Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 238   Dolje

Autor Tema: Kawasaki ZZR 1400  (Posjeta: 639011 )

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2261
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #500 : 03. Lipanj 2010, 20:46:24 »

UKOLIKO SI ISKUSAN BAJKER S PUNO PREĐENIH KM. I IMAŠ ISTANČANE OSJEĆAJE ZA DETALJE U SVEMU ĆEŠ VIDJETI RAZLIKU,A UKOLIKO NISI NIŠTA OD OVOGA ŠTO SAM NABROJAO HEBI GA. PREVIŠE JE TOGA DA BIH TI NAPISAO.
Možda psihička razlika postoji....ako 200.000km na različitim motrima i 2 jaka pada gdje sam 636 bacio u smeće nije neko iskustvo onda neću ga  nikada niti imati
U autu napravim godišnje po 50000 km i probavao sam uvijek različita ulja te razliku samo sam uočio u radu na mijestu i to je sve.....
Razlika se u vožnji uoči samo kod dodavanja aditiva koje sam koristio u svojim turbacima i ostalim glupostima a sve drugo :palacdolje:
ljudi psihički briju da ovisno o gradaciji ulja ti možeš uočiti takve gluposti na motoru od skoro 200 konja
Razlika je samo dok se motor ne zagrije i ne postigne svoju radnu temp.
Znači ti ako staviš polusintetiku tebi motor bolje vuče i slične gluposti..ma daj molim te :palacdolje:
volio bih da mi objasniš razliku u vožnji-feelingukad je u motoru mineralno ulje i polusintetika ili full sintetika
nema je......dok gradacija-gustoča je bitna u kojem djelu zemlje živiš i na kojim se temp.vozi motor
« Zadnja izmjena: 03. Lipanj 2010, 21:08:50 jaki »
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #501 : 03. Lipanj 2010, 22:28:24 »

Možda psihička razlika postoji....ako 200.000km na različitim motrima i 2 jaka pada gdje sam 636 bacio u smeće nije neko iskustvo onda neću ga  nikada niti imati
U autu napravim godišnje po 50000 km i probavao sam uvijek različita ulja te razliku samo sam uočio u radu na mijestu i to je sve.....
Razlika se u vožnji uoči samo kod dodavanja aditiva koje sam koristio u svojim turbacima i ostalim glupostima a sve drugo :palacdolje:
ljudi psihički briju da ovisno o gradaciji ulja ti možeš uočiti takve gluposti na motoru od skoro 200 konja
Razlika je samo dok se motor ne zagrije i ne postigne svoju radnu temp.
Znači ti ako staviš polusintetiku tebi motor bolje vuče i slične gluposti..ma daj molim te :palacdolje:
volio bih da mi objasniš razliku u vožnji-feelingukad je u motoru mineralno ulje i polusintetika ili full sintetika
nema je......dok gradacija-gustoča je bitna u kojem djelu zemlje živiš i na kojim se temp.vozi motor

Dobro kada si baš zapeo. Vidiš ja imam s motorima preko 600.000 t.km kada smo kod toga,a što se tiče filinga s uljima nije stvar samo filinga nego što se doista dešava u samoj mašini. Da se malo vratim na kilometražu. Ja sam se bavio međunarodnom špedicijom ( vozio šleper međunarodne vožnje tako da priča o kilometrima mislim da je bolje da se ne spominje). Stanje stvari je sljedeće što znači da je Motul izumio ester tehnologiju naravno da postoje i dupli esteri tj. dodaci koji čine ulje stabilnim u svim uvjetima rada,što niti jedno drugo ulje osim Motula nema. Prije sadašnjeg motora imao sam Kawasaki  ZZR 1100 i ono po čemu su ti tipovi motora bili poznati su tvrde getribe što se posebno osjetilo kada se voziš po ekstremnim vrućinama i motor se onako poštenjski zagrije sa svim drugim uljima osim s Motulom na motoru se nisu dale mijenjati brzine kada se ugrije ( što znači da je granulacijski razbijeno i da nema baš svojstva podmazivanja kakva bi trebalo imati). Dok to s Motulom nije slučaj štoviše što je motor zagrijaniji to ljepše radi i brzine se ljepše mijenjaju. Na starom motoru sam u 1000 km. 4 puta mijenjao ulje i uvjerio se da ovo što ti pričam je provjereno znači nisu babske priče. Da se vrtim na staro ja svoj motor servisiram isključivo u KMS-u Karlovac i , ako itko zna onda su to oni i vjerojatno ljudi znaju kada kažu apsolutno ne sintetika u ZZR nema potrebe.
Evidentirano

Tomas1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 542
  • Vozi: Kawasaki ZZR 1100
  • Lokacija: Vukovar
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #502 : 03. Lipanj 2010, 22:46:12 »

malo sam čitao ovo o uljima i mogu samo jedno reć ja sam prošlu sezonu vozio na motulu i nisam baš bio zadovoljan iz razloga što kad se  zagrije  mjenjač lupa kao lud,sad je unutra shell i imam osjećaj da se motor bolje šalta i nema tolikog lupanja njenjača kao kad je bio motul unutra.

inače vozim ZZR 1100 iz 1999.godine i prešao je sad oko 55 000 km,a plan je 1400 u dogledno vrjeme

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2261
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #503 : 03. Lipanj 2010, 22:50:52 »

Dobro kada si baš zapeo. Vidiš ja imam s motorima preko 600.000 t.km kada smo kod toga,a što se tiče filinga s uljima nije stvar samo filinga nego što se doista dešava u samoj mašini. Da se malo vratim na kilometražu. Ja sam se bavio međunarodnom špedicijom ( vozio šleper međunarodne vožnje tako da priča o kilometrima mislim da je bolje da se ne spominje). Stanje stvari je sljedeće što znači da je Motul izumio ester tehnologiju naravno da postoje i dupli esteri tj. dodaci koji čine ulje stabilnim u svim uvjetima rada,što niti jedno drugo ulje osim Motula nema. Prije sadašnjeg motora imao sam Kawasaki  ZZR 1100 i ono po čemu su ti tipovi motora bili poznati su tvrde getribe što se posebno osjetilo kada se voziš po ekstremnim vrućinama i motor se onako poštenjski zagrije sa svim drugim uljima osim s Motulom na motoru se nisu dale mijenjati brzine kada se ugrije ( što znači da je granulacijski razbijeno i da nema baš svojstva podmazivanja kakva bi trebalo imati). Dok to s Motulom nije slučaj štoviše što je motor zagrijaniji to ljepše radi i brzine se ljepše mijenjaju. Na starom motoru sam u 1000 km. 4 puta mijenjao ulje i uvjerio se da ovo što ti pričam je provjereno znači nisu babske priče. Da se vrtim na staro ja svoj motor servisiram isključivo u KMS-u Karlovac i , ako itko zna onda su to oni i vjerojatno ljudi znaju kada kažu apsolutno ne sintetika u ZZR nema potrebe.
Sve to stoji ali mene je zanimalo u vožnji jer si rekao da je razlika u feelinguda ti to osjetiš s brojem pređenih kilometara kao pravi biker

....full sintetika mu nemože štetiti zar ne?Stvar je da li će ona biti 100%i skorištena to je drugi par rukava,ali ako se motor vrti u velikim đirima smatram da mu fullsintetika može jako dobro doći
Evidentirano
 

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14338
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #504 : 03. Lipanj 2010, 22:56:28 »

Sve to stoji ali mene je zanimalo u vožnji jer si rekao da je razlika u feelinguda ti to osjetiš s brojem pređenih kilometara kao pravi biker

....full sintetika mu nemože štetiti zar ne?Stvar je da li će ona biti 100%i skorištena to je drugi par rukava,ali ako se motor vrti u velikim đirima smatram da mu fullsintetika može jako dobro doći

ali se mora češće mijenjati jer brže gubi svojstva....
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #505 : 03. Lipanj 2010, 22:58:59 »

Slušaj o osjećaju u vožnji se ne može diskutirati to je individualno,a što se vožnje u visokim obrtajima tiče i to ovisi o stilu načina vožnje npr. Ja sam upravo zato i kupio taj motor jer ima snage da ga ne bi morao vrtiti. Moj motor još nije prešao 5000 obrtaju iz mjenjanja brzine u brzinu. Iz tog razloga sam i ugradio elektroniku tako da puca od snage odmah iz niskih obrtaja.
Evidentirano

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2261
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #506 : 03. Lipanj 2010, 22:59:23 »

ali se mora češće mijenjati jer brže gubi svojstva....
Zato ga i bacam svakih 3000km
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #507 : 03. Lipanj 2010, 23:01:36 »

malo sam čitao ovo o uljima i mogu samo jedno reć ja sam prošlu sezonu vozio na motulu i nisam baš bio zadovoljan iz razloga što kad se  zagrije  mjenjač lupa kao lud,sad je unutra shell i imam osjećaj da se motor bolje šalta i nema tolikog lupanja njenjača kao kad je bio motul unutra.

inače vozim ZZR 1100 iz 1999.godine i prešao je sad oko 55 000 km,a plan je 1400 u dogledno vrjeme
Moja  iskustva su drukčija ovisi koji si Motul stavljao stavi 5100 10w-50 i sigurno ti ništa neće lupati povjereno.
Evidentirano

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2261
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #508 : 03. Lipanj 2010, 23:02:01 »

Slušaj o osjećaju u vožnji se ne može diskutirati to je individualno,a što se vožnje u visokim obrtajima tiče i to ovisi o stilu načina vožnje npr. Ja sam upravo zato i kupio taj motor jer ima snage da ga ne bi morao vrtiti. Moj motor još nije prešao 5000 obrtaju iz mjenjanja brzine u brzinu. Iz tog razloga sam i ugradio elektroniku tako da puca od snage odmah iz niskih obrtaja.
Je a meni je do 5000 okretaja mrtav i to najbolje znaš dok nisi ugradio elektroniku...koliko imaš na zzr km?
Evidentirano

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #509 : 03. Lipanj 2010, 23:05:57 »

o čemu vi pričate?   :misli: ...ne nagađam ja šta mu je bolje nego poslje vožnje lijepo popričam s motorom pa mi on sve ispriča,dali mu se sviđa to ulje,jel se bolje šalta,jel ga žulja negdje i tako... i onda sam siguran koje ulje da mu sipam a on zadovoljan i nasmijan..
isto tako i s gorivom,čim mu počnem sipat on mi nabaci komentar... ako je neko smeće od benge stera me u ćurac a ako valja sav se naježi i halapljivo ga proguta..

neznam kako niste uspostavili već takvu komunikaciju s svojim motorima  :neznam:
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #510 : 03. Lipanj 2010, 23:07:04 »

Je a meni je do 5000 okretaja mrtav i to najbolje znaš dok nisi ugradio elektroniku...
Slušaj nije baš da je mrtav ne slažem se s tobom. Samo što čovjek kao ja s godinama postaje komotniji pa samim tim i ljeniji što se mijenjanja brzina tiče . ja jednostavno kada se vozim 100 110 km / h ne želim previše gledati u instrumente i razmišljati u kojoj sam brzini kada mi zatreba snaga u preticanju samo odvrnem gas bez razlike jesam li sam sa ženom skroz natovaren ili prazan motor povuče kao lud,a da je razlika drastična to je istina  odnosu na orginalne postavke.
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #511 : 03. Lipanj 2010, 23:07:56 »

Je a meni je do 5000 okretaja mrtav i to najbolje znaš dok nisi ugradio elektroniku...koliko imaš na zzr km?
39000.
Evidentirano

KING RR

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9839
  • Vozi: 没有自行车.. 没有生命..
  • Lokacija: 山
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #512 : 03. Lipanj 2010, 23:08:08 »

o čemu vi pričate?   :misli: ...ne nagađam ja šta mu je bolje nego poslje vožnje lijepo popričam s motorom pa mi on sve ispriča,dali mu se sviđa to ulje,jel se bolje šalta,jel ga žulja negdje i tako... i onda sam siguran koje ulje da mu sipam a on zadovoljan i nasmijan..
isto tako i s gorivom,čim mu počnem sipat on mi nabaci komentar... ako je neko smeće od benge stera me u ćurac a ako valja sav se naježi i halapljivo ga proguta..

neznam kako niste uspostavili već takvu komunikaciju s svojim motorima  :neznam:


 :shock: :lolcry:
Evidentirano
速い車の若い死ぬ

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2261
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #513 : 03. Lipanj 2010, 23:08:43 »

o čemu vi pričate?   :misli: ...ne nagađam ja šta mu je bolje nego poslje vožnje lijepo popričam s motorom pa mi on sve ispriča,dali mu se sviđa to ulje,jel se bolje šalta,jel ga žulja negdje i tako... i onda sam siguran koje ulje da mu sipam a on zadovoljan i nasmijan..
isto tako i s gorivom,čim mu počnem sipat on mi nabaci komentar... ako je neko smeće od benge stera me u ćurac a ako valja sav se naježi i halapljivo ga proguta..

neznam kako niste uspostavili već takvu komunikaciju s svojim motorima  :neznam:

Ja vodim ljubav s mojim :LOL:
Evidentirano

Tomas1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 542
  • Vozi: Kawasaki ZZR 1100
  • Lokacija: Vukovar
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #514 : 03. Lipanj 2010, 23:09:44 »

Je a meni je do 5000 okretaja mrtav i to najbolje znaš dok nisi ugradio elektroniku...koliko imaš na zzr km?

ja imam zub manje naprjed i poteže kao lud  :palacgore:

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2261
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #515 : 03. Lipanj 2010, 23:11:00 »

39000.
Fino...si imao bilo kakvih problema. :misli:.ja sam na 13000km diskove promjenio jer su mi nekako tresli....
Kad si mjenjao lanac?
Evidentirano

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14338
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #516 : 03. Lipanj 2010, 23:11:00 »

ja imam zub manje naprjed i poteže kao lud  :palacgore:
Ja imam sve zube  :mrgreen:
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

vzblade

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 600
  • Vozi: 1190 Adventure
  • Lokacija: Varazdin/Darmstadt
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #517 : 03. Lipanj 2010, 23:11:46 »

o čemu vi pričate?   :misli: ...ne nagađam ja šta mu je bolje nego poslje vožnje lijepo popričam s motorom pa mi on sve ispriča,dali mu se sviđa to ulje,jel se bolje šalta,jel ga žulja negdje i tako... i onda sam siguran koje ulje da mu sipam a on zadovoljan i nasmijan..
isto tako i s gorivom,čim mu počnem sipat on mi nabaci komentar... ako je neko smeće od benge stera me u ćurac a ako valja sav se naježi i halapljivo ga proguta..

neznam kako niste uspostavili već takvu komunikaciju s svojim motorima  :neznam:



Silvio na kojem jeziku pricate?? :mrgreen: :mrgreen:
Evidentirano

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2261
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #518 : 03. Lipanj 2010, 23:12:53 »


Silvio na kojem jeziku pricate?? :mrgreen: :mrgreen:
Kupusaki jezikom :mrgreen:
Evidentirano

Silvio

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1667
  • Vozi: GTR1400
  • Lokacija: SB
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #519 : 03. Lipanj 2010, 23:13:05 »

Ja vodim ljubav s mojim :LOL:

e jbg,moj je muški   :|.. kad sam ga kupovao gledao pod rep al je bio još mlad pa se kao kod mačića nije mogo odredit spol...
Evidentirano
It's my life  It's now or never  I ain't gonna live forever  I just wanna live while I'm alive
 

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2261
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #520 : 03. Lipanj 2010, 23:14:38 »

e jbg,moj je muški   :|.. kad sam ga kupovao gledao pod rep al je bio još mlad pa se kao kod mačića nije mogo odredit spol...
Biti će da si kupio mačka u vreći :LOL:
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #521 : 03. Lipanj 2010, 23:14:48 »

Meni su rekli u KMS-u da će mi na sljedećem servisu mijenjati lanac što znači na 42000,a i diskovi su promjenjeni u garanciji.
Evidentirano

vzblade

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 600
  • Vozi: 1190 Adventure
  • Lokacija: Varazdin/Darmstadt
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #522 : 03. Lipanj 2010, 23:16:48 »

Meni su rekli u KMS-u da će mi na sljedećem servisu mijenjati lanac što znači na 42000,a i diskovi su promjenjeni u garanciji.

Sta je s tim diskovima??
Cuo sam vec u nekoliko navrata da su decki diskove mijenjali!!!
Evidentirano

jaki

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2261
  • Vozi: Kawasaki zzr 1400,
  • Lokacija: okolo
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #523 : 03. Lipanj 2010, 23:18:56 »

Meni su rekli u KMS-u da će mi na sljedećem servisu mijenjati lanac što znači na 42000,a i diskovi su promjenjeni u garanciji.
Znači i tebe su diskovi zezali....isto u garanciji i meni rješeni
Evidentirano

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Kawasaki ZZR 1400
« Odgovori #524 : 03. Lipanj 2010, 23:22:29 »

Sta je s tim diskovima??
Cuo sam vec u nekoliko navrata da su decki diskove mijenjali!!!
Čuj vjerojatno su im vanjski dobavljači isporučili jednu seriju s greškom.
Evidentirano
 Str: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 238   Gore
 

Stranica je generirana za 0.225 sekundi uz 21 upita.