UKOLIKO SI ISKUSAN BAJKER S PUNO PREĐENIH KM. I IMAŠ ISTANČANE OSJEĆAJE ZA DETALJE U SVEMU ĆEŠ VIDJETI RAZLIKU,A UKOLIKO NISI NIŠTA OD OVOGA ŠTO SAM NABROJAO HEBI GA. PREVIŠE JE TOGA DA BIH TI NAPISAO.
Možda psihička razlika postoji....ako 200.000km na različitim motrima i 2 jaka pada gdje sam 636 bacio u smeće nije neko iskustvo onda neću ga nikada niti imati
U autu napravim godišnje po 50000 km i probavao sam uvijek različita ulja te razliku samo sam uočio u radu na mijestu i to je sve.....
Razlika se u vožnji uoči samo kod dodavanja aditiva koje sam koristio u svojim turbacima i ostalim glupostima a sve drugo

ljudi psihički briju da ovisno o gradaciji ulja ti možeš uočiti takve gluposti na motoru od skoro 200 konja
Razlika je samo dok se motor ne zagrije i ne postigne svoju radnu temp.
Znači ti ako staviš polusintetiku tebi motor bolje vuče i slične gluposti..ma daj molim te

volio bih da mi objasniš razliku u
vožnji-feelingukad je u motoru mineralno ulje i polusintetika ili full sintetika
nema je......dok gradacija-gustoča je bitna u kojem djelu zemlje živiš i na kojim se temp.vozi motor