Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 232   Dolje

Autor Tema: Kawasaki ZZR 1400  (Posjeta: 594246 )

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #375 : 05. Travanj 2010, 10:09:04 »

ali na večim brzinama i nemirniji u odnosu na BT 21
općenito mi motor djeluje malo "nestašno" ali vidičemo nakon kojeg km  :palacgore:

baš tako!,voznost odlična ali dosta "leluja" preko 160... kao da lebdi prednji kraj iznad asfalta!
probaj malo smanjit pritisak u prednjoj gumi... nemoj pumpat na 2,9 nego na 2,4 - 2,5 bara...  puno manje je "nestašan"  :mrgreen:
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14297
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #376 : 05. Travanj 2010, 10:12:14 »

baš tako!,voznost odlična ali dosta "leluja" preko 160... kao da lebdi prednji kraj iznad asfalta!
probaj malo smanjit pritisak u prednjoj gumi... nemoj pumpat na 2,9 nego na 2,4 - 2,5 bara...  puno manje je "nestašan"  :mrgreen:
p/z-2,5/2,9 početno a sad slijedi igranje s pritiskom  :mrgreen:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #377 : 05. Travanj 2010, 10:28:08 »

p/z-2,5/2,9 početno a sad slijedi igranje s pritiskom  :mrgreen:

mislio sam da si možda i prednju na 2,9 al ako je tako onda tu nemaš više nekih mogućnosti za "popravak",jednostavno guma je takva i to je to,ispod tih vrijednosti pritiska nemoj ići ..
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14297
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #378 : 05. Travanj 2010, 10:31:56 »

mislio sam da si možda i prednju na 2,9 al ako je tako onda tu nemaš više nekih mogućnosti za "popravak",jednostavno guma je takva i to je to,ispod tih vrijednosti pritiska nemoj ići ..
budem se poigrao sa ovjesom i pritiskom malo, ak niš iz gušta  :wink:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.
 

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #379 : 05. Travanj 2010, 12:19:28 »


ma da,al onda mi je to tvrdo kad sam sam na motoru...a to je u 90% slučajeva
usput mogao si ispričat svoje iskustvo sa vibracijama prednjeg kraja od prvog dana a koje te očigledno još uvijek zezaju..  zbilja to već postaje enigma!
nije mrtav al je "suzdržan"... ma nije to ni loše kad povučem "mulja" a treba ić kuć....pa da me još taj GI PRO negdje u kanal izvrne  :LOL:

znam da ste kemijali nešto s tom elektronikom i sjećam se da si se namučio ko pravi dok si to uštimao... valjda ima poboljšanja pri niskim ako to nije subjektivan doživljaj... čim nešto staviš na motor i platiš odma mora biti bolje a nemora značit da je...isto ko i otvoreni top,misliš da si brži a samo se više dernjaš i sve u svemu isti drek al si nasmješen i pun sebe ko grudnjak sopekice pa je opravdana investicija  .... volio bih probat tvoj ili antin jer onda ću moći objektivno nešto reći..



pa jel se nesmije ni jedna kritika reć o ZZR-u??  :mrgreen:

motor ko motor!.. dobar mi je,ma šta dobar!?!...najbolji!!....i nedam ga za brdo karamela....al nije božanstvo kao što to nije ni jedan drugi...
To je totalna enigma isti problem rješavam od prvog dana i još nije riješen,a najveći dio toga je pregledan u četvrtak je motor ostavljen u KMS-u kod doktora Daria i siguran sam da će se problem riješiti na 180 km /h tresu retrovizori tako da se ništa ne vidi na njih ,a vibracije dosta jake su prisutne i na ručkama i na nogicama.
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #380 : 05. Travanj 2010, 12:23:44 »

Što se tiče GI-PRO-a nije subjekivni dojam. Dao sam Dariu iz KMS-a motor da ga proba i čovjek se nije mogao načuditi koliko motor bolje ide.
Evidentirano

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #381 : 05. Travanj 2010, 16:22:29 »

Što se tiče GI-PRO-a nije subjekivni dojam. Dao sam Dariu iz KMS-a motor da ga proba i čovjek se nije mogao načuditi koliko motor bolje ide.

kod mene je sve serijski a isto se nije mogao načudit kad ga je probao,vratio se s vožnje a osmjeh od uha do uha  :mrgreen:


To je totalna enigma isti problem rješavam od prvog dana i još nije riješen,a najveći dio toga je pregledan u četvrtak je motor ostavljen u KMS-u kod doktora Daria i siguran sam da će se problem riješiti na 180 km /h tresu retrovizori tako da se ništa ne vidi na njih ,a vibracije dosta jake su prisutne i na ručkama i na nogicama.

retrovizori vibriraju i kod mene al to je normalno valjda i koliko trebam vidim a na ručkama ne osjetim ništa neobično :misli: ipak mi tu govorimo o brzinama od oko 2 glave a to nije malo i sasvim je normalno da nešto malo podrhtava ako zbog ničeg onda zbog otpora zraka,probaj malo vozit u 5-oj na toj brzini (180km/h) jer vibracije mašine najviše "škakljaju" baš negdje oko 6000 o/min a to je negdje oko 180-190 km/h u 6-oj i onda cijeli motor malo "štrepi" ... da je nešto do gume,felge ili nečeg tako onda bi valjda treslo i na manjim brzinama...
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #382 : 05. Travanj 2010, 17:01:01 »

kod mene je sve serijski a isto se nije mogao načudit kad ga je probao,vratio se s vožnje a osmjeh od uha do uha  :mrgreen:


retrovizori vibriraju i kod mene al to je normalno valjda i koliko trebam vidim a na ručkama ne osjetim ništa neobično :misli: ipak mi tu govorimo o brzinama od oko 2 glave a to nije malo i sasvim je normalno da nešto malo podrhtava ako zbog ničeg onda zbog otpora zraka,probaj malo vozit u 5-oj na toj brzini (180km/h) jer vibracije mašine najviše "škakljaju" baš negdje oko 6000 o/min a to je negdje oko 180-190 km/h u 6-oj i onda cijeli motor malo "štrepi" ... da je nešto do gume,felge ili nečeg tako onda bi valjda treslo i na manjim brzinama...
Vibracije se osjećaju stalno samo što se  brže voziš to sve više prijašnji Kawasaki je bio miran ko bubica apsolutno nikakvih vibracija. Ivan kaže da on na svome vidi isto na retrovizore pri svim brzinama. Dario mi je na zadnjem servisu izmjenjao prednje ležaje obadva neispravna kaže Dario sigurno im se potkralo u tvornici jer jedan ležaj se vrtio dosta teško ,a drugi je zapinjao totalno napraviš zaokret za otprilike 15 stupnjeva,a ležaj totalno zacvika i sada nakon promjene ležaja se trešnja retrovizora pomaknula sa 160 na 180 km /h. I nije samo stvar u tome mijenjao mi je prednje disk pločice na 36000 prvi put i najbolje od svega je da je desni disk iskrivljen,a s lijevim je sve u najboljem redu i daj sada budi pametan,a znaš i sam da moj motor nema kilometra gradske vožnje skoro sve 90 % zapadno Europski autoputevi.
Evidentirano

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14297
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #383 : 05. Travanj 2010, 17:50:00 »

Vibracije se osjećaju stalno samo što se  brže voziš to sve više prijašnji Kawasaki je bio miran ko bubica apsolutno nikakvih vibracija. Ivan kaže da on na svome vidi isto na retrovizore pri svim brzinama. Dario mi je na zadnjem servisu izmjenjao prednje ležaje obadva neispravna kaže Dario sigurno im se potkralo u tvornici jer jedan ležaj se vrtio dosta teško ,a drugi je zapinjao totalno napraviš zaokret za otprilike 15 stupnjeva,a ležaj totalno zacvika i sada nakon promjene ležaja se trešnja retrovizora pomaknula sa 160 na 180 km /h. I nije samo stvar u tome mijenjao mi je prednje disk pločice na 36000 prvi put i najbolje od svega je da je desni disk iskrivljen,a s lijevim je sve u najboljem redu i daj sada budi pametan,a znaš i sam da moj motor nema kilometra gradske vožnje skoro sve 90 % zapadno Europski autoputevi.
nemam  takvih problema  :mrgreen:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #384 : 05. Travanj 2010, 21:55:52 »

Vibracije se osjećaju stalno samo što se  brže voziš to sve više prijašnji Kawasaki je bio miran ko bubica apsolutno nikakvih vibracija. Ivan kaže da on na svome vidi isto na retrovizore pri svim brzinama. Dario mi je na zadnjem servisu izmjenjao prednje ležaje obadva neispravna kaže Dario sigurno im se potkralo u tvornici jer jedan ležaj se vrtio dosta teško ,a drugi je zapinjao totalno napraviš zaokret za otprilike 15 stupnjeva,a ležaj totalno zacvika i sada nakon promjene ležaja se trešnja retrovizora pomaknula sa 160 na 180 km /h. I nije samo stvar u tome mijenjao mi je prednje disk pločice na 36000 prvi put i najbolje od svega je da je desni disk iskrivljen,a s lijevim je sve u najboljem redu i daj sada budi pametan,a znaš i sam da moj motor nema kilometra gradske vožnje skoro sve 90 % zapadno Europski autoputevi.

neznam što bih ti rekao  :misli: ako su felge i gume ispravne i balansirane sve drugo je manje bitno... ležaj se može vrtiti teže ili lakše ali nikako nebi smio biti uzrok vibracija....ako je disk onda bi podrhtavalo kod kočenja... znam da si dotezao i ležaj u glavčini ali ni on nije bio "krivac"..

dok stojiš na mjestu digni ga na 6000 o/min i zadrži tu okretaje pa ćeš vidjet da sve vibrira,.... još tu dodaj čeoni vjetar brzine 180 km/h,neravnine od asfalta jer ipak pri toj brzini prelaziš 50m u sekundi... pa da hebe rak raka mora se nešto "treskati"... probaj mu malo smekšat ovjes  :misli:... možda si ga utego previše podesivši ga za dvoje ...

Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2245
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #385 : 05. Travanj 2010, 22:04:02 »

Meni se niš ne trese...ali kod naglih kočenja mi je čudan osjećaj tj.kod malih brzina kao da mi disk pločice prokližu ali on koči i to pre dobro ali mi taj osjećaj pod ručkicom čudan :misli:
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #386 : 06. Travanj 2010, 16:17:52 »

neznam što bih ti rekao  :misli: ako su felge i gume ispravne i balansirane sve drugo je manje bitno... ležaj se može vrtiti teže ili lakše ali nikako nebi smio biti uzrok vibracija....ako je disk onda bi podrhtavalo kod kočenja... znam da si dotezao i ležaj u glavčini ali ni on nije bio "krivac"..

dok stojiš na mjestu digni ga na 6000 o/min i zadrži tu okretaje pa ćeš vidjet da sve vibrira,.... još tu dodaj čeoni vjetar brzine 180 km/h,neravnine od asfalta jer ipak pri toj brzini prelaziš 50m u sekundi... pa da hebe rak raka mora se nešto "treskati"... probaj mu malo smekšat ovjes  :misli:... možda si ga utego previše podesivši ga za dvoje ...


Mogu reći Dariu da malo omekša ovjes,ali opet se ponavljam. Ti svoj motor možeš najnormalnije voziti 200-240 dok ja sa svojim  na tim brzinama više ne mogu upravljati cijeli prednji kraj trese kao da vozim motokros moraš probati to se ne da opisati i to sada što više kilometara ima sve više  trese.
Evidentirano

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #387 : 06. Travanj 2010, 18:04:27 »

Mogu reći Dariu da malo omekša ovjes,ali opet se ponavljam. Ti svoj motor možeš najnormalnije voziti 200-240 dok ja sa svojim  na tim brzinama više ne mogu upravljati cijeli prednji kraj trese kao da vozim motokros moraš probati to se ne da opisati i to sada što više kilometara ima sve više  trese.

znaš da u mašini imaš 2 kontra balansne osovine koje se vrte suprotno od radilice zbog smanjenja vibracija,one se mogu podešavati iako sumnjam da bi to moglo biti u pitanju jer kad je raštelano onda se čuje "tuckanje"...al sad mi pada svašta napamet  :misli:
možda si jednostavno "ubo" lošu gumu koja s vremenom postaje još gora....takav problem s gumom sam ja imao na prošlom motoru,napravio možda tisuću km i bacio je jer se nije mogla izblansirati i oko 180km/h je bilo najizraženije,cijela prednja vilica je podrhtavala i prenosilo se na ručke... stavio novu gumu i sve OK
valjda će Dario otkrit šta je...  :neznam:
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #388 : 11. Travanj 2010, 14:05:08 »

Problem djelomično riješen podešene kontra balansne osovine i motor je puno mirniji sada se vibracije javljaju tek na brzinama preko 200 km /h. Što se tiče prednje gume teško je za reći prva guma BT- 014 je tresla nakon toga BT- 021 isto,a sada treći set guma Michelin road 2 CT. Malo mi je teško povjerovati da sam tako kurčeve sreće pa da sva tri seta budu neispravna. U svakom slučaju na 48000 je veliki servis ,a to će ubrzo doći pa će Dario pogledati kako su kontra balansne osovine uglavljene u radilicu.
Evidentirano

strasilo

  • don't give a shit
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22530
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #389 : 11. Travanj 2010, 14:28:50 »

Neki dan me obiđe lik sa 1400 (SB tablice) vidim lik ga stiska pošteno... nije mi preostalo ništa drugo nego niža i po gasu .... par zavoja i ja mu na repu... na pravcu sam ga skinuo ko muhu sa šofer šajbe....

Ide taj ZZR fino, ali je ipak samo stara krava...  :palacgore:
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...

Dylan

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6029
  • Vozi: Kawasaki ER 5
  • Lokacija: Rasinja
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #390 : 11. Travanj 2010, 15:16:59 »

Već si ugradio onu mašinu od Buse? 8)

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2245
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #391 : 11. Travanj 2010, 17:44:24 »

Neki dan me obiđe lik sa 1400 (SB tablice) vidim lik ga stiska pošteno... nije mi preostalo ništa drugo nego niža i po gasu .... par zavoja i ja mu na repu... na pravcu sam ga skinuo ko muhu sa šofer šajbe....

Ide taj ZZR fino, ali je ipak samo stara krava...  :palacgore:
ZZR ide strava pogotovo kad je ravnica...očito tip nije htio ga očepiti do kraja :mrgreen:
Evidentirano

strasilo

  • don't give a shit
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22530
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #392 : 11. Travanj 2010, 18:51:26 »

po zvuku se čulo da tera u blokadu ... :neznam:
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2245
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #393 : 11. Travanj 2010, 18:55:14 »

po zvuku se čulo da tera u blokadu ... :neznam:
Neznam onda je možda jednu lulicu skinuo za po gradu :LOL:
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #394 : 12. Travanj 2010, 11:22:39 »

Možeš misliti ? :misli: :misli: :misli:
Evidentirano
 

strasilo

  • don't give a shit
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22530
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #395 : 12. Travanj 2010, 11:24:16 »

želiš reći nešto ?  :misli:
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #396 : 12. Travanj 2010, 11:31:03 »

Je je prešišao si ZZR-a,ako nije prešaltao dalje od 3-će brzine.
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #397 : 12. Travanj 2010, 11:31:53 »

A možda vozač i ne zna da motor ima 6 brzina.
Evidentirano

strasilo

  • don't give a shit
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22530
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #398 : 12. Travanj 2010, 12:19:27 »

Čekaj da se Silvio javi, pa će ti sve biti jasno ..  8)
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...

Sip

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 16497
  • Vozi: Snove
  • Lokacija: Slavonija
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #399 : 12. Travanj 2010, 12:28:35 »

želiš reći nešto ?  :misli:

Taj ZZR je teska krava, ali brate mili taku izmisljotinu jos nisam cuo :LOL:
Evidentirano
ONE MAN, ONE BIKE, ONE REASON

EVERYDAY IS A RACE DAY
 Str: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 232   Gore
 

Stranica je generirana za 0.225 sekundi uz 21 upita.