Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 261   Dolje

Autor Tema: Gilera GP-800 - General Topic  (Posjeta: 750319 )

malaguti

  • Gost
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1200 : 29. Svibanj 2009, 20:35:46 »

kako je zapravo riješen prijenos na gileri gp 800?

znam da je varijomatski prijenos,i da je begdje nutra i remen ukomponiran,ali zanima me na što se točno kvači lanac?kako je to izvedeno
evo stari ako moze pomoci....
http://www.easyparts.nl/choosedrawings/4/2918/830/0-968-1-m415-m2918-s2919/Genuine_Parts_Gilera_GP_800.html
Evidentirano

mv_agusta

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6453
  • Vozi: bicikl
  • Lokacija: Vancouver
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1201 : 29. Svibanj 2009, 23:00:03 »

kako je zapravo riješen prijenos na gileri gp 800?

znam da je varijomatski prijenos,i da je begdje nutra i remen ukomponiran,ali zanima me na što se točno kvači lanac?kako je to izvedeno

CVT a onda lanac na kotač neznam kako bi jednostavnije rekao
lanac se kvači na zupčanik naprijed i jedan veći iza na kotaču, na šta bi se trebao kvačit to je logika ono hello :D
Evidentirano
Ride Hard, Ride Free
Volim Ducati, makar i pokvaren u garaži

gastajbarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5458
  • Vozi: dvogrbu kamilu i SC 57
  • Lokacija: Na brdovitom Balkanu
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1202 : 29. Svibanj 2009, 23:23:40 »

Vidim da si pisao u 5 ujutro...
Vjerovat ću da se šališ..! :mrgreen: Ili, mislio si stvarno da sjednem sa 840ccm na 400 ccm odnosno sa 75ks na 35ks? :shock:

A gle...Otišao akumulator, ali on spada u potrošni materijal. Nije mi baš drago da se to desilo nakon godinu dana, ali..."Ned'o Bog većeg zla"! :mrgreen:

Glede Mayesti-a...Lijepo je dizajniran ali to je za moje afinitete i potrebe premalo. (pola-premalo  :wink:)

odvezi ti njega jos kojem majstoru da malo pregleda struju...akumulator nece crknut sam od sebe..mozda ne puni dovoljno ili negdje vuce struju kad je ugasen
Evidentirano

BobaCH

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1215
  • Vozi: Cipelcug
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1203 : 29. Svibanj 2009, 23:34:51 »

odvezi ti njega jos kojem majstoru da malo pregleda struju...akumulator nece crknut sam od sebe..mozda ne puni dovoljno ili negdje vuce struju kad je ugasen
To sam i ja rekao, da je malo čudno da akumulator nov-novcati rikne za godinu dana...Kažu mi da su sve pregledali, da regler radi o.k. ali da se puno vozim i puno pali-stani... 8)...Ne znam...Vidjet ću. Sad je novi unutra. Moram otići po stari. Ostao je u servisu jer mi se žurilo pa sam ga zaboravio...
BTW, da je i vukao negdje struju i da mu je nekaj pocicalo svu struju, akumulator nebi bio za baciti, jel..? Mislim, morao sam kupiti novi. Drugo mi nije preostalo.
Evidentirano
Skutera je kraljica točka Gilera - GP800! :-))
>>>>>>>>>>>>>>>  DOBRONAMJERNICI, POSJETITE NAS: FORUM GP 800 <<<<<<<<<<<<<<<<
 

carnabist

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 267
  • Vozi: IE 250
  • Lokacija: Speed hell
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1204 : 30. Svibanj 2009, 10:39:15 »

CVT a onda lanac na kotač neznam kako bi jednostavnije rekao
lanac se kvači na zupčanik naprijed i jedan veći iza na kotaču, na šta bi se trebao kvačit to je logika ono hello :D

nisi dobro razumio moje pitanje

normalno da znam da ide preko zupčanika i lanca,nego me zanima gdje završava final drive,i s koje je strane pozicioniran zupčanik

npr na regularnim skuterima final drive zupčanici su u kutiji prije osovine kotača

Evidentirano

gastajbarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5458
  • Vozi: dvogrbu kamilu i SC 57
  • Lokacija: Na brdovitom Balkanu
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1205 : 30. Svibanj 2009, 12:01:20 »


BTW, da je i vukao negdje struju i da mu je nekaj pocicalo svu struju, akumulator nebi bio za baciti, jel..?

nekad mu nema spasa a nekad se moze napunit i poslije da sluzi jos dosta vremena...u svakom slucaju dobro bi bilo otic negdje drugo po drugo misljenje mada se moze desit da je i akumulator crko :(..na kraju krajeva i to je samo potrosni materijal
Evidentirano

mv_agusta

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6453
  • Vozi: bicikl
  • Lokacija: Vancouver
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1206 : 30. Svibanj 2009, 12:09:42 »

nisi dobro razumio moje pitanje

normalno da znam da ide preko zupčanika i lanca,nego me zanima gdje završava final drive,i s koje je strane pozicioniran zupčanik

npr na regularnim skuterima final drive zupčanici su u kutiji prije osovine kotača



s desne strane, sorry al ti si onda čorav pa to se vidi u roku od 10s upišeš u google gp800 stisneš slike i eto
Evidentirano
Ride Hard, Ride Free
Volim Ducati, makar i pokvaren u garaži

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17692
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1207 : 30. Svibanj 2009, 13:26:58 »

s desne strane, sorry al ti si onda čorav pa to se vidi u roku od 10s upišeš u google gp800 stisneš slike i eto

Mislim da on misli na to kako je rijeseno ono remen+lanac?
Ili?
 :misli:

mv_agusta

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6453
  • Vozi: bicikl
  • Lokacija: Vancouver
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1208 : 30. Svibanj 2009, 14:49:45 »

pa cvt je umjesto na kotač spojen na prednji zupčanik a na njega je lanac, final drive je riješen pomoću lanca :misli: on se ne zna izrazit
Evidentirano
Ride Hard, Ride Free
Volim Ducati, makar i pokvaren u garaži

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17692
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1209 : 30. Svibanj 2009, 15:51:59 »

OK, znaci da pojasnimo.
(nije ni meni bilo bas 100% cisto)
CVT (znaci continuosly variable transmission), pomocu remena prenosi snagu na prvi zupcanik, a on pomocu lanca na zadnji (na kotacu), te tako pokrece skuter.
Sad mora biti jasno. :mrgreen:

carnabist

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 267
  • Vozi: IE 250
  • Lokacija: Speed hell
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1210 : 30. Svibanj 2009, 16:33:53 »

kolega biker,fala na pojašnjenju :palacgore:

ma svašta će još novo izmisliti,trebalu su gp 800 napravit sa getribom manualkom :LOL:
Evidentirano

carnabist

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 267
  • Vozi: IE 250
  • Lokacija: Speed hell
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1211 : 30. Svibanj 2009, 16:34:35 »

Mislim da on misli na to kako je rijeseno ono remen+lanac?
Ili?
 :misli:

tako je
Evidentirano

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17692
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1212 : 30. Svibanj 2009, 18:54:23 »

kolega biker,fala na pojašnjenju :palacgore:

ma svašta će još novo izmisliti,trebalu su gp 800 napravit sa getribom manualkom :LOL:

Aprilia Mana 850 - agregat kao u GP 800, mjenjac nesto između. :mrgreen: :palacgore:

BobaCH

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1215
  • Vozi: Cipelcug
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1213 : 30. Svibanj 2009, 23:14:34 »

Bilo je još malo gasa, ali nisam siguran jel' mu to o.k.... :misli: ..(brzina) sa 200 kg žive vage.. :mrgreen:
A malo nas je j3buckao i vjetar i ispružena ruka sa mobitelom (snimanje)...
« Zadnja izmjena: 30. Svibanj 2009, 23:31:16 BobaCH »
Evidentirano
Skutera je kraljica točka Gilera - GP800! :-))
>>>>>>>>>>>>>>>  DOBRONAMJERNICI, POSJETITE NAS: FORUM GP 800 <<<<<<<<<<<<<<<<

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17692
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1214 : 31. Svibanj 2009, 12:53:58 »

I BobaCH, pri toj brzini, jel puse sta? Do koje brzine se vjetar uopce ne osjeti?
Agregat, vibrira?
 :misli:
 :palacgore:

mv_agusta

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6453
  • Vozi: bicikl
  • Lokacija: Vancouver
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1215 : 31. Svibanj 2009, 13:13:36 »

ja mislim da bi sa mojih 75ak kg gp800 išao realnih 190km/h a po satu 215km/h

ja mislim da puše sigurno, mene više zanima stabilnost pri toj brzini??
Evidentirano
Ride Hard, Ride Free
Volim Ducati, makar i pokvaren u garaži

BobaCH

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1215
  • Vozi: Cipelcug
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1216 : 31. Svibanj 2009, 14:28:37 »

ja mislim da bi sa mojih 75ak kg gp800 išao realnih 190km/h a po satu 215km/h
Pa toliko ide kad sam solo. Sad smo bili 2x100 kg  8)

ja mislim da puše sigurno, mene više zanima stabilnost pri toj brzini??
A puše, puše. Nije da možeš zapalit pljugu na 180kmh i više.. :wink: Ali ako nema bočnog vjetra, 180 se može bez problema držat duže. Mora se podignuti vjetrobran na najviši položaj. Nema udaranja vjetra u prsa. Bez podignutog vjetrobrana...zaboravi vožnju...Prije par mjeseci probao sam se sagnuti skroz do ispod visine vjetrobrana..E, kad bi se tak bar mogao voziti. Ni trunke zraka ili vrtloženja vjetra.

Stabilnost? Niš', kao da voziš 100-tku.
Netko je ptao "dal' trese"...Kaj bi treslo? Zuji i ide.  :wink:
Treslo bi da nisu gume zbalansirane...
Evidentirano
Skutera je kraljica točka Gilera - GP800! :-))
>>>>>>>>>>>>>>>  DOBRONAMJERNICI, POSJETITE NAS: FORUM GP 800 <<<<<<<<<<<<<<<<

mv_agusta

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6453
  • Vozi: bicikl
  • Lokacija: Vancouver
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1217 : 31. Svibanj 2009, 14:48:23 »

nema šta pravi tourer :palacgore: :palacgore:
Evidentirano
Ride Hard, Ride Free
Volim Ducati, makar i pokvaren u garaži

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17692
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1218 : 31. Svibanj 2009, 15:01:49 »

Pa toliko ide kad sam solo. Sad smo bili 2x100 kg  8)
A puše, puše. Nije da možeš zapalit pljugu na 180kmh i više.. :wink: Ali ako nema bočnog vjetra, 180 se može bez problema držat duže. Mora se podignuti vjetrobran na najviši položaj. Nema udaranja vjetra u prsa. Bez podignutog vjetrobrana...zaboravi vožnju...Prije par mjeseci probao sam se sagnuti skroz do ispod visine vjetrobrana..E, kad bi se tak bar mogao voziti. Ni trunke zraka ili vrtloženja vjetra.

Stabilnost? Niš', kao da voziš 100-tku.
Netko je ptao "dal' trese"...Kaj bi treslo? Zuji i ide.  :wink:
Treslo bi da nisu gume zbalansirane...

Hvala na detaljnom pojasnjenju. :palacgore:
Btw, mislio sam na vibracije zbog agregata, znas i sam da V-masine i singlovi "tresu" kad su na vecim okretajima, ali ocito to ovdje onda nije slucaj.
 :palacgore:

madirr

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 421
  • Vozi: T max 530
  • Lokacija: TROGIR
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1219 : 31. Svibanj 2009, 16:39:36 »

Hvala na detaljnom pojasnjenju. :palacgore:
Btw, mislio sam na vibracije zbog agregata, znas i sam da V-masine i singlovi "tresu" kad su na vecim okretajima, ali ocito to ovdje onda nije slucaj.
 :palacgore:
na 180 pojavljuju se vibracije ali ne mogu usporedit s nekim drugim V-motorom jer nisam prova, ionako u tom trenutku razmišljam o nečem drugom a ne o vibracijama
Evidentirano
 

Tmax

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1179
  • Vozi: AT&SH150&Z350i
  • Lokacija: CE
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1220 : 31. Svibanj 2009, 18:39:31 »

........
A puše, puše. Nije da možeš zapalit pljugu na 180kmh i više.. :wink: Ali ako nema bočnog vjetra, 180 se može bez problema držat duže. Mora se podignuti vjetrobran na najviši položaj. Nema udaranja vjetra u prsa. Bez podignutog vjetrobrana...zaboravi vožnju...Prije par mjeseci probao sam se sagnuti skroz do ispod visine vjetrobrana..E, kad bi se tak bar mogao voziti. Ni trunke zraka ili vrtloženja vjetra.
.........

Kad sam bio na testnoj vožnji GP800 najviše me iznenadilo koliko vetra "više" dobijem u rame,prsa i kacigu u usporedbi sa mojim skuterom. Ja sam visok 185cm i podizanje vjetrobrana na najvišu poziciju nije bitno promjenilo stvari. Možda nisam dobor sedio :misli:
Evidentirano

BobaCH

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1215
  • Vozi: Cipelcug
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1221 : 31. Svibanj 2009, 22:09:35 »

Kad sam bio na testnoj vožnji GP800 najviše me iznenadilo koliko vetra "više" dobijem u rame,prsa i kacigu u usporedbi sa mojim skuterom. Ja sam visok 185cm i podizanje vjetrobrana na najvišu poziciju nije bitno promjenilo stvari. Možda nisam dobor sedio :misli:

Ja nisam dovoljno visok da izađem iz predviđenih gabarita.. :mrgreen:, pa nemam sa tim problema. :wink:
Evidentirano
Skutera je kraljica točka Gilera - GP800! :-))
>>>>>>>>>>>>>>>  DOBRONAMJERNICI, POSJETITE NAS: FORUM GP 800 <<<<<<<<<<<<<<<<

mrcina

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2258
  • Vozi: x9 EV 250ccm Black Box / Vectra 1,6 16v
  • Lokacija: Mega city
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1222 : 31. Svibanj 2009, 22:13:11 »

ova ti je dobra a naslov bobach & mee

ma dobro ali samo da ti kažem plavci ako doznaju tvoj identitet ovaj filmić mogu podastrijeti kao dokaz jer je javno prikazan a tko ga je stavio i snimao njegov problem.
Evidentirano
Piaggio X9 250  Black Box

BobaCH

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1215
  • Vozi: Cipelcug
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1223 : 31. Svibanj 2009, 22:13:15 »

na 180 pojavljuju se vibracije ali ne mogu usporedit s nekim drugim V-motorom jer nisam prova, ionako u tom trenutku razmišljam o nečem drugom a ne o vibracijama
Hmmm...ne znam kaj bi rekao...Meni se fakat ne pojavljuju nikakve čudne vibracije... :misli:. Jedino kaj u tom momentu kad se kazaljka i dalje penje, i ja razmišljam o drugim stvarima.
Evidentirano
Skutera je kraljica točka Gilera - GP800! :-))
>>>>>>>>>>>>>>>  DOBRONAMJERNICI, POSJETITE NAS: FORUM GP 800 <<<<<<<<<<<<<<<<

mrcina

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2258
  • Vozi: x9 EV 250ccm Black Box / Vectra 1,6 16v
  • Lokacija: Mega city
Odg: Gilera GP-800 - General Topic
« Odgovori #1224 : 31. Svibanj 2009, 22:14:32 »

kak zadržati pravac dok netko šlata upsssssss šalta
Evidentirano
Piaggio X9 250  Black Box
 Str: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 261   Gore
 

Stranica je generirana za 0.193 sekundi uz 22 upita.