Ako več spominjete kupovnu moć, tu imamo reciprocitet, jer što je više sunčanih dana, definitivno je manja kupovna moć, pa opet dolazimo na isto.
Kako je Biker več spomenuo, aftersales u regiji je najbitniji. Početak i kraj priće, bar za RH.
Glede klase 250, tablice postoje, ali kao što rekoh, nisu besplatne, ni javne.
Ona se u biti zove klasa 125-250 i kao takva ne sadrži ove famozne 300-ice koje prelaze u klasu 250+ koja je btw zadnja klasa koja se prati.
Sječam se da je Piaggio pratio i klasu 250-400 i zadnja mu je bila 400+, ali vjerovatno zbog njihovih specifičnih potreba.
U svakom slučaju danas mi više takva razdioba nije dostupna, ni poznata.
Evo izvadak iz ukupne prodaje svih modela skutera u RH, koji se odnosi na klasu 250+
9. Beverly250 170
10. XMax250 147
11. Nexus300 141
31. Bev300 65
33. TMax500 62
50. Scarabeo300 31
60. Scarabeo250 26
70. X7250 23