Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 234   Dolje

Autor Tema: Kawasaki ZZR 1400  (Posjeta: 609574 )

Chop

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 48
  • Vozi: HONDA CBF600N
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #225 : 04. Listopad 2009, 09:42:29 »

Sretni vlasnici zzr1400-a, uplacujete li kasko i koliko vas to otprilike kosta? Jel isto vrijedi kao i za jeftinije motore, znaci do 10% novonabavne cijene?


Lp,

Evidentirano

Tommee

  • MetRRo Magnifico
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4086
  • Vozi: Nacionalna klasa Z 750S (Socijal)
  • Lokacija: ZagRReb/PetRRinja
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #226 : 04. Listopad 2009, 21:39:13 »

Zivi u Nizozemskoj, da to mu je bivsa a ovo je trenutna   :slinavac: :slinavac:

Jedva cekam da dodje pa da bacim djiRR na krmaci

Sta taj motor ne ide u zavoj  :misli:
Evidentirano
Proširite horizonte - pušite dinamit.

Color television! Bah, I won’t believe it until I see it in black and white.

cRuNk

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5004
  • Vozi: CBR600RR TT Legends
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #227 : 04. Listopad 2009, 21:44:24 »

I ja sam ga zezao cim sam vidio  :LOL: Ali covjek je ozbiljan, ima obitelj ... djecu ... i trake od pol metra do ruba

Nema nista dok meni ne padne u ruke  :mrgreen:
Evidentirano
Svi su isti i nikad neće skužit neke stvari, to stalno trčanje za lovom i interes samo ubija poimanje ljudskog i sportskog uspjeha i pretvaranje svega i svakoga samo u običan broj ...

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #228 : 05. Listopad 2009, 09:49:56 »

Bilo bi lijepo kada bi se mogli nabaviti oklopi iz USA u tim bojama samo je pitanje kolika je cijena. Što se tiče Buse i ZZR-a mislim da su diskusije nepotrebe. Obadva motora su ekstremna samo je stvar šta se kome više sviđa.
Evidentirano
 

Tommee

  • MetRRo Magnifico
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4086
  • Vozi: Nacionalna klasa Z 750S (Socijal)
  • Lokacija: ZagRReb/PetRRinja
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #229 : 05. Listopad 2009, 15:45:04 »

A sta ti vrijede oklopi nije mi jasno. Pa najjeftinija stavka je prelakirati oklope, ne kuzim. Sto ces sa pola drugih detalja po motoru koji su u boji, pa deset puta je kompliciranije i skuplje to za izvesti nego prelakirati oklope.
Evidentirano
Proširite horizonte - pušite dinamit.

Color television! Bah, I won’t believe it until I see it in black and white.

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #230 : 05. Listopad 2009, 15:58:19 »

Istina uopće nisam razmišljao o tome hvala na savjetu.
Evidentirano

vzblade

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 600
  • Vozi: 1190 Adventure
  • Lokacija: Varazdin/Darmstadt
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #231 : 06. Listopad 2009, 20:48:02 »

Bilo bi lijepo kada bi se mogli nabaviti oklopi iz USA u tim bojama samo je pitanje kolika je cijena. Što se tiče Buse i ZZR-a mislim da su diskusije nepotrebe. Obadva motora su ekstremna samo je stvar šta se kome više sviđa.


Oklopi se mogu nabaviti i to kompletni za cijeli motor,znaci sve sta ti treba plasticno.To je dosta decki tu vec napravilo a u pitanju je par stotina dolara(vise treba strpljenja i zivaca za trazit) a za te novce ga neces polakirati nigdje.Ako se nedaj boze nesto desi imas oklope,ako prodas motor jedan set oklopa mozes uvijek posebno prodati ako ih vec nedas s motorom tak da nije bas 100% bacena lova.Ja isto razmisljam o toj soluciji a i dosta stvari nabavljam u USA tak da je taj dio vec razraden :mrgreen: a ne pada mi niti na pamet lakirati novi motor. :palacgore:
Evidentirano

bobo RR

  • Firewalker
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1773
  • Vozi: Yamaha thunderace 1000
  • Lokacija: u ispovijedavaonici
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #232 : 06. Listopad 2009, 20:54:35 »


Oklopi se mogu nabaviti i to kompletni za cijeli motor,znaci sve sta ti treba plasticno.To je dosta decki tu vec napravilo a u pitanju je par stotina dolara(vise treba strpljenja i zivaca za trazit) a za te novce ga neces polakirati nigdje.Ako se nedaj boze nesto desi imas oklope,ako prodas motor jedan set oklopa mozes uvijek posebno prodati ako ih vec nedas s motorom tak da nije bas 100% bacena lova.Ja isto razmisljam o toj soluciji a i dosta stvari nabavljam u USA tak da je taj dio vec razraden :mrgreen: a ne pada mi niti na pamet lakirati novi motor. :palacgore:
Tako je,ako hoces nesto drukcije i posebno kupit druge oklope i igrati se a ove pospremiti  :palacgore:
Evidentirano
Bog je velik..ali ti si i dalje glup

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #233 : 07. Listopad 2009, 17:13:50 »


Oklopi se mogu nabaviti i to kompletni za cijeli motor,znaci sve sta ti treba plasticno.To je dosta decki tu vec napravilo a u pitanju je par stotina dolara(vise treba strpljenja i zivaca za trazit) a za te novce ga neces polakirati nigdje.Ako se nedaj boze nesto desi imas oklope,ako prodas motor jedan set oklopa mozes uvijek posebno prodati ako ih vec nedas s motorom tak da nije bas 100% bacena lova.Ja isto razmisljam o toj soluciji a i dosta stvari nabavljam u USA tak da je taj dio vec razraden :mrgreen: a ne pada mi niti na pamet lakirati novi motor. :palacgore:
Ukoliko dođeš da kakvih  saznanja kaj se oklopa tiče daj javi bio bi ti jako zahvalan.
Evidentirano

vzblade

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 600
  • Vozi: 1190 Adventure
  • Lokacija: Varazdin/Darmstadt
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #234 : 07. Listopad 2009, 20:06:25 »

Ukoliko dođeš da kakvih  saznanja kaj se oklopa tiče daj javi bio bi ti jako zahvalan.


Vec radim na tome. :mrgreen: :palacgore:
Evidentirano

BedoMedo

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 95
  • Vozi: na grah....
  • Lokacija: Zagreb, Centar
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #235 : 07. Listopad 2009, 23:29:04 »

haj,
evo da vam se javim, bio na mjerenju two brothersa, izmjereno 98db sa pikom 99db, no taj pik je bio na nekih 5000 okretaja jer je jebeno tesko ga pogoditi na 4700 i drzati ga tamo..
no u svakom slucaju u granicama tolerancije sam...
jeeeeee
Evidentirano
"dozvolite da bacim sve iz ruku i posvetim se vasem problemu"

Prodajem NOLAN n-102 sa ugradjenim bletoothom - INFO na PP

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14319
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #236 : 07. Listopad 2009, 23:30:06 »

haj,
evo da vam se javim, bio na mjerenju two brothersa, izmjereno 98db sa pikom 99db, no taj pik je bio na nekih 5000 okretaja jer je jebeno tesko ga pogoditi na 4700 i drzati ga tamo..
no u svakom slucaju u granicama tolerancije sam...
jeeeeee
BACAŠ ME U TROŠAK  :mrgreen:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

Tommee

  • MetRRo Magnifico
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4086
  • Vozi: Nacionalna klasa Z 750S (Socijal)
  • Lokacija: ZagRReb/PetRRinja
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #237 : 07. Listopad 2009, 23:47:35 »


Oklopi se mogu nabaviti i to kompletni za cijeli motor,znaci sve sta ti treba plasticno.To je dosta decki tu vec napravilo a u pitanju je par stotina dolara(vise treba strpljenja i zivaca za trazit) a za te novce ga neces polakirati nigdje.Ako se nedaj boze nesto desi imas oklope,ako prodas motor jedan set oklopa mozes uvijek posebno prodati ako ih vec nedas s motorom tak da nije bas 100% bacena lova.Ja isto razmisljam o toj soluciji a i dosta stvari nabavljam u USA tak da je taj dio vec razraden :mrgreen: a ne pada mi niti na pamet lakirati novi motor. :palacgore:

Inace ti najjeftiniji setovi su fantasticne kvalitete i nekad cak ne dolaze sa pripremama za rupe, a kamoli rupama za vijke. Dakle ima posla i sa njima.
Evidentirano
Proširite horizonte - pušite dinamit.

Color television! Bah, I won’t believe it until I see it in black and white.

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #238 : 09. Listopad 2009, 12:45:27 »

Ukoliko nekome zatreba touring šajba za ZZR-a ja bi svoju  prodao za 300 kn. Pre visok sam i puno  mi je se ljepše voziti s orginalnom. Šajba idealno štiti do visine 1,80-1,82 ,a ja sam 1,86 i tuče mi ravno u glavu katastrofa što reći.
Evidentirano

BedoMedo

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 95
  • Vozi: na grah....
  • Lokacija: Zagreb, Centar
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #239 : 10. Listopad 2009, 23:30:05 »

trosak.. trosak... a zakaj ne spominjes gust...
necu te baciti u trosak.. nego cu ti povecati gust... :)
Evidentirano
"dozvolite da bacim sve iz ruku i posvetim se vasem problemu"

Prodajem NOLAN n-102 sa ugradjenim bletoothom - INFO na PP

Mocippaldi

  • ****
  • Online Online
  • Postova: 5159
  • Lokacija: Netherlands
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #240 : 08. Studeni 2009, 17:23:40 »


Btw nije zzr ali spada u tu skupinu (ili ne  :misli:), bivsi motor od bratica, prodao ga za 8500€

Sto se hvalis sa Stevinim motorom kad ti on nije rodjak a rodjak ti u NL vozi Kawu ZX10R  :LOL:
Evidentirano
There are many here among us who feel that life is but a joke.

cRuNk

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5004
  • Vozi: CBR600RR TT Legends
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #241 : 09. Studeni 2009, 20:26:49 »

OHO!  :LOL:

Je li to mene netko zna?  :misli: Imas pravo nije mi rodjak po krvi ali mi je sada bezveze objasnjavati zasto sam to napisao, i ne "hvalim se" vec mi je motor toliko dobar da sam ga jednostavno morao podijeliti s vama...

A koji rodjak vozi zx10r, mislim da znam, tj. pretpostavljam ali nismo vec dugo u kontaktu pa nisam siguran? Moze i na pp
Evidentirano
Svi su isti i nikad neće skužit neke stvari, to stalno trčanje za lovom i interes samo ubija poimanje ljudskog i sportskog uspjeha i pretvaranje svega i svakoga samo u običan broj ...

Sinna

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 3004
  • Vozi: Pirellice na V90
  • Lokacija: Firule
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #242 : 10. Studeni 2009, 12:58:28 »

može li  netko bacit usporedbu guma na ZZR 1400 (ako je netko vozio s obje gume), Bridgestone Battlax 021 i Michelin Pilot Road 2CT. moj prijatelj je potrošio već 5-6 setova bridg. 021, a neće da prova mich pil. road. inače to je najpoznatiji vozač ZZR1400 u HR  :LOL: jer ima montiran NOS na motoru. tko je bio na zadnjem motohappen. moga ga je vidit uživo. :wink:
Evidentirano
#FORZA DUCATI - #DESMOSINNA
Tuono V2- the best naked

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #243 : 10. Studeni 2009, 13:50:32 »

može li  netko bacit usporedbu guma na ZZR 1400 (ako je netko vozio s obje gume), Bridgestone Battlax 021 i Michelin Pilot Road 2CT. moj prijatelj je potrošio već 5-6 setova bridg. 021, a neće da prova mich pil. road. inače to je najpoznatiji vozač ZZR1400 u HR  :LOL: jer ima montiran NOS na motoru. tko je bio na zadnjem motohappen. moga ga je vidit uživo. :wink:

upoznao sam Tončia u Omišu ove godine pa smo razmijenili koje iskustvo i tako  :palacgore:

imao sam BB 021 a sad sam na PR 2CT,s 021 sam prešao nekih 13 tkm a s ovima 2CT dosad imam oko 3tkm
kod promjene guma razmišljao sam i o Dunlopu roadsmart,neznam kakva je ona ali me ona stara touring guma D220 nije baš
oduševila pa sam se ipak odlučio za Michelin

kad sam napravio prve metre s 2CT imao sam osjećaj kao da je motor "omršavio" bar 50kg  :misli:
već od samog manevriranja na mjestu pa do vožnje sve je drugačije odnosno lakše
u nagib ide na samu pomisao

već sam zaboravio na tu upravljivost koju sam imao s prvom ugradnjom na motoru koja je bila BB 014 jer prelaskom
na touring gume 021 motor se dosta ukočio i u zavoju si ga baš morao tiskati prema dolje.
021 nikad nije voljela bijelu liniju a pred kraj radnog vijeka i pri umjerenim ubrzanjima u 2 ili 3 brzini lijepo je slajdala!  :D
prednja guma se također čudno brzo trošila po bokovima ali izdržala je dok je zadnja sasvih fino ravnomjerno gubila šaru
 
Michelin je zaista napravio dobru touring gumu,nisam imao u ove 3tkm neke vožnje po kiši a ono malo km po mokrom
je opravdalo njenu titulu najbolje gume u kišnim uvjetima!
što se tiče trajnosti zasad izgleda kao da je prešla par stotina km i mislim da će bez problema gurati kao i
Bridgestone ako ne i koju tisućicu više  :palacgore:

jedina mana koju sam primjetio u odnosu na 021 je lošija stabilnost na pravcu pri većim brzinama,motor mi je pre lagan
na upravljaču i pri brzinama 200 i više lagano leluja i moraš se malo stisnuti i čvršće držati ručke,kao da prednji točak lebdi iznad ceste!
to je zbog zašiljenije i uže gazne površine prednje gume koja joj i daje tako dobru upravljivost...
ništa opasno ali ponekad živcira i pomalo je neugodno pogotovo kad sam u zavjetrini drugog vozila   :palacdolje:
negdje dobiješ negdje izgubiš...tako je to uvijek s gumama!

u svemu ostalom Michelin je po mom mišljenju 3 koplja ispred Bridgestona i svakako je za preporuku!

Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14319
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #244 : 10. Studeni 2009, 20:35:37 »

Da se nadovežem na raspravu o gumama vozio na BT 14 (tvorničke) i kad sam prešao na BT 16 preporod, jednostavno uživancija za voziti.
BT 16 su mi izdržale 5500 km a motor je sa njima vrlo upravljiv stabilan i precizan.
O BT 21 mogu reći isto što i Silvio, guma za put i touring vožnju te veći broj km.BT 21 je jako udobna guma za pravce ali isto tako i napornija kod više vezanih kratkih zavoja.
Michelin nisam probao i ono što me trenutno zanima je broj km koji se može napraviti s tom gumom.Ako može napraviti približno kao i BT 21 onda je definitivno best buy uprotivnom BT 16 se nameće kao najbolja opcija.

 :mrgreen:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.
 

Sinna

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 3004
  • Vozi: Pirellice na V90
  • Lokacija: Firule
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #245 : 10. Studeni 2009, 21:33:54 »

vjerujem da bi napravio više km s michelinom i da bi više gušta u zavojima, jer ona ima vrlo sličan profil kao i super-sport guma, tj. jedina na tržištu ima takav profil od svih sport-turing guma. uostalom Silvio je dovoljno napisa o tome, a samo da ga nadopunim da mich.pil.road2ct ima najdublju šaru i toliko dobro proračunatu da je akvaplanung nepoznanica, a vožnja po kiši ka po suvome. :palacgore: :kisa: ja sam to provjerio na putu do Istanbula (3500 km), a od toga mi je bilo 2000 km kiše. :wink:
Evidentirano
#FORZA DUCATI - #DESMOSINNA
Tuono V2- the best naked

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #246 : 11. Studeni 2009, 09:03:36 »


BT 16 su mi izdržale 5500 km a motor je sa njima vrlo upravljiv stabilan i precizan.


5500 mi je premalo  :palacdolje: morao bih onda skoro 3 puta mijenjat gume u jednoj sezoni,toliko su odprilike kod mene trajale 014,promijenio sam ih 2 seta pa sam onda stavio 021,i činilo mi se da sam samo mijenjao gume to ljeto umjesto da se vozim  :mrgreen:
a najgore je kad odeš na put od 2-3 tkm pa kontaš hoćeš li se i vratit s tom gumom kući,još ako ima i autoceste pa stalno popuštaš gas da ju ne pojedeš dokraja... i onda se uhvatim kako vozim 130/140 ...počnu me dostavnjaci obilazit  :LOL:.. pa se pitam šta je sad  :misli: ..  ma i motor i gume i sve!   :x 



Michelin nisam probao i ono što me trenutno zanima je broj km koji se može napraviti s tom gumom.


ići će sigurno više od 021 al strpi se dogodine pa ćeš točno znat  :palacgore:
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #247 : 20. Studeni 2009, 14:36:15 »

Slažem se sa Silviom Michelin je za 2 klase ispred Bridgestonea ja sa svojim Michelin-om imam skoro 10000 i već sada vidim da će bez problema napraviti barem još toliko.
Što se tiče vožnje po kiši tu isto nemam riječi klasa za sebe. Svakako je za preporučiti.
Evidentirano

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #248 : 08. Prosinac 2009, 10:43:43 »

malo novosti,boje za 2010!
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

cRuNk

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5004
  • Vozi: CBR600RR TT Legends
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #249 : 08. Prosinac 2009, 10:50:13 »

Prvi nije nest ali drugi sa abs-om i prelijepom komb. boja, jednostavno a lijepo  :palacgore: :palacgore: :palacgore:
Evidentirano
Svi su isti i nikad neće skužit neke stvari, to stalno trčanje za lovom i interes samo ubija poimanje ljudskog i sportskog uspjeha i pretvaranje svega i svakoga samo u običan broj ...
 Str: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 234   Gore
 

Stranica je generirana za 0.502 sekundi uz 21 upita.