Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1] 2  Sve   Dolje

Autor Tema: Kawasaki KLR 600  (Posjeta: 9374 )

biber_cros

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 249
  • Vozi: trenutno nista
  • Lokacija: BiH,Gracanica
Kawasaki KLR 600
« : 29. Svibanj 2009, 17:24:28 »

e ovako zanima me sve o ovom motoru,znam da je 1994 godiste,star jest ali nema se love za nesto novije a ozbiljnije,sta bi mi mogli reci o tom motoru,kakav je s dijelovima po hr i bih,jel se cesto kvari ili je to skoro pa nepoderiva masina,koje ulje ide u njega,koja mu je max brzina,registrovat ga necu jer cu ga voziti rekretivno po sumi,jesul skupi dijelovi za njega,kakav je sto se tice odrzavanja,kad sta treba mijenjati.,, evo i koja slikica,.,.
Evidentirano
nedaj nase samo podase

biber_cros

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 249
  • Vozi: trenutno nista
  • Lokacija: BiH,Gracanica
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #1 : 29. Svibanj 2009, 17:55:58 »

ajmo ljudi znal ko sta o ovom motoru.,
Evidentirano
nedaj nase samo podase

legajuana

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1267
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #2 : 29. Svibanj 2009, 18:33:19 »

 :shock: ovo ti nisu baš gume za šumu

Koliko ja poznajem klr, ovisi kakvog si pogodio, neki koje znam stalno im je nešto bilo a drugima pak nikad skoro pa ništa.
Te stare mrcine su izdržljive a od klr, xl, dr, xt.
dr i xt se pokazali najboljim, najizdržljivijim.
Dijelova imaš posvuda i to ne bi trebao biti problem. Vodeno hlađenje je samo mana jer imaš više toga za paziti i održavati, xt i xl su zračno pa im to dođe kao +

Ali pošto kažeš za rekreaciju po šumskim puteljcima i livadama motor bi te trebao dobro služiti  :palacgore:

e da, obrati se malo google-tu, zna taj barba jako jako puno   :mrgreen:
Evidentirano

biber_cros

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 249
  • Vozi: trenutno nista
  • Lokacija: BiH,Gracanica
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #3 : 30. Svibanj 2009, 01:27:02 »

:shock: ovo ti nisu baš gume za šumu

Koliko ja poznajem klr, ovisi kakvog si pogodio, neki koje znam stalno im je nešto bilo a drugima pak nikad skoro pa ništa.
Te stare mrcine su izdržljive a od klr, xl, dr, xt.
dr i xt se pokazali najboljim, najizdržljivijim.
Dijelova imaš posvuda i to ne bi trebao biti problem. Vodeno hlađenje je samo mana jer imaš više toga za paziti i održavati, xt i xl su zračno pa im to dođe kao +

Ali pošto kažeš za rekreaciju po šumskim puteljcima i livadama motor bi te trebao dobro služiti  :palacgore:

e da, obrati se malo google-tu, zna taj barba jako jako puno   :mrgreen:

e hvala ti,a malo mi cudno za ovo hladenje,jer skoro pa svi kazu da je bolje da je u bilo kojeg motora vodeno hladenje a pogotovo enduro i cros motora koji idu po sumama jer su non stop u 1,2,3 brzini,visoki okretaji i tak to,ma nemogu pogrijesit ako ga kupim.,pozz
Evidentirano
nedaj nase samo podase
 

biber_cros

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 249
  • Vozi: trenutno nista
  • Lokacija: BiH,Gracanica
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #4 : 30. Svibanj 2009, 01:37:22 »

:shock: ovo ti nisu baš gume za šumu

Koliko ja poznajem klr, ovisi kakvog si pogodio, neki koje znam stalno im je nešto bilo a drugima pak nikad skoro pa ništa.
Te stare mrcine su izdržljive a od klr, xl, dr, xt.
dr i xt se pokazali najboljim, najizdržljivijim.
Dijelova imaš posvuda i to ne bi trebao biti problem. Vodeno hlađenje je samo mana jer imaš više toga za paziti i održavati, xt i xl su zračno pa im to dođe kao +

Ali pošto kažeš za rekreaciju po šumskim puteljcima i livadama motor bi te trebao dobro služiti  :palacgore:

e da, obrati se malo google-tu, zna taj barba jako jako puno   :mrgreen:

dr i xt su suzukijevi modeli nema kawasakijevog modela,samo klr tolko sam bar nasao na google.,
Evidentirano
nedaj nase samo podase

biber_cros

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 249
  • Vozi: trenutno nista
  • Lokacija: BiH,Gracanica
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #5 : 30. Svibanj 2009, 01:45:52 »

:shock: ovo ti nisu baš gume za šumu

Koliko ja poznajem klr, ovisi kakvog si pogodio, neki koje znam stalno im je nešto bilo a drugima pak nikad skoro pa ništa.
Te stare mrcine su izdržljive a od klr, xl, dr, xt.
dr i xt se pokazali najboljim, najizdržljivijim.
Dijelova imaš posvuda i to ne bi trebao biti problem. Vodeno hlađenje je samo mana jer imaš više toga za paziti i održavati, xt i xl su zračno pa im to dođe kao +

Ali pošto kažeš za rekreaciju po šumskim puteljcima i livadama motor bi te trebao dobro služiti  :palacgore:

e da, obrati se malo google-tu, zna taj barba jako jako puno   :mrgreen:

ti si mozda mislio na ovaj suzukijev dr model evo slike.ako je on bolji da njega kupim ali on je 650ccm
Evidentirano
nedaj nase samo podase

legajuana

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1267
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #6 : 30. Svibanj 2009, 08:29:56 »

da, dr je suzuki, xl je honda a xt je yamaha

e hvala ti,a malo mi cudno za ovo hladenje,jer skoro pa svi kazu da je bolje da je u bilo kojeg motora vodeno hladenje a pogotovo enduro i cros motora koji idu po sumama jer su non stop u 1,2,3 brzini,visoki okretaji i tak to,ma nemogu pogrijesit ako ga kupim.,pozz

ovi motori ti baš i nemaju visoke okretaje, od 2000-4500 okr. imaju najviše snage.
max brzina im je oko 140km/h

imaš jako puno toga po netu
Evidentirano

AnteK

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 9648
  • Vozi: Tenere 700
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #7 : 30. Svibanj 2009, 08:31:42 »

ti si mozda mislio na ovaj suzukijev dr model evo slike.ako je on bolji da njega kupim ali on je 650ccm

750, DR 750Big
Evidentirano

AnteK

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 9648
  • Vozi: Tenere 700
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #8 : 30. Svibanj 2009, 08:32:09 »

dr i xt su suzukijevi modeli nema kawasakijevog modela,samo klr tolko sam bar nasao na google.,

dr je suzuki, xt je yamaha
Evidentirano

AnteK

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 9648
  • Vozi: Tenere 700
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #9 : 30. Svibanj 2009, 08:33:04 »

:shock: ovo ti nisu baš gume za šumu

Koliko ja poznajem klr, ovisi kakvog si pogodio, neki koje znam stalno im je nešto bilo a drugima pak nikad skoro pa ništa.
Te stare mrcine su izdržljive a od klr, xl, dr, xt.
dr i xt se pokazali najboljim, najizdržljivijim.

XL i XT su se pokazali najboljima...
Evidentirano

biber_cros

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 249
  • Vozi: trenutno nista
  • Lokacija: BiH,Gracanica
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #10 : 30. Svibanj 2009, 13:19:44 »

i sta bi bilo najbolje sad da kupim,s kojim hladenjem...,pozzzzzz
Evidentirano
nedaj nase samo podase

pajo99

  • ex xjr1300hr
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1506
  • Vozi: xjr, fzr400, fj1100, 525EXC
  • Lokacija: Centar svijeta
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #11 : 30. Svibanj 2009, 13:38:20 »

osobno sam imao klr ovakav kao na slici
i mogao bih reći da ovaj žuti nije 1994 nego prije 1984
i imas klr kick-star, kick-start i alnaser i samo alnaser..najbolje je ako je kick-start i alnaser
Evidentirano
Sport Production

pajo99

  • ex xjr1300hr
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1506
  • Vozi: xjr, fzr400, fj1100, 525EXC
  • Lokacija: Centar svijeta
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #12 : 30. Svibanj 2009, 13:40:37 »

klr je u biti super motor.ovaj žuti je najvši od svi klr-ova
jedino moraš paziti na lanac balans utega, to mu je boljka ako se NE ODRŽAVA, ondnsno ako se ne doteže i redovno mjenja
ja sam svog pazio i isao je besprjekorno
Evidentirano
Sport Production

biber_cros

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 249
  • Vozi: trenutno nista
  • Lokacija: BiH,Gracanica
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #13 : 30. Svibanj 2009, 16:12:46 »

klr je u biti super motor.ovaj žuti je najvši od svi klr-ova
jedino moraš paziti na lanac balans utega, to mu je boljka ako se NE ODRŽAVA, ondnsno ako se ne doteže i redovno mjenja
ja sam svog pazio i isao je besprjekorno
ma to i ako se pokvari nije tesko popravit,a kakav je sto se tice masine,jel se ona sta narocito kvari..,
Evidentirano
nedaj nase samo podase

pajo99

  • ex xjr1300hr
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1506
  • Vozi: xjr, fzr400, fj1100, 525EXC
  • Lokacija: Centar svijeta
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #14 : 30. Svibanj 2009, 22:50:52 »

ma to i ako se pokvari nije tesko popravit,a kakav je sto se tice masine,jel se ona sta narocito kvari..,

ne, nista nema naročito za pokvariti se..ali balans lanac ako uzmeš motor MORAŠ (nemogu ti opisati koliko je to važno) održavati jer ako ti ode taj lanac sjebe ti mašinu jer se razleti po motoru...
Evidentirano
Sport Production

vladof

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2822
  • Vozi: ER-5
  • Lokacija: sim pak tam
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #15 : 30. Svibanj 2009, 23:31:41 »

bolje ga dotezati svakih 5000 km nek na 20000 mijenjati,jer te to kosta preko 1000 kn.
Evidentirano
u vinu je istina

biber_cros

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 249
  • Vozi: trenutno nista
  • Lokacija: BiH,Gracanica
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #16 : 31. Svibanj 2009, 00:38:24 »

ne, nista nema naročito za pokvariti se..ali balans lanac ako uzmeš motor MORAŠ (nemogu ti opisati koliko je to važno) održavati jer ako ti ode taj lanac sjebe ti mašinu jer se razleti po motoru...
a gdje se nalazi taj balans lanac,ja sam mislio na onaj prijenosni lanac,jel to nesto ko sto je kod auta bitan zupcasti remen ono kad pukne pojebe sve u masini.,
Evidentirano
nedaj nase samo podase

pajo99

  • ex xjr1300hr
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1506
  • Vozi: xjr, fzr400, fj1100, 525EXC
  • Lokacija: Centar svijeta
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #17 : 31. Svibanj 2009, 16:56:51 »

balans lanac ili lanac protuutega, bez toga bi se motor jako tresao, ovako je miran
imaš svako koliko se nadotegne i kad dođeš do kraja sa dotezanjem onda ide novi i nije skup, mislim da je neki 500 kn u KMS-u
isto ko sa lancem distribucije, kad se rastegne do kraja mjenja se, a redovno ga zategneš, simple as that
nemoraš se previše brinuti za taj lanac ako ga redovno održavaš
Evidentirano
Sport Production

biber_cros

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 249
  • Vozi: trenutno nista
  • Lokacija: BiH,Gracanica
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #18 : 31. Svibanj 2009, 17:26:49 »

balans lanac ili lanac protuutega, bez toga bi se motor jako tresao, ovako je miran
imaš svako koliko se nadotegne i kad dođeš do kraja sa dotezanjem onda ide novi i nije skup, mislim da je neki 500 kn u KMS-u
isto ko sa lancem distribucije, kad se rastegne do kraja mjenja se, a redovno ga zategneš, simple as that
nemoraš se previše brinuti za taj lanac ako ga redovno održavaš
ja ali zanima me gdje bude taj lanac,na kojem mjestu jel u masini ili negdje drugo.,
Evidentirano
nedaj nase samo podase

biber_cros

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 249
  • Vozi: trenutno nista
  • Lokacija: BiH,Gracanica
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #19 : 01. Lipanj 2009, 19:10:44 »

hajdi ljudi potrute se malo oko ovih odgovora.., :wink: :wink: :wink:
Evidentirano
nedaj nase samo podase
 

AnteK

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 9648
  • Vozi: Tenere 700
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #20 : 01. Lipanj 2009, 19:19:24 »

ja ali zanima me gdje bude taj lanac,na kojem mjestu jel u masini ili negdje drugo.,

S lijeve strane motora, pogledaj ispred nožice mjenjača pa malo naprijed,
ima jedan vijak, to je španer.
Evidentirano

pajo99

  • ex xjr1300hr
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1506
  • Vozi: xjr, fzr400, fj1100, 525EXC
  • Lokacija: Centar svijeta
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #21 : 01. Lipanj 2009, 21:09:59 »



evo kako to ide na 650 KLR, za 600 je isto
Evidentirano
Sport Production

biber_cros

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 249
  • Vozi: trenutno nista
  • Lokacija: BiH,Gracanica
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #22 : 02. Lipanj 2009, 00:40:33 »



evo kako to ide na 650 KLR, za 600 je isto
ako je ovako onda je lahko,ali me malo zbuni prvo ga zategni pa ga je otegno,jel to tako treba kad se doteze lanac,a nakon koliko kilometara tacno treba zatezat balans lanca.,pozz i hvala na ovome
Evidentirano
nedaj nase samo podase

AnteK

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 9648
  • Vozi: Tenere 700
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #23 : 02. Lipanj 2009, 07:53:13 »



evo kako to ide na 650 KLR, za 600 je isto

Nije to tako jednostavno, jer serviseri ako hoće napraviti sigurno da
valja, onda skidaju dekl i ručno namještaju. Ovako bi trebalo biti, no
KLR ima serijski problematičan španer i ovako namještanje nije garancija
bazbrižne vožnje.
Evidentirano

pajo99

  • ex xjr1300hr
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1506
  • Vozi: xjr, fzr400, fj1100, 525EXC
  • Lokacija: Centar svijeta
Odg: Kawasaki KLR 600
« Odgovori #24 : 02. Lipanj 2009, 10:51:05 »

za skidanje dekla, to neznam. Uz ovu praksu od odtezanja i dotezanja šarafa španera, postoji šema otegni, u drugoj gurni prema naprjed da se zategne lanac i onda zategni šaraf.
najbolje ti je kontaktirati KMS karlovac i pitati sve o tom lancu.

moj bivši KiLeRR

Evidentirano
Sport Production
 Str: [1] 2  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.534 sekundi uz 20 upita.