Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 8   Dolje

Autor Tema: Stize pila - BMW R1200S  (Posjeta: 34262 )

BobaCH

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1215
  • Vozi: Cipelcug
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #50 : 06. Lipanj 2009, 21:46:47 »

Vidjeli smo danas "taj" BMW u Čakovcu. Malo ga zagledali, obilazili...Interesantan motor...
Evidentirano
Skutera je kraljica točka Gilera - GP800! :-))
>>>>>>>>>>>>>>>  DOBRONAMJERNICI, POSJETITE NAS: FORUM GP 800 <<<<<<<<<<<<<<<<

jbudimir

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 116
  • Vozi: BMW R1200S
  • Lokacija: ZG
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #51 : 06. Lipanj 2009, 23:52:54 »

Vidjeli smo danas "taj" BMW u Čakovcu. Malo ga zagledali, obilazili...Interesantan motor...

Bili smo na Shoei danu.
Slobodno se javi za cugu drugi put  :palacgore:
Evidentirano

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3219
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #52 : 07. Lipanj 2009, 10:00:23 »

Bili smo na Shoei danu.

Šta kaže suvozačica na smještaj na eSu?
Evidentirano

jbudimir

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 116
  • Vozi: BMW R1200S
  • Lokacija: ZG
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #53 : 07. Lipanj 2009, 16:15:05 »

Evo dojmova nakon 1500 km:
Najprije nešto neopipljivo.
Ovo je definitivno klasa za sebe. Moram reći da sam totalno zaljubljen ovaj motor. Što se mene tiče ovo je savršen spoj minimalizma i dobro promišljenih funkcionalnih detalja. Mislim da su dobro pogodili mjeru između nakeda i potpunog oklopa, tako da se vidi čitava mašina a izbjegnuto je pretjerano udaranje vjetra. Što se izgleda tiče, dobio sam dosta komentara, najčešće da je zanimljiv  8), a ljudima se najviše sviđa jednostruka vilica.

- Motor
Ako mogu napraviti usporedbu sa autima onda je ovo BMW 530 D. Mislim da na stazi ne bi imao nikakve šanse protiv japanskih tisućica. Ja ionako nisam kupovao motor za stazu nego za cestu, tako da mi je ovo nebitno. Vrti se od niskih okretaja, bez problema vuče ravnomjerno od nule pa sve negdje do 5000 gdje ima rupu, a onda od 5500 do 8000 ima turbo pogon. Malo me smetala ta rupa, ali sam ga naučio držat u pravim okretajima tako da to skoro više niti ne primjećujem. Potrošnja mi se kreće oko 5-6 litara bez obzira na način vožnje. Rezerva se pali na nekih 180 km, i onda počinje odbrojavanje nekih 70 km do nule, što bi dalo radijus kretanja od oko 250 km. Veličina tanka je 17 litara. Vibracije su osjetne kod rada na leru i negdje oko 5000 okretaja, ali su drugačije nego kod Horneta i uopće mi ne smetaju već daju neki poseban štih. Pojeo je oko 0,5 lit ulja, i nadam se da će mu to bit jedina mana. Uglavnom, jako dobra i kultivirana mašina, dosta različita od svega što sam do sad vozio.

Mjenjač i kardan
Naslušao sam se dosta priča o tvrdim BMW mjenjačima tako da je ovo za mene bilo iznenađenje. Moram reći da mi je nakon Horneta ovaj mjenjač pravo olakšanje. Šalta se jako lagano, brzine se nalaze bez problema, jednostavno nemam zamjerke. Prva brzina je dosta duga i tamo gdje sam sa Hornetom bio u 4. ovdje sam možda u 2. Što se tiče kardana, potrebno je neko vrijeme navikavanja. Posebno se odnosi na vožnju u dvoje jer se dosta osjeti cupkanje kod davanja i oduzimanja gasa. Isto tako kod kočenja motorom treba bit oprezan jer guza dosta pleše. Dobra strana je da nema praktično nikakvog održavanja ni mazanja. Bojim se da ću se ulijenit sa ovim motorom.

Vožnja i ovjes
Paralever i telelever su isto stvar za navikavanje. Čudno je to nepropadanje kod kočenja, mada sve manje primjećujem. Nisam se još ništa igrao sa uštimavanjem ovjesa tako da vozim stalno na tvorničkim postavkama. U biti ni ne znam puno o tome, tako da ću morat potražit savjet od nekoga ko se kuži. Ali ni sa tvorničkim postavkama nemam nikakvih problema. Malo sam se bio zabrinuo kad mi je počeo lelujati u zavoju kod oštrije vožnje ali sam naknadno skužio da je tlak u gumama bio loš, tako da sad opet savršeno leži. Mislim da je ovo dobar kompromis između udobnosti i sporta, a ni ne znam koliko bi bilo razlike da imam tvornički Ohlins ovjes. Opet u usporedbi sa Hornetom imam puno više povjerenja u motor, lakše nalazim dobar položaj i jednom kad se spusti u zavoj korekcije nisu potrebne. Sa hornetom je uvijek bilo nekog mješanja i namještanja što je vjerojatno posljedica kraćeg međuosovinskog razmaka i lošijeg ovjesa.
Ergonomija je savršena kako sam već rekao, sve je na svom mjestu. Čak mi se sviđaju ovi BMW prekidači za žmigavce koji su mi lakši za hendlanje od onih "normalnih". Zaštita od vjetra je dovoljna, vjetar me pogađa negdje u visini ramena ali to nisu turbulencije nego usmjerena struja zraka, pa mi čak odgovara. Vjerojatno ću ipak kupiti Puig zamjenski vizir pošto sam vidio dosta dobrih komentara.
U paru smo odvozili nešto gradske vožnje i put do Ljubljane, ukupno nekih 500 km. Gradska vožnja je poprilično naporna jer žena nema baš neki dobar oslonac osim mene, a na otvorenoj cesti je sasvim ok. Sjedala su za divno čudo jako udobna bez obzira što su debljine rizle, tako da je za sjedenje jednako udobno kao na Hornetu. Ipak sam naručio protukliznu navlaku za sic suvozača http://www.triboseat.com/ pa ću naknadno napisat dojmove o tome. Možda bi još došlo u obzir spuštanje oslonaca za noge suvozača ali to ću još vidjeti.

Sve u svemu, prvi put da sam baš potpuno zadovoljan motorom. Mislim da će ovo bit zadnji benzinski motor koji vozim, idući će bit električni.
Evidentirano
 

limun

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 267
  • Vozi: tuono
  • Lokacija: VG
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #54 : 07. Lipanj 2009, 18:04:43 »

skoro kao da imas unikat :palacgore:
Evidentirano

alien

  • Metro Harry
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3070
  • Vozi: R 1200 R
  • Lokacija: Lipo li je, lipo li je...!
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #55 : 07. Lipanj 2009, 22:17:16 »

Potrošnja mi se kreće oko 5-6 litara bez obzira na način vožnje. Rezerva se pali na nekih 180 km, i onda počinje odbrojavanje nekih 70 km do nule, što bi dalo radijus kretanja od oko 250 km. Veličina tanka je 17 litara.

Isto tako kod kočenja motorom treba bit oprezan jer guza dosta pleše. Dobra strana je da nema praktično nikakvog održavanja ni mazanja. Bojim se da ću se ulijenit sa ovim motorom.



Ne kontam tako malu autonomiju!  :misli: Trebalo bi biti puno više...vidi moj primjer, doduše u ekstremnim uvjetima vožnje (oče reč šesta po kiši bez nekog gasa), ali ipak razlika ogromna...



A vidim na slici da ti fali ABS...hebi ga, da ga imaš kad proradi integral nema plesanja guze...
Evidentirano
ONLY FAGGOTS HATE MONICA BELLUCCI!!!!!!!!!!!!!

Utvrdio alien da ne zna računati, ali zna lagati za desetoricu... što ti je školovan čovjek! A utvrdio je i da će idući BMW dobiti u pola cijene (No dobro, sa lažima u tom smjeru još nije počeo, ali samo što nije...).
21. 10. 2007. - Interlagos

jbudimir

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 116
  • Vozi: BMW R1200S
  • Lokacija: ZG
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #56 : 07. Lipanj 2009, 22:57:31 »

Ne kontam tako malu autonomiju!  :misli: Trebalo bi biti puno više...vidi moj primjer, doduše u ekstremnim uvjetima vožnje (oče reč šesta po kiši bez nekog gasa), ali ipak razlika ogromna...

A vidim na slici da ti fali ABS...hebi ga, da ga imaš kad proradi integral nema plesanja guze...

Ne znam koja je veličina tanka na tvom motoru, mislim da je 18 litara, a nisam siguran ni da je u to uključena rezerva? Kod mene je 17 litara od čega je 4 rezerva. Po tome bi uz potrošnju od nekih 5,5 lit teoretski mogao preći 309 kilometara. Valjda bi se moglo uštedit nešto laganijom vožnjom kako kažeš. Testirat ću ga na sljedećih par tankanja pa ću ti javit rezultat. Možda mi kompjuter malo pesimistično pokazuje rezervu.

ABS nisam ni htio, jer sam čitao dosta o problemima na F800 seriji, a ni ovaj na R12S nisu baš nahvalili. Na testu u Motopulsu ABS mu je bila jedna od rijetkih mana.
Evidentirano

alien

  • Metro Harry
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3070
  • Vozi: R 1200 R
  • Lokacija: Lipo li je, lipo li je...!
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #57 : 08. Lipanj 2009, 09:49:04 »

ABS na BMW-u mana?  :misli:
Pa oni su ga izmislili!!?  :shock:
Ako je na njima mana kako se onda zove na drugim markama: prijetnja smrću?  :shock: :mrgreen:
Evidentirano
ONLY FAGGOTS HATE MONICA BELLUCCI!!!!!!!!!!!!!

Utvrdio alien da ne zna računati, ali zna lagati za desetoricu... što ti je školovan čovjek! A utvrdio je i da će idući BMW dobiti u pola cijene (No dobro, sa lažima u tom smjeru još nije počeo, ali samo što nije...).
21. 10. 2007. - Interlagos

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #58 : 08. Lipanj 2009, 09:57:16 »

Kod mene je 17 litara od čega je 4 rezerva. Po tome bi uz potrošnju od nekih 5,5 lit teoretski mogao preći 309 kilometara.

Mislim da nemaš nekakvih razloga za brigu, jer Tvoj je oznake - "S", što će reći - "Sport", a u skladu sa tom namjenom mnoge stvari su i drugačije, direktnije i otvorenije natrimane, bez previše obaziranja na roadsterske postavke (koje su umjerenije i samim time štedljivije).
Evidentirano

makazica

  • Gost
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #59 : 08. Lipanj 2009, 10:14:04 »

Autonomija ti je OK. Moram priznati da me čudi tih 0,5 L ulja.

ABS na bmw-u može biti mana jedino ekipi Motopulsa. Pogotovo ako ga je moguće isključiti. Mislim da si pogriješio da ga nisi uzeo.
Također, kad si započeo temu postavio sam ti pitanje vezano za elektronsku kontrolu gasa, da oduzima gas sa zadrškom....jesi li primijetio nešto slično?

Što se tiče kardana i plesanja zadnjeg kraja.....da, ako voziš agresivno to je česta pojava.....moraš dobro skužiti motor da bi mogao pri agresivnoj vožnji zašaltat nižu ili dvije....iako taj motor to oprašta....zaplesat će on.....bez posljedica. Odličan je osjećaj kad ga jednom skužiš....i vidjet ćeš da si na njemu dosta brži nego na npr. Hornetu.....iako nećeš imati taj osjećaj dok si negdje ne izmjeriš neka vremena (npr. do mora).

Priče o tvrdim BMW mjenjačima držale su vodu do negdje 1998-2000 g. Nakon toga je BMW karakteristike mjenjača znatno približio japancima.
BMW mjenjači su još uvijek grublji ali daleko je to od nekadašnjih.....trebao bi probati npr. neki model iz 90-ih da vidiš kak lupa....

Telelever/paralever je odlična stvar.....kad odeš opet na neki put koji si prije išao s Hornetom, vidjet ćeš koliko manje energije je potrebno, sići ćeš s motora svjež ko jutarnja rosa.....

Pozdrav i uživaj u pili.......koja nije za svakog i nema je svatko.
Evidentirano

BobaCH

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1215
  • Vozi: Cipelcug
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #60 : 08. Lipanj 2009, 10:31:55 »

Bili smo na Shoei danu.
Slobodno se javi za cugu drugi put  :palacgore:

Pa 'bemu...! Govorio sam ja ovima svojima..."Pa to je 100% jbudimir..."..A dva sata smo tamo "obitavali". Winnie-u su popravljali kacigu, kupovali i švrljali po dućanu, pili kavu i sokove kraj ulaza... :wink:
BTW, evo mene iza tebe /na slici/.  :wink:

Bio mi je interesantan taj BMW "u živo" pa sam slikao...Evo ti jedna iz drugog kuta:  :wink:
« Zadnja izmjena: 08. Lipanj 2009, 10:44:15 BobaCH »
Evidentirano
Skutera je kraljica točka Gilera - GP800! :-))
>>>>>>>>>>>>>>>  DOBRONAMJERNICI, POSJETITE NAS: FORUM GP 800 <<<<<<<<<<<<<<<<

Pudla

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1822
  • Vozi: BMW F 800 GS, BMW R 1200 GS
  • Lokacija: Zg/Ka
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #61 : 08. Lipanj 2009, 10:34:21 »

Pol litre ulja je dosta, ali je u granicama normale, vjerojatno će se smanjiti s kilometražom, moj "stari" S voli pijucnuti ulja, u prosjeku oko 2-3 deci na soma kilometara. Imao sam i 850R, sada uglavnom vozim GSa, oni skoro pa ne troše ulje.

S je muški motor  :wink:, prilično je drukčiji od ostalih boxera, to kaj pijucne ulja i više troši se zaboravi kada vidiš kako se krasno voziti s njim.  :mrgreen:
Evidentirano

makazica

  • Gost
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #62 : 08. Lipanj 2009, 10:46:34 »

Pol litre ulja je dosta, ali je u granicama normale, vjerojatno će se smanjiti s kilometražom, moj "stari" S voli pijucnuti ulja, u prosjeku oko 2-3 deci na soma kilometara. Imao sam i 850R, sada uglavnom vozim GSa, oni skoro pa ne troše ulje.

S je muški motor  :wink:, prilično je drukčiji od ostalih boxera, to kaj pijucne ulja i više troši se zaboravi kada vidiš kako se krasno voziti s njim.  :mrgreen:

Moram priznati, da kad bi bio u mogućnosti kupiti BMW RxxxxS, kupio bi model koji ti imaš.
Evidentirano

Pudla

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1822
  • Vozi: BMW F 800 GS, BMW R 1200 GS
  • Lokacija: Zg/Ka
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #63 : 08. Lipanj 2009, 10:47:12 »

Moram priznati, da kad bi bio u mogućnosti kupiti BMW RxxxxS, kupio bi model koji ti imaš.

Prodam ti ja svog jeftino.  :wink:
Evidentirano

makazica

  • Gost
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #64 : 08. Lipanj 2009, 10:51:02 »

Prodam ti ja svog jeftino.  :wink:

Tvoje jeftino je meni nedohvatljivo trenutno, ali fala!
Evidentirano

Fenring

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 794
  • Lokacija: Samobor
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #65 : 08. Lipanj 2009, 10:52:51 »

Moj troši cca. 2,5 do 3 litre ulja na 10.000 km. To je u granicama normale. Sve boxer mašine troše više ulja, a S možda i još malo više.

ABS na R1200S-u nije integralni (kao onaj na R-u npr.).
Evidentirano

makazica

  • Gost
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #66 : 08. Lipanj 2009, 11:22:45 »

Moj troši cca. 2,5 do 3 litre ulja na 10.000 km. To je u granicama normale. Sve boxer mašine troše više ulja, a S možda i još malo više.

ABS na R1200S-u nije integralni (kao onaj na R-u npr.).



R 850R, '95. nije trošio ni kap.
Evidentirano

alien

  • Metro Harry
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3070
  • Vozi: R 1200 R
  • Lokacija: Lipo li je, lipo li je...!
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #67 : 08. Lipanj 2009, 12:14:01 »

Moj troši cca. 2,5 do 3 litre ulja na 10.000 km. To je u granicama normale. Sve boxer mašine troše više ulja, a S možda i još malo više.

ABS na R1200S-u nije integralni (kao onaj na R-u npr.).


Uz dužno poštovanje, to su mi rekli i na servisu, pa ja pazio na to, al od servisa do servisa, znači po 10.000 km moj niti kapljicu nije potrošio!  :palacgore:
Evidentirano
ONLY FAGGOTS HATE MONICA BELLUCCI!!!!!!!!!!!!!

Utvrdio alien da ne zna računati, ali zna lagati za desetoricu... što ti je školovan čovjek! A utvrdio je i da će idući BMW dobiti u pola cijene (No dobro, sa lažima u tom smjeru još nije počeo, ali samo što nije...).
21. 10. 2007. - Interlagos

jbudimir

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 116
  • Vozi: BMW R1200S
  • Lokacija: ZG
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #68 : 08. Lipanj 2009, 12:15:06 »

Također, kad si započeo temu postavio sam ti pitanje vezano za elektronsku kontrolu gasa, da oduzima gas sa zadrškom....jesi li primijetio nešto slično?

Stvarno nisam primjetio nikakvu zadršku kod oduzimanja gasa. Iskreno, zaboravio sam na to i nisam ni obraćao previše pažnju ali bi sigurno primjetio da mi nešto nije u redu.

Što se tiče ulja, koliko sam čitao potrošnja se smanjuje sa prijeđenom kilometražom. Neki čak govore da im je nakon 20000 prestao u potpunosti trošiti ulje. Meni ova potrošnja ne smeta, bitno je da ne curi nigdje. Ako ga pojede, za ovakav užitak u vožnji, dobar mu tek   :D
Evidentirano

makazica

  • Gost
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #69 : 08. Lipanj 2009, 12:24:39 »

Stvarno nisam primjetio nikakvu zadršku kod oduzimanja gasa. Iskreno, zaboravio sam na to i nisam ni obraćao previše pažnju ali bi sigurno primjetio da mi nešto nije u redu.

Što se tiče ulja, koliko sam čitao potrošnja se smanjuje sa prijeđenom kilometražom. Neki čak govore da im je nakon 20000 prestao u potpunosti trošiti ulje. Meni ova potrošnja ne smeta, bitno je da ne curi nigdje. Ako ga pojede, za ovakav užitak u vožnji, dobar mu tek   :D

Odličan stav.... :palacgore: :palacgore:
Evidentirano
 

filip_zg

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 88
  • Vozi: xgjao 125 enduro
  • Lokacija: novi zagreb
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #70 : 08. Lipanj 2009, 21:52:31 »

motor ti je 5+ :)
Evidentirano

Neuromancer_4d

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 72
  • Vozi: KLE 500
  • Lokacija: Bregana
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #71 : 08. Lipanj 2009, 22:10:42 »

mene samo brine tvoj zadnji kotač, čini se da ti je sa lijeve strane otpala vilica  :shock: , nadam se da ću jednom to vidjeti u živo ... skroz je fora
Evidentirano
I tako se ja vozim okolo ....

DaveRai

  • Gost
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #72 : 08. Lipanj 2009, 22:52:15 »

Čestitam!!! Svaka čast, motor ti je prva liga!!! :palacgore:  BMW motori su zakon! Jednom je Arijana Čulina (glumica) odlično rekla "BMW je UPM (dobar)"!!! :mrgreen: Planiram definitivno jednog lijepog dana si uzeti R1200GS!!! :skuter:  
Evidentirano

vice800

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 79
  • Vozi: Ktm 990 SMT
  • Lokacija: Trenutna u ZG
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #73 : 08. Lipanj 2009, 22:57:02 »

ABS na BMW-u mana?  :misli:
Pa oni su ga izmislili!!?  :shock:
Ako je na njima mana kako se onda zove na drugim markama: prijetnja smrću?  :shock: :mrgreen:
A neznan da ponovno uziman motor neznan da li bi ga ponovno uzea.
Istina spasija me par puta  :palacgore:
al san se skoro 2 puta zabija u auto radi njega jel nakon brzeg prolaza priko rupe
kocnica samo nestane dok se ne uspije rekonfigurirat :palacdolje:
Evidentirano

mraqi

  • retaRRdirani geek
  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 641
  • Vozi: Dorsoduro
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Stize pila - BMW R1200S
« Odgovori #74 : 08. Lipanj 2009, 23:23:41 »

Susjed tek sad vidim temu... još jednom pohvale za novu ljubavnicu  :palacgore:

Vidjeli smo danas "taj" BMW u Čakovcu. Malo ga zagledali, obilazili...Interesantan motor...
Ja ga gledam svaki dan ispred zgrade pa se ne hvalim  :jesus:

Evidentirano
In order to understand recursion, one must first understand recursion.
J&M Team
 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 8   Gore
 

Stranica je generirana za 0.422 sekundi uz 20 upita.