Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2] 3 4 ... 233   Dolje

Autor Tema: Kawasaki ZZR 1400  (Posjeta: 604072 )

mrgud_sk

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 940
  • Vozi: Yamaha FZ1S Fazer
  • Lokacija: Sisak
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #25 : 03. Srpanj 2009, 09:39:31 »

my beautiful  :love10:


To su ti stare slike ili nije tvoj motor? Fale mu neki dijelovi.  :mrgreen:
Evidentirano
"Ako tražiš prijatelja bez mane, ostati ćeš bez prijatelja."

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #26 : 03. Srpanj 2009, 14:12:35 »

Ja sam se sa ženom vraćao prošle godine s moto svadbe iz Knina probali su nas pratiti majstori na GSXR 1000,CBR 1000 RR i Aprilia RSV i apsolutno se ne slažem s vama koji tvrdite da ZZR nije vozan motor po zavojima samo je stvar koliko ko iskustva ima i koliko dobro može procjeniti zavoj. Uglavnom stali smo u Korenici,a dečki su došli 10-ak minuta iza nas i sami se nisu mogli načuditi da se ZZR može tako voziti kroz zavoje. Što se tiče potrošnje zadnje gume moj motor je rijetko kad u mijenjanju brzina prešao 5000 obrtaja nema potrebe,a ukoliko razvrtavate motor pa logično je da će pojesti zadnju gumu ja sam sa Bridgestoneom bt-014 mapravio 9000 km.
Evidentirano

oracle

  • Agent Provocateur
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 4869
  • Vozi: bemvejca
  • Lokacija: Rovinj-Pula
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #27 : 03. Srpanj 2009, 14:19:45 »


To su ti stare slike ili nije tvoj motor? Fale mu neki dijelovi.  :mrgreen:
baš tako...onaj gadni kofer i slično :LOL: :LOL: :LOL:
Evidentirano
O&G Team
maledetta gelosia :prsti:

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #28 : 03. Srpanj 2009, 14:21:41 »

baš tako...onaj gadni kofer i slično :LOL: :LOL: :LOL:
Mislim da je o ukusima malo glupo raspravljati. Ja bar imam gdje staviti stvari .
Evidentirano
 

oracle

  • Agent Provocateur
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 4869
  • Vozi: bemvejca
  • Lokacija: Rovinj-Pula
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #29 : 03. Srpanj 2009, 14:22:45 »

Mislim da je o ukusima malo glupo raspravljati. Ja bar imam gdje staviti stvari .
ma naravno...to ja malo gejesiksa zekam :wink:
svako po svojim guštima :palacgore:
Evidentirano
O&G Team
maledetta gelosia :prsti:

strasilo

  • don't give a shit
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22547
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #30 : 03. Srpanj 2009, 15:03:22 »

Ja sam se sa ženom vraćao prošle godine s moto svadbe iz Knina probali su nas pratiti majstori na GSXR 1000,CBR 1000 RR i Aprilia RSV i apsolutno se ne slažem s vama koji tvrdite da ZZR nije vozan motor po zavojima samo je stvar koliko ko iskustva ima i koliko dobro može procjeniti zavoj. Uglavnom stali smo u Korenici,a dečki su došli 10-ak minuta iza nas i sami se nisu mogli načuditi da se ZZR može tako voziti kroz zavoje. Što se tiče potrošnje zadnje gume moj motor je rijetko kad u mijenjanju brzina prešao 5000 obrtaja nema potrebe,a ukoliko razvrtavate motor pa logično je da će pojesti zadnju gumu ja sam sa Bridgestoneom bt-014 mapravio 9000 km.

Treba reću saši da promjeni motor i sigurno skida apsolutni rekord grobnika sa ZZR-om....  :palacgore: :mrgreen:
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...

Tommee

  • MetRRo Magnifico
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4086
  • Vozi: Nacionalna klasa Z 750S (Socijal)
  • Lokacija: ZagRReb/PetRRinja
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #31 : 03. Srpanj 2009, 15:10:47 »

Ja sam se sa ženom vraćao prošle godine s moto svadbe iz Knina probali su nas pratiti majstori na GSXR 1000,CBR 1000 RR i Aprilia RSV i apsolutno se ne slažem s vama koji tvrdite da ZZR nije vozan motor po zavojima samo je stvar koliko ko iskustva ima i koliko dobro može procjeniti zavoj. Uglavnom stali smo u Korenici,a dečki su došli 10-ak minuta iza nas i sami se nisu mogli načuditi da se ZZR može tako voziti kroz zavoje. Što se tiče potrošnje zadnje gume moj motor je rijetko kad u mijenjanju brzina prešao 5000 obrtaja nema potrebe,a ukoliko razvrtavate motor pa logično je da će pojesti zadnju gumu ja sam sa Bridgestoneom bt-014 mapravio 9000 km.


Hahaha, mislim da ste se svi vozili ko babe  :LOL:


Da su htjeli odnosno znali, to bi ionako bila djecija igra...  :mrgreen:
Evidentirano
Proširite horizonte - pušite dinamit.

Color television! Bah, I won’t believe it until I see it in black and white.

DacMan

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1026
  • Vozi: eu
  • Lokacija: /root/home
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #32 : 03. Srpanj 2009, 15:44:54 »

jel ima neko da je vozio zzr i gtr pa da malo nabaci iskustva iz prve ruke?
Evidentirano
_________________________________________
Allianz police imam (po kili, bez kosti), moze i sa dostavom

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #33 : 03. Srpanj 2009, 16:14:56 »

Malo miješate kruške i jabuke ZZR  je sport-touring motor ,a ne super sport. Tako da neke priče o Grobniku i nemaju baš previše logike. Samo sam htio reći da motor nije uopće ne vozan kao što to neki tvrde jer ti koji to tvrde ili nemaju taj motor ili uopće nemaju iskustva nažalost najčešće je ovo drugo.
Evidentirano

Janko

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 199
  • Vozi: Suzuki 1300R Hayabusa
  • Lokacija: Karlovac
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #34 : 05. Srpanj 2009, 11:31:53 »

jel ima neko da je vozio zzr i gtr pa da malo nabaci iskustva iz prve ruke?

vozio sam oba dva, gtr od storma, i zzr od donrota, zzr sam vozio puno više nego gtr-a, i to ti nisu motori koje možeš uspoređivati, totalno su drugačiji, jedino što ih povezuje je što su od kramasakija, ništa drugo. GTR je putna krstarica, prebaciš u 6 u OD, i sa par tisuća okretaja kliziš po cesti, udoban za sjedenje, pomični prednji vizir, podosta tromiji i dosta teži od zzr-a, ali vozać i suvozać uživaju. zzr je meni super motor, vozio sam ga dosta, uglavnom na staroj riječkoj do mora i po istri par puta, iziskuje malo navike jer vozim FZ1, dosta je trom u malim okretajima, to mi se recimo ne sviđa, u preticanju ga treba prebaciti dve niže da bi bio siguran da će povući kako treba, ali ako ga voziš recimo u 4 po staroj riječkoj, nitko ti ništa ne  može, savršeno leži na cesti, ciklistika je jako dobra, ima ovjes koji se podešava po svim parametrima, i treba se posvetiti tome, jedino što mi ne paše je dugačko sjedalo za vozaća i obzirom na to položaj nogu, jer kod naglih ispucavanja se redovito dešava da cijelo tjelo klizne na sjedalu u nazad, a nogare nisu postavljene sportski u nazad pa da se na njima zadržiš. i nije mi se svidilo što nakon nekog vremena ruke bole, ali i to se da riješiti ugadnjom podizača. kod vožnje na +250kmh možda bi trebalo neki drugi vizir metnut jer je standardni meni pre kratak. i to je to, na nekim sam forumima pročitao da mu treba maknuti sekundarne leptire sa ubrizgavanja i da onda imaš brutalnost od početka do kraja  :twisted:

eto..
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #35 : 05. Srpanj 2009, 12:16:16 »

Ja sam na svoga ugradio touring vjetrobran i motor je puno ljepši za voziti pogotovo kad se ide na putovanja,a isto tako ovisi koje ste visine ja sam 1,85 i uopće nemam napora za ruke niti najmanje valjda je i stvar navike. Što se tiče snage ja sam ugradio elektroniku u Kawasaki Munchen i motor puca od snage u svim brzinama i obrtajima.
Evidentirano

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14311
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #36 : 06. Srpanj 2009, 03:32:14 »

baš tako...onaj gadni kofer i slično :LOL: :LOL: :LOL:
koferi  :jesus:
i baš je fora kad ih sva tri natrpaš...
jedino nisam uspio ormare od doma utrpati u njih  :opakoljut:


 :mrgreen:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #37 : 06. Srpanj 2009, 10:03:52 »

vozio sam oba dva, gtr od storma, i zzr od donrota, zzr sam vozio puno više nego gtr-a, i to ti nisu motori koje možeš uspoređivati, totalno su drugačiji, jedino što ih povezuje je što su od kramasakija, ništa drugo. GTR je putna krstarica, prebaciš u 6 u OD, i sa par tisuća okretaja kliziš po cesti, udoban za sjedenje, pomični prednji vizir, podosta tromiji i dosta teži od zzr-a, ali vozać i suvozać uživaju. zzr je meni super motor, vozio sam ga dosta, uglavnom na staroj riječkoj do mora i po istri par puta, iziskuje malo navike jer vozim FZ1, dosta je trom u malim okretajima, to mi se recimo ne sviđa, u preticanju ga treba prebaciti dve niže da bi bio siguran da će povući kako treba, ali ako ga voziš recimo u 4 po staroj riječkoj, nitko ti ništa ne  može, savršeno leži na cesti, ciklistika je jako dobra, ima ovjes koji se podešava po svim parametrima, i treba se posvetiti tome, jedino što mi ne paše je dugačko sjedalo za vozaća i obzirom na to položaj nogu, jer kod naglih ispucavanja se redovito dešava da cijelo tjelo klizne na sjedalu u nazad, a nogare nisu postavljene sportski u nazad pa da se na njima zadržiš. i nije mi se svidilo što nakon nekog vremena ruke bole, ali i to se da riješiti ugadnjom podizača. kod vožnje na +250kmh možda bi trebalo neki drugi vizir metnut jer je standardni meni pre kratak. i to je to, na nekim sam forumima pročitao da mu treba maknuti sekundarne leptire sa ubrizgavanja i da onda imaš brutalnost od početka do kraja  :twisted:

eto..


evo jedan objektivan odgovor.... i svaka čast Janko!
rekao si sve bitno!
i meni je trebalo dosta vremena da se nakon naked motora naviknem na ZZR!
i ovo što kažeš da samo u 4 brzini ideš starom riječkom,to je upravo to..  :palacgore:
kod ZZR-a odabereš stupanj prijenosa s obzirom na brzinu dionice ceste,uglavnom 3 ili 4 brzina,i više nediraš mjenjač!
ovjes je toliko dobar da bez obzira šta radio u zavoju i kako god loš bio asfalt motor samo klizi po zamišljenoj putanji
da ima mana,naravno da ima i te koje si ti naveo ja bi ih samo mogao potvrditi ali to nije ništa bitno i s njima se pomiriš
ili ih ugradnjom zamjenskih,dodatnih dijelova eliminiraš...
što se tiče uklanjanja leptira kojima upravlja elektronika....u vezi toga pričao sam s Dariom iz KMS,rekao je kratko i jasno NE!,druga elektronika koju je stavio Ante,to je ok, ali skidanjem leptira dobiješ nevozljiv motor koji se ponekad guši a ponekad lansira od nule kao raketa.
koliko sam skontao to uglavnom rade ameri na utrkama 400m.
meni ta praznina na niskim okretajima nesmeta previše,ako idem laganini onda se vozim u 5 ili 6 brzini i guštam u krajoliku pa mi čak i odgovara ta smirenost mašine a ako ću malo angažiranije onda spustim u 3 ili 4,podignem okretaje iznad 4000o/min i tu ga ostavim jer zbog dugog prijenosa i dugih brzina nema nikakve potrebe za šaltanjem.
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

Kameni dj

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1603
  • Vozi: Đamahu
  • Lokacija: između Pazarišta i Bajnaka
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #38 : 06. Srpanj 2009, 10:58:33 »

Dajte malo koju informaciju o onim opozivima za šasiju-zadnji kraj,da li ste što primjetili na svojim pilama ili je to greška na određenim serijama.
I još me zanima kako te sve konje podnosi lanac,neki govore da je preslab stavljen serijski pa mi nije jasno kako, i zašto se dešavalo ono sra.e sa prednjim diskovima na testu motorrada(čini mi se da su ga tjerali ko vrag svoju mater po pisti i izvan nje)-uglavnom bi rađe info iz prve ruke odnosno onih koji to voze.

Inače nisam preveliki fan Kawe(ijako sam imao staru z milju) ali ova krmača me fascinirala čim je predstavljena i izgledom i performansama pa sam ju zamalo tržio,ali ipak odustao u zadnji tren :(.

hvala unaprijed i poz. :palacgore:
Evidentirano
zapad je zakon....istok je izazov!

KING RR

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9839
  • Vozi: 没有自行车.. 没有生命..
  • Lokacija: 山
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #39 : 06. Srpanj 2009, 11:36:26 »

Ja sam se sa ženom vraćao prošle godine s moto svadbe iz Knina probali su nas pratiti majstori na GSXR 1000,CBR 1000 RR i Aprilia RSV i apsolutno se ne slažem s vama koji tvrdite da ZZR nije vozan motor po zavojima samo je stvar koliko ko iskustva ima i koliko dobro može procjeniti zavoj. Uglavnom stali smo u Korenici,a dečki su došli 10-ak minuta iza nas i sami se nisu mogli načuditi da se ZZR može tako voziti kroz zavoje. Što se tiče potrošnje zadnje gume moj motor je rijetko kad u mijenjanju brzina prešao 5000 obrtaja nema potrebe,a ukoliko razvrtavate motor pa logično je da će pojesti zadnju gumu ja sam sa Bridgestoneom bt-014 mapravio 9000 km.

ZZR 1400 je definitivno kralj autoputa na duge staze, ali ovo podebljano uz dužno poštovanje vlasnika zzr zvijeri ja osobno smatram pretjerivanjem, soma gixer da zaostane 10 min iza "tenka" možda i je moguće, samo  :misli: da mi se to dogodi išao bi na bubanj odmah po dolasku na cilj i to tek toliko da nije džabe  :? :? :?

BIKERZZR1400 sry zbog off-a, jga  :wink:
Evidentirano
速い車の若い死ぬ

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14311
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #40 : 06. Srpanj 2009, 12:06:02 »

ZZR 1400 je definitivno kralj autoputa na duge staze, ali ovo podebljano uz dužno poštovanje vlasnika zzr zvijeri ja osobno smatram pretjerivanjem, soma gixer da zaostane 10 min iza "tenka" možda i je moguće, samo  :misli: da mi se to dogodi išao bi na bubanj odmah po dolasku na cilj i to tek toliko da nije džabe  :? :? :?

BIKERZZR1400 sry zbog off-a, jga  :wink:
sve je stvar vozača, sa gsx 1400 sam oprao majstora na R1 kroz Plitvice a opet na magistrali od Vinodolskog prema Karlobagu sa ZZR0m nisam mogao pobječ 600 ccm ali ni on nije mogao mene preči duži zavoj ode ZZR a krači zavoj evo ga opet iza.
Ono što je najbitnije treba uvjek vozit svoju vožnju, biti svjestan svojih mogučnosti i znat da je uvijek ima neko brži


Glede šasije svi koji su kupili ZZR išli su na provjeravanje pretegnutosti vijaka i koliko mi je poznato taj kvar je bio u SADu te zbog predostrožnosti su svi ZZRi pozvani na provjeru.
Lanac, ispadaju Orinzi  :misli:, moj ima preko 15 tkm i ispao je jedan O ring.Mislim da lanac zahtjeva malo više pažnje i da na taj način mu se produžava vijek trajanja.

 :mrgreen:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #41 : 06. Srpanj 2009, 12:50:17 »

Što se tiče prednjih diskova ja sam ih mijenjao na 17000 km. i Dariu iz KMS opće nije jasno kako. Taj je se problem dešavao na seriji iz 2006 g.,a na 2007 g. ja sam jedini koji je imao taj problem i što je još nejasnije kaže Dario iz KMS-a pločice su gotovo netaknute i kako su se popigali diskovi to je valjda Murphijev zakon jer ja sam stalno na putu po autoputovima gdje su kočenja doista minimalna. Diskovi sada imaju 13000 km. i sve je super ,a dalje bumo vidjeli.
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #42 : 06. Srpanj 2009, 12:52:22 »

Nisam se dodirnuo teme pogonskog lanca. Moj lanac ima sad 30000 km i sve je u najboljem redu. Čuo sam od par ljudi da su ga mijenjali ,ali sam siguran da to uvelike ovisi o stilu vožnje,a i samom podmazivnju.
Evidentirano

Max2007

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 409
  • Vozi: Honda XX
  • Lokacija: Trogir
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #43 : 06. Srpanj 2009, 13:18:14 »

Bog!
Pridružit ču se dobrim ocjenama ovog motora! Imam prijatelja iz njemačke i vozio je LKM 175ks XX-a 5 godina kupio je ZZR1400-a 2008 godinu i kaže da je oduševjen! Šta se tiče slabijeg potiska sa dna 2008 krivulja potiska je ispeglana (elektronski) i motor od 08 vuče bez te rupe na nižim okretajima. Inače usporedio ga je sa XX-om uz dodatak "Bolje kočnice,bolji ovjes i više snage sve ostalo slično ko na X-u!!!" Znači odličan motor! Evo jednog grafikona šta mi je posla sa Autobahna!!! Znači i brz je ha ha!!!!
Momci samo uživajte imate pravu Motorčinu!!!!
Evidentirano
Good luck!

cRuNk

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5004
  • Vozi: CBR600RR TT Legends
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #44 : 06. Srpanj 2009, 13:42:51 »

To se spustao nizbRRdo?  :LOL:

Salim se, meni motor jako ljep ali nije to za mene... nit vristi nit ga mogu dic ak mi padne  :cbanana:
Evidentirano
Svi su isti i nikad neće skužit neke stvari, to stalno trčanje za lovom i interes samo ubija poimanje ljudskog i sportskog uspjeha i pretvaranje svega i svakoga samo u običan broj ...
 

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #45 : 06. Srpanj 2009, 14:27:09 »

Dajte malo koju informaciju o onim opozivima za šasiju-zadnji kraj,da li ste što primjetili na svojim pilama ili je to greška na određenim serijama.
I još me zanima kako te sve konje podnosi lanac,neki govore da je preslab stavljen serijski pa mi nije jasno kako, i zašto se dešavalo ono sra.e sa prednjim diskovima na testu motorrada(čini mi se da su ga tjerali ko vrag svoju mater po pisti i izvan nje)-uglavnom bi rađe info iz prve ruke odnosno onih koji to voze.

Inače nisam preveliki fan Kawe(ijako sam imao staru z milju) ali ova krmača me fascinirala čim je predstavljena i izgledom i performansama pa sam ju zamalo tržio,ali ipak odustao u zadnji tren :(.

hvala unaprijed i poz. :palacgore:

kontrola šasije na modelima 06 i 07 bila je pokrenuta najviše iz razloga smirivanja zabrinutih vlasnika nego iz neke realne potrebe,pucanje okvira se desilo na nekoliko motora u USA koji su bili podvrgnuti raznim nestručnim šarafljenjima i preinakama za drag race,dulja vilica,šira guma,turbo,NOS i tko zna što sve ne...
kod ubacivanja motora u okvir potrebno je pripaziti na redosljed i moment dotezanja distanci i glavnih vijaka,kada se dotežu glavni vijci distance se NESMIJU okretati inače vrše naprezanje okvira i naravno da aluminij tada puca...
mislim da nigdje u svijetu nije zabilježen takav slučaj osim tih par u Americi..

lanac nije preslab jer se ne razvuče ni milimetra ali mu ispadaju gumice,kod mene je drugi lanac i dešava se isto,sve ko novo osim tih ringova koji su počeli pucati i izlaziti van....
mislim da to nema veze s podmazivanjem i načinom vožnje.... moje mišljenje je da je uzrok temperatura,lanac prolazi jako blizu lijeve cijevi auspuha,možda na 1 cm ili manje
nakon vožnje ta cijev isijava ogromnu temperaturu na tih nekoliko članaka lanca.... i šta se dešava?...gumice u lancu se pregrijavaju,izgaraju,gube elastičnost i pucaju...
to je neko moje logično objašnjenje tog problema koji ima svaki,al svaki ZZR pa i Antin,ja sam mu našao kariku bez ringa :mrgreen:
bez obzira na taj "problem" lanac može preći 25-30 000 km ...mislim da je to sasvim dovoljno i cijelu tu famu oko lanca treba uvrstiti pod redovno održavanje...

na prednjim diskovima se znaju pojaviti tamne mrlje koje nastaju od dosta mekih orginalnih kočnih pločica,tada disk nema istu hvatljivost na cijeloj svojoj površini i dolazi do takozvanog "vrućeg podrhtavanja" a najizraženije je kod laganog kočenja....
meni se to također desilo nakon nekih 15000 km i nakon temeljitog čišćenja diskova u servisu sve je opet bilo OK...
siguran sam da nijedan motor nije trebao mijenjati diskove jer nakon skidanja i slanja na tvorničku analizu diskovi su bili u totalnoj nuli!
sve to se nebi dešavalo s možda nekim tvrđim kočionim oblogama ali to je toliko banalna stvar da nije vrijedna spomena...
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

strasilo

  • don't give a shit
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22547
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #46 : 06. Srpanj 2009, 14:41:53 »

Još samo da me uspiješ obići na auto putu i možeš reći da imaš savršenu mašinu ..  :jesus:
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...

DacMan

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1026
  • Vozi: eu
  • Lokacija: /root/home
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #47 : 06. Srpanj 2009, 14:51:24 »

vozio sam oba dva, gtr od storma, i zzr od donrota, zzr sam vozio puno više nego gtr-a, i to ti nisu motori koje možeš uspoređivati, totalno su drugačiji, jedino što ih povezuje je što su od kramasakija, ništa drugo. GTR je putna krstarica, prebaciš u 6 u OD, i sa par tisuća okretaja kliziš po cesti, udoban za sjedenje, pomični prednji vizir, podosta tromiji i dosta teži od zzr-a, ali vozać i suvozać uživaju. zzr je meni super motor, vozio sam ga dosta, uglavnom na staroj riječkoj do mora i po istri par puta, iziskuje malo navike jer vozim FZ1, dosta je trom u malim okretajima, to mi se recimo ne sviđa, u preticanju ga treba prebaciti dve niže da bi bio siguran da će povući kako treba, ali ako ga voziš recimo u 4 po staroj riječkoj, nitko ti ništa ne  može, savršeno leži na cesti, ciklistika je jako dobra, ima ovjes koji se podešava po svim parametrima, i treba se posvetiti tome, jedino što mi ne paše je dugačko sjedalo za vozaća i obzirom na to položaj nogu, jer kod naglih ispucavanja se redovito dešava da cijelo tjelo klizne na sjedalu u nazad, a nogare nisu postavljene sportski u nazad pa da se na njima zadržiš. i nije mi se svidilo što nakon nekog vremena ruke bole, ali i to se da riješiti ugadnjom podizača. kod vožnje na +250kmh možda bi trebalo neki drugi vizir metnut jer je standardni meni pre kratak. i to je to, na nekim sam forumima pročitao da mu treba maknuti sekundarne leptire sa ubrizgavanja i da onda imaš brutalnost od početka do kraja  :twisted:

eto..

fala na odgovoru  :palacgore:
ubiti me zanima jer sam prokleto ljen i gledam izbjeć lanac na sljedećem motoru  :mrgreen:
Evidentirano
_________________________________________
Allianz police imam (po kili, bez kosti), moze i sa dostavom

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #48 : 06. Srpanj 2009, 21:15:02 »

fala na odgovoru  :palacgore:
ubiti me zanima jer sam prokleto ljen i gledam izbjeć lanac na sljedećem motoru  :mrgreen:
lanac je još uvijek a mislim da će još i dugo ostati NO.1 u prijenosu snage na zadnji točak!
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

Kameni dj

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1603
  • Vozi: Đamahu
  • Lokacija: između Pazarišta i Bajnaka
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #49 : 06. Srpanj 2009, 23:10:45 »

Svima puno hvala na iscrpnim odgovorima :palacgore:

i dalje me kopka jedna 14-ica :D 8) :palacgore:
Evidentirano
zapad je zakon....istok je izazov!
 Str: 1 [2] 3 4 ... 233   Gore
 

Stranica je generirana za 0.289 sekundi uz 21 upita.