Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 238   Dolje

Autor Tema: Kawasaki ZZR 1400  (Posjeta: 639623 )

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14338
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #100 : 15. Srpanj 2009, 21:16:31 »

Covjek je spomenuo i suvozacicu  :mrgreen:
o tom ti i pričam  :jesus:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #101 : 16. Srpanj 2009, 09:47:49 »

Ja sam prezadovoljan što se udobnosti tiče,a žena je još zadovoljnija nasloni se na zadnji kofer i možemo na kraj svijeta. Male trnce počnem osjećati znate već gdje taman nakon 2-3 sata vožnje taman kad ga moram točiti. Kao da su baždarili sic za tu kilometražu i taman kad ga natočim sve prođe u 2-3 minute i onda opet idemo dalje. Svakako da to ovisi kao što Silvio kaže koji posao radiš. Uglavnom žena mi se još nikad nije požalila da ju boli stražnjica,a putovali smo stvarno dosta. Nikad mi se nije desilo da me je stražnjica tako zabolila da moram napraviti pauzu od 20-30 min.
Evidentirano

branitelj91

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14
  • Vozi: ZX9R
  • Lokacija: Split Ogulin-Zagreb i još poneko mjesto ;-)
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #102 : 21. Srpanj 2009, 07:50:38 »

Dakle, društvo.

Imam jedno pitanje, ali prvo pozdrav svima vama tu.

Uvod :

Trenutno vozim KLE 500, (a, je, bicikla je, al' je moj), imam nekoliko mjeseci i 6000 km iskustva na malom zekonji, (naked), koji mi je zadao prilično glavobolje, (doslovno, jer ne 200-injak, koliko sam ja maksimalno uhvatio, na sat na tom motoru čak i sa vizirom kojeg ja nisam imao živa patnja), na putovanjima Split-Ogulin. Naravno jer je naked, pa sam ga vratio čovjeku s kojim sam se mijenjao, (bilo je tu još toga, al' za ovu priću to nije bitno).

Već neko vrijeme gledam i mjerkam nekog ZZR-a ili nešto slično pa sada slijedi pitanje:
Koliko dođe registracija i osiguranje, (s 50%), te koliko godišnje dođe održavanje, (redoviti servisi), tog motora.
Među splitskim bikerima, (ali ne svima), kruži prića da se ZZR baš i nije pokazao, (kao, nešto baš i nije vozan, kvari se i bla bla i ser ser). Odgovore o voznosti sam manje više uspio dobiti čitajući tu na ovoj temi, ali me ti "kvarovi", (mogu reći zabrinjavaju), stoga bi zamolio da mi se nešto o tome kaže prije nego odlučim prodati svoj dragio KLE  i potražiti ZZR.
Da nebi bilo zabune, cijelo vrijeme mislim i govorim o ZZR 1400, (onome koji se već nekoliko godina uvozi u HR).

Eto. Lijep pozdrav.
Evidentirano

KING RR

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9839
  • Vozi: 没有自行车.. 没有生命..
  • Lokacija: 山
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #103 : 21. Srpanj 2009, 09:35:33 »

Dakle, društvo.

Imam jedno pitanje, ali prvo pozdrav svima vama tu.

Uvod :

Trenutno vozim KLE 500, (a, je, bicikla je, al' je moj), imam nekoliko mjeseci i 6000 km iskustva na malom zekonji, (naked), koji mi je zadao prilično glavobolje, (doslovno, jer ne 200-injak, koliko sam ja maksimalno uhvatio, na sat na tom motoru čak i sa vizirom kojeg ja nisam imao živa patnja), na putovanjima Split-Ogulin. Naravno jer je naked, pa sam ga vratio čovjeku s kojim sam se mijenjao, (bilo je tu još toga, al' za ovu priću to nije bitno).

Već neko vrijeme gledam i mjerkam nekog ZZR-a ili nešto slično pa sada slijedi pitanje:
Koliko dođe registracija i osiguranje, (s 50%), te koliko godišnje dođe održavanje, (redoviti servisi), tog motora.
Među splitskim bikerima, (ali ne svima), kruži prića da se ZZR baš i nije pokazao, (kao, nešto baš i nije vozan, kvari se i bla bla i ser ser). Odgovore o voznosti sam manje više uspio dobiti čitajući tu na ovoj temi, ali me ti "kvarovi", (mogu reći zabrinjavaju), stoga bi zamolio da mi se nešto o tome kaže prije nego odlučim prodati svoj dragio KLE  i potražiti ZZR.
Da nebi bilo zabune, cijelo vrijeme mislim i govorim o ZZR 1400, (onome koji se već nekoliko godina uvozi u HR).

Eto. Lijep pozdrav.

Javiš se na pp članu foruma sa nickom "Silvio", reći će ti sve iz prve ruke, vjerujem da je čovjek jedan od rijetkih pravih ljubitelja i poznavalaca ZZR zvijeri, a i ima ti brdo km na njemu  :palacgore:
Evidentirano
速い車の若い死ぬ
 

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #104 : 21. Srpanj 2009, 09:55:12 »

Dakle, društvo.

Imam jedno pitanje, ali prvo pozdrav svima vama tu.

Uvod :

Trenutno vozim KLE 500, (a, je, bicikla je, al' je moj), imam nekoliko mjeseci i 6000 km iskustva na malom zekonji, (naked), koji mi je zadao prilično glavobolje, (doslovno, jer ne 200-injak, koliko sam ja maksimalno uhvatio, na sat na tom motoru čak i sa vizirom kojeg ja nisam imao živa patnja), na putovanjima Split-Ogulin. Naravno jer je naked, pa sam ga vratio čovjeku s kojim sam se mijenjao, (bilo je tu još toga, al' za ovu priću to nije bitno).

Već neko vrijeme gledam i mjerkam nekog ZZR-a ili nešto slično pa sada slijedi pitanje:
Koliko dođe registracija i osiguranje, (s 50%), te koliko godišnje dođe održavanje, (redoviti servisi), tog motora.
Među splitskim bikerima, (ali ne svima), kruži prića da se ZZR baš i nije pokazao, (kao, nešto baš i nije vozan, kvari se i bla bla i ser ser). Odgovore o voznosti sam manje više uspio dobiti čitajući tu na ovoj temi, ali me ti "kvarovi", (mogu reći zabrinjavaju), stoga bi zamolio da mi se nešto o tome kaže prije nego odlučim prodati svoj dragio KLE  i potražiti ZZR.
Da nebi bilo zabune, cijelo vrijeme mislim i govorim o ZZR 1400, (onome koji se već nekoliko godina uvozi u HR).

Eto. Lijep pozdrav.

registracija ti ovisi o zoni rizika,mene u Brodu izađe sveukupno oko 3200 kn s 50% popusta na osiguranje...
za servise mogu reći da su po cijeni sasvim umjereni,manji servis na 6000 km oko 700-800 kn a veći servis na 12000 km ovisno o potrošnom materijalu oko 1100kn  dok servis na 24000 km mislim negdje oko 1800kn.. to su neke okvirne cijene za KMS servis gdje sam dosad a gdje ću i ubuduće ići jer samo bi me VIŠA SILA natjerala u neki drugi servis..

kvarovi?... mislim da je ZZR vrlo solidan kawin proizvod,nije problematičan motor,nema nekih urođenih grešaka,motoradov maraton test od 50 000 km je odradio bez nekih bitnih zamjerki,sjećam se da je zaključak testa bio otprilike ovakav....."ovjes,kočnice i mašina na tom motoru su čista sila"

isti takav agregat samo s izmjenama na bregastim vratilima u modelu GTR je odradio 100 000 km i nakon rastavljanja je izgledao kao da se tek uhodao kako treba..

svi ti testovi i sama upotreba je kud i kamo daleko extremnija od neke normalne upotrebe kod brižnog vlasnika  .. naglašavam BRIŽNOG jer ima ljudi koji bi i nakovanj polomili tako da o tome nema svrhe raspravljati...

sa ZZR om ti je kao i s nekim poznatim javnim ličnostima,svaka se sitnica gleda pod povećalom i traži dlaka u jajetu a ako se slučajno i pojavi šta onda to odjekne na sva zvona i uveliča bar 8 puta....jer ipak je to TOP model jednog proizvođača...

naravno da se i ZZR može pokvariti,ali statistički gledano uz redovno održavanje u dobrom servisu šanse za to su stvarno vrlo minimalne.....
da kucnem u drvo  :)  mene služi bez greške isto kao i svi motori prije njega...

da se razumijemo,možeš ti ZZR-a i "ubiti" kao i svaki drugi motor ali za to zbilja trebaš biti "stručnjak" posebnog kova...  :bonk:

o "kvarovima" i voznosti će ti uvijek najviše reći "birtijske sveznalice" koje nikada nisu imale pa ni vozile motor a pogotovo ne motor tipa kao što je ZZR .... al zato suza ili honda iz godišta neznam ni ja kojeg od susjeda....e to ti je motor!!....ma da...moš mislit!...  :blahblah:
tu ti dolazi do efekta "kiselo je grožđe" koji je ljudima urođen.......sigurno si čuo da se i bmw puno kvari.....a pogotovo ferrari ...a jel bi ga volio imat??  :mrgreen:
KAWA mi je u srcu ali bio bih lud da kažem kako BUSA nevalja ili XX je sranje.... pa to su hramovi motoindustrije i o takvim motorima kad se priča trebalo bi se ustat!..

ništa se ti nebrini,kupi ono što ti se sviđa i uz dobro održavanje navozat ćeš se godinama bez problema na svakom motoru pa tako i na ZZR-u!
« Zadnja izmjena: 21. Srpanj 2009, 10:12:58 Silvio »
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

KING RR

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9839
  • Vozi: 没有自行车.. 没有生命..
  • Lokacija: 山
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #105 : 21. Srpanj 2009, 11:35:53 »

Kao što sam i pretpostavljao Silvio je to pojasnio i više nego kvalitetno, što više reći osim  :palacgore:
Evidentirano
速い車の若い死ぬ

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14338
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #106 : 21. Srpanj 2009, 16:25:04 »

registracija ti ovisi o zoni rizika,mene u Brodu izađe sveukupno oko 3200 kn s 50% popusta na osiguranje...
za servise mogu reći da su po cijeni sasvim umjereni,manji servis na 6000 km oko 700-800 kn a veći servis na 12000 km ovisno o potrošnom materijalu oko 1100kn  dok servis na 24000 km mislim negdje oko 1800kn.. to su neke okvirne cijene za KMS servis gdje sam dosad a gdje ću i ubuduće ići jer samo bi me VIŠA SILA natjerala u neki drugi servis..

kvarovi?... mislim da je ZZR vrlo solidan kawin proizvod,nije problematičan motor,nema nekih urođenih grešaka,motoradov maraton test od 50 000 km je odradio bez nekih bitnih zamjerki,sjećam se da je zaključak testa bio otprilike ovakav....."ovjes,kočnice i mašina na tom motoru su čista sila"

isti takav agregat samo s izmjenama na bregastim vratilima u modelu GTR je odradio 100 000 km i nakon rastavljanja je izgledao kao da se tek uhodao kako treba..

svi ti testovi i sama upotreba je kud i kamo daleko extremnija od neke normalne upotrebe kod brižnog vlasnika  .. naglašavam BRIŽNOG jer ima ljudi koji bi i nakovanj polomili tako da o tome nema svrhe raspravljati...

sa ZZR om ti je kao i s nekim poznatim javnim ličnostima,svaka se sitnica gleda pod povećalom i traži dlaka u jajetu a ako se slučajno i pojavi šta onda to odjekne na sva zvona i uveliča bar 8 puta....jer ipak je to TOP model jednog proizvođača...

naravno da se i ZZR može pokvariti,ali statistički gledano uz redovno održavanje u dobrom servisu šanse za to su stvarno vrlo minimalne.....
da kucnem u drvo  :)  mene služi bez greške isto kao i svi motori prije njega...

da se razumijemo,možeš ti ZZR-a i "ubiti" kao i svaki drugi motor ali za to zbilja trebaš biti "stručnjak" posebnog kova...  :bonk:

o "kvarovima" i voznosti će ti uvijek najviše reći "birtijske sveznalice" koje nikada nisu imale pa ni vozile motor a pogotovo ne motor tipa kao što je ZZR .... al zato suza ili honda iz godišta neznam ni ja kojeg od susjeda....e to ti je motor!!....ma da...moš mislit!...  :blahblah:
tu ti dolazi do efekta "kiselo je grožđe" koji je ljudima urođen.......sigurno si čuo da se i bmw puno kvari.....a pogotovo ferrari ...a jel bi ga volio imat??  :mrgreen:
KAWA mi je u srcu ali bio bih lud da kažem kako BUSA nevalja ili XX je sranje.... pa to su hramovi motoindustrije i o takvim motorima kad se priča trebalo bi se ustat!..

ništa se ti nebrini,kupi ono što ti se sviđa i uz dobro održavanje navozat ćeš se godinama bez problema na svakom motoru pa tako i na ZZR-u!

sjedi 5  :palacgore:
2900kn
 50%  :jesus:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

Max2007

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 426
  • Vozi: Honda XX
  • Lokacija: Trogir
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #107 : 22. Srpanj 2009, 16:20:51 »

Malo kad repliciram nekakav odgovor ili mišljenje,ali moram ovo Silvovo!!!
Svaka čast na odgovoru branitelju91. Sve si opisa u par riči i potpuno se slažem sa stavom! Usput ZZR je prvoklasni motor svi relevantni testovi to potvrđuju!!!! Branitelju ako želiš pravi Motor i imaš želju i znanje respektirat ovakav motor onda je to pravi izbor!
Top of the chain food!!!! :palacgore:
Evidentirano
Good luck!

vzblade

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 600
  • Vozi: 1190 Adventure
  • Lokacija: Varazdin/Darmstadt
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #108 : 22. Srpanj 2009, 17:23:56 »

Imate svi orginal auspuhe ili je neko vec stavio nesto drugo gore? :mrgreen:
Evidentirano

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14338
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #109 : 22. Srpanj 2009, 17:25:23 »

Imate svi orginal auspuhe ili je neko vec stavio nesto drugo gore? :mrgreen:
u potražnji  :D
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

vzblade

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 600
  • Vozi: 1190 Adventure
  • Lokacija: Varazdin/Darmstadt
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #110 : 22. Srpanj 2009, 17:27:52 »

u potražnji  :D

Uzi izbor je??
Evidentirano

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14338
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #111 : 22. Srpanj 2009, 17:35:30 »

Uzi izbor je??
bio je two brothers ali zbog novog zakona definitivno nešto street legal  :(
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

vzblade

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 600
  • Vozi: 1190 Adventure
  • Lokacija: Varazdin/Darmstadt
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #112 : 22. Srpanj 2009, 17:38:21 »

bio je two brothers ali zbog novog zakona definitivno nešto street legal  :(

Znaci pocelo je i kod nas sa zakonima.
Kakav je tocno zakon kod nas,definicija mislim(jel dosta DB kiler ili)??I dal se vec primjenjuje ili ima neki rok??
Evidentirano

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14338
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #113 : 22. Srpanj 2009, 18:00:02 »

Znaci pocelo je i kod nas sa zakonima.
Kakav je tocno zakon kod nas,definicija mislim(jel dosta DB kiler ili)??I dal se vec primjenjuje ili ima neki rok??

od 10. ili 14.07.09

street legal sa db kilerom tj homologizirani auspuh do određene granice buke..

i homologizirani nosač tablice  :mrgreen:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14338
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #114 : 22. Srpanj 2009, 18:00:46 »

e sad upitno kak će se to provoditi kod nas  :LOL: :LOL:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

vzblade

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 600
  • Vozi: 1190 Adventure
  • Lokacija: Varazdin/Darmstadt
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #115 : 22. Srpanj 2009, 19:53:22 »

od 10. ili 14.07.09

street legal sa db kilerom tj homologizirani auspuh do određene granice buke..

i homologizirani nosač tablice  :mrgreen:


Ja sam isto gledao two brothers i dali bi se dosta jeftino nabavit ali jos se nisam niti tu raspitao oko zakona,tu isto j... za popizdit.
Evidentirano

kisikana

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 165
  • Vozi: auta dva
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #116 : 22. Srpanj 2009, 20:19:16 »



što se tiče vjetrobrana ja ti imam ovakav GIVI kao na slici i dam ti ga na probu ako hoćeš....samo trebaš doći u Slavoniju !
kad sam sam na motoru još je i OK ali u dvoje mi pravi čudne "turbulencije" oko kacige i uopće se nije ugodno voziti...
završna obrada mu je talijanski šlampava(nek se nitko ne uvrijedi :mrgreen: ) i uopće ne izgleda lijepo na motoru,ne sjeda fino u plastiku oklopa,pojavi se veliki "luft" između vjetrobrana i plastike  :palacdolje:
čak sam i rupe za vijke na njemu morao malo "prilagoditi" bušilicom da bi ga uopće namontirao...

orginal je orginal i mislim da nema boljeg od njega....ipak je on bio u zračnom tunelu :D ... meni je s orginalom OK do 180 a poslje malo spustim glavu...
u krajnjem slučaju kome smeta vjetar postoji rješenje koje su ljudi odavno smislili.... AUTO  :mrgreen:





Bolja polovica namontirao na našeg ZZR-a MRA double-bubble ( http://store.58cycle.com/v/vspfiles/photos/PUIG%20DB%20ZX14%2006%20DS-2.jpg ) bez dodatnog prilagođavanja vijka, kad se solo vozi super mu je ali mene je  u-b-i-l-o  do Istre i natrag, takvi su se vrtlozi stvarali između nas da me doslovno cijelim putem "bacalo" po motoru. Uglavnom... vraćamo se na orginal vjetrobran.
Evidentirano

vzblade

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 600
  • Vozi: 1190 Adventure
  • Lokacija: Varazdin/Darmstadt
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #117 : 22. Srpanj 2009, 20:23:07 »


Bolja polovica namontirao na našeg ZZR-a MRA double-bubble ( http://store.58cycle.com/v/vspfiles/photos/PUIG%20DB%20ZX14%2006%20DS-2.jpg ) bez dodatnog prilagođavanja vijka, kad se solo vozi super mu je ali mene je  u-b-i-l-o  do Istre i natrag, takvi su se vrtlozi stvarali između nas da me doslovno cijelim putem "bacalo" po motoru. Uglavnom... vraćamo se na orginal vjetrobran.


MRA ili Puig???
Jer u linku je Puig.
Evidentirano

kisikana

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 165
  • Vozi: auta dva
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #118 : 22. Srpanj 2009, 22:20:03 »


MRA ili Puig???
Jer u linku je Puig.

Isprike na krivom linku, MRA je u pitanju
Evidentirano

vzblade

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 600
  • Vozi: 1190 Adventure
  • Lokacija: Varazdin/Darmstadt
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #119 : 22. Srpanj 2009, 22:56:19 »

Isprike na krivom linku, MRA je u pitanju


Nema potrebe za isprikama,samo da znam sta nesmijem staviti. :mrgreen:
Evidentirano
 

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14338
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #120 : 22. Srpanj 2009, 23:02:38 »

Isprike na krivom linku, MRA je u pitanju
sa rupama  :misli:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #121 : 23. Srpanj 2009, 12:29:36 »


Bolja polovica namontirao na našeg ZZR-a MRA double-bubble ( http://store.58cycle.com/v/vspfiles/photos/PUIG%20DB%20ZX14%2006%20DS-2.jpg ) bez dodatnog prilagođavanja vijka, kad se solo vozi super mu je ali mene je  u-b-i-l-o  do Istre i natrag, takvi su se vrtlozi stvarali između nas da me doslovno cijelim putem "bacalo" po motoru. Uglavnom... vraćamo se na orginal vjetrobran.

identična stvar se i meni dešavala sa GIVI touring vizirom.... kao što rekoh,orginal je orginal  :palacgore:

sa rupama  :misli:

taj s rupama je od MRA,možda je nešto bolje s njim jer te rupe služe u svrhu razbijanja čeonog pritiska vjetra pa dio zračnih struja propuštaju kroz vizir odnosno ne dižu sve preko vizira...
ali isto tako u vožnji po kiši kroz te rupe prolazi sva ona prljava voda s ceste koju podiže vozilo ispred i direktno šprica i blati po instrumentima i sljeva se iza satova.... da ne spominjem kako to loše utječe na senzore i ostalu elektroniku koja se nalazi u samnom nosu ZZR -a ..

na slici je MRA touring a u crvenom krugu je ta "rupa" odnosno takve dvije s lijeve i desne strane...
« Zadnja izmjena: 23. Srpanj 2009, 12:50:39 Silvio »
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14338
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #122 : 23. Srpanj 2009, 15:51:19 »

identična stvar se i meni dešavala sa GIVI touring vizirom.... kao što rekoh,orginal je orginal  :palacgore:

taj s rupama je od MRA,možda je nešto bolje s njim jer te rupe služe u svrhu razbijanja čeonog pritiska vjetra pa dio zračnih struja propuštaju kroz vizir odnosno ne dižu sve preko vizira...
ali isto tako u vožnji po kiši kroz te rupe prolazi sva ona prljava voda s ceste koju podiže vozilo ispred i direktno šprica i blati po instrumentima i sljeva se iza satova.... da ne spominjem kako to loše utječe na senzore i ostalu elektroniku koja se nalazi u samnom nosu ZZR -a ..

na slici je MRA touring a u crvenom krugu je ta "rupa" odnosno takve dvije s lijeve i desne strane...
a koji vizir ima Ante :misli:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

kisikana

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 165
  • Vozi: auta dva
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #123 : 23. Srpanj 2009, 21:08:39 »

sa rupama  :misli:

E točno taj sa rupama, sačuvaj me bože vožnje odozada kad je to čudo na motoru, došli smo iz Istre u Zg boljelo me cijelo tijelo, trebalo mi 2-3 dana da se oporavim, ne zajebavam se  :shock:
Evidentirano

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #124 : 24. Srpanj 2009, 09:48:59 »

a koji vizir ima Ante :misli:
baš takav kao na slici,MRA touring!  :mrgreen:

E točno taj sa rupama, sačuvaj me bože vožnje odozada kad je to čudo na motoru, došli smo iz Istre u Zg boljelo me cijelo tijelo, trebalo mi 2-3 dana da se oporavim, ne zajebavam se  :shock:

100 km sam imao taj touring vizir na motoru odnosno jednu kraću vožnju po autocesti.... u dvoje izgleda otprilike kao da plešeš lambadu  :)
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive
 Str: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 238   Gore
 

Stranica je generirana za 0.404 sekundi uz 21 upita.