Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 27   Dolje

Autor Tema: YAMAHA FJR 1300-gen.topic  (Posjeta: 103655 )

kapetan kuka

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 40
  • Vozi: FJR 1300 / MV Agusta F4R
  • Lokacija: Zagreb
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #50 : 18. Ožujak 2009, 23:16:47 »

ako trebate ideju za uređivanje svog ljubimca možda vam  poslužie ovakvi primjerci/ideje
Evidentirano

kockaboy

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10
  • Vozi: suzuki gsx 550 ef
  • Lokacija: vukovar
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #51 : 24. Ožujak 2009, 02:22:57 »

jos jedna se yamaha nalazi u vukovaru u mojoj garazi vozi je moj tata a ako sam dobar nekad i ja,presla oko 8tkm valjd... obiso je balkan uzduz i popreko..... ima neki problem s njom sa ler gasom odkad je kupljena a kupljena je nova prosle god u vk i oduvjek cudno radi taj ler, npr zna se ugasit na semaforu ili kad se naglo da gas i pusti..cudno nesto a majstori serviseri nemaju pojma sta je...jel to normalno za nju ili ? jel ima tko slicnih problema? eo slikica


Evidentirano

live-for-ride

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4320
  • Vozi: Opet vozi
  • Lokacija: Sesvete
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #52 : 24. Ožujak 2009, 07:52:32 »

jos jedna se yamaha nalazi u vukovaru u mojoj garazi vozi je moj tata a ako sam dobar nekad i ja,presla oko 8tkm valjd... obiso je balkan uzduz i popreko..... ima neki problem s njom sa ler gasom odkad je kupljena a kupljena je nova prosle god u vk i oduvjek cudno radi taj ler, npr zna se ugasit na semaforu ili kad se naglo da gas i pusti..cudno nesto a majstori serviseri nemaju pojma sta je...jel to normalno za nju ili ? jel ima tko slicnih problema? eo slikica

hehe, zanimljivo...gdje su te granice balkana :mrgreen:
Koliko mu je ler gas? Nek ga malo digne i problem je riješen.Lijep motor, nema šta...
Evidentirano

kapetan kuka

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 40
  • Vozi: FJR 1300 / MV Agusta F4R
  • Lokacija: Zagreb
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #53 : 24. Ožujak 2009, 10:24:35 »

lijep primjerak.
sretno tati i sinu  :palacgore:
koliko vidim ovo je i sin bi malo  :) 
Evidentirano
 

BABALUI

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 75
  • Vozi: FJR 1300
  • Lokacija: SPLIT
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #54 : 24. Ožujak 2009, 12:57:41 »

jos jedna se yamaha nalazi u vukovaru u mojoj garazi vozi je moj tata a ako sam dobar nekad i ja,presla oko 8tkm valjd... obiso je balkan uzduz i popreko..... ima neki problem s njom sa ler gasom odkad je kupljena a kupljena je nova prosle god u vk i oduvjek cudno radi taj ler, npr zna se ugasit na semaforu ili kad se naglo da gas i pusti..cudno nesto a majstori serviseri nemaju pojma sta je...jel to normalno za nju ili ? jel ima tko slicnih problema? eo slikica



Minimum bi trebao biti na 1000 rpm i onda bi trebalo biti u redu. I meni je u početku (do prvog servisa)bio manji  i bilo je sličnih stvari.
Evo ja sam odradio domaći rad- servis i izmjenu guma na 10 000 km, o2o battlax gotove ,naročito prednja,a zadnja bi možda navukla još1000 ali bi bila skroz ćelava.
Sad su mich. Pilot Road 2, i jedva čekam na cestu.
Evidentirano
FJR 1300,"najtužnije je  kad  se skidaš s Kraljice"

heavy

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 260
  • Vozi: sintesajzer sa 1300 promila
  • Lokacija: Kastav
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #55 : 24. Ožujak 2009, 13:03:26 »

@ kockaboy: evo da vidiš da nisi jedini sa tim problemom ovaj je iz USA

Ne znam u čemu je stvar, ali tvoj post me podsjetio na ovo što sam vidio tu. :(
Evidentirano
idem ja tako, idem - dok ne stignem, a kad stignem - onda više ne idem!

BABALUI

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 75
  • Vozi: FJR 1300
  • Lokacija: SPLIT
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #56 : 29. Ožujak 2009, 15:22:36 »






evo novi nosač za garmina
Evidentirano
FJR 1300,"najtužnije je  kad  se skidaš s Kraljice"

kober

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1855
  • Vozi: štake
  • Lokacija: Sv.I.Zelina
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #57 : 29. Ožujak 2009, 15:39:28 »

Evo jucer uslikal jednog na blagoslovu u Knegincu :palacgore:
Evidentirano

postolar tripper

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 533
  • Vozi: fjr,super bol d´or 2 komada :)
  • Lokacija: split
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #58 : 16. Travanj 2009, 21:31:39 »

Minimum bi trebao biti na 1000 rpm i onda bi trebalo biti u redu. I meni je u početku (do prvog servisa)bio manji  i bilo je sličnih stvari.
Evo ja sam odradio domaći rad- servis i izmjenu guma na 10 000 km, o2o battlax gotove ,naročito prednja,a zadnja bi možda navukla još1000 ali bi bila skroz ćelava.
Sad su mich. Pilot Road 2, i jedva čekam na cestu.

šta se tice minimuma na fjr triba bit bar 1100 pa cak do 1200 rpm tako pise u knjižici vozila,a sta se tice naglog dodavanja gasa,ima sam isti problem kad sam je kupija prije 2 ipo godine.u servisu su mi malo pojačali smjesu goriva i dosta je bolje,al izgleda da je to boljka novih motora koji imaju injektore i izgleda da to nemože nikad radit ka karburator,tako bar kazu u servisu.sta se tice guma,tvorničke su mi bile metzeler roadtec z6 i one su bile dosta dobre osim sta sam mora uprit motor u okuci,i trajale su mi 15000 km,nakon toga stalno koristim batlax bt021 i one su odlične,zadnja traje 15tak tis.a prednja jedno 11000 i to dobre vožnje.
Evidentirano

apavlica

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10
  • Vozi: FJR 1300 AS
  • Lokacija: Zadar
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #59 : 25. Travanj 2009, 16:47:40 »

jos jedna se yamaha nalazi u vukovaru u mojoj garazi vozi je moj tata a ako sam dobar nekad i ja,presla oko 8tkm valjd... obiso je balkan uzduz i popreko..... ima neki problem s njom sa ler gasom odkad je kupljena a kupljena je nova prosle god u vk i oduvjek cudno radi taj ler, npr zna se ugasit na semaforu ili kad se naglo da gas i pusti..cudno nesto a majstori serviseri nemaju pojma sta je...jel to normalno za nju ili ? jel ima tko slicnih problema? eo slikica



moj je isti samo bez kvačila, vidjeli smo se prošje godine u Vukovaru, a nadam se i ove. Kažeš, gume sam mijenjaš?
Evidentirano

drt960

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 20
  • Vozi: YAMAHA FJR1300A 2007
  • Lokacija: Pula
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #60 : 02. Svibanj 2009, 17:54:03 »

Zovem se Dragan, iz Pule sam i vozim FJR1300A 2007, prvi vlasnik. Koliko sam upoznat u Puli ima 3 kom FJR-a. 2001 god,  2006 god posljednji 2007 god. Motor nije savrsen ali je dobar. Ne gasi se u leru ili prilikom kretanja. Ler namjesten na 1150 rpm (na toplo), presao sam 21000 km i imam instaliran power commander. Vozim na Michelinu PR2. Gume su OK. Prvih 1000 - 2000 km motor je na PR2 bio malo nestabilan po pravcu ali to se je ispravilo samo od sebe. Za napomenuti je da motor brzo pada u zavoj (neki to ne vole) posto je profil od PR2 "blizu" sport profilu. Uglavnom meni osobno vise odgovara PR2 nego BT20 i BT21. Sa PR2 presao sam oko 9000 km i ima jos dosta "mesa", a trosenje je ravnomjerno. Moram napomenuti da imam veliku kilometrazu na auto cestama gdje se vozi uspravno. Mislim da ce mi i slijedece gume biti PR2.

Imam i jedan "nerijesiv" problem sa FJR-om. Na brzini od 180 km/h, zadnji dio motora pocne vibrirari. Osjecajuse tupi udarci?? Na 195 km/h sve se nazad vraca u normalu. Kao da nesto dodje u rezonancu. Kakva su iskustva sa vasim FJR-ima u vezi ovog fenomena (modeli 2006 i 2007). Clan sam americkog foruma http://www.fjrforum.com ali nema smisla tamo postaviti takvo pitanje posto Amerikanci na auto cestama voze max 75 milja / 120 km na sat.

Nekoliko korosnih linkova u vezi FJR-a
http://www.fjrowners.ws/phpbb2/index.php?sid=ad0e8335cb5fc864fe467bfcbd2f098f
http://www.forum.fjr13.org/
http://fjr1300ownersassociation.yuku.com/
http://www.fjr1300.info/
http://www.fjrtech.com/links.cfm
http://www.fjrgoodies.com/
http://www.dougc.com/
http://www.fjr1300.info/keywords.html
http://pierre.inazores.com/entrada_e.htm

Pozdrav
Dragan








Evidentirano

BABALUI

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 75
  • Vozi: FJR 1300
  • Lokacija: SPLIT
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #61 : 03. Svibanj 2009, 16:35:47 »

imaš li bočne kufere na njoj ili se događa i  bez njih, ili sa samo stražnjim kuferom?možda iza drugog vozila? moja za sad miruje ,bez čudnih zvukova. malo rezonance na nekim okretajima(brzinama) se pojavi ali stvarno ništa vrijedno spomena. takve stvari sam imao i na drugim motorima. ako je udarac i slično trebao bi čut odakle dolazi,( ako uspiješ), ili provjera detaljna vijaka od kola prema gore. kod tih brzina je dobro bit siguran u motor, možda detaljniji opis situacije pa će mo pripazit na simptome kad budemo na cesti (auto cesti) slijedeći put
Evidentirano
FJR 1300,"najtužnije je  kad  se skidaš s Kraljice"

drt960

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 20
  • Vozi: YAMAHA FJR1300A 2007
  • Lokacija: Pula
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #62 : 04. Svibanj 2009, 17:28:06 »

Hvala na odgovoru..

Ista stvar mi se desava sa kuferima i bez kufera. Pokusao sam sve mogice kombinacije. Kad imam suvozacicu na motoru to lupanje je puno jace nego kad sam solo. Nekako mi se cini da dolazi od kardana ili mozda od zadnjeg amortizera ali nisam siguran. Sve sam provjerio, mjenjao gume, pregledao sve vide, cak i nosace motora ali bez rezultata, napravio sinkronizaciju usisa / vacuma. Sve je perfektno ali i dalje na brzini od 180-185 lupeta. Lupkanje osjecam vise pod lijevom nogom nego pod desnom. Kad prijedjem 195 km vise nista ne lupa. Izgubio sam sate i sate na raznoraznim testovima ali bez uspjeha. Uvjek mi se to desava na 180-185kmh bez obzira na broj okretaja, bilo da vozim u cetvrtoj ili petoj brzini. Skidao sam kuciste i kardan da vidim struze li nesto ali nikakvih znakova mehanickih ostecenja nema. Mjenjao sam radi toga setinge amortizera ali i dalje lupa. Nije to lupanje nesto jako strasno ali za taj novac koliko FJR kosta, nista ne bi smjelo lupati.
Ne vozim cesto na tim brzinama ali slazem se s tobom da u motor treba biti siguran. Na FJR-u od prijatelja (prva generacija FJR 2001) se to ne desava, isto tako na gener. 2006 od drugog prijatelja nema slicnih problema.

Pozdrav
Dragan
Evidentirano

apavlica

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10
  • Vozi: FJR 1300 AS
  • Lokacija: Zadar
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #63 : 04. Svibanj 2009, 17:47:45 »

Moj je iz 2008-e i nema tih problema pri većim brzinama, ni sa kuferima ni bez njih.
Evidentirano

BABALUI

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 75
  • Vozi: FJR 1300
  • Lokacija: SPLIT
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #64 : 04. Svibanj 2009, 21:30:30 »

Hvala na odgovoru..

Ista stvar mi se desava sa kuferima i bez kufera. Pokusao sam sve mogice kombinacije. Kad imam suvozacicu na motoru to lupanje je puno jace nego kad sam solo. Nekako mi se cini da dolazi od kardana ili mozda od zadnjeg amortizera ali nisam siguran. Sve sam provjerio, mjenjao gume, pregledao sve vide, cak i nosace motora ali bez rezultata, napravio sinkronizaciju usisa / vacuma. Sve je perfektno ali i dalje na brzini od 180-185 lupeta. Lupkanje osjecam vise pod lijevom nogom nego pod desnom. Kad prijedjem 195 km vise nista ne lupa. Izgubio sam sate i sate na raznoraznim testovima ali bez uspjeha. Uvjek mi se to desava na 180-185kmh bez obzira na broj okretaja, bilo da vozim u cetvrtoj ili petoj brzini. Skidao sam kuciste i kardan da vidim struze li nesto ali nikakvih znakova mehanickih ostecenja nema. Mjenjao sam radi toga setinge amortizera ali i dalje lupa. Nije to lupanje nesto jako strasno ali za taj novac koliko FJR kosta, nista ne bi smjelo lupati.
Ne vozim cesto na tim brzinama ali slazem se s tobom da u motor treba biti siguran. Na FJR-u od prijatelja (prva generacija FJR 2001) se to ne desava, isto tako na gener. 2006 od drugog prijatelja nema slicnih problema.


Pozdrav
Dragan
pa ti si napravio sve živo.A što kaže ovlašteni servis?,Moram priznat da sam sve do sad reklamirao kod prodavatelja (servisera), i moram reći da su mi sve odradili i to prilično brzo.(rđa ispod pločica na hvatištima ručki volana-dobio nove ,točkasto posjenčena stakla prednjih svjetala- izmjenjeno, montirano novo). Sve u garantnom roku i sve bez naknade (plačanja).Gumeni dijelovi u kardanu i zadnjoj felgi?Možda su neki oslabili,ali ako je samo na određenoj brzini vjerojatnije je uzrok negdje drugo a ne u kardanu . Ako se dešava pod raznim okretajima a na istoj brzini, uzrok mora biti vezan sa kolima jer kardan kod različitih okretaja motora ima različita opterečenja na spojevima(križ?,prenos itd)pa bi se bunio na istim okretajima a ne istim brzinama bez obzira na stupanj prenosa i okretaje.
Evidentirano
FJR 1300,"najtužnije je  kad  se skidaš s Kraljice"

drt960

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 20
  • Vozi: YAMAHA FJR1300A 2007
  • Lokacija: Pula
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #65 : 05. Svibanj 2009, 06:43:09 »

pa ti si napravio sve živo.A što kaže ovlašteni servis?,Moram priznat da sam sve do sad reklamirao kod prodavatelja (servisera), i moram reći da su mi sve odradili i to prilično brzo.(rđa ispod pločica na hvatištima ručki volana-dobio nove ,točkasto posjenčena stakla prednjih svjetala- izmjenjeno, montirano novo). Sve u garantnom roku i sve bez naknade (plačanja).Gumeni dijelovi u kardanu i zadnjoj felgi?Možda su neki oslabili,ali ako je samo na određenoj brzini vjerojatnije je uzrok negdje drugo a ne u kardanu . Ako se dešava pod raznim okretajima a na istoj brzini, uzrok mora biti vezan sa kolima jer kardan kod različitih okretaja motora ima različita opterečenja na spojevima(križ?,prenos itd)pa bi se bunio na istim okretajima a ne istim brzinama bez obzira na stupanj prenosa i okretaje.


Isao sam i ja na neke reklamacije, a reklamirao sam i to lupkanje. Ofarbano mi je kuciste kardana, isto tako rjesena je rdja na plocicana na volanu, zamjenjen lezaj kvacila. Ovlastenom servisu se cinilo da lezaj od kvacila zuji pa su ga zamjenili...sve bez ikakve naknade. Sto se tice lupetanja, to je jos u fazi istrazivanja ali nisam siguran kako ce to zavrsiti. Morati cu ih malo pozuriti. Do sada mi je zamjenjena zadnja guma ali to nije puno pomoglo.

Prije FJR-a, vozio sam TDM900A, presao 30-tak tisuca km sa njime bez ikakvih problema i bez ijedne reklamacije.
Malo je cudno da FJR-i imaju toliko reklamacija.

Pozdrav
Dragan 
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #66 : 05. Svibanj 2009, 10:44:33 »

Odgovorni u moto-industriji govore "Reklamacija je poklon", ali pri tom ne misle na poklon kupcu, nego poklon proizvođaču, jer uvažavanje iste znači neosporno unaprijeđivanje proizvoda.
Ako tome pridodaš i cijenu u najvišem rangu, naravno da če se svaki detalj tražiti od strane vlasnika, ali i uvažiti od strane prodavača ili servisera.
Ukratko, možete biti samo jako, jako sretni na postprodajnu uslugu, pogotovo ukoliko pogledamo odnos ostalih brandova prema svojim kupcima, nevezano za Hrvatsku.
Kvaliteta FJR-a je neosporna.
Evidentirano

BABALUI

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 75
  • Vozi: FJR 1300
  • Lokacija: SPLIT
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #67 : 05. Svibanj 2009, 15:13:15 »

Odgovorni u moto-industriji govore "Reklamacija je poklon", ali pri tom ne misle na poklon kupcu, nego poklon proizvođaču, jer uvažavanje iste znači neosporno unaprijeđivanje proizvoda.
Ako tome pridodaš i cijenu u najvišem rangu, naravno da če se svaki detalj tražiti od strane vlasnika, ali i uvažiti od strane prodavača ili servisera.
Ukratko, možete biti samo jako, jako sretni na postprodajnu uslugu, pogotovo ukoliko pogledamo odnos ostalih brandova prema svojim kupcima, nevezano za Hrvatsku.
Kvaliteta FJR-a je neosporna.
kakva sreća joke, za te novce Vi prodavači morate bit sretni da nađete ko to može kupit, a i red je da se vodi računa o top modelima kako zaslužuju,treba nešto i pokazat kad nekom uzmeš toliko novaca. uostalom i Vi (mreža zastupnika i serv ) odgovarate principalu, a danas nije problem i njemu se potužit ako nešto s licenciranim zastup. nije ok. danas se i licenca može izgubit ako ne radiš kako treba itd,itd. dakle sve je obostrani odnos -koliko daš toliko i dobiješ(tako bi trebalo-ne ulazim u komentare onih kojima nije briga), ostali ,koji nisu na nivou danas brzo gube promet, zato mojem prodavaču i serviseru za sada samo pohvale , a kako će biti ubuduće vidjet će mo.
Evidentirano
FJR 1300,"najtužnije je  kad  se skidaš s Kraljice"

mali_bandit

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 822
  • Vozi: FJR 1300 ABS
  • Lokacija: Zg-.........
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #68 : 06. Svibanj 2009, 22:57:28 »

pozdrav vlasnicima FJR-a  :palacgore:
ja ga nazalost ne vozim (još) ali imam pitanje na koje se nadam da cete mi odgovoriti. Razmisljam o jednom 2001g drugi vlasnik, 38000 km a vidim ima tu vlasnika tih godista, e sad na sta bi trebalo obratiti paznju? I recimo dosta sam spreman odvaliti kilometara na motoru pa vas molim sta mogu uskoro ocekivati na tom motoru, troskovi, ne mislim na gume.... koliko ti motori mogu podnjeti kilometara bez nekih vecih zahvata na samom motoru? Novo je novo ali novo i kosta a za sada to ne dolazi u obzir, hvala vam na odgovorima
Evidentirano
putovati...

postolar tripper

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 533
  • Vozi: fjr,super bol d´or 2 komada :)
  • Lokacija: split
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #69 : 06. Svibanj 2009, 23:07:52 »

pozdrav vlasnicima FJR-a  :palacgore:
ja ga nazalost ne vozim (još) ali imam pitanje na koje se nadam da cete mi odgovoriti. Razmisljam o jednom 2001g drugi vlasnik, 38000 km a vidim ima tu vlasnika tih godista, e sad na sta bi trebalo obratiti paznju? I recimo dosta sam spreman odvaliti kilometara na motoru pa vas molim sta mogu uskoro ocekivati na tom motoru, troskovi, ne mislim na gume.... koliko ti motori mogu podnjeti kilometara bez nekih vecih zahvata na samom motoru? Novo je novo ali novo i kosta a za sada to ne dolazi u obzir, hvala vam na odgovorima
ja sam proša 50000 km i još ništa nisam radija na mašini i ne virujem da ću uskoro.samo redovito ulje svakih 6000 km,prominija sam tri para guma,dva puta zadnje disk pločice,prednje pločice mogu još bar 20000 km,a tvorničke su.motor je 7 misec 2006,pa sam mu jednom prominija i ulje od kočnica.sve u svemu,redoviti servisi i nema problema.a da naravno i filter zraka svako 10000 propuhat,a svako 20000 prominit.svičice svako 20000 i nema problema.motor nakon 50000 radi isto kao i prvog dana,neki kažu da bi trebalo provjeravat ventile na 40000,al tu nema nikakvih zvukova tako da to uopće ne triba dirat.ja virujem da cu proc bar 100000 da ništa ne diram na mašini.eto,valjda sam ti bar malo pomoga :palacgore:
Evidentirano
 

mali_bandit

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 822
  • Vozi: FJR 1300 ABS
  • Lokacija: Zg-.........
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #70 : 06. Svibanj 2009, 23:24:22 »

ja sam proša 50000 km i još ništa nisam radija na mašini i ne virujem da ću uskoro.samo redovito ulje svakih 6000 km,prominija sam tri para guma,dva puta zadnje disk pločice,prednje pločice mogu još bar 20000 km,a tvorničke su.motor je 7 misec 2006,pa sam mu jednom prominija i ulje od kočnica.sve u svemu,redoviti servisi i nema problema.a da naravno i filter zraka svako 10000 propuhat,a svako 20000 prominit.svičice svako 20000 i nema problema.motor nakon 50000 radi isto kao i prvog dana,neki kažu da bi trebalo provjeravat ventile na 40000,al tu nema nikakvih zvukova tako da to uopće ne triba dirat.ja virujem da cu proc bar 100000 da ništa ne diram na mašini.eto,valjda sam ti bar malo pomoga :palacgore:

hvala ti na trudu  :palacgore:
 ovo sve sto si nabrojao to se mora da bi trajalo na svakom motoru, i moje je misljenje da bi taj motor morao ici debelo preko stotke bez nekih kvarova ali bi htio cuti i vas vlasnike te iskustva. I naravno koja bi se realna cijena mogla ocekivati za 2001g?
Evidentirano
putovati...

postolar tripper

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 533
  • Vozi: fjr,super bol d´or 2 komada :)
  • Lokacija: split
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #71 : 06. Svibanj 2009, 23:25:40 »

hvala ti na trudu  :palacgore:
 ovo sve sto si nabrojao to se mora da bi trajalo na svakom motoru, i moje je misljenje da bi taj motor morao ici debelo preko stotke bez nekih kvarova ali bi htio cuti i vas vlasnike te iskustva. I naravno koja bi se realna cijena mogla ocekivati za 2001g?
pa vjerojatno oko 8000 jevreja :palacgore:
Evidentirano

lister

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 112
  • Vozi: Fazer
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #72 : 12. Svibanj 2009, 22:33:07 »

jos jedna se yamaha nalazi u vukovaru u mojoj garazi vozi je moj tata a ako sam dobar nekad i ja,presla oko 8tkm valjd... obiso je balkan uzduz i popreko..... ima neki problem s njom sa ler gasom odkad je kupljena a kupljena je nova prosle god u vk i oduvjek cudno radi taj ler, npr zna se ugasit na semaforu ili kad se naglo da gas i pusti..cudno nesto a majstori serviseri nemaju pojma sta je...jel to normalno za nju ili ? jel ima tko slicnih problema? eo slikica



Mozda je tu problem

Yamaha Motor Corporation, U.S.A. has decided thata defect which relates to motor vehicle safety exists in all 2004 and certain 2005 YZF-R1 motorcycles, inall 2004 and certain 2005 FZS600 motorcycles, in all 2002 through 2004 and certain 2005 XV1700PC motorcycles, and also in all 2003 through 2004 and certain 2005 FJR1300 and FJR1300A motorcycles. In affected motorcycles, an improperly designed Throttle Position Sensor (TPS) could cause an intermittently unstable idle when the engine is at idling speed when the motorcycle is stopped or during lowspeedoperation. The engine could stall as a result.


Evidentirano

drt960

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 20
  • Vozi: YAMAHA FJR1300A 2007
  • Lokacija: Pula
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #73 : 13. Svibanj 2009, 07:29:14 »

Bilo je dosta problema sa TPS-om na Yamahinim modelima. Ja sam imao problem sa TDM-om, 2005 godiste. Isto tako gasio bi se na semaforu, trokirao bi i gusio se prilikom dodavanja gasa, pogotovo kad je zagrijan. TSP mi je zamjenjen besplatno u Yamahinom servisu.

Lako moguce da je i u ovom slucaju problem u TPS-u.
TPS = throttle position sensor. (senzor polozaja leptira)
Bilo je jako puno opziva Yamahinih motocikala u Americi i Europi radi toga.

Evidentirano

goc

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2941
  • Vozi: FZ1S
  • Lokacija: metropola/zapad
Odg: YAMAHA FJR 1300-gen.topic
« Odgovori #74 : 29. Svibanj 2009, 11:54:13 »

Hvala na odgovoru..

Ista stvar mi se desava sa kuferima i bez kufera. Pokusao sam sve mogice kombinacije. Kad imam suvozacicu na motoru to lupanje je puno jace nego kad sam solo. Nekako mi se cini da dolazi od kardana ili mozda od zadnjeg amortizera ali nisam siguran. Sve sam provjerio, mjenjao gume, pregledao sve vide, cak i nosace motora ali bez rezultata, napravio sinkronizaciju usisa / vacuma. Sve je perfektno ali i dalje na brzini od 180-185 lupeta. Lupkanje osjecam vise pod lijevom nogom nego pod desnom. Kad prijedjem 195 km vise nista ne lupa. Izgubio sam sate i sate na raznoraznim testovima ali bez uspjeha. Uvjek mi se to desava na 180-185kmh bez obzira na broj okretaja, bilo da vozim u cetvrtoj ili petoj brzini. Skidao sam kuciste i kardan da vidim struze li nesto ali nikakvih znakova mehanickih ostecenja nema. Mjenjao sam radi toga setinge amortizera ali i dalje lupa. Nije to lupanje nesto jako strasno ali za taj novac koliko FJR kosta, nista ne bi smjelo lupati.
Ne vozim cesto na tim brzinama ali slazem se s tobom da u motor treba biti siguran. Na FJR-u od prijatelja (prva generacija FJR 2001) se to ne desava, isto tako na gener. 2006 od drugog prijatelja nema slicnih problema.

Pozdrav
Dragan
pa ti si napravio sve živo.A što kaže ovlašteni servis?,Moram priznat da sam sve do sad reklamirao kod prodavatelja (servisera), i moram reći da su mi sve odradili i to prilično brzo.(rđa ispod pločica na hvatištima ručki volana-dobio nove ,točkasto posjenčena stakla prednjih svjetala- izmjenjeno, montirano novo). Sve u garantnom roku i sve bez naknade (plačanja).Gumeni dijelovi u kardanu i zadnjoj felgi?Možda su neki oslabili,ali ako je samo na određenoj brzini vjerojatnije je uzrok negdje drugo a ne u kardanu . Ako se dešava pod raznim okretajima a na istoj brzini, uzrok mora biti vezan sa kolima jer kardan kod različitih okretaja motora ima različita opterečenja na spojevima(križ?,prenos itd)pa bi se bunio na istim okretajima a ne istim brzinama bez obzira na stupanj prenosa i okretaje.

Isao sam i ja na neke reklamacije, a reklamirao sam i to lupkanje. Ofarbano mi je kuciste kardana, isto tako rjesena je rdja na plocicana na volanu, zamjenjen lezaj kvacila. Ovlastenom servisu se cinilo da lezaj od kvacila zuji pa su ga zamjenili...sve bez ikakve naknade. Sto se tice lupetanja, to je jos u fazi istrazivanja ali nisam siguran kako ce to zavrsiti. Morati cu ih malo pozuriti. Do sada mi je zamjenjena zadnja guma ali to nije puno pomoglo.

Prije FJR-a, vozio sam TDM900A, presao 30-tak tisuca km sa njime bez ikakvih problema i bez ijedne reklamacije.
Malo je cudno da FJR-i imaju toliko reklamacija.

Pozdrav
Dragan  
po svemu tome ispada da taj FJR i nije tako pouzdan kao što bi trebao biti s obzirom na cijenu koštanja i da uglavnom vlasniku pruža više problema nego zadovoljstva u vožnji... :misli:

hmmm...baš sam uskoro imao u planu uzeti taj motor jer bi zadovoljavao sve moje i suvozačeve potrebe ali sada mi sve to izgleda nekak upitno  :shock: :misli: jer otkad vozim honde,nisam navikao uopće posjećivati servise osim redovnog održavanja...pa nekako sada postajem sve više skeptičan.  :wink:
Evidentirano
daj ljudi pijte koktele a ne samo gemište i pivu!
...ne radim dobro ali zato radim jako polako!
 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 27   Gore
 

Stranica je generirana za 0.559 sekundi uz 20 upita.