupovini i da sam znao sve ove detalje. Agregat ovog skutera je famozan (dozvolite mi subjektivnost)

P.S.
Eladio, koju benzu tankaš?
« Zadnja izmjena: 22. Svibanj 2008, 22:00:36 BobaCH »
Evidentirano
Skutera je kraljica točka Gilera - GP800! :-))
>>>>>>>>>>>>>>>  DOBRONAMJERNICI, POSJETITE NAS: FORUM GP 800 <<<<<<<<<<<<<<<<

madirr

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 421
  • Vozi: T max 530
  • Lokacija: TROGIR
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #59 : 22. Svibanj 2008, 21:20:28 »

E da,zaboravia sam na retrovizore koji su više za šminku nego za gledat ali kako kažeš svi ti takozvani nedostaci nisu toliko bitni s obzirom na moć agregata i vožnju na otvorenoj cesti
Evidentirano

Eladio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1849
  • Lokacija: ZG
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #60 : 22. Svibanj 2008, 22:03:58 »

tankam sta stignem  :mrgreen:  tako se i testira   :mrgreen:
imao sam par prilika cak kad mi je i stucnuo , naglo uspori na milisec , i onda kao da se nista nije dogodilo..  :mrgreen:

dobro si se nadovezao, ali pazi na jedan detalj, bar je tako na mom testnom,

ako ides u brijeg ili ako ides nizbrdo zna varirati pokazivac od skoro do pol pun do skroz prazan, bila mi je panika da ne ostanem bez benge, i do delnica sam brojao ono sitno sitno..

natankao sam tamo 18i nesto sitno litara , pa ti vidi , uf da sam ostao bez  :mrgreen:
Evidentirano

BobaCH

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1215
  • Vozi: Cipelcug
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #61 : 22. Svibanj 2008, 22:54:28 »

tankam sta stignem  :mrgreen:  tako se i testira   :mrgreen:
imao sam par prilika cak kad mi je i stucnuo , naglo uspori na milisec , i onda kao da se nista nije dogodilo..  :mrgreen:

dobro si se nadovezao, ali pazi na jedan detalj, bar je tako na mom testnom,

ako ides u brijeg ili ako ides nizbrdo zna varirati pokazivac od skoro do pol pun do skroz prazan, bila mi je panika da ne ostanem bez benge, i do delnica sam brojao ono sitno sitno..

natankao sam tamo 18i nesto sitno litara , pa ti vidi , uf da sam ostao bez  :mrgreen:

Na centralnom nogaru pokazivać benge bio je na drugoj-trećoj crvenoj crti rezerve. U lijevom zavoju, cajger odjednom lupi u čaval!..Na nuli..! Useralo sam se  :mrgreen:. Nakon zavoja-sve o.k., ali sam najkraćim putem zaplužio do benzinske. Pa kaj on ima "lijevi i desni tank"? Ono, nekakva pregrada unutar rezervoara..?  :misli:

Eladio, točiš kaj stigneš. O.k., ali ne pitam za tebe nego za motor  :mrgreen:
Šala, šala...Stvarno, kaj točiš' 95-icu, 98-icu..BS..?
Evidentirano
Skutera je kraljica točka Gilera - GP800! :-))
>>>>>>>>>>>>>>>  DOBRONAMJERNICI, POSJETITE NAS: FORUM GP 800 <<<<<<<<<<<<<<<<

liberty

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10759
  • Vozi: budem piaggio
  • Lokacija: tašalera
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #62 : 22. Svibanj 2008, 22:57:40 »

to me s tim pokazivačem čudi
ako na X9 nije toliko osjetljiv i praktički se uopće ne pomiće neovisno o uzbrdicama/nizbrdicama - zar se na GP isto tako nije moglo napraviti
Evidentirano

Nike

  • NIXON
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10180
  • Vozi: YAMAHA
  • Lokacija: Yamaha Pribudić & Borčić, Split
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #63 : 22. Svibanj 2008, 22:59:01 »

Na centralnom nogaru pokazivać benge bio je na drugoj-trećoj crvenoj crti rezerve. U lijevom zavoju, cajger odjednom lupi u čaval!..Na nuli..! Useralo sam se  :mrgreen:. Nakon zavoja-sve o.k., ali sam najkraćim putem zaplužio do benzinske. Pa kaj on ima "lijevi i desni tank"? Ono, nekakva pregrada unutar rezervoara..?  :misli:

Eladio, točiš kaj stigneš. O.k., ali ne pitam za tebe nego za motor  :mrgreen:
Šala, šala...Stvarno, kaj točiš' 95-icu, 98-icu..BS..?
Ni slučajno ne livaj Inin SUPERPLUS 98. Kosristi samo BS goriva
Evidentirano
KACIGE: ARAI, AGV, SHARK, SUOMY, KYT, UNIK, NAU, BHR, NENKI ; MOTO ODJEĆA: REV'IT!, BERING, UNIK ; ČIZME: REV'IT!, TCX ; AKUMULATORI: BS, FULBAT; PUNJAČI: BS ; DISK PLOČICE: GOLDFREN ; CERADE: SPINELLI ; RUKAVICE: REVIT, ORINA ; TORBE I SJEDALA: BAGSTER: MAJICE VR46
http://shop.yamaha-split.hr/

BobaCH

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1215
  • Vozi: Cipelcug
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #64 : 22. Svibanj 2008, 23:07:24 »

Ni slučajno ne livaj Inin SUPERPLUS 98. Kosristi samo BS goriva

Koji bi ti točio? Eurosuper 95 BS ili 98 BS? Koji?
Evidentirano
Skutera je kraljica točka Gilera - GP800! :-))
>>>>>>>>>>>>>>>  DOBRONAMJERNICI, POSJETITE NAS: FORUM GP 800 <<<<<<<<<<<<<<<<

Nike

  • NIXON
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10180
  • Vozi: YAMAHA
  • Lokacija: Yamaha Pribudić & Borčić, Split
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #65 : 22. Svibanj 2008, 23:34:27 »

Koji bi ti točio? Eurosuper 95 BS ili 98 BS? Koji?
95BS
Ina nema 98BS
Evidentirano
KACIGE: ARAI, AGV, SHARK, SUOMY, KYT, UNIK, NAU, BHR, NENKI ; MOTO ODJEĆA: REV'IT!, BERING, UNIK ; ČIZME: REV'IT!, TCX ; AKUMULATORI: BS, FULBAT; PUNJAČI: BS ; DISK PLOČICE: GOLDFREN ; CERADE: SPINELLI ; RUKAVICE: REVIT, ORINA ; TORBE I SJEDALA: BAGSTER: MAJICE VR46
http://shop.yamaha-split.hr/

Nike

  • NIXON
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10180
  • Vozi: YAMAHA
  • Lokacija: Yamaha Pribudić & Borčić, Split
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #66 : 22. Svibanj 2008, 23:43:10 »

Evo da se nadovežem na Eladia:
(popodnevna vožnjica...solo)

- Premali su mi retrovizori i amen!  :? Kako god ih narihtao, nekoga direktno iza sebe ne vidim.
- Tvornički podešen zadnji ovjes svakako ću sutra našpanati. Premekano, definitivno.
- Vjetrobran se podiže i spušta klikom na gumb, ali razlika dignutog i spuštenog, gotovo nikakva. Vjetar već iznad cca 130 puše direktno u prsa, i to poprilično. Preostaje jedino spolegavanje da se ublaže udari.
- Mjesto za kacigu pod sicem: Nolanka mi ne stane nikak. Jedino da ju zipam!  :mrgreen:
- Okretaji na dva/tri soma malo živčani.
- Težina ful natankanog nije zanemariva i treba razmisliti o parkirnom mjestu prije gašenja motora. Razmisliti o manevarskom prostoru. Nije ga "tek-tako" isparkirati između motora ili auta.
- Da je težak, osječa se i u dužem kontinuiranom zavoju. Treba ga malo rušiti u zavoj. Gurati ga u putanju. Ne znam je li to do težine, ali ne vidim drugi razlog. (molim iskusnije za mišljenje)
- Na oko 150-160 jedno kratko razdoblje (ne znam u kojim je okretajima-nisam stigao pogledati na turnić) također se pojave "vibracije"
- Prednji ovjest dosta mekan. Treba fakat malo privikavanja. Meni se osobno sviđa to jače ukopavanje, ali treba biti oprezan. Nisam isprobavao krajnje granice  8)
- Kočnice - odlične
- Mjesta za suvozača i više nego dovoljno. Fuzići dobro postavljeni.
- Kofer spašava situaciju sa pomanjkanjem prtljažnog prostora, ali nosači koji služe kao rukohvati suvozaču, malo su prenisko. Da su samo 3 - 4 cm viši. Originalni rukohvati imaju tu "dobru" visinu.
- Svjetlo dugo/kratko odlično i po mrklom mraku. (cesta kroz šumu prema Kupi)
- Ćukice jednostavne, pregledne, putni komp isto tako. Vanjska temperatura, temperatura mašine, trip A / B, a i upalilo mi se odbrojavanje za benzinsku ali sam bio preblizu da vidim kak odbrojava.
- Bočna nogara. Ne znam zakaj ali nekak nemam "povjerenja" gledajući 260 kila na toj štangici.
- Ručna kočnica (mogli bi reći parkirna), u svakom slučaju-dobrodošla!
- Zakaj nema 4 žmige? To bi bilo o.k. za takvo prometalo! ("mali" MP3 je imao)
- Potrošnja: javim kad popije cijeli tank gradske vožnje

Za sada, toliko od mene. Ne smatram da su to nedostaci koji bi promijenili moju odluku o kupovini i da sam znao sve ove detalje. Agregat ovog skutera je famozan (dozvolite mi subjektivnost)

P.S.
Eladio, koju benzu tankaš?

Svaka čast na iskrenosti. Ja kad sam kupio x9-500 nisam bio prema sebi ovako iskren, možda zbog toga šta sam bio dao toliko novaca, pa sam pucao od sreće i nijedan nedostatak mi nije smetao.
Uglavnom vidim da se ništa već godinama nije promjenilo. Meni su retrovizori pri većoj brzini padali pa sam stavio fiksne s novog modela. Prednja vilica 0 bodova. Ovjes premekan i na najtvrđem položaju. Bočnu nogaru sam morao zaparati brusilicom jer je motor stajao preravno i na ravnici, a na kosinama bi ga morao okrećat za 180 stupnjeva da ne padne sa "štangice".  Da bi izbjegao to na malim okretajima po gradu sam zapalio kvačilo.
Također su bile vibracije na 130 a preko toga sve OK. Puštanje upravljača ni u snu...
O težini skutera ne bi pričao, a kakav je agregat vrijeme će pokazati


e, da
Vidim da si ga ganjao 170 a nisi ga još razradio
Evidentirano
KACIGE: ARAI, AGV, SHARK, SUOMY, KYT, UNIK, NAU, BHR, NENKI ; MOTO ODJEĆA: REV'IT!, BERING, UNIK ; ČIZME: REV'IT!, TCX ; AKUMULATORI: BS, FULBAT; PUNJAČI: BS ; DISK PLOČICE: GOLDFREN ; CERADE: SPINELLI ; RUKAVICE: REVIT, ORINA ; TORBE I SJEDALA: BAGSTER: MAJICE VR46
http://shop.yamaha-split.hr/

Eladio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1849
  • Lokacija: ZG
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #67 : 22. Svibanj 2008, 23:55:31 »

Na centralnom nogaru pokazivać benge bio je na drugoj-trećoj crvenoj crti rezerve. U lijevom zavoju, cajger odjednom lupi u čaval!..Na nuli..! Useralo sam se  :mrgreen:. Nakon zavoja-sve o.k., ali sam najkraćim putem zaplužio do benzinske. Pa kaj on ima "lijevi i desni tank"? Ono, nekakva pregrada unutar rezervoara..?  :misli:

Eladio, točiš kaj stigneš. O.k., ali ne pitam za tebe nego za motor  :mrgreen:
Šala, šala...Stvarno, kaj točiš' 95-icu, 98-icu..BS..?

uvjek 95 euro, ina OMV tifon itd svejedno  :mrgreen:
Evidentirano

BobaCH

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1215
  • Vozi: Cipelcug
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #68 : 23. Svibanj 2008, 00:08:27 »

Svaka čast na iskrenosti. Ja kad sam kupio x9-500 nisam bio prema sebi ovako iskren, možda zbog toga šta sam bio dao toliko novaca, pa sam pucao od sreće i nijedan nedostatak mi nije smetao.
Uglavnom vidim da se ništa već godinama nije promjenilo. Meni su retrovizori pri većoj brzini padali pa sam stavio fiksne s novog modela. Prednja vilica 0 bodova. Ovjes premekan i na najtvrđem položaju. Bočnu nogaru sam morao zaparati brusilicom jer je motor stajao preravno i na ravnici, a na kosinama bi ga morao okrećat za 180 stupnjeva da ne padne sa "štangice".  Da bi izbjegao to na malim okretajima po gradu sam zapalio kvačilo.
Također su bile vibracije na 130 a preko toga sve OK. Puštanje upravljača ni u snu...
O težini skutera ne bi pričao, a kakav je agregat vrijeme će pokazati


e, da
Vidim da si ga ganjao 170 a nisi ga još razradio

Iskrenost, heh, naravno. Znam koliko bi i sam volio da mi netko prije kupovine nečega nabroji nedostatke, a naravno i mane...ovaj, prednosti  :mrgreen:
Za ono kaj je dobro uvijek se nađe mjesta, ali se stvori lažna slika i rasprave teku do u nedogled. Kao što sam spomenuo, čim krenem i čujem brundanje, u glavi se okrene "onaj" prekidač. Obrambeni mehanizam proradi....
-Retrovizori, ok..ionako okrećem glavu. Ništa strašno. Netko ih niti nema.
-Prtljažni prostor..Ma, o.k. Pa nemam obrt za "selidbe"
-Težak? Maj bi bio težak! Pa ne nosim ja njega nego on mene...
-Trese? Pa nek trese, to je 75 konja..

U glavnom, pristanete li na kompromise, uživat će te u svemu što tražite od agregata od 840  kuba i 2 glave brzine. To je sigurno. Isto tako je sigurno da se s GP-om morate "sprijateljiti" što prije jer koliko mi se čini on ne oprašta greške. Pustite li uzde samo na sekundu, na bolan ćete način shvatiti kolika vam je snaga stavljena na raspolaganje.



Evidentirano
Skutera je kraljica točka Gilera - GP800! :-))
>>>>>>>>>>>>>>>  DOBRONAMJERNICI, POSJETITE NAS: FORUM GP 800 <<<<<<<<<<<<<<<<

dejvid

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 316
  • Vozi: Fazer S2, Runner VX
  • Lokacija: Rovinj-Zagreb
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #69 : 23. Svibanj 2008, 00:09:24 »

vrlo lijep skuter  :palacgore:
Težina mu je mana, ali on nije napravljen za provlačenje po gradu nego za touring.
To je ista mašina unutra koju ima Aprilia Mana, jel tako?
 

BobaCH

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1215
  • Vozi: Cipelcug
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #70 : 23. Svibanj 2008, 00:10:50 »

uvjek 95 euro, ina OMV tifon itd svejedno  :mrgreen:

Ja ga hranim na Tifonu, sa Eurosuperom 95 BS. Pitao sam koju bengu točiš, pa da čujemo ima li razlike, i u čemu.
« Zadnja izmjena: 23. Svibanj 2008, 00:23:48 BobaCH »
Evidentirano
Skutera je kraljica točka Gilera - GP800! :-))
>>>>>>>>>>>>>>>  DOBRONAMJERNICI, POSJETITE NAS: FORUM GP 800 <<<<<<<<<<<<<<<<

BobaCH

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1215
  • Vozi: Cipelcug
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #71 : 23. Svibanj 2008, 00:16:16 »

vrlo lijep skuter  :palacgore:
Težina mu je mana, ali on nije napravljen za provlačenje po gradu nego za touring.
To je ista mašina unutra koju ima Aprilia Mana, jel tako?

Istina. Mada se nije baš da se ne možeš provlačiti. Probao ja, i o.k. Ionako se ne guram previše, ali ide bez problema ako ne treba puno manevrirati. I da, imajući na umu težinu, zaboravite nekakve "japanke", natikaće ili tenisice sa izlizanim đonom. Treba imati čvrsi neklizajući oslonac kada spustite tu težinu na nogu. Govorim iz iskustva. Standardne tenisice, skliska oznaka na cesti i za sekundu želudac u grlu  :shock:


Sjetio sam se nečeg bitnog. Naime, točenje goriva je radnja kojoj se prilazi jedino trijezan.  :shock:
Otvor je ispod sica na lijevoj strani, totalno nezaštićen od "kapanja" oko ćepa ili ned'obog po lijevoj bočnoj strani skutera. Mogli su iskemijati neki klinac, neko sretnije rješenje.
« Zadnja izmjena: 23. Svibanj 2008, 00:31:43 BobaCH »
Evidentirano
Skutera je kraljica točka Gilera - GP800! :-))
>>>>>>>>>>>>>>>  DOBRONAMJERNICI, POSJETITE NAS: FORUM GP 800 <<<<<<<<<<<<<<<<

dejvid

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 316
  • Vozi: Fazer S2, Runner VX
  • Lokacija: Rovinj-Zagreb
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #72 : 23. Svibanj 2008, 00:35:21 »

jedino što previše košta, 70 000 kn je stvarno previše tako da će ih biti jako malo u hrvatskoj. Ali je pojava na cesti, da se parkiraš uz R6 sigurno bi ti privukao više pažnje  8)
Koliko su česti servisni intervali? Vjerojatno se treba dugo čekati djelove i bit će prilično skupi.

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4935
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #73 : 23. Svibanj 2008, 08:35:16 »

dobro je da se lagano počeja odvijati film s GPom :wink: čestitan vam na kupnji i puno dobrih km-a želim.
Evidentirano

Nike

  • NIXON
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10180
  • Vozi: YAMAHA
  • Lokacija: Yamaha Pribudić & Borčić, Split
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #74 : 23. Svibanj 2008, 08:38:53 »

vrlo lijep skuter  :palacgore:
Težina mu je mana, ali on nije napravljen za provlačenje po gradu nego za touring.
To je ista mašina unutra koju ima Aprilia Mana, jel tako?
Je
Evidentirano
KACIGE: ARAI, AGV, SHARK, SUOMY, KYT, UNIK, NAU, BHR, NENKI ; MOTO ODJEĆA: REV'IT!, BERING, UNIK ; ČIZME: REV'IT!, TCX ; AKUMULATORI: BS, FULBAT; PUNJAČI: BS ; DISK PLOČICE: GOLDFREN ; CERADE: SPINELLI ; RUKAVICE: REVIT, ORINA ; TORBE I SJEDALA: BAGSTER: MAJICE VR46
http://shop.yamaha-split.hr/
 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 261   Gore
 

Stranica je generirana za 0.227 sekundi uz 21 upita.