Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2] 3  Sve   Dolje

Autor Tema: Promjena lancanika????  (Posjeta: 10564 )

vickodu

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7149
  • Vozi: klokana
  • Lokacija: zidine
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #25 : 27. Prosinac 2008, 17:58:27 »


sve si u pravu -1 napred +2 ili 3 zada = drugi motor

Jes prekratak motor  :mrgreen:
Evidentirano
..BMW je ko Crocsice, pouzdan znak da je vlasnik "odustao" od sexa i života općenito

mkt

  • Gost
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #26 : 27. Prosinac 2008, 18:05:07 »

Možda i da tamo jer su kod njih u Slavoniji su pravci po 30km, a tu kod kod nas po magistrali gdje je zavoj na zavoju treba kraći prenos. :palacgore:
Evidentirano

vickodu

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7149
  • Vozi: klokana
  • Lokacija: zidine
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #27 : 27. Prosinac 2008, 18:09:32 »

Možda i da tamo jer su kod njih u Slavoniji su pravci po 30km, a tu kod kod nas po magistrali gdje je zavoj na zavoju treba kraći prenos. :palacgore:


Mozda si u pravu ali u nas u Dubrovniku ne auto putu je isto malo prekratko kad skratis toliko zuba :jesus:

Kod KTM ti je to 136 kmh max speed isto malo presporo  :misli:
Evidentirano
..BMW je ko Crocsice, pouzdan znak da je vlasnik "odustao" od sexa i života općenito

aurellie

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4540
  • Vozi: vozi kozicu sad kad mu neda zena motor
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #28 : 27. Prosinac 2008, 19:10:41 »

Ja sam na cbrki imao -2 +2 i tako sam išao na grobnik autocestom, za 200n a sat treba navit 10000 okretaja  :LOL: :LOL:
Evidentirano
The machine spirit is with me!
 

markookram

  • loncu poklopac
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 18225
  • Vozi: pure enduro
  • Lokacija: u špuri
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #29 : 27. Prosinac 2008, 19:13:51 »

Bolje ubrzanje i međuubrzanja=manji prednji lančanik
Veća krajnja brzina=veći zadnji lančanik
isto manji  :palacgore:
Evidentirano
potrošač je koproizvođač
U klimu ja vjerujem

zvonko situm

  • bRz,bRRži,Mamojebac
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3572
  • Lokacija: vinkovci
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #30 : 27. Prosinac 2008, 19:45:55 »


sve si u pravu -1 napred +2 ili 3 zada = drugi motor
ja ču staviti naprijed +1 .... a nazad -3  !!
Evidentirano
ŠILE- VINKOVCI ....brži sam i od sebe !!!

mkt

  • Gost
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #31 : 27. Prosinac 2008, 20:29:14 »

ja ču staviti naprijed +1 .... a nazad -3  !!


koliko bi to bilo 350-360km/h? :mrgreen:
Evidentirano

sid

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6176
  • Vozi: Yamaha XT 350-1995 :)
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #32 : 27. Prosinac 2008, 22:37:02 »

-1 naprijed i GS je puno bolji za po gradu, pri istoj brzini broj okretaja veci za 500 okretaja u minuti.
Evidentirano
Kakvi su vjetrovi, cuje mi se, padat ce govna.
.45 ACP od srca-srcu

zvonko situm

  • bRz,bRRži,Mamojebac
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3572
  • Lokacija: vinkovci
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #33 : 27. Prosinac 2008, 22:59:46 »


koliko bi to bilo 350-360km/h? :mrgreen:
ma ne radi toga....  trebam duuugačku prvu i drugu
Evidentirano
ŠILE- VINKOVCI ....brži sam i od sebe !!!

zebarac

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 397
  • Vozi: bolt
  • Lokacija: zg zapad
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #34 : 28. Prosinac 2008, 11:35:42 »

sve si u pravu -1 napred +2 ili 3 zada = drugi motor

a da samo promijenim prednji?(jel mogu i -2 zuba napred)
da ne diram nista iza a?

fala
Evidentirano
pravi muškarci ne jedu med...oni žvaču pčele

aurellie

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4540
  • Vozi: vozi kozicu sad kad mu neda zena motor
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #35 : 28. Prosinac 2008, 12:14:38 »

sve si u pravu -1 napred +2 ili 3 zada = drugi motor

a da samo promijenim prednji?(jel mogu i -2 zuba napred)
da ne diram nista iza a?

fala

ma može, možeš stavit što god hoćeš dokle god može stat na originalni lanac i da dužina lanca odgovara  :D
Evidentirano
The machine spirit is with me!

stone

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 332
  • Vozi: Voz
  • Lokacija: Varaždin
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #36 : 28. Prosinac 2008, 14:12:49 »

To u 90% slučajeva ne vrijedi jer motor ne može povući brže.

Znam da ne vrijedi ali kak je aurelie rekao ja sam samo ispravio makazicu koj je fulal teoretski  :mrgreen:
Nego to ne vrijedi za cestovne motore ali za enduro/cross i te kak vrijedi jer ako se tam stavi mali zadnji lančanik dobi se na brzini i to dosta ali se gubi na ubrzanjima i motor postane nemoguč za voziti po šumi i malim stazama gdje nemožeš održavati brzinu.

Rusimir oko jačeg trošenja lanca se ne brini previše, samo ga lijepo čisti i podmazuj i trajal bude isto ko i s original prijenosom. Ak se dobro sječam negdje sam čital da se s -1 zubom naprijed lanac troši 2% više kaj mi se i ne čini puno. Mene više zabrinjava trošenje prednjeg klizača lanca, jer ako ne primjetiš da je pojeđeni, lanac bude po vilici strugal, ali mislim da se to može desiti tek kad ideš -2 i više zuba naprijed, za 1 nebude ništ. Meni se to desilo na kinezu, imal sam prijenos 17:48  original  :mrgreen:, naravno to nikam nije išlo i ubrzavalo a meni po šumi je bilo katastrofa pa sam stavil napred 3 zuba manje jer sam jedino 14 mogel nači za njega. Motor je odmah živnul nakon te promjene, bil je puno zabavniji i bolje je išel, ubrzaval, izgubil je dosta krajnje(čak oko 10km/h) ali meni to nije bilo bitno. Klizač lanca mi je nakon toga otišel u roku mjesec dana i kak nisam gledal baš na to, lanac mi je ljepo po vilici napravil grabe. Posle sam stavil home-made klizač od tvrde gume i taj još danas drži makar se s kinezom uopče ne vozim pokraj KTMa  :mrgreen: :palacgore: 8)
E da i možda to nije problem kod kvalitetnih motora ali nakon te zamjene sam 2 put strgal šarafe od zadnjeg lančanika :D, onda sam dal tokariti tak čvrste šarafe da si je tokar zatupil nož na njima pa sad više nečeju puknuti  :mrgreen:
Evidentirano
Gently my mind escapes...

OldBoy

  • RIP 20.06.2016.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5673
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #37 : 28. Prosinac 2008, 15:17:52 »

 
       Možda griješim, ali čini mi se da je jedna od važnijih stavki u prezentaciji i reklamiranju R-motora krajnja brzina. Sumnjam da "drslanje" po prenosnim odnosima (bilo prednji, bilo zadnji lančanik) može povećati tu brzinu, odnosno da tvornica nije ugradila "najbržu" varijantu.
Evidentirano

zvonko situm

  • bRz,bRRži,Mamojebac
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3572
  • Lokacija: vinkovci
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #38 : 28. Prosinac 2008, 16:55:47 »


       Možda griješim, ali čini mi se da je jedna od važnijih stavki u prezentaciji i reklamiranju R-motora krajnja brzina. Sumnjam da "drslanje" po prenosnim odnosima (bilo prednji, bilo zadnji lančanik) može povećati tu brzinu, odnosno da tvornica nije ugradila "najbržu" varijantu.
u pravu si... uglavnom su omjeri prijenosa izračunati da daju max.performansi serijskom motoru a štos je u tome što se današnje i tisučice vrte cc 12500-13500 okr.i u kominaciji sa kratkim omjerima prijenosa u mjenjačima postaju pravi projektili....

puno konja+puno okretaja+kratki omjeri u mjenjaču/malo kilograma = da te bog sačuva   :palacgore:
Evidentirano
ŠILE- VINKOVCI ....brži sam i od sebe !!!

stone

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 332
  • Vozi: Voz
  • Lokacija: Varaždin
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #39 : 28. Prosinac 2008, 21:57:46 »


       Možda griješim, ali čini mi se da je jedna od važnijih stavki u prezentaciji i reklamiranju R-motora krajnja brzina. Sumnjam da "drslanje" po prenosnim odnosima (bilo prednji, bilo zadnji lančanik) može povećati tu brzinu, odnosno da tvornica nije ugradila "najbržu" varijantu.

Pa mislim da se tu ne radi samo o krajnjoj brzini, obično se ljudi ne voze 300km/h po cestama pa ne trebaju duge prijenose. Onda stave krači prijenos s kojim mogu bolje iskoristiti snagu na ubrzanju jer im "gore" netreba. Možda je autocesta-racerima bitna krajnja brzina ali meni je po Zagorskim zavojima puno bitnije ubrzanje a najbitniji su mi dobri amortizeri zbog graba i crkotina :mrgreen:

Evidentirano
Gently my mind escapes...

zebarac

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 397
  • Vozi: bolt
  • Lokacija: zg zapad
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #40 : 28. Prosinac 2008, 22:14:46 »

stone imam jedno pitanje za tebe
koliko imaš sad zuba na malom a koliko na velikom lančaniku
ja imam 15/43
fala
Evidentirano
pravi muškarci ne jedu med...oni žvaču pčele

OldBoy

  • RIP 20.06.2016.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5673
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #41 : 28. Prosinac 2008, 22:47:15 »

Pa mislim da se tu ne radi samo o krajnjoj brzini, obično se ljudi ne voze 300km/h po cestama pa ne trebaju duge prijenose. Onda stave krači prijenos s kojim mogu bolje iskoristiti snagu na ubrzanju jer im "gore" netreba. Možda je autocesta-racerima bitna krajnja brzina ali meni je po Zagorskim zavojima puno bitnije ubrzanje a najbitniji su mi dobri amortizeri zbog graba i crkotina :mrgreen:

       



       Jasno mi je. Međuubrzanja. Zato i postoje nakedi od 150 i više konja. Sigurno ne zbog krajnje brzine nego zbog užitka vožnje. Samo sam htio čuti da li netko stvarno misli dobiti veću krajnju brzinu na tvorničkom R-u jednostavnom promjenom prenosnog odnosa.
Evidentirano

High 46

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2362
  • Vozi: Jazavcoubojicu
  • Lokacija: nova vas-medulin
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #42 : 29. Prosinac 2008, 08:01:44 »

moj slučaj :

fazerica 600 -1 naprijed "na oko" bolja međuubrzanja,max brzina ista,ali sa 500 rpm /min više

cbr-ka 1000 -1 naprijed  :shock: za ne vjerovat......max ne znam jer kad zakuca po satu 299 dalje ne ide,a GPS nisam imao pri ruci

 :palacgore:
Evidentirano

OldBoy

  • RIP 20.06.2016.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5673
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #43 : 29. Prosinac 2008, 09:54:57 »

moj slučaj :

fazerica 600 -1 naprijed "na oko" bolja međuubrzanja,max brzina ista,ali sa 500 rpm /min više

cbr-ka 1000 -1 naprijed  :shock: za ne vjerovat......max ne znam jer kad zakuca po satu 299 dalje ne ide,a GPS nisam imao pri ruci

 :palacgore:

       Ovo  što pokazuje CBRka da se objasniti time što je davač impulsa za brzinomjer na novijim motorima (tako mi jednom objasnili) na izlaznoj osovini iz mjenjača, onoj istoj na kojoj je i mali zubčanik.
Evidentirano

stone

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 332
  • Vozi: Voz
  • Lokacija: Varaždin
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #44 : 29. Prosinac 2008, 11:44:15 »

stone imam jedno pitanje za tebe
koliko imaš sad zuba na malom a koliko na velikom lančaniku
ja imam 15/43
fala

Na EXCu imam 14:50 original ali sa sljedečom promjenom lančanika budem stavil 13:50 ili 14:52
Kinez je još uvjek na 14:48 i na njemu ništ ne mislim mjenjati.
Evidentirano
Gently my mind escapes...
 

stone

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 332
  • Vozi: Voz
  • Lokacija: Varaždin
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #45 : 29. Prosinac 2008, 11:55:48 »

       Ovo  što pokazuje CBRka da se objasniti time što je davač impulsa za brzinomjer na novijim motorima (tako mi jednom objasnili) na izlaznoj osovini iz mjenjača, onoj istoj na kojoj je i mali zubčanik.

Neznam ne čini mi se to baš istinito ali možda i je ko zna... Ipak mislim da je senzor na prednjem kotaču. Nekak mi je nelogično da bi bilo koj proizvođač(osim kineza) napravil tak nepouzdan/netočan sistem koj je tak podložan promjeni. Nekak mi to ne drži vodu. Ali se lako provjeri, spali gumu i ako pokazuje brzinu znači da ima negdje iza senzor  :mrgreen:, ili još bolje dok je lanac dolje upaliti motor i u 6oj mu nabiti gasa pa ako kaže da je ide 300km/h na mjestu onda nekaj ne štima  :mrgreen:

Tvorničke postavke su obično najbolje tj. tvornički je podešen da radi sve za kaj je namjenjen jednako dobro. E sad neko ko se neče naganjati 300 km/h  bude si skratil prijenos da dobi na ubrzanjima i međuubrzanjima ali bude kolko tolko izgubil krajnju kaj ga ne zamara, a onaj ko se oče voziti 300km/h po autocesti svake prijestupne(čitja šminker) ionak nezna kaj su to prijenosni omjeri i kak izgleda lančanik...  :palacgore:
Evidentirano
Gently my mind escapes...

OldBoy

  • RIP 20.06.2016.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5673
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #46 : 29. Prosinac 2008, 12:04:38 »

Neznam ne čini mi se to baš istinito ali možda i je ko zna... Ipak mislim da je senzor na prednjem kotaču. Nekak mi je nelogično da bi bilo koj proizvođač(osim kineza) napravil tak nepouzdan/netočan sistem koj je tak podložan promjeni. Nekak mi to ne drži vodu. Ali se lako provjeri, spali gumu i ako pokazuje brzinu znači da ima negdje iza senzor  :mrgreen:, ili još bolje dok je lanac dolje upaliti motor i u 6oj mu nabiti gasa pa ako kaže da je ide 300km/h na mjestu onda nekaj ne štima  :mrgreen:

Tvorničke postavke su obično najbolje tj. tvornički je podešen da radi sve za kaj je namjenjen jednako dobro. E sad neko ko se neče naganjati 300 km/h  bude si skratil prijenos da dobi na ubrzanjima i međuubrzanjima ali bude kolko tolko izgubil krajnju kaj ga ne zamara, a onaj ko se oče voziti 300km/h po autocesti svake prijestupne(čitja šminker) ionak nezna kaj su to prijenosni omjeri i kak izgleda lančanik...  :palacgore:



Spol: Muški
Postova: 5033


Vozi: Yamaha FZ1N
Lokacija: Zadar (Županja)


   
   
Odg: Z1000 - maksimalna brzina
« Odgovor #21 : 17. Prosinac 2008, 22:58:13 »
   Citirati ovo u OdgovoruCitat:
Citat: OldBoy - 17. Prosinac 2008, 22:48:57
      Ja i dalje mislim da brzinomjer skida podatak sa prednjeg kotača pa ne kužim kako bi pokazivao drugačije ako promjenimo omjer prenosa. Bilo već u nekoj temi...
Na novijim motorima ne, a na Z-u sigurno ne, što znači čim netko krati prijenos pokazuje mu veću brzinu, a samim time i više pređenih kilometara.

     Evo ti...
Evidentirano

stone

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 332
  • Vozi: Voz
  • Lokacija: Varaždin
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #47 : 29. Prosinac 2008, 12:21:38 »

Ne kužim baš ovaj copy/paste, to je neka rasprava o tome gdje se nalazi senzor za brzinu?
Ako je stvarno taj senzor na osovinu to je prilično glupo rješenje, isto ko i na zadnjem kotaču. Jako podložno promjeni i neprecizno. Što ako guma klizi, ako se mjenjaju omjeri lančanika?

Uostalom to je rasprava za neku drugu temu ovdje se priča o lančanicima  :palacgore:
Evidentirano
Gently my mind escapes...

redikul

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1009
  • Vozi: 450SM
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #48 : 29. Prosinac 2008, 12:36:14 »

Stiga mi danas 14 zupčanik za XTX-a. Mislim se baš dali da probam sam to stavit popodne ili da tražim majstora. Jer nemam baš nešto posebno alata, izgleda da treba zadnje kolo skidat i možda čak i pištolj na zrak za odvidat zupčanik... Ja imam samo gedore pa se baš mislim bili iša probat -- jel pizdarija ili da se kanim toga? Nemam ni štender. A sve mi se nekako čini da bi se možda i provuka bez skidanja zadnjeg, eventualno samo malo popustiti osovinu i lanac...
Evidentirano

mkt

  • Gost
Odg: Promjena lancanika????
« Odgovori #49 : 29. Prosinac 2008, 14:11:15 »

Stiga mi danas 14 zupčanik za XTX-a. Mislim se baš dali da probam sam to stavit popodne ili da tražim majstora. Jer nemam baš nešto posebno alata, izgleda da treba zadnje kolo skidat i možda čak i pištolj na zrak za odvidat zupčanik... Ja imam samo gedore pa se baš mislim bili iša probat -- jel pizdarija ili da se kanim toga? Nemam ni štender. A sve mi se nekako čini da bi se možda i provuka bez skidanja zadnjeg, eventualno samo malo popustiti osovinu i lanac...


Ne trebaš skidati zadnje kolo, dovoljno je malo olabaviti lanac.


1. skineš zaštitnu plastiku

2. makneš ona dva "jezika" osigurača koji drže maticu da se ne razvida

3. zamoliš nekog da ti drži stražnju kočnicu dok ti odvidavaš maticu (ako si sam ni slučajno ga ubaciti u 1. pa ići odvidavati možeš oštetiti getribu)

4. zatim sve nazad oburnutim sljedom, prvo lančanik, zatim osigurač, stegni maticu  (nemoj zaboraviti vratiti ona dva "jezika" osigurača na maticu), i plastiku nazad i to bi bilo to! :palacgore:



Po potrebi zategni lanac jer je ipak sada napred zub manje (nadam se da znaš kako se gleda zategnutost lanca na enduru...)
Evidentirano
 Str: 1 [2] 3  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.464 sekundi uz 20 upita.