Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [Sve]   Dolje

Autor Tema: Crn dim-troši ulje  (Posjeta: 10126 )

cavalir

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 31
  • Vozi: ZX9R
  • Lokacija: Slovenija
Crn dim-troši ulje
« : 02. Lipanj 2009, 14:07:54 »

Dakle moj Kawasaki zx6r 1998 počeo je da troši ulje- oko litar na 1000 km.Kad mu dam jači gas
izbaci crn gust dim.Plavog dima nema nikad nimalo.Inače motor se ponaša sasvim normalno-pali,
suv agregat,lijepo radi,vuče kao lud (neki dan išli smo sa novijim 600 r-ovima i ništa nisam zaostajao)
znači kompresija je u redu pa ne vjerujem da je zreo za generalku a i potrošnja goriva mu je normalna-
6 litara van grada a da ga ne mazim.Prešao je 46000 km.Kažu,da su najvjerovatnije u pitanju gumice
ventila.Zanima me vaše mišljenje i koliko košta takav zahvat odnosno koliko vremena treba jednom
iskusnom majstoru da to odradi, pošto neću da ga dajem u ovlašteni servis.
Evidentirano

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14319
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #1 : 02. Lipanj 2009, 14:10:44 »

Dakle moj Kawasaki zx6r 1998 počeo je da troši ulje- oko litar na 1000 km.Kad mu dam jači gas
izbaci crn gust dim.Plavog dima nema nikad nimalo.Inače motor se ponaša sasvim normalno-pali,
suv agregat,lijepo radi,vuče kao lud (neki dan išli smo sa novijim 600 r-ovima i ništa nisam zaostajao)
znači kompresija je u redu pa ne vjerujem da je zreo za generalku a i potrošnja goriva mu je normalna-
6 litara van grada a da ga ne mazim.Prešao je 46000 km.Kažu,da su najvjerovatnije u pitanju gumice
ventila.Zanima me vaše mišljenje i koliko košta takav zahvat odnosno koliko vremena treba jednom
iskusnom majstoru da to odradi, pošto neću da ga dajem u ovlašteni servis.
u biti hebo bi se a da ti ne uđe  :LOL: :LOL:
a lokacija  :misli:
pa da ti nađemo majstora za to tvoje drlo  :mrgreen:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

bmw m 5

  • Najbolji forumaš 2009. HONDA HRC TEAM
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8682
  • Vozi: se VTR SP 01
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #2 : 02. Lipanj 2009, 14:14:02 »

Dakle moj Kawasaki zx6r 1998 počeo je da troši ulje- oko litar na 1000 km.Kad mu dam jači gas
izbaci crn gust dim.Plavog dima nema nikad nimalo.Inače motor se ponaša sasvim normalno-pali,
suv agregat,lijepo radi,vuče kao lud (neki dan išli smo sa novijim 600 r-ovima i ništa nisam zaostajao)
znači kompresija je u redu pa ne vjerujem da je zreo za generalku a i potrošnja goriva mu je normalna-
6 litara van grada a da ga ne mazim.Prešao je 46000 km.Kažu,da su najvjerovatnije u pitanju gumice
ventila.Zanima me vaše mišljenje i koliko košta takav zahvat odnosno koliko vremena treba jednom
iskusnom majstoru da to odradi, pošto neću da ga dajem u ovlašteni servis.
ako je crni dim onda nije ulje u pitanju. Trosi ulje....zavisi o vrsti ulja koju koristis...i naravno o nacinu voznje.Crni dim ukazuje na losu podesenost karburatora....prljav filter zraka....losa podesenost zazora ventila....
Evidentirano
O&G Team

live-for-ride

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4319
  • Vozi: Opet vozi
  • Lokacija: Sesvete
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #3 : 02. Lipanj 2009, 14:54:54 »

ako je crni dim onda nije ulje u pitanju. Trosi ulje....zavisi o vrsti ulja koju koristis...i naravno o nacinu voznje.Crni dim ukazuje na losu podesenost karburatora....prljav filter zraka....losa podesenost zazora ventila....
a što ako karike ne čiste stijenke cilindra kak se spada pa ulje ulazi u cilindar i prilikom paljenja smjese izgara te crni dim izlazi zbog izgaranja ulja što opet generira potrošnju ulja?  (iliti karike suu kurcu) :mrgreen:
Evidentirano
 

AnteK

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9560
  • Vozi: u dolasku ....
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #4 : 02. Lipanj 2009, 15:02:40 »

a što ako karike ne čiste stijenke cilindra kak se spada pa ulje ulazi u cilindar i prilikom paljenja smjese izgara te crni dim izlazi zbog izgaranja ulja što opet generira potrošnju ulja?  (iliti karike suu kurcu) :mrgreen:

Od izgaranja ulja dim najčešće nije crn, nego plavičast. Jedino kod hladnog
motora možda crno dimi.
Evidentirano

bmw m 5

  • Najbolji forumaš 2009. HONDA HRC TEAM
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8682
  • Vozi: se VTR SP 01
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #5 : 02. Lipanj 2009, 15:52:53 »

Od izgaranja ulja dim najčešće nije crn, nego plavičast. Jedino kod hladnog
motora možda crno dimi.
:palacgore: o tome se radi...Jer crni dim se nikako nemoze povezati sa potrosnjom ulja....
Evidentirano
O&G Team

cavalir

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 31
  • Vozi: ZX9R
  • Lokacija: Slovenija
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #6 : 02. Lipanj 2009, 16:03:14 »

Već sam pričao sa jednim majstorom i on se čudio,kako to da ne dimi plavo a troši ulje.Motor
imam malo više od godinu dana i ne znam koje ulje je bilo u mašini prošle godine a trošijo ga je
oko 2 dcl na 1000 km.Na početku ove sezone nasuo sam yamalube polusintetiku 10w-40.Sad
ovaj majstor je rekao zamijeni ulje i naspi mineralno pa da vidiš.Pitao me za potrošnju goriva-
(6l) znači da su karburatori u redu. :misli:
Evidentirano

bmw m 5

  • Najbolji forumaš 2009. HONDA HRC TEAM
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8682
  • Vozi: se VTR SP 01
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #7 : 02. Lipanj 2009, 16:11:59 »

Već sam pričao sa jednim majstorom i on se čudio,kako to da ne dimi plavo a troši ulje.Motor
imam malo više od godinu dana i ne znam koje ulje je bilo u mašini prošle godine a trošijo ga je
oko 2 dcl na 1000 km.Na početku ove sezone nasuo sam yamalube polusintetiku 10w-40.Sad
ovaj majstor je rekao zamijeni ulje i naspi mineralno pa da vidiš.Pitao me za potrošnju goriva-
(6l) znači da su karburatori u redu. :misli:
definitivno je do izbora ulja. Nemoze poceti motor trositi odjednom litru ulja..ako je prije trosio 2 dl. Morati ces probati naci ulje koje mu odgovara.Moja je preporuka sintetika...nikako mineralno. Nesto u gradaciji 10-50 ...castrol ili motul...Jedinom ako ti netko nije uvalio motor pun aditiva..i kad si promijenio ulje...vidi se prava slika. Ali ako ne dimi plavo....pri davanju ili otpustanju gasa onda nije jos za generalku... 8)
Evidentirano
O&G Team

live-for-ride

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4319
  • Vozi: Opet vozi
  • Lokacija: Sesvete
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #8 : 02. Lipanj 2009, 16:17:26 »

kakav vam je ipone?  Ja ga stavio u suzu. Nema neke velike razlike (a kak da ju i primjetim), osim što mislim da mi nešto tiše radi i što je 200 kn jeftiniji od motula (sintetika oboje). Možda bi sintetika riješila problem.
Evidentirano

cavalir

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 31
  • Vozi: ZX9R
  • Lokacija: Slovenija
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #9 : 02. Lipanj 2009, 16:32:35 »

Full sintetika?Pa sad..šta ja znam...svi serviseri kažu,da u takav motor ide polusintetika,a
full sintetika je samo za pistu.Kažu,ako naspeš full sintetiku,onda proklizava kvačilo.Sad,ja
bi najsretniji bio da je do ulja-to je najjeftinija varijanta :wink:,a opet nije zanemarivo dat
70-80 eura a ono bude opet isto. :palacdolje:
Evidentirano

Jolly

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 815
  • Vozi: Kawasaki ZZR 1200
  • Lokacija: Slavonija, Slatina
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #10 : 02. Lipanj 2009, 16:37:12 »

Dakle moj Kawasaki zx6r 1998 počeo je da troši ulje- oko litar na 1000 km.Kad mu dam jači gas
izbaci crn gust dim.Plavog dima nema nikad nimalo.Inače motor se ponaša sasvim normalno-pali,
suv agregat,lijepo radi,vuče kao lud (neki dan išli smo sa novijim 600 r-ovima i ništa nisam zaostajao)
znači kompresija je u redu pa ne vjerujem da je zreo za generalku a i potrošnja goriva mu je normalna-
6 litara van grada a da ga ne mazim.Prešao je 46000 km.Kažu,da su najvjerovatnije u pitanju gumice
ventila.Zanima me vaše mišljenje i koliko košta takav zahvat odnosno koliko vremena treba jednom
iskusnom majstoru da to odradi, pošto neću da ga dajem u ovlašteni servis.

Probaj sa ovim uljem ja ga koristim dvije sezone u ZZR-u 600 i na 10 000 km potrošnja 2-3 deci. :palacgore:

V-max

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 129
  • Vozi: VN 900 CUSTOM
  • Lokacija: CUSTOM CLUB CROATIA
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #11 : 02. Lipanj 2009, 16:39:38 »

Ajde najprije izmjeri kompresiju pa će ti biti puno toga jasnije  :palacgore:
Evidentirano
You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding.

live-for-ride

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4319
  • Vozi: Opet vozi
  • Lokacija: Sesvete
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #12 : 02. Lipanj 2009, 16:40:07 »

Full sintetika?Pa sad..šta ja znam...svi serviseri kažu,da u takav motor ide polusintetika,a
full sintetika je samo za pistu.Kažu,ako naspeš full sintetiku,onda proklizava kvačilo.Sad,ja
bi najsretniji bio da je do ulja-to je najjeftinija varijanta :wink:,a opet nije zanemarivo dat
70-80 eura a ono bude opet isto. :palacdolje:
uvjek se povlači to pitanje sintetike/polusintetike i to je neka druga tema. Svi ti koji ti to kažu ne pitaju te "Kak se voziš". Netko se po cesti vozi gore nego netko drugi po pisti tak da to i nije baš neka mjera. Odi na autocestu i drži ga svako malo po sat vremena iznad 180....niti ne oraš ići na pistu....Na kraju se sve svede na financijsku isplativost, no to su već davno (pro)žvakane teme.
Evidentirano

cavalir

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 31
  • Vozi: ZX9R
  • Lokacija: Slovenija
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #13 : 02. Lipanj 2009, 16:47:57 »

Pa i motul 5100 je polusintetika.A kažu,da je yamalube ustvari motul.Jedino što je 15w-50.
Probaj sa ovim uljem ja ga koristim dvije sezone u ZZR-u 600 i na 10 000 km potrošnja 2-3 deci. :palacgore:
Evidentirano

live-for-ride

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4319
  • Vozi: Opet vozi
  • Lokacija: Sesvete
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #14 : 02. Lipanj 2009, 16:50:52 »

izgleda da je motul postao referenca. Svako malo netko kaže "To je ustvari motul" koje je god ulje upitanju :mrgreen:
Mineralno nikak nemoj sipat, polusintetiku ti troši. Probaj sa sintetikom. :mrgreen:
Evidentirano

aurellie

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4540
  • Vozi: vozi kozicu sad kad mu neda zena motor
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #15 : 02. Lipanj 2009, 16:52:43 »

Full sintetika?Pa sad..šta ja znam...svi serviseri kažu,da u takav motor ide polusintetika,a
full sintetika je samo za pistu.Kažu,ako naspeš full sintetiku,onda proklizava kvačilo.Sad,ja
bi najsretniji bio da je do ulja-to je najjeftinija varijanta :wink:,a opet nije zanemarivo dat
70-80 eura a ono bude opet isto. :palacdolje:

Nema tu pista - ne pista  :mrgreen: Nije ZX6R sad odjednom postao enduro, samo zato što je star 11 godina. To je i dalje supersport I4 i tako ga treba hranit - a to je full sintetsko ulje. Nije to nešto skupo sad za promjenit, ne moraš davat 150kn/l već je ulje od 80-90kn/l taman  :D
Evidentirano
The machine spirit is with me!

Jolly

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 815
  • Vozi: Kawasaki ZZR 1200
  • Lokacija: Slavonija, Slatina
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #16 : 02. Lipanj 2009, 16:54:34 »

Pa i motul 5100 je polusintetika.A kažu,da je yamalube ustvari motul.Jedino što je 15w-50.
Neznam dali su ulja slična po svojstvima,ali ako ti troši litru na 1000 km a nigdje ne curi morao bi se vidjet plavičasti  dim.

cavalir

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 31
  • Vozi: ZX9R
  • Lokacija: Slovenija
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #17 : 02. Lipanj 2009, 17:07:17 »

Da ponovim:plavog dima nema nimalo.Probaću sa full sintetikom.Evo vidim ima Castrol power 1
racing 4T 10w-50.Da li valja?Nije ni skup-11eura litar.
Evidentirano

AnteK

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9560
  • Vozi: u dolasku ....
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #18 : 02. Lipanj 2009, 17:24:57 »

Da ponovim:plavog dima nema nimalo.Probaću sa full sintetikom.

A kako znaš da nema plavog dima? Zagrij motor i nađi nekog nek vozi iza
tebe i gleda. Nafrlji druga, otpusti gas, treća, otpusti gas i tako neka brca
iza gleda da li će baciti plavičasti dim karakterističnog mirisa pri tvom
otpuštanju gasa. Ovo na mjestu i nije bash mjerodavno, pogotovo na hladno.
Evidentirano

cRuNk

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5004
  • Vozi: CBR600RR TT Legends
  • Lokacija: SB
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #19 : 02. Lipanj 2009, 18:31:32 »

Motul 5100 je i kod mene  :palacgore:

A sto se dima tice, to ti je najvjerojatnije do karb-a, losa smjesa, tj skoro 90% sam siguran da je prebogata...
Ajde izvadi svijecice i uslikaj pa stavi ovdje (ali nemoj ocistiti prije), mogu se kladiti da su crne kao ugalj  :palacgore:
Evidentirano
Svi su isti i nikad neće skužit neke stvari, to stalno trčanje za lovom i interes samo ubija poimanje ljudskog i sportskog uspjeha i pretvaranje svega i svakoga samo u običan broj ...
 

jedimaster

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4662
  • Vozi: Tie fighter
  • Lokacija: Kod Mosta Slobode
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #20 : 02. Lipanj 2009, 19:10:26 »

Dakle moj Kawasaki zx6r 1998 počeo je da troši ulje- oko litar na 1000 km.Kad mu dam jači gas
izbaci crn gust dim.Plavog dima nema nikad nimalo.Inače motor se ponaša sasvim normalno-pali,
suv agregat,lijepo radi,vuče kao lud (neki dan išli smo sa novijim 600 r-ovima i ništa nisam zaostajao)
znači kompresija je u redu pa ne vjerujem da je zreo za generalku a i potrošnja goriva mu je normalna-
6 litara van grada a da ga ne mazim.Prešao je 46000 km.Kažu,da su najvjerovatnije u pitanju gumice
ventila.Zanima me vaše mišljenje i koliko košta takav zahvat odnosno koliko vremena treba jednom
iskusnom majstoru da to odradi, pošto neću da ga dajem u ovlašteni servis.

 :shock: kaj ti imaš hibridnu mašinu  :misli:
Evidentirano
www.apertemedia.hr , izrada web stranica , grafička priprema , tisak...

cavalir

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 31
  • Vozi: ZX9R
  • Lokacija: Slovenija
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #21 : 02. Lipanj 2009, 19:24:41 »

:shock: kaj ti imaš hibridnu mašinu  :misli:
[A šta tebi nije jasno?/quote]
Evidentirano

cavalir

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 31
  • Vozi: ZX9R
  • Lokacija: Slovenija
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #22 : 02. Lipanj 2009, 19:28:24 »

Pa već su vozili iza mene i nitko nije vidijo plav dim a normalno da je bio zagrijan,neću valjda
hladnog da turiram ni u mjestu ni u vožnji.
Evidentirano

jedimaster

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4662
  • Vozi: Tie fighter
  • Lokacija: Kod Mosta Slobode
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #23 : 02. Lipanj 2009, 19:30:23 »

Malo k. ti troši 6 litara "a da ga ne maziš"  :wink:
Evidentirano
www.apertemedia.hr , izrada web stranica , grafička priprema , tisak...

cavalir

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 31
  • Vozi: ZX9R
  • Lokacija: Slovenija
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #24 : 02. Lipanj 2009, 19:41:49 »

Pa nije stalno išao do 13-14000 o/min a nije ni do 8000.
Evidentirano

aurellie

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4540
  • Vozi: vozi kozicu sad kad mu neda zena motor
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #25 : 02. Lipanj 2009, 20:03:18 »

:shock: kaj ti imaš hibridnu mašinu  :misli:

ako su karbovi dobri nema nikakvog problema za takve brojeve  :palacgore:
Evidentirano
The machine spirit is with me!

fefernator

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 66
  • Vozi: kz 750
  • Lokacija: slavonski brod
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #26 : 02. Lipanj 2009, 20:32:28 »

da se ja nadovezem,, ja cu ti reci da osarafis svijecicu i da pogledas ako je crna onda su ti karike ako je bijela onda ti trosi zbog gumica ,,svaki put kad ugasis motor u casicama bregaste ti ostane ulja koje ti sklizne u cilindar pa kad upalis ono mora dimit dok ne izgori,, ali ako ti je smjesa u karburatorima losa nemozes ni primjetit da ti bijelo dimi kad je crni dim zbog lose smjese jaceg inteziteta ....
Evidentirano

bmw m 5

  • Najbolji forumaš 2009. HONDA HRC TEAM
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8682
  • Vozi: se VTR SP 01
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #27 : 02. Lipanj 2009, 20:32:57 »

ako su karbovi dobri nema nikakvog problema za takve brojeve  :palacgore:
prijatelju....pusti ti spike i provokacije..........stavi sintetiku....pa javi rezultate.... :mrgreen:
Evidentirano
O&G Team

aurellie

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4540
  • Vozi: vozi kozicu sad kad mu neda zena motor
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #28 : 02. Lipanj 2009, 20:57:51 »

prijatelju....pusti ti spike i provokacije..........stavi sintetiku....pa javi rezultate.... :mrgreen:

zašto si mene quotao? Ovo se na mene odnosi?  :misli: :misli:
Evidentirano
The machine spirit is with me!

bmw m 5

  • Najbolji forumaš 2009. HONDA HRC TEAM
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8682
  • Vozi: se VTR SP 01
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #29 : 03. Lipanj 2009, 06:44:25 »

zašto si mene quotao? Ovo se na mene odnosi?  :misli: :misli:
sorry....nisam tebe htio citirati...Htio sam samo reci vlasniku kawe da stavi sintetiku pa da javi rezultate... :palacgore: Jos jednom izvini.... :(
Evidentirano
O&G Team

kubik

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1448
  • Vozi: GSR
  • Lokacija: SB
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #30 : 03. Lipanj 2009, 07:12:05 »

Dakle moj Kawasaki zx6r 1998 počeo je da troši ulje- oko litar na 1000 km.Kad mu dam jači gas
izbaci crn gust dim.Plavog dima nema nikad nimalo.Inače motor se ponaša sasvim normalno-pali,
suv agregat,lijepo radi,vuče kao lud (neki dan išli smo sa novijim 600 r-ovima i ništa nisam zaostajao)
znači kompresija je u redu pa ne vjerujem da je zreo za generalku a i potrošnja goriva mu je normalna-
6 litara van grada a da ga ne mazim.Prešao je 46000 km.Kažu,da su najvjerovatnije u pitanju gumice
ventila.Zanima me vaše mišljenje i koliko košta takav zahvat odnosno koliko vremena treba jednom
iskusnom majstoru da to odradi, pošto neću da ga dajem u ovlašteni servis.

Isti slučaj kao i kod mene, isti simptomi.....samo stariji motor. Kz 550 unutra motul 5100 10w-40.

Rastavio mašinu i vidio da su uljne karike skroz potrošene, ali baš skroz - maltene propadnu kroz cilindar.....
Možda je i kod tebe identična situacija.
Evidentirano
"Onaj tko se zadnji smije je spor, onaj tko se prvi smije ima najprljavije misli"  :mrgreen:
"And God promised Men that good and obedient wives would be found in all corners of the world, next he made Earth round and laughed, and laughed....."

cavalir

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 31
  • Vozi: ZX9R
  • Lokacija: Slovenija
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #31 : 03. Lipanj 2009, 10:30:10 »

E tačno sam znao,da ću dobiti više različitih "dijagnoza". :misli:
Evidentirano

kubik

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1448
  • Vozi: GSR
  • Lokacija: SB
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #32 : 03. Lipanj 2009, 11:41:46 »

E tačno sam znao,da ću dobiti više različitih "dijagnoza". :misli:

Litra ulja na 1000 km.....a nigdje ne curi.... :wink:
Puštaju uljne karike. Kad je pod jakim opterećenjem ne može izgoriti ulje pa baca crni dim.
Evidentirano
"Onaj tko se zadnji smije je spor, onaj tko se prvi smije ima najprljavije misli"  :mrgreen:
"And God promised Men that good and obedient wives would be found in all corners of the world, next he made Earth round and laughed, and laughed....."

KresoN

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 103
  • Lokacija: Križevci
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #33 : 03. Lipanj 2009, 12:38:48 »

Kakva je sad situacija,valjda si zamijenoi te karike?
Točno to se događa i s mojom cb 750 pa mislin to ispravit al pred kraj sezone.
Evidentirano

aurellie

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4540
  • Vozi: vozi kozicu sad kad mu neda zena motor
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #34 : 03. Lipanj 2009, 14:07:30 »

sorry....nisam tebe htio citirati...Htio sam samo reci vlasniku kawe da stavi sintetiku pa da javi rezultate... :palacgore: Jos jednom izvini.... :(

sve 5 samo sam se prepao  :mrgreen:
 :palacgore:
Evidentirano
The machine spirit is with me!

cavalir

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 31
  • Vozi: ZX9R
  • Lokacija: Slovenija
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #35 : 03. Lipanj 2009, 16:31:56 »

A da li je sigurno crn dim,ako su uljne karike otišle?
Evidentirano

BikerHR

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 974
  • Vozi: KLE 650 Versys
  • Lokacija: Varaždin
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #36 : 03. Lipanj 2009, 22:33:05 »

Kad manja količina ulja sagorjeva u cilindrima, dim je plavičast. Ako su uljne karike jako istrošene, sagorjeva puno ulja i kod dodavanja gasa izlazi crni dim.

Litra ulja na 1.000 km, previše je da karike nebi bile u pitanju. Kad bi se znala stvarna kilometraža, bio bi još sigurniji!
Evidentirano
"Ponosni član SKQJ-a: ovo što pišeš već PREDSTAVLJA KAZNENO DJELO opisano HRVATSKIM kaznenim zakonom, a koje se progoni po službenoj dužnosti."

cavalir

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 31
  • Vozi: ZX9R
  • Lokacija: Slovenija
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #37 : 04. Lipanj 2009, 11:17:33 »

Znači prvo treba da se izmjeri kompresija.Nema smisla mijenjati uljne karike,ako su istrošeni klipovi i cilindri.U tom slučaju
potrebna je generalka.Ako je kompresija dobra,onda samo uljne karike?
Evidentirano

BikerHR

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 974
  • Vozi: KLE 650 Versys
  • Lokacija: Varaždin
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #38 : 04. Lipanj 2009, 12:11:47 »

Pa ako ćeš već otvarati mašinu, najbolje je i najisplativije zamjeniti i uljne i kompresijske karike, kao i leteće ležajeve, do kojih ćeš ionako doći kad skineš klipnjače sa radilice. To je polugeneralka, koja se radi ako cilindri nisu previše pohabani ili oštećeni.
Evidentirano
"Ponosni član SKQJ-a: ovo što pišeš već PREDSTAVLJA KAZNENO DJELO opisano HRVATSKIM kaznenim zakonom, a koje se progoni po službenoj dužnosti."

derba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 430
  • Vozi: Yamaha FZ1S, Yamaha FZ6S
  • Lokacija: Baranja
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #39 : 04. Lipanj 2009, 16:00:45 »

Kad ispustiš japanski zrak iz mašine nikada to više nije to ,ako je mašina u k.... bolje je uzeti cijelu mašinu iz vana i juriš. Jeftinije, brže i bez živciranja.
Evidentirano

bobo RR

  • Firewalker
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1773
  • Vozi: Yamaha thunderace 1000
  • Lokacija: u ispovijedavaonici
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #40 : 04. Lipanj 2009, 21:46:17 »

Kad ispustiš japanski zrak iz mašine nikada to više nije to ,ako je mašina u k.... bolje je uzeti cijelu mašinu iz vana i juriš. Jeftinije, brže i bez živciranja.
A opet je pitanje kakvu masinu dobijes,ako je motor star 10 ili vise godina pitanje je kakva je i ta masina druga,ako se masina otvara i sve se napravi kak treba to je to.Jest da je skupo al onda bolje znas sta imas neg dok kupujes polovnu masinu.
Evidentirano
Bog je velik..ali ti si i dalje glup

cavalir

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 31
  • Vozi: ZX9R
  • Lokacija: Slovenija
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #41 : 04. Lipanj 2009, 22:09:10 »

Danas sam bio kod majstora i baš o tome smo pričali.Rekao je,da generalka košta (dijelovi+ruke) oko 1000
eura i onda imaš ustvari novu mašinu.Jeftinije je kupit drugu mašinu,ali pitanje kakva će biti.Sad,situacija je
vrlo nezgodna.Ja sam imao namjeru ovaj motor vozit još ovu sezonu,a narednu kupit nešto mlađe.A uložit
1000 eura u motor,koji vrijedi 2000-2500 eura pa onda prodat se ne isplati...
Kaže još,da može biti,da su samo gumice ventila,pošto motor vuče kako treba (kompresija dobra) i nema plavog dima.U svakom slučaju mora da se rastura mašina,da bi se vidjelo šta je.E sad,da ne bi sebi kvarijo sezonu-samo
vozi i normalno gledaj da bude uvijek dovoljno ulja,mašina neće crknit,pa ćeš preko zime vidjet šta ćeš. :misli:
Evidentirano

Jolly

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 815
  • Vozi: Kawasaki ZZR 1200
  • Lokacija: Slavonija, Slatina
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #42 : 04. Lipanj 2009, 22:25:47 »

Danas sam bio kod majstora i baš o tome smo pričali.Rekao je,da generalka košta (dijelovi+ruke) oko 1000
eura i onda imaš ustvari novu mašinu.Jeftinije je kupit drugu mašinu,ali pitanje kakva će biti.Sad,situacija je
vrlo nezgodna.Ja sam imao namjeru ovaj motor vozit još ovu sezonu,a narednu kupit nešto mlađe.A uložit
1000 eura u motor,koji vrijedi 2000-2500 eura pa onda prodat se ne isplati...
Kaže još,da može biti,da su samo gumice ventila,pošto motor vuče kako treba (kompresija dobra) i nema plavog dima.U svakom slučaju mora da se rastura mašina,da bi se vidjelo šta je.E sad,da ne bi sebi kvarijo sezonu-samo
vozi i normalno gledaj da bude uvijek dovoljno ulja,mašina neće crknit,pa ćeš preko zime vidjet šta ćeš. :misli:

Vjerovatno su otišle samo uljne karike ili su se spekle a kompresiske su još dobre zato ti motor ide ok. :misli:

bobo RR

  • Firewalker
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1773
  • Vozi: Yamaha thunderace 1000
  • Lokacija: u ispovijedavaonici
Odg: Crn dim-troši ulje
« Odgovori #43 : 04. Lipanj 2009, 22:30:25 »

Danas sam bio kod majstora i baš o tome smo pričali.Rekao je,da generalka košta (dijelovi+ruke) oko 1000
eura i onda imaš ustvari novu mašinu.Jeftinije je kupit drugu mašinu,ali pitanje kakva će biti.Sad,situacija je
vrlo nezgodna.Ja sam imao namjeru ovaj motor vozit još ovu sezonu,a narednu kupit nešto mlađe.A uložit
1000 eura u motor,koji vrijedi 2000-2500 eura pa onda prodat se ne isplati...
Kaže još,da može biti,da su samo gumice ventila,pošto motor vuče kako treba (kompresija dobra) i nema plavog dima.U svakom slučaju mora da se rastura mašina,da bi se vidjelo šta je.E sad,da ne bi sebi kvarijo sezonu-samo
vozi i normalno gledaj da bude uvijek dovoljno ulja,mašina neće crknit,pa ćeš preko zime vidjet šta ćeš. :misli:
Da jebena situacija,al to je rizik kod kupovine rabljenog motora.Ak ga mislis imat sam ovu sezonu ne isplati se to sve slagat,a opet je tu pitanje prodat nekom takav motor,a cuj ne mogu uvijek bit ovce cijele i vuk sit.A da probas promijenit sam gumice vec bi se i s tim smanjila potrosnja nesto.
Evidentirano
Bog je velik..ali ti si i dalje glup
 Str: 1 2 [Sve]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.173 sekundi uz 20 upita.