Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 230   Dolje

Autor Tema: Kawasaki ZZR 1400  (Posjeta: 582923 )

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #350 : 17. Ožujak 2010, 10:39:59 »

NOSAČI SU SKORO NEPRIMJETNI JER SU CRNE BOJE. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ko i sam motor kad je crne boje!  :LOL:
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #351 : 18. Ožujak 2010, 13:36:21 »

Čak i ,ako je plav neprimjetni su. :D :D :D :D
Evidentirano

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #352 : 18. Ožujak 2010, 13:40:34 »

Čak i ,ako je plav neprimjetni su. :D :D :D :D
aha  :palacgore: ma nebitno jesu primjetni ili ne,bitna je njihova funkcionalnost
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #353 : 18. Ožujak 2010, 13:41:58 »

To je opće suvišno komentirati.
Evidentirano
 

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2244
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #354 : 18. Ožujak 2010, 19:49:13 »

aha  :palacgore: ma nebitno jesu primjetni ili ne,bitna je njihova funkcionalnost
Bitno je samo da mogu negdje piđamu staviti :LOL:
Evidentirano

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2244
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #355 : 20. Ožujak 2010, 21:45:09 »

Sutra idem viditi neki kymco bet win 250........... 2005 godište,6500km za 10000kn....da zamjeni zzr po gradu
Ako netko ima iskustva bilo kakva........... molim pomoć!
Evidentirano

motmed

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 124
  • Vozi: 10-ku
  • Lokacija: zg - ivanic grad
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #356 : 29. Ožujak 2010, 09:06:59 »

Sutra idem viditi neki kymco bet win 250........... 2005 godište,6500km za 10000kn....da zamjeni zzr po gradu
Ako netko ima iskustva bilo kakva........... molim pomoć!
da imam kojom srecom zzr, misljenja sam da bi ga i po gradu vozio lakocom, a opet mozda sam subjektivan.
mozemo li cuti iskustva?
Evidentirano
MK SOMA RR

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2244
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #357 : 29. Ožujak 2010, 21:14:08 »

ZZR je za grad strava i bez problema se probijam po najvećoj gužvi ali paliti svako jutro zzra za 5km nem šanse,neuspije se niti ugrijati...bolje neki skuter pa ga kasnije baciti...baš sam uzeo Hondu Dylan 150...ide 115-125 km/h i troši 3 litre ja zadovoljan
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #358 : 30. Ožujak 2010, 11:52:29 »

Šteta motora  lagan je za voziti to je istina,ali ubija se mašina ipak je to 1400.
Evidentirano

PEMAC

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6
  • Lokacija: novska
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #359 : 31. Ožujak 2010, 13:53:09 »

HALLO,
Ima li koga na portalu ?
Ja sam Ivan Iz Novske, ZZR 1400 sa 18 000 km.
Nisam se javljo podulje vremena .
Sory

Pozdrav svim bikerima sa zzr ovima a i drugima....... :shock: :jesus:
Evidentirano

motmed

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 124
  • Vozi: 10-ku
  • Lokacija: zg - ivanic grad
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #360 : 31. Ožujak 2010, 15:13:38 »

kakvi su dojmovi o zzr-u nakon odvozenih 18000 km?
zavoji?
voznja u dvoje?
gradska voznja?
Evidentirano
MK SOMA RR

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #361 : 31. Ožujak 2010, 16:12:30 »

Nakon 36000 pređenih kilometara sa ZZR-om opći dojmovi su savršeni i  sve bolji. Ide savršeno za putovanja je odličan što se vožnje sa suvozačem tiče pod uvjetom da se suvozač zna voziti savršeno nema razlike u upravljivosti sam natovaren ili sa suvozač-icom potpuno je svejedno. Moja supruga kaže da je jako udoban nasloni se na stražnji kofer  i uživancija. Što se gradske vožnje tiče mogu jedino prenijeti iskustva s putovanja i kratkih nužnih ulazaka u gradove jako grije noge ventilator se stalno pali,ako vožnja pada ispod tempa 80 km/h . Doduše takva iskustva su jako rijetka jer sam na proputovanjima uvijek nekako računao da uđem u grad kad nisu jutarnje i popodnevne špice i najvećim djelom to mi je i uspjevalo. To bi ukratko bilo to ,ako te još šta zanima slobodno pitaj i Silvio zna dosta toga pa ti može prenijeti svoja iskustva,a sigurno da se iskustva razlikuju.
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #362 : 31. Ožujak 2010, 16:15:03 »

kakvi su dojmovi o zzr-u nakon odvozenih 18000 km?
zavoji?
voznja u dvoje?
gradska voznja?
Zavoji čista pjesma kako ga zacrtaš tako i prolazi. I opet ono bitno nema razlike jesi li sam ili skroz natovaren + suvozačica+ bočni koferi i top case.
Evidentirano

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #363 : 01. Travanj 2010, 10:30:46 »

kakvi su dojmovi o zzr-u nakon odvozenih 18000 km?
zavoji?
voznja u dvoje?
gradska voznja?

u zavojima je stabilan ali u bržim zavojima... i kad ga srušiš a on ko nagibni vlak ... u sporijim zavojima ga hebe dužina pa se moraš malo angažirat i popravljat putanju..
u dvoje je ok za laganini vožnju al ako ćeš malo brže onda je premekan još ako je asfalt lošiji živa katastrofa,baš sam nekidan u zavoju naletio na neku udubinu i srtugnuo vijkom na šelni auspuha  :misli: možda ja pretjeram nekad al mislim da bi trebalo svaki put otvrdnut ovjes za dvoje a to je prekomplicirano i kom se to da radit..
za grad nije osim ak se baš hoćeš kreveljit! :mrgreen: .. jedino vikendom odem na kavicu do birca al ne pada mi na pamet obavljat nekakve posliće preko tjedna i skakat po trotoarima s tim motorom.. težak,nizak a odozdo grije za popizdit

što se tiče mašine,dolje premirna a gore razvaljuje,ja se uglavnom vozim između 4 i 6t o/min i tu je nekakva sredina i kompromis al ono klasično touring zujanje u 6 brzini na nižim brzinama moš zaboravit... ispod 4t o/min je skoro mrtav a na tim okretajima u 6 brzini ideš oko 130 km/h

ima pun k.... konja koji ti skoro nikad ni netrebaju ali ih je lijepo imat kad zatrebaju jer iznad 6t o/min zbilja kompresira prostor i vrijeme i izvlači te iz svake škakljive situacije al opet treba pripazit da te s tom lakoćom razvijanja brzine i ne uvede u neku pizdariju...

ako planiraš prelazak sa ZRX-a na ZZR nešto ćeš dobit al ćeš puno i izgubit...objektivno gledajući ima više mana od ZRX-a ...ZZR mi se na prvu svidio al ga moraš i zavolit a ja nakon 28000km svakako to jesam   :palacgore:

najljepše ga je izvest na otvorenu cestu koja dozvoljava više brzine i peglat zavoje oko 150 km/h i više,položaj sjedenja,ovjes,kočnice,snaga...to je to i onda si car i da nemam ušiju smijao bih se oko glave od sreće i zadovoljstva :mrgreen:
« Zadnja izmjena: 01. Travanj 2010, 10:55:43 Silvio »
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

motmed

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 124
  • Vozi: 10-ku
  • Lokacija: zg - ivanic grad
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #364 : 01. Travanj 2010, 11:28:00 »

hvala bikerzzr1400 i silviu za iscrpne dojmove iz prve ruke, koji su cesto vrijedniji od mnogih tekstova specijaliziranih novina. prelazim s zrx-a najvjerojatnije na noviji motor, a prvi je zzr.
voznja motorom po gradu (zrx je u tom smislu kao igracka) mi zauzima dosta visoko mjesto naprosto jer mi je s autom to ogromna tlaka.
idealno bi bilo imati i mali motoric za grad, ali...
neki kompromis cu sigurno napraviti, a dotle prodajem zrx i trazim lagano sto noviji zzr..
Evidentirano
MK SOMA RR

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2244
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #365 : 01. Travanj 2010, 11:53:23 »

Mislim da je Silvio rekao sve....i dobro i loše...ali je zaboravio još nešto reći a to je bar u mom slučaju jer je naranđasti bilo gdje da se pojaviš zzr plijeni veliku pozornost što zvukom što veličinom. :mrgreen:
Evidentirano

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #366 : 01. Travanj 2010, 11:59:05 »

Mislim da je Silvio rekao sve....i dobro i loše...ali je zaboravio još nešto reći a to je bar u mom slučaju jer je naranđasti bilo gdje da se pojaviš zzr plijeni veliku pozornost što zvukom što veličinom. :mrgreen:

a dobro,u pravu si iako mi to osobno nije prioritet....to je samo jedna ugodna nuspojava jer svatko je ponosan na svoga bez obzira na veličinu :mrgreen:
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14278
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #367 : 01. Travanj 2010, 18:30:40 »

u zavojima je stabilan ali u bržim zavojima... i kad ga srušiš a on ko nagibni vlak ... u sporijim zavojima ga hebe dužina pa se moraš malo angažirat i popravljat putanju..
u dvoje je ok za laganini vožnju al ako ćeš malo brže onda je premekan još ako je asfalt lošiji živa katastrofa,baš sam nekidan u zavoju naletio na neku udubinu i srtugnuo vijkom na šelni auspuha  :misli: možda ja pretjeram nekad al mislim da bi trebalo svaki put otvrdnut ovjes za dvoje a to je prekomplicirano i kom se to da radit..
za grad nije osim ak se baš hoćeš kreveljit! :mrgreen: .. jedino vikendom odem na kavicu do birca al ne pada mi na pamet obavljat nekakve posliće preko tjedna i skakat po trotoarima s tim motorom.. težak,nizak a odozdo grije za popizdit

što se tiče mašine,dolje premirna a gore razvaljuje,ja se uglavnom vozim između 4 i 6t o/min i tu je nekakva sredina i kompromis al ono klasično touring zujanje u 6 brzini na nižim brzinama moš zaboravit... ispod 4t o/min je skoro mrtav a na tim okretajima u 6 brzini ideš oko 130 km/h

ima pun k.... konja koji ti skoro nikad ni netrebaju ali ih je lijepo imat kad zatrebaju jer iznad 6t o/min zbilja kompresira prostor i vrijeme i izvlači te iz svake škakljive situacije al opet treba pripazit da te s tom lakoćom razvijanja brzine i ne uvede u neku pizdariju...

ako planiraš prelazak sa ZRX-a na ZZR nešto ćeš dobit al ćeš puno i izgubit...objektivno gledajući ima više mana od ZRX-a ...ZZR mi se na prvu svidio al ga moraš i zavolit a ja nakon 28000km svakako to jesam   :palacgore:

najljepše ga je izvest na otvorenu cestu koja dozvoljava više brzine i peglat zavoje oko 150 km/h i više,položaj sjedenja,ovjes,kočnice,snaga...to je to i onda si car i da nemam ušiju smijao bih se oko glave od sreće i zadovoljstva :mrgreen:

malo si se razzmekšo  :misli:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2244
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #368 : 01. Travanj 2010, 20:31:04 »

a dobro,u pravu si iako mi to osobno nije prioritet....to je samo jedna ugodna nuspojava jer svatko je ponosan na svoga bez obzira na veličinu :mrgreen:
Ipak je lijepo kad te netko znatiželjno priupita šta je to 1400?  :mrgreen:
Evidentirano

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #369 : 01. Travanj 2010, 23:22:58 »

malo si se razzmekšo  :misli:

na što misliš?  :misli:
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive
 

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14278
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #370 : 02. Travanj 2010, 06:29:44 »

na što misliš?  :misli:
na opis motora  :jesus: :mrgreen:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

PEMAC

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6
  • Lokacija: novska
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #371 : 02. Travanj 2010, 09:42:38 »

Pozdrav, drustvo
Ja se malo ubacio a Vi razvalili temu da ne mogu doci do rijeci.
Sve je kako ste napisali samo je Ante nespomenuo GI PRO......
To mijenja neke Silviove navode o 4000 rpm i mrtvacu do 6000 okretaja.
Moje zadovoljstvo je potpuno s obzirom na godinu proizvodnje ali mozda iduce godine ce doci GTR pa prijatelj sa namjerom da se okusa na mojem motoru to moze zapamtiti i javiti se u proljece 2011.
Novo ugradena XENON sva 4 fara su kao svjetla lokomotive te preporucam da se javite u KMS.
Garancija je godinu dana a cijena po dogovoru....

Ugodna Vam voznjica cim zasja Sunce....
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #372 : 02. Travanj 2010, 15:20:29 »

Mala digresija na Silviov tekst moj ovjes je podešen zadnji na podosta tvrdo jer se u 70 % slučajeva vozim skroz natovaren pa nikakvih struganja nema. :palacgore:
Evidentirano

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #373 : 03. Travanj 2010, 09:54:07 »

 
Mala digresija na Silviov tekst moj ovjes je podešen zadnji na podosta tvrdo jer se u 70 % slučajeva vozim skroz natovaren pa nikakvih struganja nema. :palacgore:

ma da,al onda mi je to tvrdo kad sam sam na motoru...a to je u 90% slučajeva
usput mogao si ispričat svoje iskustvo sa vibracijama prednjeg kraja od prvog dana a koje te očigledno još uvijek zezaju..  zbilja to već postaje enigma!


To mijenja neke Silviove navode o 4000 rpm i mrtvacu do 6000 okretaja.

nije mrtav al je "suzdržan"... ma nije to ni loše kad povučem "mulja" a treba ić kuć....pa da me još taj GI PRO negdje u kanal izvrne  :LOL:

znam da ste kemijali nešto s tom elektronikom i sjećam se da si se namučio ko pravi dok si to uštimao... valjda ima poboljšanja pri niskim ako to nije subjektivan doživljaj... čim nešto staviš na motor i platiš odma mora biti bolje a nemora značit da je...isto ko i otvoreni top,misliš da si brži a samo se više dernjaš i sve u svemu isti drek al si nasmješen i pun sebe ko grudnjak sopekice pa je opravdana investicija  .... volio bih probat tvoj ili antin jer onda ću moći objektivno nešto reći..



pa jel se nesmije ni jedna kritika reć o ZZR-u??  :mrgreen:

motor ko motor!.. dobar mi je,ma šta dobar!?!...najbolji!!....i nedam ga za brdo karamela....al nije božanstvo kao što to nije ni jedan drugi...
« Zadnja izmjena: 03. Travanj 2010, 10:02:49 Silvio »
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14278
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #374 : 04. Travanj 2010, 16:21:14 »

Nakon prvih 115 km sa PR2CT zadovoljan :mrgreen:
upravljivost i promjene pravca kao sa sport gumom,
puno vozniji motor u odnosu na BT 21
ali na večim brzinama i nemirniji u odnosu na BT 21
općenito mi motor djeluje malo "nestašno" ali vidičemo nakon kojeg km  :palacgore:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.
 Str: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 230   Gore
 

Stranica je generirana za 0.185 sekundi uz 21 upita.