Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [Sve]   Dolje

Autor Tema: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku  (Posjeta: 2671 )

Johnnyboy

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 37
  • Vozi: Atlantic 500 i.e. "02.
  • Lokacija: N.Gradiška
Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« : 16. Listopad 2008, 10:01:35 »

Pozdrav scoot ekipi!

Malo pomoći molim, za znalce leader agregata...

1. Koji je ispravan način mjerenja razine ulje (uvrnuti ili ne štapić, na centralnom nogaru?, vruć, hladan?)
2. Gdje iskopati težinu rolica (htio bi staviti nešto teže, radi veće max.brzine)?
3. Mallossi termo grupa (170 ili 190 ccm), isplati li se stavljati, trebaju li dodatni zahvati (variomat, karb, sekundarni prijenos, ispuh)?

Inače pila je iz 2004. god, prva reg. 2007., ležala u salonu 3 god (toliko o popularnosti, ne kužim zašto, pila je čist ok...)

Thanks na savjetima  :naklon:
« Zadnja izmjena: 19. Rujan 2009, 00:18:02 liberty »
Evidentirano
MILF Hunter

igor86

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 729
  • Vozi: sr150
  • Lokacija: SB...OS
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #1 : 16. Listopad 2008, 12:29:10 »

koja budala  :mrgreen: s foruma ti je rekla da trpas teze role da bi dobio vecu krajnju?

odi na malossi stranicu pa vidi sta kaze tezina rola za serijski vario
« Zadnja izmjena: 16. Listopad 2008, 12:45:12 igor86 »
Evidentirano

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17654
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #2 : 16. Listopad 2008, 13:20:51 »

koja budala  :mrgreen: s foruma ti je rekla da trpas teze role da bi dobio vecu krajnju?

odi na malossi stranicu pa vidi sta kaze tezina rola za serijski vario

1.  8)
Nego, zjb na stranu, pa nego sta nego teze rolice (a da prođe jako jeftino)?! Moze i vario, ali to su vec malo ozbiljniji novci... :misli:
----
Nisam znao da je to LEADER masina.  :shock: :bonk: Od termo grupa onda rađe gledaj "Malossi 209", mislim da se i ostali slazu. S obzirom da se radi o toj masini, imas masu tuning djelova za nju, doslovno sve cega se mozes sjetiti. O tuningu LEADER-a na Malossi 209 imas tu na forumu dosta, potrazi malo. :palacgore:

EDIT:


Inače pila je iz 2004. god, prva reg. 2007., ležala u salonu 3 god (toliko o popularnosti, ne kužim zašto, pila je čist ok...)

Thanks na savjetima  :naklon:

Ovo sam tek sad vidio, brijem da si dobio neki ozbiljan popust? :misli:
« Zadnja izmjena: 16. Listopad 2008, 13:43:05 biker4life »
Evidentirano

Johnnyboy

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 37
  • Vozi: Atlantic 500 i.e. "02.
  • Lokacija: N.Gradiška
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #3 : 16. Listopad 2008, 13:49:20 »

Leader ali zračno hlađen, pretpostavljam da tu 209 ne može ići. Ili griješim?
Ali se bojim drugog problema, original 200 ccm razvija snagu na 6500 (zračni), a ovaj moj na 8000 rpm, bojim se da ću morat i na prijenosu poradit.
Or not?

Evidentirano
MILF Hunter
 

igor86

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 729
  • Vozi: sr150
  • Lokacija: SB...OS
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #4 : 16. Listopad 2008, 13:51:24 »

nije to ta leader masina kao sto je 125-200

to je ac hlađenje i nema 209 za nju

i povecavat krajnju tezim rolama nema smisla, i pitanje da li bi ju povecao, da li bi motor imao dovoljno snage, da ne bi bilo popusio ubrzanje a uz to i krajnju jer se ne moze razvrtiti

Evidentirano

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17654
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #5 : 16. Listopad 2008, 13:53:44 »

Leader ali zračno hlađen, pretpostavljam da tu 209 ne može ići. Ili griješim?
Ali se bojim drugog problema, original 200 ccm razvija snagu na 6500 (zračni), a ovaj moj na 8000 rpm, bojim se da ću morat i na prijenosu poradit.
Or not?



Nisam znao da je AC masina. Ne, onda "209" otpada. :?
Mislim da ce ti clan Liberty moci malo vise reci o AC masinama, posto je on vrlo detaljno u tome. :palacgore:
Bilo je nesto govora o tome, kako dignuti performanse na LEADER-u AC, ali sam zaboravio di (i kada). :misli:
Sorry, ali nisam bas od pomoci. Pozz...

Johnnyboy

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 37
  • Vozi: Atlantic 500 i.e. "02.
  • Lokacija: N.Gradiška
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #6 : 16. Listopad 2008, 13:59:00 »

Kolko me košta probat? Nalazim da su 8,7 gr originali, moze se nabavit 9,5 gr pa sve do 12. Kolko to košta uopće, nisam u toku?

Evidentirano
MILF Hunter

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17654
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #7 : 16. Listopad 2008, 14:01:40 »

Kolko me košta probat? Nalazim da su 8,7 gr originali, moze se nabavit 9,5 gr pa sve do 12. Kolko to košta uopće, nisam u toku?



Obicno su u Pjađa ruline između 110 i 120 KN (valjda su i za taj model tu negdje), ali nisam siguran da bi ti se to isplatilo, ako ti se desi ovo sto je Igor napisao, samo ces uludo baciti stotinjak KN, a jos ako neces sam to raditi, vec u servisu... :?

igor86

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 729
  • Vozi: sr150
  • Lokacija: SB...OS
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #8 : 16. Listopad 2008, 14:07:14 »

koliko derbi ima km?

Evidentirano

Johnnyboy

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 37
  • Vozi: Atlantic 500 i.e. "02.
  • Lokacija: N.Gradiška
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #9 : 16. Listopad 2008, 14:23:53 »

Uzeo ga prije mjesec dana s 5700 k, sad ima 7000.
Evidentirano
MILF Hunter

Johnnyboy

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 37
  • Vozi: Atlantic 500 i.e. "02.
  • Lokacija: N.Gradiška
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #10 : 16. Listopad 2008, 14:27:29 »

Obicno su u Pjađa ruline između 110 i 120 KN (valjda su i za taj model tu negdje), ali nisam siguran da bi ti se to isplatilo, ako ti se desi ovo sto je Igor napisao, samo ces uludo baciti stotinjak KN, a jos ako neces sam to raditi, vec u servisu... :?

Napravit ću sam. A što je 100 kn u usporedbi sa mirnim snom. Pa makar i kad skontam da nisam u pravu. Bar isključujem opcije. A poslije mogu te role ostat, ako bude išla termo grupa, onda će sigurno imat smisla...
Evidentirano
MILF Hunter

Jandro

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 600
  • Vozi: Gileru Runner VX
  • Lokacija: Bjelovar
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #11 : 16. Listopad 2008, 17:29:36 »

preslozi u lc
Evidentirano
4T powaaa

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17654
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #12 : 16. Listopad 2008, 21:02:25 »

Napravit ću sam. A što je 100 kn u usporedbi sa mirnim snom. Pa makar i kad skontam da nisam u pravu. Bar isključujem opcije. A poslije mogu te role ostat, ako bude išla termo grupa, onda će sigurno imat smisla...

A i to sto kazes. :palacgore: Anyway, sretno!

Nike

  • NIXON
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10180
  • Vozi: YAMAHA
  • Lokacija: Yamaha Pribudić & Borčić, Split
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #13 : 17. Listopad 2008, 07:04:39 »

Leader ali zračno hlađen, pretpostavljam da tu 209 ne može ići. Ili griješim?
Ali se bojim drugog problema, original 200 ccm razvija snagu na 6500 (zračni), a ovaj moj na 8000 rpm, bojim se da ću morat i na prijenosu poradit.
Or not?


Pun forum stručnjaka...
Na to ide Malossi 175 4t kit (fi 70), ne postoji 190

Original su ti rolice od 8,7 grama, ako želiš poradit na brzini i ubrzanju, promjeni kompletni variomat. U Malossijevom idu teže rolice (9,5g).

Stavljanjem samo težih utega ili samo dužeg prijenosa motor ćeš razlijenit, a veću brzinu ćeš dobit samo na nizbrdici
Evidentirano
KACIGE: ARAI, AGV, SHARK, SUOMY, KYT, UNIK, NAU, BHR, NENKI ; MOTO ODJEĆA: REV'IT!, BERING, UNIK ; ČIZME: REV'IT!, TCX ; AKUMULATORI: BS, FULBAT; PUNJAČI: BS ; DISK PLOČICE: GOLDFREN ; CERADE: SPINELLI ; RUKAVICE: REVIT, ORINA ; TORBE I SJEDALA: BAGSTER: MAJICE VR46
http://shop.yamaha-split.hr/

Jandro

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 600
  • Vozi: Gileru Runner VX
  • Lokacija: Bjelovar
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #14 : 17. Listopad 2008, 17:53:00 »

cilindar i glavu od vxr-a gore , neznam kak ima kod magneta, al treba vidjet jel bi se dala uglavit vodena
ak neda, kupis onu na struju i nek maze

i eto ti tuninga

ispadne te sve skupa jeftinije nego taj sugavi kit
Evidentirano
4T powaaa

Johnnyboy

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 37
  • Vozi: Atlantic 500 i.e. "02.
  • Lokacija: N.Gradiška
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #15 : 17. Listopad 2008, 20:06:46 »

 :misli:
Odlučih slijedeće: Malossi kit provrta 70 (malossi 3111393) + drugi set zupčanika sekundara (malossi 6712067).
Sve zajedno me košta 2669,00 kn + 400 kn ruke. A možda i sam napravim...

 :?

Sad će neki reći, za 3000 doplati za bolji stroj... Bed je što imam frišku A1 kat, koja bi lako mogla ne prijeći u jaču kat (po novom pravilniku, kojeg još nema), pa ću morat ostat na ovom 125 ccm stroju. Ako netko zna nekog, tko je tako nešto napravio, please kontakt, da poberem koju mudru...
Evidentirano
MILF Hunter

Nike

  • NIXON
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10180
  • Vozi: YAMAHA
  • Lokacija: Yamaha Pribudić & Borčić, Split
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #16 : 18. Listopad 2008, 07:51:22 »

cilindar i glavu od vxr-a gore , neznam kak ima kod magneta, al treba vidjet jel bi se dala uglavit vodena
ak neda
Ne može se...
Evidentirano
KACIGE: ARAI, AGV, SHARK, SUOMY, KYT, UNIK, NAU, BHR, NENKI ; MOTO ODJEĆA: REV'IT!, BERING, UNIK ; ČIZME: REV'IT!, TCX ; AKUMULATORI: BS, FULBAT; PUNJAČI: BS ; DISK PLOČICE: GOLDFREN ; CERADE: SPINELLI ; RUKAVICE: REVIT, ORINA ; TORBE I SJEDALA: BAGSTER: MAJICE VR46
http://shop.yamaha-split.hr/

Jandro

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 600
  • Vozi: Gileru Runner VX
  • Lokacija: Bjelovar
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #17 : 18. Listopad 2008, 10:06:26 »

Ne može se...


dobro

onda elektricna vodena
ovi kanali za ulje i sve te pizdarije pasu post je leader masina
blokovi bi trebali bit isti
po meni najbolje investicija bi ti bila kupit 200ccm (polovni se nade za 100€) ,glava od vxr-a (isto za 100€) i imas 4V, a ac je ak se nevaram 2v i reko bi da tak slozen sigurno da ce ic bolje nego s tim kitom
kupis onda i sekundar od vxr-a (250kn polovni) i karburator od vxr-a (100€) i onda imas strojcek

jedino sta bi i kiler trebo nabavit i posudu za vodu, al to mislim da ni toliki problem i da se nac za male pare
Evidentirano
4T powaaa

Johnnyboy

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 37
  • Vozi: Atlantic 500 i.e. "02.
  • Lokacija: N.Gradiška
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #18 : 18. Listopad 2008, 20:09:49 »

A šta ako blok nije isti?
Bojim se te opcije, polovni dijelovi...

Mislim da će mi malossi kit dodat sigurno 20 km brzine, u kombinaciji sa seknudarom, sto je ono cemu težim, to mi je dovoljno, da imam putnu brzinu 100-110 km/h.

Naravno, ipak još čekam pravilnik za kategorije, prije bilo kakvog poteza. Ako mi kategorija prijeđe u A2 minimum, pila se prodaje i kreće potraga za Sportcityjem, 1-2 god starim. Bolje je to od bilo kakvog tuninga...
Evidentirano
MILF Hunter

Jandro

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 600
  • Vozi: Gileru Runner VX
  • Lokacija: Bjelovar
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #19 : 18. Listopad 2008, 22:56:57 »

ma isti su blokovi ja mislim
pa je leader
nisu sad za svaku masinu isli radit drugacije blokove valjda
Evidentirano
4T powaaa
 

Poggiali

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 606
  • Vozi: Piaggio Beverly 400ie
  • Lokacija: North
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #20 : 19. Listopad 2008, 00:56:17 »

a da komplet mašinu nađe od vxr-a s blokovima i sve ? :/
Evidentirano
Rock On \m/

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17654
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #21 : 19. Listopad 2008, 02:28:20 »

A šta ako blok nije isti?
Bojim se te opcije, polovni dijelovi...

Mislim da će mi malossi kit dodat sigurno 20 km brzine, u kombinaciji sa seknudarom, sto je ono cemu težim, to mi je dovoljno, da imam putnu brzinu 100-110 km/h.

Naravno, ipak još čekam pravilnik za kategorije, prije bilo kakvog poteza. Ako mi kategorija prijeđe u A2 minimum, pila se prodaje i kreće potraga za Sportcityjem, 1-2 god starim. Bolje je to od bilo kakvog tuninga...

1. Kako sada stvari stoje, sa 18 mozes tek polagati za A2 (35KW). Bilo bi u redu da se A2 dobije automatizmom, da nebis 3 puta placao jedno te isto. Sretno!

2. Slazem se. Na kraju ipak uvijek jeftinije (i pouzdanije) dođe kupnja jaceg vozila.

Johnnyboy

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 37
  • Vozi: Atlantic 500 i.e. "02.
  • Lokacija: N.Gradiška
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #22 : 19. Listopad 2008, 09:34:53 »

1. imam i previše godina, al poznavajuć našeg zakonodavca, bojim se da će im biti logično ne dati mi A2 tek tako. Možda kao staro kljuse od 31 god nisam pouzdan za A2  :misli:

2. naravno da će bit najbolje i najlakše uzet jače. Ali zašto nas sve tu nazočne tjera vrag da tražimo još. Uzmem VXRa... slijedeće jutro bit će opet isto,eh da mi je sad 209...

Možda ima nešto i u spoznaji da imaš nešto vanserijski, možda više gušta donosi Boulevard 125, koji ispod plašta krije jači stroj, koji će skinut skalp neupućenom vlasniku jače zapremine, nego serijala VXR, koga svatko kupit može. A jel taj vlasnik serijskog VXRa onda veći zanesenjak, ljubitelj tehnike, nego ja s kitom. Zar nije kopanje po tim strojčekima sastavni dio ljudske psihe, više, jače, bolje...

By the way, bi li se mogao naći motor od VXRa, za do max 500 Eur, a da opet znaš što kupuješ? Ima li karamboliranih? ili čak  :jesus: Quasara 250  :mrgreen:?
Evidentirano
MILF Hunter

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17654
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #23 : 19. Listopad 2008, 09:53:47 »

1. imam i previše godina, al poznavajuć našeg zakonodavca, bojim se da će im biti logično ne dati mi A2 tek tako. Možda kao staro kljuse od 31 god nisam pouzdan za A2  :misli:

2. naravno da će bit najbolje i najlakše uzet jače. Ali zašto nas sve tu nazočne tjera vrag da tražimo još. Uzmem VXRa... slijedeće jutro bit će opet isto,eh da mi je sad 209...

Možda ima nešto i u spoznaji da imaš nešto vanserijski, možda više gušta donosi Boulevard 125, koji ispod plašta krije jači stroj, koji će skinut skalp neupućenom vlasniku jače zapremine, nego serijala VXR, koga svatko kupit može. A jel taj vlasnik serijskog VXRa onda veći zanesenjak, ljubitelj tehnike, nego ja s kitom. Zar nije kopanje po tim strojčekima sastavni dio ljudske psihe, više, jače, bolje...

By the way, bi li se mogao naći motor od VXRa, za do max 500 Eur, a da opet znaš što kupuješ? Ima li karamboliranih? ili čak  :jesus: Quasara 250  :mrgreen:?

Pa ti nebis dobio A2 (to je za mlađe od 24god), vec odmah punu A-kat. Vjerovatno ces trebati polagati za nju (tako je sad), osim ako pravilnik nesto ne izmjeni. Pretpostavljam da B-kat. vec imas, tako da te nebi trebalo doci preskupo polagati za A-kat. Sretno.

500€? Pa za te pare mozes hladno naci cijelog (razbijenog) VXR-a. Oni prvi VXR-i (180ccm 4T), znaci negdje '01./'02. u nesto losijem stanju s podosta vlasnika i kilometara kostaju oko 1000 - 1200 € cijeli, vozni, registrirani. Sto se same masine tice, pitaj ovdje, ima tu dosta ekipe sta je stavljala "kit" na VXR-e, pa sad imaju visak dijelova. :mrgreen:

Quasar-a 250 ces teze naci, iz razloga sto Beverlyje i slicna vozila gdje se ugrađuje uglavnom kupuju smireniji ljudi koji ne kopaju previse po performansama, dok VXR-i, i opcenito Runneri su omiljeno vozilo (mladih) nadobudnih mehanicara. :mrgreen: :palacgore:

Johnnyboy

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 37
  • Vozi: Atlantic 500 i.e. "02.
  • Lokacija: N.Gradiška
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #24 : 19. Listopad 2008, 10:03:15 »

Ma samo u kategoriji je i problem.
A1 sam položio prije mjesec dana, samo vožnju, jer sam imao B. To me koštalo 2300 kn. Nisam ni mogao polagat A2, jer ne samo što nema pravilnika, nego nema ni obrazaca za vozačku dozvolu.
A čistu A nisam mogao polagat, jer ovdje kod nas u autoškoli nitko nema motor za to, jer im je dosad bio dovoljan skuter od 125 ccm, s kojim su svi polagali i dobijali čistu A kat, ko je imao godine.

pravilnika još nema. E sad, ako budem ponovo morao polagat i pljunut 2300 za 10 h vožnje i ispit, bogami neću, nego šarafciger u ruke...

Evidentirano
MILF Hunter

biker4life

  • moderator
  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17654
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #25 : 19. Listopad 2008, 10:07:38 »

Ma samo u kategoriji je i problem.
A1 sam položio prije mjesec dana, samo vožnju, jer sam imao B. To me koštalo 2300 kn. Nisam ni mogao polagat A2, jer ne samo što nema pravilnika, nego nema ni obrazaca za vozačku dozvolu.
A čistu A nisam mogao polagat, jer ovdje kod nas u autoškoli nitko nema motor za to, jer im je dosad bio dovoljan skuter od 125 ccm, s kojim su svi polagali i dobijali čistu A kat, ko je imao godine.

pravilnika još nema. E sad, ako budem ponovo morao polagat i pljunut 2300 za 10 h vožnje i ispit, bogami neću, nego šarafciger u ruke...



1. Tog ima samo kod nas. :palacdolje: No comment. :?
2. Slozio bih se s tobom, ali kad jednom krenes u tuning zeleci malo vise snage i ubrzanja, jedan dan ces ipak htjeti (sigurno) nesto jace, tako da, bojim se da ti ne gine da nekako dođes do te A-kat. :wink: Tako je to, snage uvijek fali... :)

koss

  • Profesor noss
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3534
  • Vozi: sv 650s(exy) + M6
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #26 : 15. Kolovoz 2019, 16:46:11 »

Pošto je rijetka biljka da ne otvaram novu temu.
2013 godina 7000km Leader 125 mašina.
Napravljen full servis, svi filteri. Još imam svjećicu promijeniti ali radi kao sat.
Ide odlično.
Mjerio par puta od čepa do čepa 4.5-4.7 lit na 100km po gradu. Dubrovnik, puno stani kreni.
Vidio neki test na njemačkom. Prosjek 4.2 l/km.
Da li je stvarno ta mašina toliko rastrošna?
Imao sam Daelima 125 nije mogao preko 3.5l/km kako ga god vozio.
Evidentirano
Unbelievable riders Dubrovnik

Poggiali

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 606
  • Vozi: Piaggio Beverly 400ie
  • Lokacija: North
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #27 : 15. Kolovoz 2019, 17:26:51 »

Ili si jako tezak ili nesto ne valja, to da imas 200 pa bi mozda popio... mozda nije nastelan karb ili ventili...
Evidentirano
Rock On \m/

koss

  • Profesor noss
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3534
  • Vozi: sv 650s(exy) + M6
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: Boulevard 125 4t - pitanja za rijetku biljku
« Odgovori #28 : 16. Kolovoz 2019, 06:47:27 »

Motor pali na zub, ne šuška, ide kako treba da ide, na leru ko singerica.
Raspitam se još malo.. Po knjižici 3.5 što bi možda moglo dignuti za litru
vožnja u Du s dosta stani kreni.

"največe okretaje postiže upravo 125 agregat, te iz tog razloga, vjerovao ili ne ima i najbogatiju smjesu goriva, čak i kad se uspoređuje sa agregatom 200." by joke
« Zadnja izmjena: 16. Kolovoz 2019, 06:51:25 koss »
Evidentirano
Unbelievable riders Dubrovnik

koss

  • Profesor noss
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3534
  • Vozi: sv 650s(exy) + M6
  • Lokacija: Dubrovnik
Evidentirano
Unbelievable riders Dubrovnik
 Str: 1 2 [Sve]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.501 sekundi uz 20 upita.