Početak proizvodnje 1984,1.motor sa kojim su test vozači motorrada(broj za Vmjesec 1985) prešli bez ozbiljnijeg tehničkog kvara 100 000km!(prije toga bmw 75 000).U 24 mjseca,22 vozača,od toga 2 žene,sa posebnim naglaskom da su prošli kroz Jugoslaviju,išli ljudi za grčku,valjda je to trebalo značiti,ono,loši uvjeti,loše ceste,loše gorivo.Na putešestviju su imali 2 problema,1.krilca na šiberima fergazera,što su izmjenili u garanciji,tvornica je priznala grešku.Ja sam ga imao od 1985-1987 i nisam imao taj problem.2.grijanje motora u gužvi,po gradu isl.To su riješili vrlo jednostavno,po putu ugradivši kipšalter,te su u palili ventilatore sami kada se temperatura počinjala dizati.Na sreću motor je imao za ono doba izvrsne instrumente,pokazivač temperatur izmedju ostalog!Na žalost, ne siječam se dali je bio problem u šalteru ili termostatu.Eto
PS:e da,Motorrad je obećao nastavak testa,ko idu na 150 000 ali to nije nikada objavljeno koliko ja znam