Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 20   Dolje

Autor Tema: Opletena kočiona crijeva  (Posjeta: 175667 )

frky

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 122
  • Vozi: seberušu
  • Lokacija: Vrgorac
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #50 : 19. Svibanj 2009, 19:49:01 »

A nemoguce da je tolika razlika pa vi stvarno hocete da trosim novce na opletena crijeva  :misli: :mrgreen:
Nemožeš virovat koja je razlika :palacgore:, ja sam još stavio niissin sintered pločice i ulje silkoline pro race, kočnica ubija. :mrgreen:

frky

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 122
  • Vozi: seberušu
  • Lokacija: Vrgorac
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #51 : 19. Svibanj 2009, 19:51:21 »

a oko 1150kn komplet crijeva + sarafi



Ja sam sve to platio 700 kn, i to potpuno novo. :mrgreen:

nebuloza985

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 176
  • Vozi: YZF600R
  • Lokacija: Pz
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #52 : 20. Svibanj 2009, 14:46:29 »

Uzeo danas HEL crijeva u Moto-opremi...
2 kom za svaku celjust posebno 705Kn za gotovinu.

Covjek usluzan, pokaze i objasni sto treba..
Ugl crijeva su ful uredna, profi izgledaju,
uz njih se dobiju sarafi i preko njih je navucena
pvc kosuljica.

Zadovoljan 100%
« Zadnja izmjena: 22. Svibanj 2009, 19:14:31 nebuloza985 »
Evidentirano

davor_77

  • Shampoo boy
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2002
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #53 : 12. Lipanj 2009, 21:19:12 »

Ja imam staru ragu iz 2000. koja to ima oriđiđi. :jesus:
Evidentirano
 

Icek

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2334
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #54 : 13. Lipanj 2009, 15:26:43 »

2 kom za svaku celjust posebno 705Kn za gotovinu.

Nije puno!

Jel imaju TUV specifikaciju
Evidentirano

OldBoy

  • RIP 20.06.2016.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5673
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #55 : 15. Lipanj 2009, 09:15:59 »

Nije puno!

Jel imaju TUV specifikaciju

       Ako ti TUV nije previše važan, onda je top ponuda ona iz Vrapčanske ulice u Zgbu. 40kn/holenderu i 60kn/m (ili obrnuto?). Ja ih ugradio na svoj motor, zadovoljan i nisam jedini. Nedostatak i prednost u isto vrijeme su samo u radioni zaprešani holenderi.
Evidentirano

nebuloza985

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 176
  • Vozi: YZF600R
  • Lokacija: Pz
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #56 : 15. Lipanj 2009, 18:33:42 »

Nije puno!

Jel imaju TUV specifikaciju

ovo je sve sto sam nasao o tome kad sam kupovao http://www.h-e-l.co.uk/news/press-releases/fmvss.htm
nemam crijeva kraj sebe al mislim da nemaju TUV
Evidentirano

Icek

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2334
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #57 : 16. Lipanj 2009, 00:39:48 »

ovo je sve sto sam nasao o tome kad sam kupovao http://www.h-e-l.co.uk/news/press-releases/fmvss.htm
nemam crijeva kraj sebe al mislim da nemaju TUV

OK ali ima i drugih standarda (DOT i ovih ostalih) tako da je to super.

Ja sam uzeo ove za 57 funti sve skupa iz engleske. Nisu me lupili carinu za njih tako da sam ih dobio za 480kn. IMaju taj hebeni TUV al mislim da to nema neke bitne razlike.

http://www.venhill.co.uk/Line_Builder_Line

Ugalvnom tu možeš sam napravit svoje linije. Kakav hoćeš nastavk, boju dužinu sve i onda ti pošalju i sve 5. Samo sam ja naručio preko ebaya pa sam samo rekao liku da hoću za moj motor malo duže i tutto bene.


Uglavnom, htio sam napraviti ove iz Vrapča ali mislim si ako su me ove 500 sa TUV a ove druge 200, jebiga, šta je sigurno je sigurno, nije to lampa pa ako ne radi ću skužit, ipak mi je glava u pitanju  :palacgore:
Evidentirano

nebuloza985

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 176
  • Vozi: YZF600R
  • Lokacija: Pz
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #58 : 16. Lipanj 2009, 10:27:26 »

OK ali ima i drugih standarda (DOT i ovih ostalih) tako da je to super.

Ja sam uzeo ove za 57 funti sve skupa iz engleske. Nisu me lupili carinu za njih tako da sam ih dobio za 480kn. IMaju taj hebeni TUV al mislim da to nema neke bitne razlike.

http://www.venhill.co.uk/Line_Builder_Line

Ugalvnom tu možeš sam napravit svoje linije. Kakav hoćeš nastavk, boju dužinu sve i onda ti pošalju i sve 5. Samo sam ja naručio preko ebaya pa sam samo rekao liku da hoću za moj motor malo duže i tutto bene.


Uglavnom, htio sam napraviti ove iz Vrapča ali mislim si ako su me ove 500 sa TUV a ove druge 200, jebiga, šta je sigurno je sigurno, nije to lampa pa ako ne radi ću skužit, ipak mi je glava u pitanju  :palacgore:

takvom logikom sam i ja isao...zbog radi mira u kuci uzeo sam set renomiranog proizvodjaca...
i ova crijeva izadju tu negdje ko venhill ali se nisam htio zajebavati s postom i carinom
pa sam uzeo u hrv.
Evidentirano

clone

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 45
  • Vozi: se solo,nekad ima suvozačicu
  • Lokacija: 2m od mora
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #59 : 09. Rujan 2009, 17:10:47 »

 mislim da je originalno crijevo dovoljno za "pametnu vožnju"  8)
Evidentirano

crack1m

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 201
  • Vozi: suzuki
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #60 : 17. Rujan 2009, 07:36:24 »

dobar prikaz izrade i testiranja helovih kočionih crijeva (na par videa)

« Zadnja izmjena: 17. Rujan 2009, 07:47:15 crack1m »
Evidentirano

Freewave

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 775
  • Vozi: Piaggio NRG-50, Z-750 '07
  • Lokacija: Republika Broc
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #61 : 09. Veljača 2010, 10:36:03 »

Ja nisam imao volje do sada stavit opletena crijeva, ali nakon izmjena plocica na motoru cu ih stavit sad cim dođem doma. Kupnjom motora, od pocetka sam primjetio da mi motor slabije koci...Nekako sam se navikao na to i vozio opreznije. Na 12000tkm sam otisao do servisa, objasnio problem serviseru, misleci da je do plocica...Promijenio sam plocice, stavio Nissin originalne za Z 750, međutim opet ista stvar.
Posudio sam prijatelju motor, da napravi đir, probao je i rekao mi da su plocice u redu, ali da motor slabije koci jer gumena originalna crijeva koja imam su premekana i pri pritisku kocnice, sire se vise nego trebaju, zbog toga nema dovoljno sile pritiska. Cak mi je to i pokazao na mjestu, pritiskajuci kocnicu, tako da se pod prstima osjeti kako se siri gumeno crijevo.
Covjek uvijek nesto novo nauci. :palacgore:
Cijena i nije nesto prevelika, cca 800kn. Originalno, tvornicki rađeno, nista hand made.

crack1m

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 201
  • Vozi: suzuki
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #62 : 09. Veljača 2010, 11:42:13 »

ma da, da se nebi vidlo kako se šire!!!! svašta

btw.  čini mi se da moto-oprema u zg ima neku akciju na helova crijeva, pa pogledaj
Evidentirano

TVRTKO

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 477
  • Vozi: Kawasaki duo pegla
  • Lokacija: Zg
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #63 : 09. Veljača 2010, 22:10:34 »

Ja nisam imao volje do sada stavit opletena crijeva, ali nakon izmjena plocica na motoru cu ih stavit sad cim dođem doma. Kupnjom motora, od pocetka sam primjetio da mi motor slabije koci...Nekako sam se navikao na to i vozio opreznije. Na 12000tkm sam otisao do servisa, objasnio problem serviseru, misleci da je do plocica...Promijenio sam plocice, stavio Nissin originalne za Z 750, međutim opet ista stvar.
Posudio sam prijatelju motor, da napravi đir, probao je i rekao mi da su plocice u redu, ali da motor slabije koci jer gumena originalna crijeva koja imam su premekana i pri pritisku kocnice, sire se vise nego trebaju, zbog toga nema dovoljno sile pritiska. Cak mi je to i pokazao na mjestu, pritiskajuci kocnicu, tako da se pod prstima osjeti kako se siri gumeno crijevo.
Covjek uvijek nesto novo nauci. :palacgore:
Cijena i nije nesto prevelika, cca 800kn. Originalno, tvornicki rađeno, nista hand made.


I to širenje jedanput mora doći do kraja pa bi onda trebale dobro kočit. Nije to do crijeva nego do pločica. Misliš da si kupio u servisu original, neko je te pločice napravio isto ko i ove druge koje ne kupuješ u servisu. Trebaš stavljat samo provjerene pločice za koje znaš da dobro koče i da su mekane da troše ravnomjerno disk. Te kao original traju dulje nego motor, krivo troše diskove i onda počnu tresti i pregrijavaju se na bržoj vožnji (postoje i iznimke). Ja koristim EBC tvrdoće HH. Druge nisam probao, ali za te ti sigurno mogu reći da dobro koče. Ima ih o Motormaniji. Vjerujem da i drugi imaju neka dobra iskustva. Pusti servise i priče o originalu, a da ne znaš kaj stavljaš. To širenje gumenog crijeva dolazi do izražaja kad se na stazi zagrije ulje pa se širi i onima koji znaju vozit oni osjete razliku, a mi umjetnici sigurno ne.
Evidentirano

Freewave

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 775
  • Vozi: Piaggio NRG-50, Z-750 '07
  • Lokacija: Republika Broc
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #64 : 09. Veljača 2010, 22:30:23 »


I to širenje jedanput mora doći do kraja pa bi onda trebale dobro kočit. Nije to do crijeva nego do pločica. Misliš da si kupio u servisu original, neko je te pločice napravio isto ko i ove druge koje ne kupuješ u servisu. Trebaš stavljat samo provjerene pločice za koje znaš da dobro koče i da su mekane da troše ravnomjerno disk. Te kao original traju dulje nego motor, krivo troše diskove i onda počnu tresti i pregrijavaju se na bržoj vožnji (postoje i iznimke). Ja koristim EBC tvrdoće HH. Druge nisam probao, ali za te ti sigurno mogu reći da dobro koče. Ima ih o Motormaniji. Vjerujem da i drugi imaju neka dobra iskustva. Pusti servise i priče o originalu, a da ne znaš kaj stavljaš. To širenje gumenog crijeva dolazi do izražaja kad se na stazi zagrije ulje pa se širi i onima koji znaju vozit oni osjete razliku, a mi umjetnici sigurno ne.

 :palacgore:

Ne kosta me nista probat. Namjera mi i je bila stavit opletena crijeva. Sad cemo vidit kakva ce bit razlika. Sto se tice servisa, iman predobrog servisera kojemu virujem vise nego sebi :palacgore:

sid

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6181
  • Vozi: Yamaha XT 350-1995 :)
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #65 : 09. Veljača 2010, 22:37:54 »


I to širenje jedanput mora doći do kraja pa bi onda trebale dobro kočit. Nije to do crijeva nego do pločica. Misliš da si kupio u servisu original, neko je te pločice napravio isto ko i ove druge koje ne kupuješ u servisu. Trebaš stavljat samo provjerene pločice za koje znaš da dobro koče i da su mekane da troše ravnomjerno disk. Te kao original traju dulje nego motor, krivo troše diskove i onda počnu tresti i pregrijavaju se na bržoj vožnji (postoje i iznimke). Ja koristim EBC tvrdoće HH. Druge nisam probao, ali za te ti sigurno mogu reći da dobro koče. Ima ih o Motormaniji. Vjerujem da i drugi imaju neka dobra iskustva. Pusti servise i priče o originalu, a da ne znaš kaj stavljaš. To širenje gumenog crijeva dolazi do izražaja kad se na stazi zagrije ulje pa se širi i onima koji znaju vozit oni osjete razliku, a mi umjetnici sigurno ne.

krivo, razlika se apsolutno osjeti u puno boljem osjecaju na rucici kocnice i laksem doziranju kocenja, kako na motoru tako i na automobilu,isprobano
Evidentirano
Kakvi su vjetrovi, cuje mi se, padat ce govna.
.45 ACP od srca-srcu

TVRTKO

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 477
  • Vozi: Kawasaki duo pegla
  • Lokacija: Zg
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #66 : 10. Veljača 2010, 15:47:52 »

Svaki motor sam stavljao opletena crijeva, razlika je skoro pa nikakva za vožnju po cesti i na ručki. Kuži se da su opletena na motoru i to je to. Kočenje mu nebude poboljšalo, bar meni nije nikad.
Evidentirano

TVRTKO

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 477
  • Vozi: Kawasaki duo pegla
  • Lokacija: Zg
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #67 : 10. Veljača 2010, 15:59:57 »

:palacgore:

Ne kosta me nista probat. Namjera mi i je bila stavit opletena crijeva. Sad cemo vidit kakva ce bit razlika. Sto se tice servisa, iman predobrog servisera kojemu virujem vise nego sebi :palacgore:


Nisam ti ja reko da ti njemu ne vjeruješ. On ti je prodao kaj ima. Pločica ima više vrsta. Tebi je stavio original i one su serijski na motoru i najjeftinije su u ponudi. Taj isti proizvođač ima u ponudi i bolje pločice, naravno i skuplje i te pločice nije proizvela Honda ni Yamaha tak da priče o originalu... Raspitaj se malo o vrstama pločica ili drugi put probaj sa ovima koje sam ti napisao pa budeš dobio to kaj tražiš. Opletena crijeva ne mogu odmoći, ali nebudeš sa njima dobio ni blizu to kaj hočeš. Na tebi je da probaš pa se budeš sam odlučio.
Evidentirano

deny-zg

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1098
  • Vozi: Harley Davidson SP1
  • Lokacija: Tokyo
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #68 : 10. Veljača 2010, 18:13:14 »

Svaki motor sam stavljao opletena crijeva, razlika je skoro pa nikakva za vožnju po cesti i na ručki. Kuži se da su opletena na motoru i to je to. Kočenje mu nebude poboljšalo, bar meni nije nikad.
ti si prvi od koga to cujem....
Evidentirano

hrle

  • Gost
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #69 : 10. Veljača 2010, 19:27:55 »

Ak stavis prave plocice sam tu se osjeti razlika i to dobra :palacgore:
Evidentirano
 

TVRTKO

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 477
  • Vozi: Kawasaki duo pegla
  • Lokacija: Zg
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #70 : 10. Veljača 2010, 20:33:44 »

ti si prvi od koga to cujem....




Razmisli malo kaj stisne pločice pumpa i klipići u čeljustima ili opletena crijeva. Slaba je pumpa i i čeljusti i jedino kak se može popravit brenzanje je sa pločicama.
Evidentirano

SP

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2474
  • Vozi: Suzuki
  • Lokacija: Split/Amerika
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #71 : 10. Veljača 2010, 20:41:57 »




Razmisli malo kaj stisne pločice pumpa i klipići u čeljustima ili opletena crijeva. Slaba je pumpa i i čeljusti i jedino kak se može popravit brenzanje je sa pločicama.
A sta je sa uljem koje se grije dok gura te klipice...??Meni su se pocela sirit ova gumena nakon zesce voznje po cesti,al kad im puste da se ohlade vrate se u normalu i po tome vidin da je vrime za opletena crijeva.
Evidentirano

TVRTKO

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 477
  • Vozi: Kawasaki duo pegla
  • Lokacija: Zg
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #72 : 10. Veljača 2010, 20:47:58 »

A sta je sa uljem koje se grije dok gura te klipice...??Meni su se pocela sirit ova gumena nakon zesce voznje po cesti,al kad im puste da se ohlade vrate se u normalu i po tome vidin da je vrime za opletena crijeva.


Stavi druga crijeva nema problema i ja sam mjenjao na fazeru. Ručka ti propada radi ulja, propadala ti bude na bilo koja crijeva ako se voziš žešče. Kupi si ulje kaj košta 140 kn 0.5 l pa ti nebude propadala.
Evidentirano

SP

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2474
  • Vozi: Suzuki
  • Lokacija: Split/Amerika
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #73 : 10. Veljača 2010, 20:50:05 »


Stavi druga crijeva nema problema i ja sam mjenjao na fazeru. Ručka ti propada radi ulja, propadala ti bude na bilo koja crijeva ako se voziš žešče. Kupi si ulje kaj košta 140 kn 0.5 l pa ti nebude propadala.
mjenja ulje i stavia dosta dobro i ista stvar...Zasto onda oni sta se voze po grobniku minjaju crijeva a ne ulivaju ovo tvoje skuplje ulje??
Evidentirano

TVRTKO

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 477
  • Vozi: Kawasaki duo pegla
  • Lokacija: Zg
Odg: Opletena kočiona crijeva
« Odgovori #74 : 10. Veljača 2010, 21:03:05 »

mjenja ulje i stavia dosta dobro i ista stvar...Zasto onda oni sta se voze po grobniku minjaju crijeva a ne ulivaju ovo tvoje skuplje ulje??



Vjeruj mi da stavljaju ali ne moje ulje jer ga ja ne proizvodim. Ja sam ti dao savjet iz svog iskustva, a ti budeš procjenio da li je dobar. Ne znam koje si ulje stavio ali vjerojatno neko bi mogo skurit to ulje za par kilometara. ima više vrsta ulja koja podržavaju različite temperature i tako i koštaju. Što je skuplje to ima veču točku vrenja, a nije to moje neko specijalno ulje. Imao sam motor ko i ti i isto razmišljanje. Zato ti i dajem savjet ako ga želiš.
Evidentirano
 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 20   Gore
 

Stranica je generirana za 0.408 sekundi uz 20 upita.