Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 234   Dolje

Autor Tema: Kawasaki ZZR 1400  (Posjeta: 609152 )

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14319
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #125 : 24. Srpanj 2009, 13:43:18 »

 :shock: :shock:

givi ne
MRA ne..
Puig  :misli:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

branitelj91

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14
  • Vozi: ZX9R
  • Lokacija: Split Ogulin-Zagreb i još poneko mjesto ;-)
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #126 : 25. Srpanj 2009, 19:05:53 »

registracija ti ovisi o zoni rizika,mene u Brodu izađe sveukupno oko 3200 kn s 50% popusta na osiguranje...
za servise mogu reći da su po cijeni sasvim umjereni,manji servis na 6000 km oko 700-800 kn a veći servis na 12000 km ovisno o potrošnom materijalu oko 1100kn  dok servis na 24000 km mislim negdje oko 1800kn.. to su neke okvirne cijene za KMS servis gdje sam dosad a gdje ću i ubuduće ići jer samo bi me VIŠA SILA natjerala u neki drugi servis..

kvarovi?... mislim da je ZZR vrlo solidan kawin proizvod,nije problematičan motor,nema nekih urođenih grešaka,motoradov maraton test od 50 000 km je odradio bez nekih bitnih zamjerki,sjećam se da je zaključak testa bio otprilike ovakav....."ovjes,kočnice i mašina na tom motoru su čista sila"

isti takav agregat samo s izmjenama na bregastim vratilima u modelu GTR je odradio 100 000 km i nakon rastavljanja je izgledao kao da se tek uhodao kako treba..

svi ti testovi i sama upotreba je kud i kamo daleko extremnija od neke normalne upotrebe kod brižnog vlasnika  .. naglašavam BRIŽNOG jer ima ljudi koji bi i nakovanj polomili tako da o tome nema svrhe raspravljati...

sa ZZR om ti je kao i s nekim poznatim javnim ličnostima,svaka se sitnica gleda pod povećalom i traži dlaka u jajetu a ako se slučajno i pojavi šta onda to odjekne na sva zvona i uveliča bar 8 puta....jer ipak je to TOP model jednog proizvođača...

naravno da se i ZZR može pokvariti,ali statistički gledano uz redovno održavanje u dobrom servisu šanse za to su stvarno vrlo minimalne.....
da kucnem u drvo  :)  mene služi bez greške isto kao i svi motori prije njega...

da se razumijemo,možeš ti ZZR-a i "ubiti" kao i svaki drugi motor ali za to zbilja trebaš biti "stručnjak" posebnog kova...  :bonk:

o "kvarovima" i voznosti će ti uvijek najviše reći "birtijske sveznalice" koje nikada nisu imale pa ni vozile motor a pogotovo ne motor tipa kao što je ZZR .... al zato suza ili honda iz godišta neznam ni ja kojeg od susjeda....e to ti je motor!!....ma da...moš mislit!...  :blahblah:
tu ti dolazi do efekta "kiselo je grožđe" koji je ljudima urođen.......sigurno si čuo da se i bmw puno kvari.....a pogotovo ferrari ...a jel bi ga volio imat??  :mrgreen:
KAWA mi je u srcu ali bio bih lud da kažem kako BUSA nevalja ili XX je sranje.... pa to su hramovi motoindustrije i o takvim motorima kad se priča trebalo bi se ustat!..

ništa se ti nebrini,kupi ono što ti se sviđa i uz dobro održavanje navozat ćeš se godinama bez problema na svakom motoru pa tako i na ZZR-u!


Silvio, daklem, najljepše ti zahvaljujem.
Sličan odgovor sam pretpostavio, no ipak sam postavio pitanje. Osobno poznajem hrbu "Šank Bikera" koji sve znaju od mamina prijateljeva sina, koji poznaje nekog...
Svi su oni graktali, joj što će ti to, skupa registracija, skupi djelovi, kvari se, (što mi je bilo nevjerovatno jer je to nije kawin stil), itd. Nisam baš vjerovao, (kao ni kada sam kupovao KLE-a), no ipak nešto ostane u glavi i onako, kucka.

E da bih se ipak uvjerio onda sam odlučio postaviti pitanjce tu na forumu.

Neko vrijeme, (dok se malo ne oparim), ću biti na KLE-u, (nadam se ne zadugo), a onda si idem nabaviti "bebicu."
Još jednom hvala liepo  ;-)
Evidentirano

kisikana

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 165
  • Vozi: auta dva
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #127 : 26. Srpanj 2009, 14:15:55 »

Da se i ja ukljucim, silvio je jednu vrlo bitnu stvar spomenuo a to je paznje vlasnika i voznja sa obzirnoscu prema motoru. Naime uzasno su velike razlike izmedju voznje za gust i vadjenja masti motoru. Od potrosnje goriva, od potrosnje guma.
Dosta ljudi postavlja pitanje a cemu onda takva zvjer ako se vozis ko penzioner (je li tako neimenovani vlasnici zzr-a :) no zbog svoje konstrukcije duzine, tezine, zastite od vjetra vise spada u turing kategoriju, no masina mu daje ono sport turing u imenu.

Motor je divan za voziti, oprasta greske (sto je nevjerojatno za takvu zvjer) radi duplih leptira. Po gradu se ponasa kao skuter, ali preko 5000 okretaja postaje sotona.

Servisa osim redovnih u kms-u nije bilo, gume izdrzale 10000km.

U svakom slucaju motor je milina. I da postoji mrtva tocka kada se nista ne dogadja, ali i ta mrtva tocka je i vise nego dovoljno zivahna ako cemo iskreno i realno.

E da.... auspuhi... to mu je boljka, naime na stranu utisanost radi buke i emisija plinova uzasno se bas radi toga zagrijavaju i suvozacu cak hoce omeksati djonove dok ih drzi na fusovima. tako da je definivno preporucena zamjena. a sto se tice zakona ja imam two brothers-e gore ali imam unutra i iskro lovca (da ne puca na abgasu) i db killer i nikada nisam imao problema niti na tehnickom niti na slovenskoj granici niti po slovenskim cestama a napravio sam kilometara po dezeli

Silvio mi jos nismo onu kavu odradili koju dogovaramo.

Pozdrav svima
by BedoMedo
« Zadnja izmjena: 26. Srpanj 2009, 14:36:50 kisikana »
Evidentirano

kisikana

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 165
  • Vozi: auta dva
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #128 : 26. Srpanj 2009, 14:17:12 »

jeli neko probao na zzru ili slicnom motoru onaj mra vario turing sa dodatnim spojlerom. Ja sam ga imao na KLE-u i bio mi je sasvim dobar.

pozdrav
by BedoMedo
« Zadnja izmjena: 26. Srpanj 2009, 14:37:18 kisikana »
Evidentirano
 

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #129 : 26. Srpanj 2009, 18:24:48 »



Silvio mi jos nismo onu kavu odradili koju dogovaramo.



a valjda budemo jednom  :palacgore:
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14319
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #130 : 26. Srpanj 2009, 22:21:47 »

viziri za ZZRa MRA 3 kom
Givi i Puig
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

branitelj91

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14
  • Vozi: ZX9R
  • Lokacija: Split Ogulin-Zagreb i još poneko mjesto ;-)
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #131 : 27. Srpanj 2009, 13:08:32 »

a valjda budemo jednom  :palacgore:

Ajde, da ne ostane samo na tome, dugujem i ja kavu, ili možda ("Kawu)"), hm  ;-)).
To kad budem jako bogat  ;-))

A ovo prvo uvijek

Evidentirano

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14319
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

cRuNk

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5004
  • Vozi: CBR600RR TT Legends
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #133 : 01. Kolovoz 2009, 02:05:50 »

a i nije neki video gdje se proslavio, pokazuje nadmoc nad autima po ravnim dionicama :?

moze se to puno bolje  8)
Evidentirano
Svi su isti i nikad neće skužit neke stvari, to stalno trčanje za lovom i interes samo ubija poimanje ljudskog i sportskog uspjeha i pretvaranje svega i svakoga samo u običan broj ...

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14319
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #134 : 01. Kolovoz 2009, 09:27:47 »

a i nije neki video gdje se proslavio, pokazuje nadmoc nad autima po ravnim dionicama :?

moze se to puno bolje  8)
vidim, nisi skužio poantu  8)
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

Musto Ruda

  • ex Killex
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2688
  • Vozi: Wakizashi Sc59
  • Lokacija: Nippon
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #135 : 01. Kolovoz 2009, 09:53:30 »

vidim, nisi skužio poantu  8)

Prosvijetli nas :LOL:
Evidentirano

cRuNk

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5004
  • Vozi: CBR600RR TT Legends
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #136 : 01. Kolovoz 2009, 11:48:39 »

Pa ocito da nisam, pogotovo jer se na kraju videa hvali kako cijelo ljeto vozi po 280 i onda mu "stari" padne sa 15 na sat, mos si mislit  :LOL:
Evidentirano
Svi su isti i nikad neće skužit neke stvari, to stalno trčanje za lovom i interes samo ubija poimanje ljudskog i sportskog uspjeha i pretvaranje svega i svakoga samo u običan broj ...

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #137 : 05. Kolovoz 2009, 18:18:06 »

Konačno sam se vratio sa dosadnog godišnjeg i sad vožnja ponovo počinje. Registracija u Zagrebu s 50 % dođe 2.800 naravno plus cestarina i tehnički pregled. Što se samih kvarova tiče moj motor sada ima 30000 i nisam imao nikakvih problema samo redoviti servis i to je to. Sami auspusi model 2008.je jako utišan radi euro 3 normi,ali zato model 2007. zadovoljava euro 2 norme i auspusi su dosta bučniji tako da ja smatram da ih ne treba mijenjati. Ja sigurno neću. Što se tiče snage do 5000 beba i onda zvjer ,ali se i tome da doskočiti ja sam ugradio elektroniku u Kawa motor u Munchenu i motor je zvjer odmah od 1000 obrtaja ide ko  sumanut smatram da je to to  jer ja ne volim motor vrtiti u visoke obrtaje zato sam ga i kupio da ne bi morao često posezati za mjenjačem i naravno da ima snagu u svim obrtajima posebno u nižim. Što se tiče samog vjetrobrana ( orginala ) više se ne sjećam ja imam ovaj povišeni s dvije rupe i meni je se lijepo voziti. Mislim da mi ne bi bio dobar orginalni radi zadnjeg kofera od 52 lit. ,ali sve su to nagađanja stavit ću orginal pa ću vam reći šta se događa. :misli: 
Evidentirano

Kameni dj

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1603
  • Vozi: Đamahu
  • Lokacija: između Pazarišta i Bajnaka
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #138 : 05. Kolovoz 2009, 22:44:47 »

Što se tiče snage do 5000 beba i onda zvjer ,ali se i tome da doskočiti ja sam ugradio elektroniku u Kawa motor u Munchenu i motor je zvjer odmah od 1000 obrtaja ide ko  sumanut smatram da je to to  jer ja ne volim motor vrtiti u visoke obrtaje zato sam ga i kupio da ne bi morao često posezati za mjenjačem i naravno da ima snagu u svim obrtajima posebno u nižim. 

Čuo sam da se to tako riješava :palacgore: i neznam zašto je orginal uškopljen :misli:mogla se staviti ona opcija podesivih mapa tipa A,B,C ili slično!

zanima me da li imaš(ili neko drugi) dijagram na mjernom stolu sa ovom dodatnom elektronikom pa da je usporedimo sa stock busom :mrgreen:  nemilo me zanima :wink:!
Evidentirano
zapad je zakon....istok je izazov!

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #139 : 06. Kolovoz 2009, 09:23:55 »

Orginal je uštogljen vjerojatno da ga prilagode prosječnom vozaču i svakodnevnom korištenju. Ja sam stalno na putu i ne koristim ga svakodnevno moj motor još nije vidio gradske vožnje niti će vidjeti,a što se tiče dijagrama trebao bih kontaktirati Njemce davali su mi ga , ali ne znam šta mi bi u glavi da ga ne uzmem. Uglavnom pokazali su mi i razvijanje snage je daleko bolje u odnosu na orginal tj. krivulja je konstantna od početka do kraja. :opakoljut:
Evidentirano

Kameni dj

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1603
  • Vozi: Đamahu
  • Lokacija: između Pazarišta i Bajnaka
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #140 : 06. Kolovoz 2009, 10:23:40 »

Orginal je uštogljen vjerojatno da ga prilagode prosječnom vozaču i svakodnevnom korištenju. Ja sam stalno na putu i ne koristim ga svakodnevno moj motor još nije vidio gradske vožnje niti će vidjeti,a što se tiče dijagrama trebao bih kontaktirati Njemce davali su mi ga , ali ne znam šta mi bi u glavi da ga ne uzmem. Uglavnom pokazali su mi i razvijanje snage je daleko bolje u odnosu na orginal tj. krivulja je konstantna od početka do kraja. :opakoljut:
<

Da,zato me baš i zanima da vidim taj podrumski okretni i snagu koja se u stocku nemože izmjeriti!

Kažeš prilagođen svakodnevici,zasigurno nikome nepada napamet to voziti po gradu ali i na daljem putovanju mora se negdje voziti i po gradu,selu,raznoraznim sporijim cestama(zavojima) gdje je grijeh imati 1,4 litre pod guzicom a on ne vuće iz niskih.To je i bio komentar nekih stranih novinara tipa:uđeš u malo oštriji zavoj a motor umjesto da te izvuće samo okretom rućice gasa moraš ga šaltati u niže brzine kao šestotku.

Evidentirano
zapad je zakon....istok je izazov!

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #141 : 06. Kolovoz 2009, 10:27:55 »

Naravno da moraš ući u grad kad ideš na putovanja,ali to je minimalno. Ja sutra idem za Italiju i imam 600-tinjak km autoputa i onda možda 20-ak kilometara grada to je zanemarivo. Znam jednog bolesnika koji je kupio ZZR-a i nije još izišao iz grada tako da vjeruj mi ima i takvih.
Evidentirano

Kameni dj

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1603
  • Vozi: Đamahu
  • Lokacija: između Pazarišta i Bajnaka
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #142 : 06. Kolovoz 2009, 11:30:04 »

Naravno da moraš ući u grad kad ideš na putovanja,ali to je minimalno. Ja sutra idem za Italiju i imam 600-tinjak km autoputa i onda možda 20-ak kilometara grada to je zanemarivo. Znam jednog bolesnika koji je kupio ZZR-a i nije još izišao iz grada tako da vjeruj mi ima i takvih.

Ma znam,ima nas svakakvih a nažalost dosta ih uzme ovakve ili slične pile pa se điraju od birtije do birtije :(.
Meni je bezveze paliti i šestotku po gradu,pa te ture odradim skuterom.
Pri pomisli da kupim zzr-a naravno da mi je tok misli išao prema autocesti i prevaljivanju večeg broja km.u što kračem vremenu,ali s njime se nebi libio otići ni preko alpskih prevoja pa me zato jako zanima ovaj način da se dodatnom elektronikom "otvori" i olakša izlazak iz zavoja!
Evidentirano
zapad je zakon....istok je izazov!

gastajbarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5434
  • Vozi: dvogrbu kamilu i SC 57
  • Lokacija: Na brdovitom Balkanu
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #143 : 06. Kolovoz 2009, 11:54:41 »

tu "blokadu" je imala prva serija..ovi poslije 2008 nemaju nikakvih ogranicenja
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #144 : 06. Kolovoz 2009, 13:45:00 »

Slažem se povećali su mu snagu radi gušćih pregrada u katalizatorima i dobivanja euro 3 norme. Još uvijek se osjeća taj nedostatak ne kao na modelu prije,ali se osjeća trom je do 4000 i onda se probudi. :misli:
Evidentirano
 

DacMan

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1026
  • Vozi: eu
  • Lokacija: /root/home
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #145 : 06. Kolovoz 2009, 13:57:34 »

A kak je u usporedbi sa busom? jel i ona troma ko kawa na niskim okretajima?
Evidentirano
_________________________________________
Allianz police imam (po kili, bez kosti), moze i sa dostavom

gastajbarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5434
  • Vozi: dvogrbu kamilu i SC 57
  • Lokacija: Na brdovitom Balkanu
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #146 : 06. Kolovoz 2009, 14:19:40 »

mislim da busa malo bolje povuce odozdo..samo tu tromost treba shvatit uslovno..nije to toliko tromo koliko izgleda nego poslije bas povuce pa ti sve prije toga izgleda lagano..npr.ja kad se vozim sa kolegom na gsr 600 neidem preko 5000 okretaja a on neide ispod 5000 i mozemo zajedno 8)
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #147 : 06. Kolovoz 2009, 14:54:47 »

Ja vam mogu reći da sam prezadovoljan svojim od kad sam ugradio elektroniku kao da sam kupio drugi motor. Što se tiče Buse i mog čipiranog motora ne znam trebalo bi probati. Makar ja mislim da je tu riječ o nijansama koje ponajviše variraju od vozača do vozača.
Evidentirano

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14319
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #148 : 08. Kolovoz 2009, 17:16:27 »



nice  :mrgreen:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14319
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #149 : 10. Kolovoz 2009, 00:09:17 »

Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.
 Str: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 234   Gore
 

Stranica je generirana za 0.127 sekundi uz 22 upita.