Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 12 13 [14]   Dolje

Autor Tema: Rat Bike - kategorija za sebe  (Posjeta: 65832 )

jolly the roger

  • zapravo inženjer
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13830
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #325 : 31. Listopad 2012, 13:31:03 »

      ...lako moguće, al bi se malo iznenadio da vidiš kako to potegne do nekih 150. Sa lakšim i dvostruko jačim motorom (moj FZR 1000) ne prolazim HDa 'kao da stoji' nego se moram dobro potruditi  :wink:.

      Al uredu, i ja sam papak za volanom. Volil bi videt kak ga bi ti rešil  :mrgreen:
a vidi tek ovo


zip, momenta ništa, snage cca 20ks, a odere 150ks u prvih 50-ak metara.

ima tu puno više značajki od momenta koji su u igri. :wink:
Evidentirano

tkubasa

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2251
  • Vozi: malu plavu...... bold'or-ku
  • Lokacija: od benzinske do benzinske
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #326 : 31. Listopad 2012, 13:39:48 »

Je al nema ni 100kg, variomat tu dobro dodje, a i motor tolike snage treba znat kontrolirat, prelako se dize na zadnji, zato motori za drag imaju toliko dugu zadnju vilicu  :palacgore:

Nije sve u snazi i momentu treba to prenjet na podlogu i zadrzat upravljivost.... uostalom poanta snage tih motora je pri vecim brzinama, netreba puno snage za mali otpor zraka, ali kad se predje neka brzina otpor raste masu, ja nisam strucan dovoljno jolly ce vjerovatno tocno znat ali briem eksponencijalno  :mrgreen:
Evidentirano
... laziness is art of resting before you get tired ...

jolly the roger

  • zapravo inženjer
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13830
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #327 : 31. Listopad 2012, 13:45:44 »

Je al nema ni 100kg, variomat tu dobro dodje, a i motor tolike snage treba znat kontrolirat, prelako se dize na zadnji, zato motori za drag imaju toliko dugu zadnju vilicu  :palacgore:

Nije sve u snazi i momentu treba to prenjet na podlogu i zadrzat upravljivost.... uostalom poanta snage tih motora je pri vecim brzinama, netreba puno snage za mali otpor zraka, ali kad se predje neka brzina otpor raste masu, ja nisam strucan dovoljno jolly ce vjerovatno tocno znat ali briem eksponencijalno  :mrgreen:

zip ima oko 70 kg, plus vozać isto toliko pa eto specifične snage na 0,143 ks/kg
dok yamaha ima 200 kg puna, plus 70 kg vozač i specifičnu snagu od 0,55 ks/kg

dakle po tom pitanju, yamaha je u povoljnijem položaju

prednost skutera jest centrifugalno kvačilo, i da lik na R1 nezna kretat. sve drugo je na strani yamahe.
Evidentirano

tkubasa

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2251
  • Vozi: malu plavu...... bold'or-ku
  • Lokacija: od benzinske do benzinske
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #328 : 31. Listopad 2012, 16:09:48 »

zip ima oko 70 kg, plus vozać isto toliko pa eto specifične snage na 0,143 ks/kg
dok yamaha ima 200 kg puna, plus 70 kg vozač i specifičnu snagu od 0,55 ks/kg

dakle po tom pitanju, yamaha je u povoljnijem položaju

prednost skutera jest centrifugalno kvačilo, i da lik na R1 nezna kretat. sve drugo je na strani yamahe.


to sam za tezinu spominjao zbog snage zipa.... za vecu tezinu treba vise snage koju je teze kontrolirat ako neznas  :mrgreen:

Evidentirano
... laziness is art of resting before you get tired ...
 

r4ptor

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 411
  • Vozi: dt125
  • Lokacija: Ivanić Grad
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #329 : 31. Listopad 2012, 16:22:01 »

težina je bitna samo radi omjera ks/kg, al kod prejakih (nazovimo ih tako) motora je jaaaako bitno i težište
tak da svih 150ks iskoristiš odmah sa starta si na kičmi, dok harley prenosi tih 70ks šta ima i ne diže se nego ubrzava, visokoturažni motor je malo teže "lansirati" pošto manjak gasa i obrtaja znači loš start, a previše wheelie, s kojim naravno gubimo ubrzanje
čim dolazimo do te brzine da na jakom motoru možeš dati full gas bez da se podigne na zadnji taj motor odlazi od harley-a
Evidentirano

tkubasa

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2251
  • Vozi: malu plavu...... bold'or-ku
  • Lokacija: od benzinske do benzinske
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #330 : 31. Listopad 2012, 16:31:13 »

normalno... a i vecu tezinu je i teze pomaknut sa mjesta.... htio sam rec da nije u pitanju ni snaga ni moment kad je rijec o malim brzinama i malim masama, tj. sva ta snaga koja je danas normalna je zbog puno vecih brzina, kad bi svi vozili do nekih ajmo rec 100, bili bi dovoljni i puuuno slabiji motori... 

a to za hd sam vec spominjao, veliko zadnje kolo, veliki razmak izmedju kotaca puno teze ide na zadnji ( ako ide uopce  :mrgreen: )

ali da su se ganjali sa letecim startom to je vec druga prica  :palacgore:
Evidentirano
... laziness is art of resting before you get tired ...

jolly the roger

  • zapravo inženjer
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13830
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #331 : 31. Listopad 2012, 18:04:36 »

da oba lika na jurilicama znaju krenuti pod kuplungom, nebi popušili. ovi što voze drag race mogu detaljnije objasniti kako se to radi, uglavnom takvo kretanje omogućava najbrže startove

http://en.wikipedia.org/wiki/Clutch_control#Slipping_the_clutch

ovdje piše za aute al slično se radi i s motorima
« Zadnja izmjena: 31. Listopad 2012, 18:07:21 jolly the roger »
Evidentirano

OldBoy

  • RIP 20.06.2016.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5673
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #332 : 31. Listopad 2012, 18:08:42 »


     ...da ne offamo previše: HD može opasno dobro povući, pripazite da ne ispadnete smiješni predpostavljanjem da nema konja i da je to spor motor. Start mu može biti jebeno dobar, i to skoro svaki...
Evidentirano

jolly the roger

  • zapravo inženjer
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13830
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #333 : 31. Listopad 2012, 18:26:08 »

     ...da ne offamo previše: HD može opasno dobro povući, pripazite da ne ispadnete smiješni predpostavljanjem da nema konja i da je to spor motor. Start mu može biti jebeno dobar, i to skoro svaki...
isto ko i svakoj dugohodnoj mašini u usporedbi s kratkohodnom. ti svoju jurilicu moraš razvrtiti da bi išla, HD (i drugi 2cilindraši npr) vuku "iz podruma"
Evidentirano

paleMZ

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 93
  • Vozi: - MZ -
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #334 : 31. Listopad 2012, 19:30:53 »

A kakve veze ima i neki usisac i neka r1 sa ovom temom?

Rat rulz   :021:

Evidentirano

Cvajburg

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 147
  • Lokacija: Bilo nekad na divljem zapadu
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #335 : 17. Prosinac 2012, 20:49:21 »

Nekidan sam prolazio kroz Rijeku i skužim dvojicu optimista na Zundappima.
Neznam ono točno tko ih proizvodi, ali jedan je ... onako, opasan a drugi.....mislim da stvarno spada ovdje  :palacgore: .
A vi zaključite koji.
Samo da prvi dam opasku kako mi se sviđa sic..  :mrgreen:
ova dvojica švaba viđena u Zadru, to isto ljeto: daklem filozofija kaže da se ne mora kupiti
GSonja sa oznakom Adventure, neg ova dva "smeća" koja su u njemačkoj koštala ka alu koferi za Beemvejca!
Nisam dugo čitao ovu temu, jer popizdim na elementarno ne poznavanje stvari...
http://www.ratbike.org/, biblija ratbajkerstva...joj čekajte voditeljica binga je u crvenoj haljini :klopa:
...eh uglavnom, čini mi se da treba otići na Elefantentreffen da bi se omirisalo ratbajkerstvo kako spada,
da bi se moglo donositi neke vrijednosne sudove.
Netko je dobro napisao, nije stvar u motoru koliko u vlasniku, tj. njegovo stavu...
OldBoy je dobro rekao: nema vikend-rattera, ideš u odvjetnički ured raditi,
a onda si briješ prek vikenda nešto...ustvari možeš, ali si onda fejker, a možda imaš i poremećaj ličnosti :skriven:
...naravno figurativno rečeno, da se netko ne bi našao uvrijeđen...

Uglavnom, nema određenih "marki" motora koje mogu ili ne mogu bit rat, nekada je GPZ bio top-klas
makina, a danas nakon nekoliko padova, 100 000 km i vanjštinom kupljenom za što jeftinije moguće/nađena u garaži frenda, te stajanja vani ispred zgrade, to je rat bike...a to će biti i R1, no kad prođe glavna odrednica= vrijeme!
Ako spizdiš R1 i složiš ju da izgleda "ratnički", od ne-originalnih dijelova, nego jeftino a funkcionalno, je li to rat-bike?
Rekli bi ovi englezeri koji su to navodno sve smislili, da je to survival-bike, odnosno fighter, ako je minimiziran opremom...
« Zadnja izmjena: 17. Prosinac 2012, 21:08:46 Cvajburg »
Evidentirano
Put je cilj! Stara kineska

paleMZ

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 93
  • Vozi: - MZ -
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #336 : 22. Veljača 2013, 15:22:11 »

Evidentirano

kruns

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2392
  • Vozi: vintage
  • Lokacija: na forumu
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #337 : 04. Veljača 2014, 12:49:05 »

suzuki gs(x) pacov
Evidentirano

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8830
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #338 : 09. Svibanj 2015, 14:48:28 »

... JBTe danas na utrci ubrzanja u SB, rat bike svaki drugi - tj krš do krša  :?


a i 50% jurilica bi već moglo ići u old timer-e  :(

Evidentirano
:rock:

rio

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 682
  • Lokacija: Hordaland
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #339 : 10. Svibanj 2015, 16:40:31 »

Sve interesantniji su mi, bit ce s godinama
Mislim da bi ovaj spadal u tu kategoriju
Danas/ Bergen,sjever Norveske moto festa
Evidentirano

Afrofeet

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 251
  • Vozi: Yamaha R6
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #340 : 12. Svibanj 2015, 11:05:43 »

u jebemti, što bi si jednog sklepo  :0648:
Evidentirano

Afrofeet

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 251
  • Vozi: Yamaha R6
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #341 : 13. Svibanj 2015, 11:18:56 »

Koji bi motor bio prikladan za takve akrobacije, nešto jeftino, a da ima dijelova za mašinu?
Evidentirano

poco loco

  • cajka rulz
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4978
  • Vozi: MG 1100 California
  • Lokacija: Karlovac
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #342 : 13. Svibanj 2015, 23:40:09 »

R6  :mrgreen:
Evidentirano

Cvajburg

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 147
  • Lokacija: Bilo nekad na divljem zapadu
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #343 : 17. Prosinac 2015, 22:14:22 »

tema zamrla...ipak smo mi narod za konfekciju:
https://www.facebook.com/groups/44314448359/
https://www.facebook.com/ratbikebrasil/?fref=ts

za skupiti ideje...

Zanimljivo je kako su sjevernjaci UK/Švabe/Nordijci, iako daleko (u prosjeku) imućniji, najveći pobornici ove filozofije-stila-načina razmišljanja...
... JBTe danas na utrci ubrzanja u SB, rat bike svaki drugi - tj krš do krša  :?
a i 50% jurilica bi već moglo ići u old timer-e  :(
to je tak...al samo zato što ekipa nema love, ne furaju te krame iz ljubavi ili "životne filozofije", a i čini mi se da se takva ekipa trudi i u moto-neimaštini biti mainstream :wink:
Evidentirano
Put je cilj! Stara kineska

fjaka

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1688
  • Vozi: piaggio x8 400, vespa gts
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: Rat Bike - kategorija za sebe
« Odgovori #344 : 18. Rujan 2016, 09:14:59 »

faaker see 2016
 
 Str: 1 ... 12 13 [14]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.099 sekundi uz 20 upita.