Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2]  Sve   Dolje

Autor Tema: Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize  (Posjeta: 33594 )

Daemona

  • dipling
  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 975
  • Vozi: Red Sonja
  • Lokacija: u mislima
Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #25 : 06. Srpanj 2009, 22:11:13 »


gdje si ti pročitala da se radi o sodi bikarboni :misli:
ono što ti treba je kristalna soda koja služi za čišćenje inox bačava a ima je za kupiti u svakoj agrokući, poljoapoteci i sl. dućanima za vinogradare i poljoprivredu....
kad se to pokrene u početku se malo zapjeni a u slučaju ako je otvor rezervoara ispod najviše točke rezervoara može istjeći malo otopine jer ju potiskuje plin koji se stvara prilikom reakcije.

aj..fulala sam za molekulu vodika
nesto sam pobrkala jer sam citala jos neki post na ovu temu :oops:
Evidentirano
tu tu tu tuuuu

Daemona

  • dipling
  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 975
  • Vozi: Red Sonja
  • Lokacija: u mislima
Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #26 : 06. Srpanj 2009, 23:13:15 »

A dobro je, šta ću ja tek napravit  :misli:
nis,,iduci tjedan probam...pa javim rezultate
Evidentirano
tu tu tu tuuuu

papa strumf

  • Gost
Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #27 : 07. Srpanj 2009, 16:12:19 »

Ovo je teoretsko pitanje :misli:,sto mislite bi li se mogla ovom metodom odstranit i hrdja s lanca?
Stavi neko kvalitetno ulje protiv korozije i hrda bi trebala nestati.
Evidentirano

Daemona

  • dipling
  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 975
  • Vozi: Red Sonja
  • Lokacija: u mislima
Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #28 : 09. Srpanj 2009, 00:27:17 »

imam jos jedno pitanje
a sto ako je tank nekad bio plastificiran

lose plastificiran
?
Evidentirano
tu tu tu tuuuu
 

KING RR

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9839
  • Vozi: 没有自行车.. 没有生命..
  • Lokacija: 山
Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #29 : 09. Srpanj 2009, 15:42:18 »

Bilo je prije puno tema otvoreno o čišćenju hrđe iz rezervoara i koliko sam uspio vidjeti svi postupci su bili ili skupi ili mukotrpni a rezultat je bio upitan pa ću ovdje pokušati pokazati kako sam ja to riješio a vi procijenite da li je uspješno ili ne. Radi se o tome da sam nakon čišćenja starih karburatora u svakoj čašici našao hrđe skoro za jednu čajnu žličicu i to one fine hrđe kao soc od kave. Hrđe je bilo i u diznama i pitanje bi bilo što bi se dogodilo da to nisam pogledao i očistio! Svi vi koji imate malo starije motore vjerujem da imate problem sa hrđom pogotovo kod rezervoara koji nisu održavani, tj. koji su dugo vremena bili poluprazni. Problem kod tih starih motora, a to je i kod mene, što filtar, tj. sito u rezervoaru koje bi trebalo filtrirati smeće je pregrubo pa takva sitna hrđa ipak uđe u motor ili do karburatora. Teoretski se može staviti još jedan filtar za benzin prije karburatora ali onda se događa da motor lošije radi jer takvi filtri usporavaju protok pa motoru može ponestati goriva pogotovo nakon dužeg i jačeg opterećenja. Znači trajno saniranje hrđe u rezervoaru je jedini način na koji se taj problem može riješiti.


Da dalje ne duljim počet ću sa onim što vam je potrebno:
1.   Kristalna soda – može se kupiti u svakoj agrokući. Služi za čišćenje bačava a ona će u otopini poslužiti kao elektrolit. Jeftina je, kilogram košta oko 15 kuna a po mojem iskustvu za jedan jako hrđav rezervoar treba 3-4 jušne žlice.
2.   Žica promjera 3-5 mm, ne smije biti pocinčana ili od inoxa, ja sam koristio paljenu žicu ali može poslužiti i bilo kakav komad željeza, npr. flah koji se može ugurati u rezervoar,
3.   Pluteni čepovi
4.   Izvor istosmjerne struje – punjač za akumulator
5.   Par gumenih rukavica



Prvo trebate zabrtviti otvor na rezervoaru gdje se nalazi pipa a za to sam koristio željeznu pločicu i gumu od zražnice za bicikl. onda treba pripremiti otopinu kristalne sode. U neki kanistar jednostavno ulijete vodu, dodate sodu i miješajte dok se soda ne otopi. Po nekim napucima sa interneta dodaje se 1 jušna žlica na galon vode (3,78 litara). Tu otopinu ulijete u rezervoar a ja sam ga još dodatno zaštitio tako da sam ga umotao u plastičnu foliju jer nisam znao kako će otopina reagirati u kontaktu sa airbrushom a i da ne oštetim lak kod manipulacije sa tankom. Važno je napomenuti da je otopina agresivna za kožu pa bi bilo dobro da koristite gumene rukavice.
Na red dolazi žica, flah ili neki drugi komad željeza koji moramo staviti u rezervoar da bude uronjen u elektrolit (otopinu kristalne sode) ali ne smije se nikako dodirivati sa rezervoarom!!! Da budem siguran u to ja sam plutene čepove stavio na žicu kao na slici. Na taj sam način bio siguran da neće doći do kratkog spoja. Sve što je potrebno dalje je da punjač akumulatora, tj. njegov minus pol (crna žica) spojite na rezervoar a plus pol (crvena žica) spojite na žicu u rezervoaru. Na taj način rezervoar služi kao katoda a a žica je anoda, otopina sode je elektrolit a kako to shematski izgleda može se vidjeti na prvoj slici. Ako ste sve dobro napravili možete čuti kako u rezervoaru otopina šumi, to željezni oksid u otopini reagira i kemijski se razlaže. Kod reakcije se oslobađa vodik (mala količina) koji je zapaljiv pa nije uputno pokraj pušiti. Bilo bi dobro da to radite na nekom prozračnom mjestu gdje djeca, ljubimci ili nešto slično neće moći do toga. Ja sam to radio u garaži i bilo je sve ok ali nikad se ne zna ;) Nemojte biti razočarani ako ne uspijete skinuti hrđu do kraja nakon prvog „tretmana“. Meni je uspjelo potpuno očistiti rezervoar nakon 4 puta ali moj je bio i jako hrđav a i bio sam nestrpljiv pa sam prekinuo elektrolizu prijevremena. Prednost metode je da nema skoro nikakvog posla jer sve što trebate je da pripremite rezervoar i pustite da struja radi za vas. Sljedeća prednost je što je ova metoda uklanjanja hrđe jeftina jer je kilogram sode oko 15 kuna a ne rabe se neke druge kemikalije koje su puno štetnije za okoliš od sode.


Napomena: ako ćete skidati hrđu ovim postupkom ograđujem se unaprijed od svih mogućih i nemogućih posljedica!!

Meni je pomoglo a nadam se da će i vama.


Isprobao na KL-u iz 91. zahvaljujem na info, za nepovjerovat kako je očistilo sve  :palacgore:
Evidentirano
速い車の若い死ぬ

Daemona

  • dipling
  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 975
  • Vozi: Red Sonja
  • Lokacija: u mislima
Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #30 : 09. Srpanj 2009, 23:51:14 »

Nisam siguran ali mislim da ti jedino aceton skida unutarnju zaštitu kod tankova  :misli:
ne znam
izgelda da je prije bilo plasitificirano..il nesto..ali vidi se hrdja..
tako da nemam pojma sto napravit
Evidentirano
tu tu tu tuuuu

GIXER

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 2032
  • Vozi: Hayabusu
  • Lokacija: Sisak
Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #31 : 10. Srpanj 2009, 11:16:30 »

Svaka čast !  :palacgore:
Admini, označite ovu temu jer sigurno će trebati !!!
Evidentirano
PRODAJEM POWER COMMANDER ZA HAYABUSU 1999 & 2000.
KORIŠTEN PAR MJESECI, 250 €

Papillon

  • Ostao sam uvijek isti
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4667
  • Vozi: Honda cbx 550 F1 - radi ka nova Honda
  • Lokacija: Biograd n/m
Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #32 : 12. Srpanj 2009, 12:52:51 »

Da i ja nešto napišem jer koliko sam problema imao sa rezervoarom da sam i karburator raštelao pa poslije naštelavao samo iz glupog razloga -nepažnje-promijenio sam rezervoar i stavio drugi ne gledajući (jer je motor već bio uređen) ulio gorivo i nakon par minuta su počele muke,promjenila mašina zvuk,rikne jedna svićica,druga i na kraju se sitim da nisam čistio taj drugi rezervoar nego onako u originalnoj boji ga samo stavio i ulija gorivo-iza toga mi je trebalo vrimena da sve to nazad vratim na svoje mjesto i da mašina radi kako je i radila samo zbog nepažnje a Čišćenje je Počelo odmah tako da je ova tema stvarno efektna jer se iako je to bilo davno još se sjećam da se 80-tih učilo u školi na satu kemije nešto isto ali sva srića da je to neko isproba u praksi i što je Gixer napisa ovo bi trebalo označiti jer kad mi stariji na to zaboravimo bar mlađi kad kupe stariji motor ili prvi motor nemaju muke,neko bi rekao "nek se muče i mi smo" ali ja sam za svaku pomoć jer nekad ti sitnica odnese i živaca i vrimena a riješiš je pogledom na ovakve teme a ne tužno gledajući motor i razmišljati što sad da radim ? Svaka čast za ovakve prijateljske podjele iskustava  :palacgore:  :palacgore:
Evidentirano
"Ne pišaj mi iza leđa i ne govori mi da pada kiša''   Jedan je Agostini, Jedan je Fangio,Ostali su proizvod tehničke evolucije.

jolly the roger

  • zapravo inženjer
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13830
Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #33 : 21. Kolovoz 2009, 16:01:08 »

jel ima neki premaz ili lak s kojim se rezervar "premaže" iznutra ak je porozan od hrđe?
Evidentirano

kosta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1496
  • Vozi: svašta-nešta
  • Lokacija: Zagreb
Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #34 : 21. Kolovoz 2009, 16:04:57 »

Ima neka tekućina, košta 115kn i nju naliješ u rezervoar i onak ko palačinku razliješ po rezervoaru i kad se stvrdne ko da je od plastike.
Neznam kak se zove, moram buraza pitati, ali on je naručil i ima za 3-4  rezervoara pa se bumo dogovorili.
kad mu dojde javim, ni bed.
Evidentirano
Ako se vozimo u skupini, i ja ne mogu pratiti brzinom ostale, svi me napuštaju, a mene mogu pojesti medvjedi u Gorskom kotaru, i još ću bit sam kriv jer ne mogu voziti brže?

jolly the roger

  • zapravo inženjer
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13830
Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #35 : 21. Kolovoz 2009, 16:05:59 »

superiška :palacgore:
Evidentirano

kosta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1496
  • Vozi: svašta-nešta
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #36 : 22. Kolovoz 2009, 23:02:58 »

superiška :palacgore:
Nazovi 098/508-972, Božo, i reci da sam ti ja dal broj .
To mi je buraz i stigla mu je ona tekućina za rezervoarpa se probajte dogovoriti šta i kako. :palacgore:
Evidentirano
Ako se vozimo u skupini, i ja ne mogu pratiti brzinom ostale, svi me napuštaju, a mene mogu pojesti medvjedi u Gorskom kotaru, i još ću bit sam kriv jer ne mogu voziti brže?

ToWaRR

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 953
  • Vozi: Boze sacuvaj, bolje da nevozi :))
  • Lokacija: Split
Odg: Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #37 : 07. Prosinac 2009, 01:13:53 »

evo jos jedna zanimljiva stvarcica za skidanje ruzine Expro-32:


neznam sta je al djeluje efikasno
Evidentirano
Tomorrow never comes until is too late

Tko radi taj i grijesi........ rece pijetao i sidje sa patke

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5956
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #38 : 07. Prosinac 2009, 01:39:03 »

Tank napuniti otopinom za skidanje korozije, isparti vodom, uliti otopinu Rust Converter, isprati vodom, ulito otopinu za trajnu zastitu od korozije.
Sva tri proizvoda uzet kao set na linku:
http://www.moto-classics.de/index.php?cPath=2&gclid=CLDj6JqJw54CFcmOzAodx10lsQ
Proizvod i video od konkurentske firme, postupak obrade je isti u oba slucaja.
http://www.horex-ammon.de/index.php?cat=80
« Zadnja izmjena: 07. Prosinac 2009, 01:48:02 Elias »
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

farbach

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 660
  • Lokacija: regionalistan
Odg: Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #39 : 02. Veljača 2010, 20:47:26 »

"masina" za farbanje rezervoara iznutra. Plinski top je za susenje.

BORISSS

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 316
Odg: Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #40 : 20. Studeni 2011, 15:46:33 »

Ovo je zanimljiva tema, ali navedeno u praksi nakon nekog vremena izgleda drugačije,
ja sam radio elekrolizu i plastificiranje na nekoliko tankova.
Nakon elektrolize sve izgleda super, kao novo, ali ubrzo nakon nekoliko mjeseci hrđa se još jače počinje stvarati.
Zašto neznam.
Plastificiranje je ok, ali nakon 1-2g plastika ispuca i počne se drobiti, nije trajno rješenje.

Jedino trajno rješenje je nabaviti drugi tank ili napraviti plastični.
Da li netko pravi plastične rezervoare za motore po kalupu od originala po normalnoj cijeni?
Evidentirano

Ljubo_051

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3949
  • Vozi: GSXR750 '87. (u srcu), a na cesti..??.Kawa,Beverly
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #41 : 20. Studeni 2011, 16:01:18 »

Ne piše ti niti od kuda si niti što voziš..pa nebi naš znali dali ti paše onaj iz Slavonskog Broda, Dubrovnika ili Pule...
Evidentirano

BORISSS

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 316
Odg: Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #42 : 20. Studeni 2011, 17:27:36 »

Ne piše ti niti od kuda si niti što voziš..pa nebi naš znali dali ti paše onaj iz Slavonskog Broda, Dubrovnika ili Pule...

Zagreb, trenutno mi  ne treba jer sam kupio novi motor, ali kolega sada ima taj problem na suzukiju rgv 250, zvao je mac plastic, kao javit će, ali nisu htjeli niti odgovoriti, valjda neće raditi 1 komad, ako netko radi plastične rezervare provjerene kvalitete napiši ovdje.
Inače, novi je cca 1000 eur.
Evidentirano

Ljubo_051

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3949
  • Vozi: GSXR750 '87. (u srcu), a na cesti..??.Kawa,Beverly
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #43 : 20. Studeni 2011, 17:47:58 »

Neznam dali radi takve stvari ali ne košta te ništa (ili samo malo) nazvati ga i pitati.
Dečko radi sa plastikom i kopira puno stvari, možda bi se za neku lovu pomučio i oko toga i dobro njemu, dobro tebi (tvom frendu).
Inače je iz Raše ali radi i u Zg tako da bi se mogli lako dogovoriti.
Zove se Moreno i broj moba mu je 091/7921 333-
Pa ga možeš nazvati i pitati.
Evidentirano

Papillon

  • Ostao sam uvijek isti
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4667
  • Vozi: Honda cbx 550 F1 - radi ka nova Honda
  • Lokacija: Biograd n/m
Odg: Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #44 : 23. Studeni 2011, 01:10:35 »

Polimerski premaz koji štiti unutrašnjost tanka od hrđe. Dobro prianja, fleksibilan je i ne ljušti se prilikom udaranja ili vibracija.
Otporan je na benzin, dizel gorivo, alkohol i druge aditiva za gorivo.
Mislim da se slične kemikalije koriste i za zaštitu brodskih tankova u brodogradilištima.
Moj rezervoar je tretiran sa tim sredstvom, boja bijele kave, izgleda kao da je plastificiran iznutra. Nisam primjetio hrđu već godinama.


   

Mislim da Limitov još ne hrđa..

Ovo je zanimljiva tema, ali navedeno u praksi nakon nekog vremena izgleda drugačije,
ja sam radio elekrolizu i plastificiranje na nekoliko tankova.
Nakon elektrolize sve izgleda super, kao novo, ali ubrzo nakon nekoliko mjeseci hrđa se još jače počinje stvarati.
Zašto neznam.
Plastificiranje je ok, ali nakon 1-2g plastika ispuca i počne se drobiti, nije trajno rješenje.

Jedino trajno rješenje je nabaviti drugi tank ili napraviti plastični.
Da li netko pravi plastične rezervoare za motore po kalupu od originala po normalnoj cijeni?

Ako si pročitao ovaj post gore onda ti je to najjednostavnije rješenje ako imaš nekog da radi u brodogradilištu ili pogledati po trgovinama koje se bave isključivo brodskim bojama i ostalim komponentama - kod mene je najbliže u Lamljani ali nisam davno pitao,prošle godine se mogla nabaviti litra za 250 kunića ali to ti je i previše za jedan tank - pitaj Limita možda on sigurno zna nekog i vjerujem da ćeš riješiti problem trajno uz malo posla..
Još jedna interesantna stvar na koju sam zaboravio.Sad već davno donio je frend SMB boju od bivše vojske koja se koristila za sve-interesantno je da je ofarbao BMW-a R-25 cijelog i tank iznutra bez skidanja i čišćenja,ništa nije otpadalo niti se skidalo u tanku sve dok mu ga netko nije maznuo i više ga nikad nije našao - te SMB boje ima još uvijek kupiti po sajmovima među vojmom opremom za nikakve novce(naglasak da je na toj kanti pisalo boja za tenk T-84 i bila je tamnija od ostalih)..
Evidentirano
"Ne pišaj mi iza leđa i ne govori mi da pada kiša''   Jedan je Agostini, Jedan je Fangio,Ostali su proizvod tehničke evolucije.
 

bole

  • Međimurac
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1629
  • Vozi: Z900
  • Lokacija: Kastel Stari
Odg: Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #45 : 23. Studeni 2011, 02:31:02 »

Veneciani dvokomponentni za santine kosta oko 200kn ako se ne varam i imas sigurno za dva rezervara.
Santine su unutrasnji dio broda po dnu gdje se skuplajju razne kemikalije od cicenja, nafte, ulja,.... i pise na pakovanju da je otporno na benzin i otapala. Mislim da bi isti posao odradio Hempel dvokomponentni primer koji kosta oko 150 kn, ali s njim nisam radio pa ne mogu tvrditi. Za sad moj rezervar drzi ka boca, ali ja sam malo pretjerao pa sam isao s dvije ruke, prva metal primer pa druga epoxy za santine. Potrosia sam oko 600kn na ta dva pakiranja Veneciania.
Evidentirano

Papillon

  • Ostao sam uvijek isti
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4667
  • Vozi: Honda cbx 550 F1 - radi ka nova Honda
  • Lokacija: Biograd n/m
Odg: Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #46 : 23. Studeni 2011, 22:54:18 »

Veneciani dvokomponentni za santine kosta oko 200kn ako se ne varam i imas sigurno za dva rezervara.
Santine su unutrasnji dio broda po dnu gdje se skuplajju razne kemikalije od cicenja, nafte, ulja,.... i pise na pakovanju da je otporno na benzin i otapala.
Mislim da bi isti posao odradio Hempel dvokomponentni primer koji kosta oko 150 kn, ali s njim nisam radio pa ne mogu tvrditi. Za sad moj rezervar drzi ka boca, ali ja sam malo pretjerao pa sam isao s dvije ruke, prva metal primer pa druga epoxy za santine. Potrosia sam oko 600kn na ta dva pakiranja Veneciania.

Da Venecianer kako ga zovu "brodski meštri" i ima ga kupiti tamo gdje sam već napisao,a sad dali si pretjerao nema veze-a cijena rada novog itekako oslabi novčanik,ovo je već postala rutina za 200-tinjak kuna rješiš problem i ostane ti original tank..
Evidentirano
"Ne pišaj mi iza leđa i ne govori mi da pada kiša''   Jedan je Agostini, Jedan je Fangio,Ostali su proizvod tehničke evolucije.

mbalunovic

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1572
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #47 : 16. Ožujak 2012, 18:35:00 »

uzmite cisti epoxi, i on ce vas sve zadovoljit, epoxi je sam po sebi otporan na sve produkte nafte, te kojekakva otapala.
i ovo je sto ste i rekli isto na bazi epoxia, al se dodaje cink, radi nekih drugih otpornosti na mehanicke agresore, a kemijski je sama po sebi otporna
Evidentirano
Jesu 2 kotaca al samo jedan zivot, zato svaki dan zivite kao da je zadnji

---GPZ---

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 291
  • Vozi: Zvjer iz Akashia
  • Lokacija: ZG UNDERGROUND
Odg: Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize
« Odgovori #48 : 05. Veljača 2014, 15:18:02 »

Pregledao sam ove dvije stickie teme, jer sam i sam imao problema sa trulim tankom koji je čak i slinio na dnu.

Mogu Vam reći da sam probao raditi elektrolizom ne samo to već i puno drugih stvari(karburatore i sl.), da sam uvijek pokušavao rješit stvar na neki takav "alternativni" način(kao bu me ispalo jeftinije). Ali jedina istina je da je to uvijek prljavo, komplicirano, iziskuje previše vremena i mjesta, radnih sredstava, nekoliko različitih kemikalija, razne opreme, zajebancije, a na kraju rezultati nisu ni blizu zadovoljavajući u odnosu na uloženu količinu vremena, novca i rada.
Da ne spominjem brigu oko toga svega dok se to krčka i brigu jel bu to kaj bolje ili ne bude(a može ispasti i gore, vjerujte)

Po meni jedino što radi provjereno je profesionalni proizvod ranije spomenuti Kreem.
To je američka kemija koja radi u tri etape sa tri kemikalije koje ga doslovce očiste od srži. Prva otapa smeće i hrđu, druga ga isušuje a treća je taj sloj "plastike" kao nekakav lak koji ostane trajno na unutarnjoj stjenki. I super je kaj se može koristiti ponovno, tako da kad se izbučka temeljito da se zaštiti cijeli tank, višak se može pretočiti i upotrijebiti za neki drugi rezervar, a ovom više nikad neće trebati takva intervencija.

Topla preporuka, skratite si muke, jer s ovim ćete jedino izbaciti sve, ali baš sve alge, hrđu, gremline, šerafe, šišmiše, pauke, krokodile, krpe, blato i sve drugo smeće koje vozite u tanku! Nema više trokanja i zafkancije oko tog djela priče, s ovim ste sigurni da ste to rješili.
Isprobano na nekoliko motora i svi su oduševljeni, stvar vrijedi svake lipe.
Vjerujte, sve ovo drugo nije vrijedno truda, jer ovo je toliko dobra stvar da mi više nebi palo napamet zafrkavati se s ovim kućnim peripetijama.

Košta oko 500kn i može se kupiti u Zagrebu, na Savskoj u Back Door-u.


Evidentirano
 Str: 1 [2]  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.296 sekundi uz 20 upita.